Martins ([info]mat) rakstīja,
@ 2009-05-25 23:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:pardomas

Man vienkārši patīk, kad cilvēki mēģina pieiet lietām kaut nedaudz analītiski, taču [info]hesse savā ierakstā to ir spējusi tikai daļēji.

Diezgan vienkārši ir pateikt, ka ceļi ir slikti un vainīgs pie tā ir Ainārs. Patiesībā mēs mierīgi varētu vainot arī Gerharda kungu, jo viņš taču ir satiksmes ministrs!
Bet tad varam paskatīties latvijas autoceļu datus:

Liekas neviena satiksmes ministra laikā tā īsti tie autoceļi nav uzturēti pienācīgā kārtībā. Mēs pat varam paskatīties, ka viena no TB/LNNK ekonomikas plāna izstrādātāja, R.Zīles kunga, laikā šie ceļi tikai uzturēti diezgan nožēlojami - ap 100 atjaunotiem kilometriem. Hmm, bet liekas, ka Zīles kungs pie tā nav vainīgs, jo vainīgs ir tikai viens X.

Statistika par pēdējiem gadiem gan nav pieejama tādā īsti normālā formātā. Ok, varam no šiem 2009. gada datiem saskaitīt, ka šobrīd ir plānots remontēt ap 400km seguma, kas tāpat nav pietiekami.
Liekas, ka man ir problēmas ar domāšanu un kāds man no šiem datiem varētu palīdzēt izdarīt secinājumu, ka pie visām autoceļu problēmām vainīgs ir tikai viens cilvēks.
Es tiešām ceru, ka kāds inteliģents cilvēks, man varētu izskaidrot, kāpēc šie autoceļi ir šādā stāvoklī un varbūt varētu norādīt vainīgo personu!

P.s. Ņemot vērā, ka lasīju burvīgu komentāru par to, ka arī autoceļu fondu varētu likvidēt, tad tiešām varētu nākamajos gadus pie jaunajiem satiksmes ministriem redzēt patiešām strauju remontdarbu palielināšanos līdz 1000km, lai mūsu autoceļi būtu teicamā stāvoklī! :D

P.p.s. Mācīsimies domāt racionāli, lai mūsu tautas inteliģences līmenis tomēr lēnām spētu pacelties. Un nemēģināsim vainot kādu par to, ka kaut kas nav izdarīts, bet tā vietā izdarīsim to labāk, lai parādītu, ka tas tomēr ir iespējams.



(Ierakstīt jaunu komentāru)


(Anonīms)
2009-05-26 11:06 (saite)
klau, tev gadījumā uzvārdā nav Godmanis? Iespraud to grafiku un atbildi uz vienkāršu jautājumu - tu esi braucis pa Lietuvu vai Igauniju ar auto?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mat
2009-05-26 14:08 (saite)
Nē, uzvārds man nav Godmanis.

Redzi, tādu cilvēku dēļ arī ir problēmas, kas nespēj saprast grafikus un skaitļus.
Tu esi braucis pa visiem ceļiem Lietuvā un Igaunijā, ka tik labi pārzini to stāvokli? Piemēram, no Tallinas braucot uz Rīgu ceļš Latvijas pusē būs vienkārši ideāls un jebkurš Igaunis, kas to mēro varēs teikt, ka Latvijā ceļi ir sakārtoti, kaut gan tā nav patiesība. Arī Latvijā lielākā daļa maģistrālie ceļi ir puslīdz normālā kārtībā, kas liek domāt, ka Lietuvā un Igaunijā situācija varētu būt līdzīga ar maģistrālajiem ceļiem.
Tāpēc parādi lūdzu, cik daudz Igaunijā un Lietuvā ir asfaltētie ceļi un cik daudz no tiem tiek atjaunoti katru gadu, kas ir kaut cik vērā ņemamais rādītājs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ee
2009-05-26 14:17 (saite)
redzi, redzi! atkal grafiki, skaitļi un blaa blaa blaa.. Tu nespēj un negribi redzēt, kas ir reālajā pasaulē..

Via Baltika varbūt arī ir labā stāvoklī, bet tas ilgi nav vienīgais Latvijas ceļš..
pēdējā gada laikā, pa kuriem Latvijas ceļiem esi pats braucis, ka Tu tā apgalvi, ka maģistrālie ceļi ir normālā kārtībā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mat
2009-05-26 14:46 (saite)
Visur, kur esmu braucis, esmu spējis nokļūt un mašīnai pa ceļam nekas nav salūzis.

Kāda jēga paņemt, piemēram, 2miljardu kredītu un visur salabot ceļus, ja pēc tam mēs nespēsim katru gadu ieguldīt līdzekļus, lai tos uzturētu kārtībā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ee
2009-05-26 11:56 (saite)
statistika, statistika... pabrauc pa tiem atjaunotiem ceļiem - tur kā materiāls laikam tiek izmantots vecs kausētais siers..

kas vainīgs?
nekopetenti cilvēki uzņēmumu vadībās, padomēs utt
kāpēc tur tādi cilvēki ir?
nu kā kurš.. viens tāpēc, ka šlesim kaimiņos dzīvo, cits atkal šoferis bija, kāds šofera dēls, utt utjpr

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mat
2009-05-26 14:16 (saite)
Materiālu jau neliek valsts, bet kompānija, kas uzvarējusi konkursā. Tālāk rodas jautājums - kāpēc kompānijas var strādāt tik nekvalitatīvi?

