scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2019-01-23 22:14:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Dienvidu tilta 4. kārta
Kā jums patīk satiksmes departamenta plāni?

Mani, ja godīgi, sasmīdināja trīs lietas:
- Mālu ielas turpinājums ar pārvadu un ceļu uz nekurieni;
- Ozolciema ielas asfalta segums līdz jaunajam Mālu ielas aplim;
- tas, ka uz visu rajonu no Valdeķu ielas līdz Līvciema ielai paredzēts viens gājēju tunelis Līvciema ielas rajonā, zinot, ka Ziepniekkalna mežu cilvēki apmeklē biezā slānī.

Vēl jau jautājums - ja jau sapņot, tad kāpēc vizualizācijā neiekļaut arī savienojumu ar lidostu "Rīga", kā saka "go big or go home".

https://www.youtube.com/watch?v=iC9wMBMsxpA


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]polija
2019-01-23 22:52 (saite)
a kur bija projekta apspriešana? Kur bija tavi iebildumi tad?
Otrs - es nesapratu, kā no Dtilta ir paredzēts tikt uz Bausku?? :O Tur tajā plānotajā pārvadā tādu ceļu nemaz neieraudzīju..

Bet nu te nu mēs nonākam pie tā, ka visas nomales pārvēršas par industriālajām zonām, kas atdalītas no pasaules ar šosejām, utt.. viens štrunta veloceliņš. Kā ir domāts nodrošināt velosatiksmi, piemēram? Nekā? Kaut vai paralēli kkur? Skaidrs, ka cilvēkiem nekur tur nav jāvazājas? tikai auto? Es te tā no savulaik stopēšanas atmiņām un arī velotūristošanas atmiņām..
Pasaka, ka tur nav / nebūs pietiekami daudz gājēju/velobraucēju, tpc infru netaisām nekādu? Ietves/veloceļiņi, kas beidzas nekurienē - tālāk kulies kā gribi? Brien/veļļo pa sosejas malu un visi tevi lamā, jo ķip traucē braukt.
Aj - sviests.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2019-01-23 23:02 (saite)
tāpēc, ka 4 kārta sākas no viaduktiem uz bausku ;) šitā visa lieta ir tikai un vienīgi pagriezienam uz jelgavu ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2019-01-23 23:08 (saite)
Ziepniekkalna ielas šķērsojums jau būs vispirms, tu gan, cik saprotu, jau ir vieta paredzēta, kur aiziet joslas taisni, kur paliek esošā uz Bausku.
Atliek tik to otro viaduktu uzbūvēt :)

Bet Mālu iela tik un tā sasmīdina (ja tiešām noasfaltēs, cepuri nost), jo šorīt pat braucu to posmu, lai nebūtu draņķīgākā stāvoklī esošs apbraucamais ceļš jāizmanto.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2019-01-23 23:09 (saite)
nu man projekts sākas no ziepja ielas uz vienības gatvi, vizualizācijā parādīts otrādāk, bet ok, tas nemaina lietu būtību

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2019-01-23 23:11 (saite)
Cik vēl etapi jāiziet, līdz varēs sludināt konkursu un sākt rakt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2019-01-23 23:15 (saite)
kā to ņem, šobrīd projektē, tad saskaņos detaļas un procentes, tad stieps uz būvvaldi un var teikt, ka projektēšana beigusies, tad jārīko iepirkums būvniekam, jānoslēdz līgums, jāiepērk būvuzraugs un ... tad jau var sākt rakt gan

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scope
2019-01-23 23:04 (saite)
Paralēli veloceļš it kā ir redzams, bet šķērsojumi uz mežu gan sanāk tikai 2 vietās.
Par apspriešanu - vvz vai bija, nekādu info neesmu manījis, šis vēl ir izstrādes stadijā, jau rakstīju, ka vasarā vēl tikai kaut ko mērīja Valdeķu ielas krustojuma tuvumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2019-01-23 23:18 (saite)
vot šito te nesapratu - ķīnas mūra vietā neviens neko nešķērso, tad aiz ķīnas mūra ir 2 līmeņu šķērsojums ar gājēju ietvēm skaidri uzzīmētām, tad ir dzīvojamo māju kvartāls ar kādām 4-5 mājām, tur ir pirmā gājēju caureja ... tālāk nekuriene abās pusēs, līdz privātmāju masīvs ar savu caureju .... kur problēma?

