Brutāls, vulgārs un visdādi citādi pilnīgi tendenciozs un bezgaumīgs ieraksts
kamēr virkne cibas lietotāju veica analīzi par vienu no galvenajām tēmām dzimumu līdztiesībā "kam ir jāpelna vairāk", man nebija laika neko, PILNĪGI NEKO pateikt (jo, kā varat iedomāties, šai laikā biju aizņemta ar mamutiem), akdies, kā es to nožēloju.
Tiesa gan, ne tik ļoti, lai atmestu savu tauriņķērājas iedabu pavisam un apsvērtu iet mājās sadot pa tauri tuneļu dūdniekam, bet nu tomēr, - kamēr visādi populāri cilvēki izgāž vilnu par to, vai vīrietis ir kastrēts, ja viņa draugaļa pelna vairāk par viņu pašu, man nācās sev atkal atzīt - jā, tā ir, es totāli feiloju vairākos žanros. Gandrīz visos tajos sieviešu! Nav jau arī tā, ka es tikai šodien to sapratu, esmu gaužām daudz gaudojusi par to agrāk, t.sk. šais cibīgajās ārēs, lūdzoties CD kaut kādu smadzeņu redukciju, pavei, šķiet, ka arii_zakjiits radās reiz vienā no šādām gaudu dienām. Kad nu es sapratu, ka esmu bezcerīga, nekas daudz vairs neatlika - nācās pārskatīt faktus un adaptēties tai realitātei.
Bet. Lai arī visi jau, tipa, visu ir pateikuši, es tomēr arī pāris lietas. Nu, no tāda kā sevis-šodienas skatu punkta.
Sabiedrība ne gluži vēl ir gatava patiešām, bez maldības, viltus un spaidiem pilnībā dzīvot tādā totāli dzimumlīdztiesīgā modelī. Protams, ir zināmas bioloģiskas īpatnības, kuru dēļ, paldies višnu, krišnam, allāham, patrimpam un zalktim, pilnīga dz.l. nekad nebūs iespējama (es te par reproduktīvo orgānu atšķirībām), tomēr, pat ne elementārā līmenī ir iespējams nopietni raudzīties uz kaut ko tamlīdzīgu. Tas tamdēļ, ka pašu tādu sieviešu, kas bez kurnēšanas šādu lietu spēj pacelt, ir tik gaužām maz, ka ir vienkārši smieklīgi par to runāt.
Manuprāt, dz.l. pamatā, spēcīgi vulgarizējot un jebko no zemāk nosauktā iztēlojot par zināma veida metaforu klišeju, ir ideja, ka es pati varu sevi pabarot, izmitināt tieši tik lielās telpās kā man iet pie sirds, pati nopirkt sev tik un tādus zābakus, auskarus, kleitiņas, mašīnas, kajakus, slēpes un brutus, akurāt kā pašai gribas, un man pilnīgi ne no viena NEKO NEVAJAG ŠAI SAKARĀ. Pat ne Dimanta Gredzenu!
Otrajā līmenī ir jāspēj sev atbildēt uz jautājumu, vai es pati varu pielikt plauktiņu, salabot gludekli un pārtīt elektromotoru, vai vismaz, - ja es nejauši naktī ieslēdzos tualetē, un salūzt slēdzene, vai es spēju pēc divām izdzertām vīna pudelēm pa atvērtu logu no tualetes pārlīst pa ārsienu uz laimīgi vaļā palikušo virtuves logu bez ārējas palīdzības? Labi, es tikai nedaudz diršos un pārspīlēju, tiešām tikai nedaudz; nu un tālāk atliek
Trešais līmenis "purvā uz domkrata peceļam auto un ar virtuves nazi nozāģējam atlūzušo kartera aizsegu", lai tas netraucē braukt pa zemes ceļu, un pēc tam noairēt pa kādu 4. kategorijas upi, - un
Ceturtais - pēc tā visa es vēl izskatos pēc sievietes ar krūtīm un minetspēju (šīs divas lietas ir pašas svarīgākās sievietes komponentes - kas netic - pats vainīgs), kas, turklāt luckily, kādu interesē.
Tad, kad šis komplekts izpildās, jums ļoti maz vairs ko vajag no ārpasaules. Es neiedziļināšos niansēs, bet jūs apmēram paši saprotat. Vismaz var mierināt sevi ar domu, ka vairs nemaz nav jātērē nauda nedz psihoterapijai, nedz lexotanīlam, nedz jānodarbina sevi ar idejām "kur lai es tāda visa liekos", kā arī, pats galvenais, pilnīgi neviens nevar pārmest iedzīvošanās kāri uz "bikšaiņu rēķina" (šis 2 vārdu salikums man izgāž iekšas). Paveras galvu reibinoša ainava! Ziniet, kas tur ir? - indivīdu, kas ar jums pēc šī visa gribēs kniebties, būs gaužām, gaužām maz. Tik maz, ka jūs pat kādu laiku jutīsieties pārsteigtas, kur tad palikuši visi tie, kas agrāk pārmeta to, ka sievietes nemitīgi grib iedzīvoties kādā naudas makā. No tās nelielās saujiņas labi ja pārītis būs tāds, ar ko kniebties gribēsies arī jums pašām. To tad arī vajag darīt, un bēdu nezināt un galvu nelauzīt ne par ko vairs.
Konkrēti mani verbālā sadaļa uzrunā daudz vairāk, kā Landrovers un Platinium bez verbālspējām.
pareizā kārtība ir lai ir gudrs, interesants, prot kniebties, un, kas, ne mazvarīgi (un bez kakih ļibo materiaļnij probužģeņij) ir arī ar stāvokli sabiedrībā UN pietiekami turīgs
nē. bet tagad man tiešām vairs nav vaļas turpināt. ap deviņiem ieliksim cepetīti krāsnī uz pāris sekundiem.
