oblica - ? [entries|archive|friends|userinfo]
oblica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

? [17. Feb 2012|09:05]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Šorīt es reāli apstulbu. Izkāpu no 21. autobusa pie "Rīgas modēm" un ieraudzīju ... kkādu pirmsreferenduma plakātu, kur tieku mudināta nekur nekādus krustiņus nevilkt, bet uzrakstīt vēlējumu. Un tur tas biļetens tāds sabučots un kādi trīs vēlējumi aļa "miers baro, nemiers posta". Kas tas ir??? Moš pie katra iecirkņa arī būris ar miera baložiem pa divpieesmit gabalā būs pieejams? Var man kāds sakarīgi paskaidrot?
Pa manam tā ir ņirgāšanās (?) par referendumu, CVK, biļetenu skaitītājiem un ļaužiem, kas šito referenduma lietu ņem nopietni.
Es gan nebrīnīšos, ka kārtējā kaut kāda performance vai vēl kaut kas tik pat gudrā vārdā nosaukts.
Kaut kāds vannabī hipijs sarīko tizlus mēslus, nosauc par akciju, performanci vai ko-nu-tur un sajūtās baigais džedajs.
Linkir doma

Comments:
From:[info]fedrs
Date:17. Februāris 2012 - 09:13
(Link)
Internets pacieš visu, bet papīrs un vieta uz stabiem maksā naudu. Būtu interesanti uzzināt, kurš par to maksā.
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:17. Februāris 2012 - 09:15
(Link)
Vo vo...
Kas zīmīgi, šādas reklāmas ar aicinājumiem bojāt biļetenus ir tikai latviski...
From:[info]unpy
Date:17. Februāris 2012 - 09:18
(Link)
Nav tik traki, summa nav tik baisa, lai kāds pārītis līdzvērtīgi domājošu uzņēmumu īpašnieku pilnīgi godīgi nevarētu godprātīgi samesties un atbalstīt šo pasākumu, lai sajustos izrādījuši radošu pilsonisko iniciatīvu, par kuru mazbērniem stāstīt pēc tam.
From:[info]fedrs
Date:17. Februāris 2012 - 09:32
(Link)
Ko tik visu cilvēks nevarētu.
From:[info]unpy
Date:17. Februāris 2012 - 09:40
(Link)
Ai, beidz, pirms referenduma par iestāšanos ES ar līdzbiedriem par saviem līdzekļiem sadrukājām plakātus, kuros aicinājām balsot "pret", tiesa, toreiz tik daudz līdzekļu nebija, lai apmaksātu reklāmas stendus, bet fakts ir fakts.