nevar taču taisīt atsevišķu caureju katrai kāpņu telpai

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2019-01-23 23:25 (saite)
Zinot aborigēnus, vajag kārtīgu sētu abās pusēs, lai nav kā uz Ulmaņa gatves aiz lidostas viadukta, kur aborigēni brien pāri, pirms tam izgriežot drāšu paneļ-žogā caurumus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]polija
2019-01-23 23:35 (saite)
come on, bet taisot tās šosejas jau ir jāpadomā, lai netraumētu pēc iespējas cilvēku ierastos ceļus, kaut vai laiž "caur-eju" pie katras mājas nevis tuneli vai trepes, bet realu ceļa/ielas līmeņa iziešanas iespēju), nevis tgd pasaka, ka reku jums te jāiet 2km līkums līdz mežam un pēc tam jālamājas, ka stulbie cilvēki griež žogos caurumus un skrien zem mašīnām.
Ja grib vietu, kur neviens caurumus negriezīs, tad vajag arī šosejas plānot vietās, kur teiksim kā šeit tā šoseja neatdala milzīgu dzīvojamo masīvu no zaļās zōnas, pasakot, ka reku jums visiem būs tusēt tikai pa iekšpagalmiem un kas tur viens parciņš kkāds laikam ir, ja?
Uz Ulmaņa gatves arī šķiet - vai tad kkur tur vienā pusē nebija kkādi dārziņi? Uz Ulmaņa gatves vispār nav pilnīgi neviena vieta, kur būtu pietiekami daudz iespēju vispār šķērsot to ielu, nemaz nerunājot par "droši un ērti šķērsot".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2019-01-23 23:43 (saite)
ulmaņa gatve ir 3x3 šoseja ar iespējamo kustības ātrumu 100km/h (ok, es šeit nedaudz pārspīlēju) - tu tiešām viņu gribi mēģināt šķērsot vienā līmenī? vai ierīkot luksoforu? ;) kas protams vēl smieklīgāk un jautrāk, teiksim vasaras pik stundās ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2019-01-23 23:44 (saite)
jau luksofori uz Jelgavas šosejas - kaut kur pie Ozolniekiem vai kur, pēc atmiņas neatrodu, ir jautri - tur ik pa laikam kāda bampera detaļa mētājās vai arī viss autiņš pa detaļām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]polija
2019-01-24 07:25 (saite)
Gājējiem vienā līmenī, nozīmē, ka to auto ceļu var pacelt augšā vai ierakt zemāk (atkarībā no reljefa) un tā, kas lētāk. Nevis paredzēt, ka cilvēkiem jālikumo pa kkādiem baisiem tuneļiem vai jākāpj augšā pa gājēju tiltiņiem. To es domāju ar "ielas līmeni". auto nav problēmu uzbraukt kādā estakādītē (lai gājēju "caur-eju" uztaisītu nemaz augstu nevajag celt neko. Nu piemēram, kā ir uz Ulmaņa gatves netālu no Plazas, ka cauri iziet tam, kas skaitās jau Salu tilts. Ja tādas ejas būs ik pa ciktur metriem (tad reāli jāaptaujā iedzīvotāji, jāpēta dabā iebristās takas, utt), neviens tīšuprāt zem riteņiem neskries un žogus negriezīs. tieši tāpat arī būtu uz Ulmaņa gatves. un tālāk uz Jūrmalas šosejas.
Šito visuneievērojot, arī sanāk vienā līmenī, jo nu neies cilvēks līkumot n km. Teiksim ejot arī pastaigā ar suni, ir suņi, kas baidās iet pa tiem metāla tiltiņiem pāri (ja šķērsojumu taisa tādu).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2019-01-24 08:10 (saite)
tā tas ir ideālajā pasaulē, praktiski tas savukārt nozīmētu, ka zelta tilts būtu tāda sīknauda pret jebkuru šādu projektu, bet sapņot nevienam neaizliegsi, īpaši pret katru kāpņu telpu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2019-01-24 08:48 (saite)
Paskatījos, tajā posma ir vismaz 5 iemītas takas, kas nozīmē, ka pa tām notiek kustība.
Lielākais attālums, kas jāmēro, sanāk + nepilni 400 m vienā virzienā un tas ir, lai nokļūtu, kā tagad moderni pieņemts teikt, rekreācijas zonā jeb mežā.
Manuprāt pietrūkst vēl viena kaut primitīva gājēju tuneļa, tad sūdzību nebūtu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]polija
2019-01-24 19:42 (saite)
400m vienā virzienā ir daudz. 200 vēl būtu puslīdz ok (nepatiktu vienīgi tiem, kuri dzīvo tieši 200m attālumā no jebkura no tuneļiem).