Nu jā, atnāca Šlesers un viss kļuva slikti, bet iepriekš gan viss bija labi. Vienīgi kaut kā izskatās, ka iepriekš tā ceļu labošana arī nav bijusi vajadzīgā līmenī.

Vienīgi rodas jautājums - kā šie nekompetentie cilvēki vispār spēja palielināt remontējamo kilometru skaitu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ee
2009-05-26 14:28 (saite)
un kā Tev liekas, kā tiek izraudzīti tie konkursa uzvarētāji?
kā viņus nekopetenti cilvēki spēj pietiekami izvērtēt, izvēlēt un pēc tam kontrolēt?

pēdējais jautājums Tev ir izcils :D
nu kā palielināja - uzklāja sūdīgi asfaltu kautkur, kas pēc gada jau vienās bedrēs un tā, ka tas atkal jāmaina un ir kļuvis remontējams..
un vispār tas rādītājs, kurš nosaka, cik km vajag remontēt? kā tas tiek vispār iegūts?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mat
2009-05-26 14:53 (saite)
Liekas, ka konkursa uzvarētājus parasti izraugās pēc zemākās cenas. Tad nu zemākā cena uzvar un domā kā ar šādu piedāvājumu nopelnīt pēc iespējas vairāk. Konkursa izvērtēšana ir pietiekami formāla, lai izvērtētāja kompetence (vēlme kādu lobēt) pārāk nespētu ietekmēt konkursa rezultātus.
Tā ka drīzāk problēma ir konkursu veikšanas kārtībā, par ko īsti neatbild satiksmes ministrija.

Tajā pašā saitē ir vēl viens grafiks, kur tiek parādīts cik ilgi kalpo asfalts un kā to vajadzētu atjaunot. Tālāk atliek parēķināt cik kopā ir km un kā tos vajadzētu atjaunot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ee
2009-05-26 14:59 (saite)
Ja liekas, tad var sasities.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mat
2009-05-26 15:12 (saite)
Tad jau Tev nebūs problēmu aprakstīt kā precīzi norit konkurss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mat
2009-05-26 15:33 (saite)
Ir konkursi, kur var atzīmēt vai tā ir zemākā cena vai ir saimnieciskais izdevīgums. Dati diemžēl nav pieejami kā pārsvarā ir organizēti konkursi.

Tālāk jau ir birokrātiskais aparāts, kurš seko līdzi vai viss norit godīgi. Vari mierīgi iesniegt savas sūdzības, ja Tev liekas, ka būvniecībā konkursi nenorit godīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2009-05-26 17:09 (saite)
smieklīgi, ka tu to Šlesi aizstāvi kā savu papu... neviens jau nesaka, ka pirms viņa bija labāk un neviens neiedrošinās teikt, ka pēc viņa būs labāk... vienkārši smieklīgi, kā cilvēks ar tukšiem solījumiem un agresīvām kampaņām var sakult biezpienu tik daudzu pauros... atceries, puika, Gudri dirst nav malku cirst! ir pilnīgi loģiski, ka cilvēks, kas neko labu nav izdarījis 4 gadus savā amatā dirnot, ar lecīgu kampaņu saņems daudz vairāk kritikas un pretreakcijas, nekā tāds, kas nodirnējis tos pašus 4 gadus klusām aizvāksies...

Skatos, tev patīk grafiki, še tev viens:

Image

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mat
2009-05-26 17:33 (saite)
Redzi, es nevienu necenšos aizstēvēt. Bet dažiem liekas, ka var mierīgi formulēt savu viedokli un ka tas ir vienīgais pareizais. Uz mēģinājumiem demonstrēt kādus faktus, tiek atbildēts, ka tie nav objektīvi, uz aicinājumu parādīt objektīvākus, tā arī nekas prātīgs netiek atbildēts.
Es pat nezinu vai tas ir smieklīgi vai jau drīzāk nožēlojami apgalvot, ka ministrs 4 gadu laikā neko labu nav izdarījis. Ja būtu vairāk mācījies, tad saprastu, ka neeksistē absolūts labais vai sliktais, no kā seko, ka kaut ko labu Ainārs ir izdarījis. Ja Tu nespēj ieraudzīt neko labu, tad skaidrs ir viens, tur var sēdēt jebkurš, bet tas tāpat tiks nolikts, ka neko labu nav izdarījis. No kā seko nākamais jautājums - vai atradīsies kāds, kurš gribēs tur iet darboties cilvēku labā, kas vēlēk viņu vienkārši nodirsīs?

Jā, man patīk grafiki, bet šis nav atbilstošs grafiks. Uztaisi labāk tabulu ar trim kolonām - solījums, reālā situācija, izpildīts/neizpildīts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?