Par nejaušu atskārsmi
Tikko man kā zibens iespēra - es vēl neesmu gana vecs, bet rīkojos jau kā mana ōme, kura raksta uz televīziju, grib zvanīt streipam uz krustpunktiem un tā tālāk. Jaunatklātā vecuma marazma izpausmes dabā:
kam info.lv@rimibaltic.com
datums 2011. gada 15. janvāris 17:05
temats Klienta kartes priekšrocības un iespējas
piegādātājs gmail.com
slēpt detaļas 17:05 (pirms 11 minūtēm)
Labdien,
Nekad mūžā man nav bijusi kāda veikala vai ēdināšanas ķēdes klienta karte, kura dod apšaubāmu ieguvumu un tās mērķis drīzāk ir konkrētā uzņēmēja mārketinga instrumentu arsenāla paplašināšana. Tā pat arī neesmu vācis uzlīmes.
Liktenīgas sagadīšanās pēc, Jūrmalas Kauguru Rimi atrodas manām mājām vistuvāk un jau vairākus gadus to varu pabāzt zem birkas "Mans Rimi".
Tagad par kartēm, tās iespējām un tā tālāk. Nosacīta virtuāla naudiņa, informācija epastā un vēl citi maziskie brīnumi kas tiek piedāvāti mani akurāt nesaista. Protams, ka ir patīkami, ja uzzini, ka Tev pēkšņi ir kāds bonuss, bezmaksas šokolādīte vai kas tamlīdzīgs.
Bet, nelaimīgā kārtā šāda pievienotā vērtība nav arguments, lai es dalītos ar savu informāciju un būtu spiests saņemt katru dienu īsziņas ar tekstu : " Cāļu broileris 1,99 LVL! Nenokavē. Tavs Rimants." Diskasting!
Mana rekomendācija Jums būtu šai kartei pievienot papildus iespējas, kas parādītu Jūs kā uz klientu un tā labklājību orientētu uzņēmumu, nevis tikai kā FMCG stūmēju.
Papildus fīča: katram klientam ir savs profils, kurā uzskaitās viņa pirkumi, to dinamika laikā utt. Noteikti šāda funkcija Jums ir iestrādāta by default un pieejama tikai Jūsu analītiskajai nodaļai, kura dod signālus mārketinga nodaļai precīzi definējot klientu profilus, mērķagrupas un attiecīgi Jūs varat ātri reaģēt uz patērētāju paradumu svārstībām savā cenu un piedāvājumu politikā. Tas viss ir jauki, vajadzīgi utt. Būtu labi, ja Jūs dalītos šajā informācijā arī ar savu pircēju. Respektīvi, mēs visi kaut kādā mērā plānojam savu budžetu, mēģinām izvērtēt savus pirkumus un to korelāciju ar reālajām vajadzībām. Īsumā - atnākot mājās mēs sev jautājam - kāda mārrutka pēc es esmu paņēmis zaļos zirnīšus, ja vieni neizēsti man vēl ir ledusskapī?
Te mēs arī nonākam līdz manas domas esencei - man ir savs profils mājaslapā "Mans Rimi" (varat piedevām vēl to sajūgt ar draugiem.lv, feisbuku utt.) kur es ieeju un redzu savus pirkumus - vakar, aizvakar, izgājušomēnes un pagājušogad. Es varu rotaļāties ar šo informāciju izvelkot - cik kilo gaļas esmu apēdis, cik piena izdzēris vai cik pistāciju nolobijis nedēļā, mēnesī vai gadā. Tas būtu sava veida tūlis, kur cilvēks var redzēt savus pirkumus, analizēt savu rīcību utt. Īsumā - tas aizvietotu čeku vākšanu, ko es zinu dara daudzi un tikai tāpēc, lai mēneša beigās novērtētu savus tēriņus utt. Jums būtu tā iespēja to cilvēkam sniegt gatavu, lai viņam izpaliktu mājas grāmatvedība un piestumts mašīnas cimdu nodalījums ar bezjēdzīgām čeku kaudzēm (saudzēsim Latvijas bērzus!)
Lūk, finālā Jūs pozicionējaties kā "Mājas Grāmatvedis", padomdevējs budžeta plānošanā, iepirkumu groza viedokļa līderis utt. Vārdu sakot visi labie lozungi vienuviet. Cilvēkiem tas ietaupa laiku, ļauj būt atbildīgākiem savās izvēlēs utt.
Negatīvie aspekti - rīteileriem ir svarīgs emocionālais pirkums - nu tur aiz lieliem priekiem nopērc 2 kīlo nēģus, Tualamoru un 50 sieriņus kārums uz akciju. Nākamajā dienā jautā sev - nafig? No tulamora palika slikti, sieriņu tik daudz, ka puse jāmet ārā a nēģi patiesībā Tev pat negaršo. Savs profils un elektroniskā sistēma būs regulārs atgādinājums par šīm neprāta dzīrēm un ļaus izvairīties no šādas neapdomīgas rīcības nākotnē. Tas noteikti rada zaudējumus, kuru apmēra noteikšanai gan nespēju iedomāties nevienu pienācīgu formulu.
Pozitīvie aspekti - lai precīzi monitorētu savus pirkumus cilvēki mazāk izdarīs izņēmumus, piemēram ieskrienot SKY uz Jūrmalas šosejas, jo pirkums ārpus uzskaites sistēmas kropļos mēneša rezultātus un vēlme redzēt precīzus datus disciplinēs iepirkties tikai vienā tirdzniecības ķēdē. Pieļauju, ka tas pilnībā kompensēs patērētāju disciplinēšanos un nevajadzīgo pirkumu izdarīšanu, kas bija minēta pie negatīvajiem aspektiem.
Mārketinga iespējas - jau minēju mājas grāmatvedi utt. Nu te lai Jūsu radošie un pīārs izvēršas. Bet, viennozīmigi ir skaidrs, ka tādā veidā Jūs veicināsies saiknes attīstību ar savu klientu pārejot no stadijas pakalpojuma sniedzējs VERSUS klients uz pakalpojuma sniedzējs KOPĀ AR klientu.
Kaut kā tā.
Par ideju es vēlētos vienu rudzu maizes kārtojuma saldējumu Sapnis un bezmaksas maisiņus vismaz līdz 2012 gadam. Idejas ieviešanas gadījumā apsolos momentāli reģistrēties un būšu viens no aktīvākajiem šā pakalpojuma izmantotājiem.
Post Scriptum: Lūdzu, Dieva dēļ - aizvāciet to dziesmu "nāc uz rimi, nāc uz rimi, nāc nāc" Man viņa jau aknās sēž. Sūds par mani, padomājiet taču par darbiniekiem, tiem jau man liekas rauj nost jumtu.
Veiksmes
Martins