Tieši tāpat, pirms gadiem, lai ko mainītu konkrētajā pagastā, pirms pašvaldību vēlēšanām sanāca nodibināt biedru apvienību, kuri startēja pagasta vēlēšanās, naudas nebija nemaz, palūdzu draugiem, apmaksāja gan plakātus, gan visādus uzsaukumus pa pastu pagasta iedzīvotājiem, apmaksātātājiem pilnīgi no tā nekada labuma nebija.
From:[info]fedrs
Date:17. Februāris 2012 - 10:11
(Link)
Protams! Un vēl visādi citādi var būt. Piemēra, varbūt Viesturs pieteicās sms kredītam par 10% mēnesī, vai arī akciju slepus finansē Vispasaules lodīšu pildspalvu aizsardzības kustība. Vispirms jāuzzin fakti, pēc tam būs pamats sniegt savu novērtējumu. :)
From:[info]unpy
Date:17. Februāris 2012 - 09:15
(Link)
Ai, tā ir Dūles jaunskunga kārtējā performance, paldies budam, viņš ar savu daiļradi pārsvarā uzrunā publiku, kuriem līdz pilsoņu tiesībām paust savu viedokli referendumos jāpagaida vairāki gadi:))
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:17. Februāris 2012 - 09:24
(Link)
Tas ir tas Dūle, kurš sākumā bija tāds normāls humorraidījumu statists, tad sāka dziedāt, kļuva livingstons un pēcāk tos oligarhus glabāja?
From:[info]unpy
Date:17. Februāris 2012 - 09:26
(Link)
Aha, dažkārt vecums atnāk viens.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:17. Februāris 2012 - 09:30
(Link)
Dūles gadījumā - nevis viens, bet ar ļoti agrīnu marasmu.
[User Picture]
From:[info]iokaste
Date:17. Februāris 2012 - 11:53
(Link)
šitas bij labs
[User Picture]
From:[info]krii
Date:17. Februāris 2012 - 09:34
(Link)
Jā, nez kādēļ dažiem šķiet, ka iecirkņu komisiju cilvēkiem, kuriem sešos no rīta sākusies darbadiena, pusnaktī ļoti gribēsies priecāties par apķēpātiem papīrīšiem, kuros paustais vēstījums nekur tālāk nenonāks, tikai maznozīmīgi palielinās skaitli, kas ierakstāms ailītē "sabojātie biļeteni".:/
From:[info]unpy
Date:17. Februāris 2012 - 09:44
(Link)
Ahā, a kur paliek "kur mežu cērt, tur skaidas lec"?;))
[User Picture]
From:[info]krii
Date:17. Februāris 2012 - 09:58
(Link)
Mhm, tāda Svarīga Pilsoniskās Apziņas Celšanas Akcija (pofig, ka to, kas uzķēpāts uz lapiņas, redz tikai pieci nīgri, pārguruši tautieši, kurus tajā brīdī interesē tikai, kā ātrāk pabeigt darbu un sasaiņot visu to makulatūru), tad jau nav žēl nedz papīru tērēt, nedz pašiem savu fantāziju darbināt, nedz iet uz iecirkni un stāvēt rindā.:)
From:[info]unpy
Date:17. Februāris 2012 - 10:02
(Link)
Maz ticams, ka konkrētie biedrus vispār interesē, kā notiek biļetenu skaitīšana un vai viņus vispar kāds ņems vērā, galvenais jau ir Skaļš Publisks Paziņojums:))
[User Picture]
From:[info]puce
Date:17. Februāris 2012 - 11:07
(Link)
Sakiet, lūdzu, cienījamā vēlēšanu komosijas locekle, kā vēlētājiem būtu jāatzīmējas vai jāpauž sava demokrātiskā griba, lai jūs visi 5 nebūtu nīgri, noguruši un savu darbu nīstoši? Vai jūsu darba samaksu ietekmē atnākušo vēlētāju skats un/vai viņu gribas paušanas veids?
Es neatbalstu Dūles akciju, bet neuzskatu, ka viņu drīkst apsaukāt un nonievāt tikai tādēļ, ka viņš domā tā, kā domā. Dīvaini, ka niknums vēršas pret Dūli un tamlīdzīgām akcijām, nevis pret Lindermani un viņa sadarbības partneriem, kuru dēļ vispār šis referendums ir paredzēts?
From:[info]fedrs