un atbildot uz komentāru augstāk - zelta tilts jau mums tāpat ir, normāli tāda izbūve nemaz nav tik dārgi, tik vnk lv kkā pierasts, ka bez ļimona vispār nekas nenotiek un cik tur procenti jārēķina saviem biznesiem, utt..
Karoč, aj apspriešana būs, nevajag paslinkot visiem.. :) Un vajag sacelt visu ziepīti kājās (nav jums tur kkāda ziepniekkalna grupa FB, lai saraksta, ka vajag vairāk šķērsojamos ceļus un puslīdz ērtus. Jo trepes tas ir tā - iedomājies ap gada vecumu dvīņu māmiņu, kas tur gribētu aiziet līdz tam mežam ar ratiem ;)Man vienreiz dzīvē pietika ar ratiem mēģināt izkulties pie Stacijas tuneļa augšā un lejā... Nekas tāds, ko vēlētos atkārtot. Panest es tos normali nevarēju, a sliedes vai nu paar platu vai par šauru. Sēžamratus var vismaz mēģināt uzvilkt augšā pa pakāpieniem, pat ja sliežu platums neatbilst nekam, bet tak ne jau, piemēram, kulbu ar bebi...
Lifti kā zināms arī mēdz nemitīgi salūzt, utt., turklāt tur jau ieslēdzas lielākas gan izveides, gan uzturēšanas izmaksas..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]noisiite
2019-01-24 23:13 (saite)
Dēļ pāris gājējiem nebūvēs neko papildus, gan jau ir kaut kādi kritēriji, cik gājējiem jābūt noteiktā laika posmā, lai ko tādu vispār uzsāktu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2019-01-25 00:28 (saite)
beidzam dzīvot sapņu pasaulē - brīvā brīdī paķeram dvīņus un pārstaigājam pa modernu infrastruktūru turpat ulmaņa gatvē, ratus ar var paķert = veči tur ar mocikiem itin bieži figurē un jandalē ;)

apspriesties var, te pat virtuve ir - spriežamies cik tik uziet ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2019-01-27 19:03 (saite)
kas mani īpaši iepriecināja, nē ne vēlme, pie katra paģa pa mežam, pat ne vēlme, pie katra paģa taisnākā taka uz mežu - tās ir vēlmes un tās parasti atmet pirmās, tāpat kā NIMBY (not in my mackyard)

kas uzjautrināja, tu izej pastaigāties .... teorētiski tev nav nekur uz vilcienu jāskrien, vai putra piedeg, nē tev ir tavi dvīņu rati, labs laiks un ceļš zem kājām - kā arī mērķis .... tagad tev 400 metri lieki, tu viņus protams pārvari kā ledlauzis ziemeļu kuģu ceļu, vai ne ;) vai arī svilpodams pastaigājies un sveicini kaimiņus ;)

