Dzintra čoms ([info]mranarhs) rakstīja,
@ 2020-04-26 15:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Nāves
Tie, kas tik ļoti uztraucas par cilvēku nāvēm. Jā, katrs cilvēks ir vērtība, dzīvības jāsargā, utt utjp. Jūsuprāt Zviedrija upurē cilvēkus gluži kā uz altāra. Jūsuprāt Latvija to nedarot.

Izklausās jau ļoti loģiski.

Vienā valstī "viss ir vaļā" un, lūk, lūk, cilvēki mirst. Otrā valstī "viss ir ciet" un, lūk, lūk, cilvēki gandrīz nemaz nemirst.

Bet izskaidrojiet man sekojošo. Kā ar Latvijas superpareizo pieeju varēja iet bojā tāds cilvēks kā Rolands Tjarve? Vai tad viņš kaut ko izdarīja nepareizi? Vai tad viņš, tik gudrs un izglītots cilvēks, nesekoja norādījumiem? Vai viņš tika ziedots uz kaut kāda altāra? Ja jūs sakāt, nē, nē, viņš vienkārši tāpat nomira, altāris tur ne tuvu nestāvēja, tā vienkārši gadās... Tad kur jūs redzat to altāri Zviedrijā?

P.s. Šobrīt mani visvairāk interesē t.s. exit stratēģijas. Neesmu atradis neko jēdzīgu par Latvijas exit stratēģiju. Ja kādam ir kādi resursi, padalieties!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kihelkonna
2020-04-26 16:43 (saite)
sociālajos tīklos bija (bet tās tikai baumas), ka viņš pieveicis plaušu vēzi. tātad konkrēta riska grupa.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mranarhs
2020-04-26 16:58 (saite)
Tātad, ja pielietosim brutālo Zviedrijas kritiķu domāšanu, jāsecina, ka Latvijas stratēģija nenosargā riska grupas. Ziedo nabaga riska grupu cilvēkus uz altāra.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2020-04-26 17:09 (saite)
jā, viņu glābt varēja tikai brīvprātīga piesardzība un apzinīgums, nu gluži kā par paraugu liktajā zviedrrijā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mranarhs
2020-04-26 19:18 (saite)
Bet viņa dzīvība ir vērtība vai nav? Uzdodu jautājumu, uzvilcis Zviedrijas kritiķa domāšanas cepuri. Kāpēc viņš mira? Kā tas tika pieļauts? Varbūt, ja Rīgas lidostu slēgtu jau janvārī, viņš nebūtu miris. Tātad tie, kas neslēdza, ir atbildīgi viņa nāvē? Tāpat kā Zviedrijas valdība tagad plānoti slaktē pensionārus, Latvijas valdība plānoti noslaktēja Tjarvi! Viss skaidrs!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2020-04-26 19:33 (saite)
man liekas, tu kaut kādā nepareizā adresē esi ierakstījies. būsi uzšūmējies no kādiem citiem avotiem un atnācis lamāties uz mums.

1.
kurš un kur te pastiprināti slavē Latvijas rīcību? cibā neatceros manījusi. kurš to ir darījis, pateiksi? arī es, kas atļaujos kritizēt Zviedriju, nesaku, ka LV viss būtu ļoti labi. es būtu no tādu teikusi? atgādini, lūdzu.

2. kurš te cibā būtu teicis kaut ko par upurēšanu uz altāra? neatceros. pagaidām tikai tu. pat es tikai sarindoju faktus un izsaku minējumus par interesantām pārmaiņām budžetā. to mierīgi var uztvert kā apbrīnu par prasmīgu rīkošanos ar finansēm.

3.
tu saki, ka LV noslaktēja Tjarvi. 1 gab. ja tu to sauc par slaktēšanu, tad Zviedrija ir noslaktējusi 35 reizes vairāk (ja pārrēķina uz iedzīvotāju skaitu, kas mums 5reiz mazāks). 12 cilvēki skaitās ļauni noslaktēti, bet 2 000 - tāpat vien?

4. protams, te vēl ir kur krist. vēl vari darīt kā viens vārdā nenosaukts cibiņš, kurš Latviju apsūdz skrējēju tvarstīšanā pludmalē un bērnu nelaišanā ārā no mājas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mranarhs
2020-04-26 19:36 (saite)
Man šķiet, ka tu tagad esi manā žurnālā, nevis es tavējā.

Otrkārt, man jākomentē tikai tas, kas tiek teikts cibā.

Treškārt, pat tad, kad es uzrakstu, ka rakstu lietas ar padebila Zviedrijas kritiķa mici galvā, tu to mēģini uztvert kā manu patieso skatījumu - smieklīgi, bet nu tā diskusija neveidosies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mranarhs
2020-04-26 19:39 (saite)
Tfu, tas ir, man NAV jākomentē tikai cibā teiktais.

Pie reizes atļaušos norādīt, ka tavs ieraksts par Zviedriju ir vienkārši pretīgs. Ceturtais un piektais punkts ir man nesaprotama vājprāta auglis. Ja tu tā tiešām domā, tad tas ir smags gadījums...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2020-04-27 12:00 (saite)
ceturtais punkts ir zinātnieku izpētīts, tas nav mans viedoklis.

par piekto - bet kā tu pats domā. Tegnela pieredze un zināšanas ir cienījami, un viedoklis arī. bet ja viņš neizmantoja neko no tās pieredzes (turklāt viss pie jums sākās vēlāk, bija jau dienvideiropas pieredze izmantojama), lai pasargātu veco ļaužu namus - no šejienes tas drīzāk izskatās nevis pēc zināšanās balstīta lēmuma, bet pēc ciniskas nevīžības :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mranarhs
2020-04-27 12:39 (saite)
Ok, tavs skatījums man ir skaidrs. Paldies par apstiprinājumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2020-04-26 20:18 (saite)
Es gan neesmu apsūdzējis Latviju par to, kas notiek citās valstīs. Es gan gribētu sagaidīt vairāk solidaritātes starp ES valstīm un izrādīt arī nelielu interesi par to, kas notiek citās valstīs, un empātiju, kad citiem iet vēl sliktāk.