Date:17. Februāris 2012 - 11:19
(Link)
Lindermanam ir interese sasniegt mērķi un, diemžēl, ar likumu noteiktas tiesības. Savukārt Dulle ir kā heteroseksuālis praidā - ne īsti zin pret ko protestē, ne arī ko grib panākt, tikai jauc gaisu.
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:17. Februāris 2012 - 11:29
(Link)
Ak, dies, cik skaists salīdzinājums!
From:[info]nulle
Date:17. Februāris 2012 - 12:15
(Link)
nu jā, kam spēks, tam taisnība
[User Picture]
From:[info]krii
Date:17. Februāris 2012 - 12:37
(Link)
Vaiīiii! Tu gan esi nīgra!:)
1) es pati nestrādāju iecirknī, bet ļoti labi zinu, kāds darba apjoms tas ir, un šobrīd par to tiešām maksā nožēlojami maz. Tā nav vēlētāju vaina, un ne par to ir stāsts. 2)Stāsts ir par to, ka referendums ir, lai noteiktu, cik cilvēku ir PAR un cik - PRET grozījumiem. To arī skaita iecirkņu komisijas. Tādas nožēlojamas asprātības kā ar lūpu krāsu nozieķēti un lozungiem vai pantiņiem aprakstīti biļeteni pēc 16-18 stundu darbadienas nevienu neuzrunā. Un, pat ja kādam no iecirkņa komisijas - hipotētiskam Jānim Bērziņam - tas liktos forši vai interesanti, vienīgais akcijas efekts būtu dažas sekundes ilgs Jāņa Bērziņa smaids.3) No iepriekšējā secinu, ka Dūles rīkotā akcija ir bezjēdzīga un stulba. 4) Ieraksts bija par Dūli un viņa akciju, par ko arī paudu viedokli savā komentārā, man liekas ļoti neloģisks Tavs sašutums par to, ka es pie šī ieraksta nemainu tematu un neklāstu savus uzskatus par Lindermani, Dzintaru vai ...nezinu, Kristīni Agileru, piemēram.
From:[info]nulle
Date:17. Februāris 2012 - 13:38
(Link)
nu, ja tādu "akcijas biļetenu" būtu pietiekami daudz, tad Jānis Bērziņš nebūtu vienīgais, kas to novērtētu.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:17. Februāris 2012 - 14:01
(Link)
Baidos, ka tomēr nē. Sabojāto biļetenu skaits ir tikai sabojāto biļetenu skaits, stipri šaubos, vai kāds no politiķiem vispār tajā ailītē ieskatīsies un vēl vairāk - vai sāks domāt, kas ar to gribēts pateikt. Ja nu vienīgi - ka iecirkņos jābūt labākam apgaismojumam.:)
Jebkurā gadījumā - uz lapiņas uzzīmēto pimpi vai uzrakstīto dzejoli redzēs tikai un vienīgi Jānis Bērziņš un Anna Liepiņa, kuri pārskaitīs konkrēto kaudzīti, pirms to iesaiņos sainī, kurš pēc diviem mēnešiem tiks iznīcināts.
Ja ir viedoklis, ka referendumam nevajadzēja notikt, to labāk ir paust, vienkārši neejot un nebalsojot. Tādējādi netiktu palielinātas rindas iecirkņos,(prognozējams, ka tādas būs), balsu skaitītāji tiktu kādu stundu agrāk mājās, apkopējām būtu jāmēž mazāk dubļu no telpām.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:17. Februāris 2012 - 09:55
(Link)
Tieši par šo es iedomājos - kas tas par stilu vispār? Sausais atlikums ir tikai pārskaitāmo un atzīmējamo lapeļu skaita pieaugums un pēc tam ziņās atskaite, ka referendumā piedalījušies tik un tik lohu, kuri nejēdz ievilkt krustiņu. Es reāli esmu neizpratnē un mazliet arī satracināta par šitādu kaut kādu pilnīgi slimu aicinājumu. Ceru, ka pīpls nepavilksies uz tādu tizlību.
From:[info]atis
Date:17. Februāris 2012 - 10:04
(Link)
Nez vai pavilksies. Tie, kam vienalga, drīzāk netērēs laiku un neies uz iecirkni nemaz. Nez vai ir daudz tādu, kas domā, ka nederīgos biļetes liek izstādē.