vārdu sakot uzjautrinājāt gan, ja ir jautājumi, vēršaties ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2019-01-23 23:01 (saite)
tāpēc, ka aiz vienības gatves, mārupe sākas, nav vairs atbildības zona

tas par lidostu

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2019-01-23 23:09 (saite)
Tjipa jā, bet tad jau kaut teorētisku vietu atstās (kā tagad pie Ziepniekkalna ielas, kur var redzēt plānotās joslas turpinājumā), vai arī Mārupes daļu ir jau atmetuši galīgi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2019-01-23 23:11 (saite)
nu vispārībā un pilnībā un kopumā mārupe kaut kad kaut kādā veidā plāno savu stratēģisko pieslēgumu jelgavas šosejai kaut kur apmēram netālu no tās vietas, kur vizualizācija sākas ar mežonīgu apli - un tālāk viņu teritorijās iekšā - kas kur kad kāpēc, nav pilnīgi nekādas apjausmas, ne mans pagasts ne mana interese, tikai tā, pa ausu galam saklausīts

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2019-01-23 23:14 (saite)
skiču līmenī rīga bija parādījusi kā potenciālo tālākās attīstības scenāriju, bet sarkano un balto līniju zīmēšana ir tā pagasta prerogatīva, kur nevienam citam nav teikšanas kā var būt tikai gerhardam, bet nu jau ar vairs nē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]termostats
2019-01-24 08:35 (saite)
Zinkā, es neesmu čaiņiks un saporotu, ka remontiem un jaunām būvēm nauda nāk no dažādiem avotiem un, visticamāk, nav savstarpēji pārdalāma, tāpat arī skaidrs, ka šis te pasākums tā vai citādi jābūvē ir, beeeeet nu kamon.... :D

Protams, gribētos ticēt, ka vēl kādu laiku stumdīs papīrus un līdz reālu darbu sākumam būs tiks galā ar Vanšu, Brasas un Zemitāna tiltiem, Krasta un A. Čaka ielām un vēl dafiga ko, kas būs sabrucis līdz tam brīdim. Vēl jāskatās, kas tajā brīdī notiks ar varas maiņu vai saglabāšanos pilsētā, kas ar RB dzelzeceļu... Nu karoč neticu, ka varēs vēl šo pavilkt. Par ko, protams, skumji, bet nu būsim reāli.

Bet vispār tuvākie gadi rīdziniekiem un Rīgā strādājošajiem būs jautri.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2019-01-24 08:49 (saite)
Šo, cik saprotu, var zem Eiropas TEN-T palikt, jo tranzīta satiksme, Austrumu maģistrāle uz ostu utt..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]termostats
2019-01-24 11:30 (saite)
Nu ar to "palikšanu" jau arī nav tik vienkārši, tāpat ir kaut kāds savs līdzfinansējums vajadzīgs, un gan jau visu, visu tāpat projektā neieliks, un kaut kas būs arī par savu naudiņu jādara. Bet ok, nepārprotiet mani, es esmu par darbošanos un attīstību, tāpat arī par to, ka ja var lielāko daļu nofinansēt no ārpuses, tad to vajag izmantot, vienkārši konkrētās situācijas gadījumā es uz šo skatos ar diezgan neslēptu smīnu... :D

Turklāt nauda ir viens, otrs ir tas, ka es tiešām alkstu redzēt, kas satiskmē notiks tad, ja visi manis minētie būvobjekti norisināsies puslīdz vienlaicīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2019-01-24 15:28 (saite)
beidziet spriedelēt, mk noteikumi par 6.1.4.1 ir gatavi 17 gadā, līgums par es naudu parakstīts 18 gadā, šogad b3igsies projektēšana un ja neapstrīdēs, būs arī lāpsta zemē, bet izlemts bija jau 14 gadā ..... kontinenti kustās ar ēru ātrumu, nekas uz sitiena nenotiek

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2019-01-24 15:33 (saite)
Apspriešana būs?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2019-01-24 15:34 (saite)
labrīt, nax?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?