Zviedrijā varētu būt līdzīgi pasākumi kā Latvijā, bet ir atšķirība – Latvijā tie ir piespiedu pasākumi, par kuriem policija selektīvi (lasi, pēc savām iegribām) liek sodu, kamēr Zviedrijā tās ir tikai rekomendācijas un brīvprātīga lieta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2020-04-27 12:05 (saite)
tev jāpatrenējas saprast mērķauditoriju. cibā pārsvarā ir LV iedzīvotāji un bez izvēles vai lemšanas iespējām. ja tu nevis samaisītu visas valstis vienā putrā un nobērtu uz daudzcietušajiem cibiņiem savus iebildumus par visas eiropas nedarbiem, nepasakot, kurā valstī kas noticis, bet konkrēti pateiktu, kurā valstī kas notiek un kas nenotiek, sanāktu daudz informatīvāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2020-04-27 12:08 (saite)
Paldies par ieteikumu. Noteiktu ņemšu vērā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2020-04-26 17:03 (saite)
Latvijā ne tuvu nav "viss ir ciet", situācija daudz tuvāka Zviedrijai drīzāk.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mranarhs
2020-04-26 17:09 (saite)
Vai tu gribi, lai es sāku uzskaitīt atšķirības?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gedymin
2020-04-26 17:25 (saite)
Es piekrītu anonīmajam. LV viss nav ciet, bet Zviedrijā viss nav vaļā, cik zinu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]puika_vecis
2020-04-26 17:47 (saite)
Tieši tā, piekrītu. Nav visi pa stūriem salīduši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mranarhs
2020-04-26 19:09 (saite)
Un nevienam nešķiet, ka pēdiņas tiek lietotas ar nolūku?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pinjons
2020-04-26 18:06 (saite)
Es saprotu, ka tev kā Svensonijā dzīvojošam gribas ticēt tam, ka tas, kas tur notiek ir vispareizāk, bet tādēļ nevajag nolaisties līdz demagoģiskai diršanai ar Tjarves nāves piesaukšanu, vai muldēšanu, ka LV esot "viss ciet" (LV uz daudzi citu valstu fona ierobežojumi vēl ir salīdzinoši maigi).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mranarhs
2020-04-26 19:14 (saite)
Biedri, es lietoju pēdiņas. Un es pats nebūt šādi neuzskatu, es vienkārši pagriezu spoguli pret tiem, kuri nozākā Zviedriju, sakot, ka tur cilvēkus ziedo kā uz altāra. Katra dzīvība esot vērtība.

Tikai tie, kas ir miruši Latvijā, tad pēkšņi nav uz "Latvijas stratēģijas" sirdsapziņas, bet gan no sērijas "vienkārši tā gadījās".

Un nē, es neticu, ka tas, kas tiek darīts Zviedrijā, ir vispareizāk. Es vienkārši esmu pret šīs valsts nozākāšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2020-04-26 19:54 (saite)
Tas ar ko tu pats šobrīd nodarbojies ir (lietojot tevis paša terminoloģiju) Latvijas nozākāšana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2020-04-26 19:57 (saite)
Un es turpinu hujetj no tavas hroniskās nespējas uz sevi paskatīties no malas, lai saprastu kādā propagandonā esi sagājis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mranarhs
2020-04-26 22:40 (saite)
Es uzrakstīju tekstu tajā stilā, kā prātuļo Zviedrijas nozākātāji.

Ja no teksta nav skaidrs, tad varbūt jāraksta capslock - NĒ, ES TĀ NEDOMĀJU, ES NEUZSKATU, KA KĀDS ZIEDO DZĪVES UZ ALTĀRA ZVIEDRIJĀ VAI LATVIJĀ!!!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mranarhs
2020-04-26 19:22 (saite)
Vispār jau tas, kas notiek, ir pandēmija - ne pareizi, ne nepareizi. Tam, ka ilgtermiņā (un ar to nav domāti tikai daži mēneši) drastiskie pasākumi, kā robežu slēgšanas utml, neko nemainīs, es gan piekrītu. Nespekulēšu par to, vai un cik lielā mērā tiks sagrauta ekonomika, bet vīrusa izplatība ir kā cunami, to pilnībā apstādināt nevar. Var aizturēt, drusku atlikt kaut kādus efektus, bet kopumā rezultāts būs līdzīgs. Tāpēc nevajag zākāt Zviedriju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mranarhs
2020-04-26 19:37 (saite)
Kaut kā neviens man negrib iedot kādus avotus, kur palasīties par Latvijas iespējamajām exit stratēģijām...

(Atbildēt uz šo)


[info]gedymin
2020-04-27 18:59 (saite)
Klau, bet kas notiek zviedrijā, pēc tavām domām? Ir veiksmīgi, nav veiksmīgi, kādi secinājumi. Bijušie kolēģi dzīvo tur un nav pārāk apmierināti.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mranarhs
2020-04-30 14:04 (saite)
Nemaz netaisos vērtēt. Un arī epidemiologi saka, šobrīd kaut ko vērtēt kā labi, slikti, veiksmīgi, neveiksmīgi ir stipri pāragri.

Dzīve ir risks. Medicīna ir pārpilna ar riskiem. To ir jāpieņem bez liekas bičošanās.

Es personīgi pildu tos norādījumus, kas ir Zviedrijā. Iesaku visiem darīt to pašu savās mītnes valstīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?