Kaut gan, Okupācijas muzejā 1940. gada Saeimas vēlēsanu nederīgos ar uzrakstiem ir interesanti paskatīties. :))
[User Picture]
From:[info]blond
Date:17. Februāris 2012 - 10:23
(Link)
nu, spriežot pēc tā, ko pēdējā laikā lasu tviterī, ir diezgan daudz tam idiotismam sekotāju
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:17. Februāris 2012 - 10:33
(Link)
tviterī vispār ir tāda īpatnēja publika, droš vien visi tie, kas neapturami zviedz jrt izrādās un kas balsoja vai vismaz nopietni apsvēra balsot par 'pēdējo partiju' u.tml.
[User Picture]
From:[info]blond
Date:17. Februāris 2012 - 10:53
(Link)
man šķiet, tevis minētie ir divas dažādas grupas, bet, jā, tādi jokaini tur ir daudzi
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:17. Februāris 2012 - 11:41
(Link)
Man šķiet, ka minētas ir vismaz piecas grupas, bet ko gan es varu saprast no tiem, kas teātrī sēž ar tikpat sāpīgi svētsinīgu seju, it kā tupētu uz poda :/
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:17. Februāris 2012 - 11:59
(Link)
Cilvēkiem uz poda nemaz nav tik svinīgas sejas, es zinu.
[User Picture]
From:[info]sadams
Date:17. Februāris 2012 - 11:26
(Link)
nevajag jau mest tukšu lapu. var arī mākslinieciski izpausties :D
From:[info]nulle
Date:17. Februāris 2012 - 10:05
(Link)
ir arī cilvēki, kuriem riebjas tas referendums. bet tos droši vien drīkst aizvainot.
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:17. Februāris 2012 - 10:07
(Link)
nezinu...man referendums arī riebjas, bet Dūles izlēciens man riebjas vairāk.
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:17. Februāris 2012 - 10:14
(Link)
Mhm, man arī.
From:[info]fedrs
Date:17. Februāris 2012 - 10:15
(Link)
Tiem cilvēkiem derētu palasīt vecās avīzes, un noskaidrotu, vai riebīgie nacionālisti, kuriem tagad visa progresīvā cilvēce taisās ieriebt, bija tie, kuri šo referendumu sarīkoja. :)
From:[info]nulle
Date:17. Februāris 2012 - 10:23
(Link)
"nacionālisti" no vienas un "nacionālisti" no otras puses man šķiet līdzīgi. un faktiski ne jau pats referendums pie kaut kā vainīgs un neciešams, es gribēju pirmīt teikt, bet gruzīšana, ka jāiet balsot. par krieviem man pofig, viņi man "svešie", bet kad savējie sāk uzvesties stulbi, tas ir sāpīgāk.
From:[info]nulle
Date:17. Februāris 2012 - 10:25
(Link)
P.S. lai cik neskaidra nozīme būtu vārdam "hipijs", es sevi uzskatu par zināmā mērā tādu, wanna-be.
From:[info]fedrs
Date:17. Februāris 2012 - 10:58
(Link)
Katram ir tiesības uz savu viedokli, un visu cieņu, ja tas ir viņa paša viedoklis, nevis alternatīvā smadzeņu skalotāja iepotēts. :)
From:[info]nulle
Date:17. Februāris 2012 - 12:27
(Link)
piekrītu :)
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:17. Februāris 2012 - 10:05
(Link)
Aha, kad es šito cunduru pirmoreiz ieraudzīju, mana reakcija bija līdzīga.
[User Picture]
From:[info]muzungu
Date:17. Februāris 2012 - 11:06
(Link)
Es tev saku - ieraudzīju un sāku lādēties pa visu pieturu. Pensionāres sabijušās vienā stūrītī sarāvās :D Būtu ka Dūle palicis pie jokošanās un nejaucies politikā. Savādāk tās viņa idejas nu tādas kā ar pirkstu taisītas.
http://zinas.nra.lv/latvija/politika/66014-dule-referenduma-aicina-izskiest-balsi.htm
From:[info]nulle
Date:17. Februāris 2012 - 12:29
(Link)
labas idejas, izlasīju rakstu.
From:[info]formica
Date:17. Februāris 2012 - 14:33

tizlus mēslus nosauc par akciju

(Link)
taads duule ir tikai zic-akcionaars, kas stabulee tam, kursh maksaa


summas, kas izgaaztas, lai visu LV noklaatu ar masiivu latvieshu elektoraatam adreseetu propagandu, lai piedabuutu to seedeet maajaas vai vismaz uzriidiitu protesta balsojumam kriizes seku sakaraa, ir ar daudzaam nulleem un ne jau taadi viesturinji tur savu kapeiku ieguldiijushi


referendums ir tikai fragments daudz lielaakaa projektaa