Man ir tādas zināmas klusas aizdomas, ka Latvijā ir gana daudz pietiekami pastulbu cilvēku, kuru vienīgās spējas ir bijušas būt pareizajā vietā un laikā gana apsviedīgiem, bet kuri iemesti citā vietā bez Ietekmīgiem Paziņām, Pareiza Amata un Iespējas Pieņemt Pareizu Lēmumu būtu vien televizora čībās skatītāji no rīta līdz vakaram.
savukārt par otrādo, drusku arī apšaubu. manuprāt, ir gana daudz cilvēki, kuriem ir interesanti un patīkami dzīvot, nebūt neesot īpaši mmateriāli labklājīgiem, lai es šaubītos par terminu "vairākums". man arī nāk kāds piemērs prātā -- kāda paziņa -- skolotaja. loti forss cilveks, visai apmierinata ar dzivi, lai ari nekada baiga karjera ar asu finansialo izaugsmi vinai ipasi nespi
Viņa faktiski saka, ka _patīk_ pavadīt laiku ar konkrēto cilvēku, kuram ir konkrēts razklads un smadzeņu komplekts savstarpēji atrodamajos un abpus interesantajos saskarsmes pnktos, incl. sekss, incl. kino incl. kafija gultā, incl. [insert your _reasonable_ expectation here]
pusdesmit
"sociālā hierarhija" ne vienmēr ir izsakāma latos un "aktīviem" nav tiešas ietekmes uz to, vai mums ir kontakts vai nav.
skatīt vēlreiz piemēru ar zinātniekiem, vokālistiem, ārstiem, u.c.
Re: pusdesmit
bet vispār, ja patiešām tik absolūti sirdstīri visi uzstādījumi i s ļubimim raj i v šalaše, lai jau veicas, tad vēl jo vairāk es nesaprotu par ko cepiens un kas jādala
Re: pusdesmit
Re: pusdesmit
Re: pusdesmit
Re: pusdesmit
"viņi" vispār ir vajadzīgi, tāpēc, ka patīk kniebties, vēlams ar kādu konkrētu, tam piemērotu indivīdu, turklāt, ir apnicis iet uz bāru, diseni, viesībām un eksperimentēt ar visiem pēc kārtas;
plastmasa nav risinājums, un kāpēc gan lai tādu vajadzētu - īpaši, ja man patīk aiziet gulēt kādam blakus?
Tie, kas paliek pāri, tiešām nav daudz, bet viņu kvalitāte atsver kvantitāi
Otrs jautājums - vai mēs tiešām esam tik labi pazīstami, ka tu vari spriest par manu ikdienas seksuālo kontaktu intensitāti, lai nokļūtu pie slēdziena, ka man ir regulārs VTO?
Par tavo VTO ir apzināti provokatīvs minējums, spriežot pēc tā no kāda skatu punkta tu skaties uz cepiena tēmu. :)
P.S.
Re: P.S.
Turklāt, līdzi tam nāk nesekss, jo Sievietes visu galvu piepilda tikai domas par Kažoku, kuru izspiest no Vīrieša. Secinoši, ja tam Normālajam Vīrietim šis viss riebj un nav pieņemama loma mājsaimniecībā "Slaucams Āzis, kuram Nedod, ja nav Kažoka", tad tad kāda cita, kura pati savus kažokus sapelna un krauj kaudzē, lai kaudzes virspusē kniebtos līdz tulznām mugurā ar Vīrieti, no kura viņai nekādu Amexu nevajag - tai tak būtu jābūt fīčai?!?!
Bet nav. Tagad es to zinu.
Ja gandrīz visi krānainie pie šādas fīčas cenšas turēt savus krānus no tevis pieklājīgā attālumā, tad tā vairs nav fīča, bet gan defekts. :P
P.S.
Nē nē, tādas sliežu kodējas nevienam nevajag, un pa lielām šaibām tām, kas saka, ka nevajag bojāt patriarhālo uzstādījumu, tiešām ir taisnība. Nu vismaz kamēr nepaies zināms laika periods un mēs nebūsim tāds zooloģisks retums kā tas ir patlaban.
1) Tās, kuras ir pie plīts, uzkopj māju un sniedz vīrietim kotletes un minetu;
2) Tādas sievietes-tanki (jeb kā tu pati saki - sliežu kodējas), kā tu.
IMHO abas ir galējības, kurās nav obligāti ieslīgt.
Kas ir korekti, ka, diemžēl, jā, esmu tanka kategorijā, un nākas izkopt stratēģijas, lai adaptētos dzīvei šādā razkladā. Nav tieši tā, ka mērķtiecīgi tur ieslīgst, cilvēks tāds vienkārši piedzimst, ar konkrēto ģenētisko dispozīciju, un tur neko, neko nevar padarīt. Mums ģimenē tas tā vēsturiski, diemžēl, un es neesmu nedz uz pusīti tik talantīga kā piemēram, mana vecvecmāmuļa, kurai jau 1921. gadā bija notariāli apstiprināts papīrs, ka viņai ir tiesības rīkoties ar Mantu, īpašumu un ģimenes naudu bez laulātā drauga piekrišanas, patstāvīgi.
Kādēļ jābrīnās par to, kas tev ir saprotams?
P.S.
P.P.S.
Karoče paldies par C vitamīna devu. Es tomēr pārmaiņas pēc pievērsīšos virpošanai.
Jābrīnās par to, ka attieksme ir duāla, ambivalenta un neviennozīmīga. Par vēlmi turpināt žēloties, ka "visas duras un grib tikai naudu" un no otras puses patiesībā uzskatīt šo modeli par normālu un sev derīgu un pat vienīgo iespējamo.