Man vienkārši patīk, kad cilvēki mēģina pieiet lietām kaut nedaudz analītiski, taču hesse savā ierakstā to ir spējusi tikai daļēji.
Diezgan vienkārši ir pateikt, ka ceļi ir slikti un vainīgs pie tā ir Ainārs. Patiesībā mēs mierīgi varētu vainot arī Gerharda kungu, jo viņš taču ir satiksmes ministrs!
Bet tad varam paskatīties latvijas autoceļu datus:
Liekas neviena satiksmes ministra laikā tā īsti tie autoceļi nav uzturēti pienācīgā kārtībā. Mēs pat varam paskatīties, ka viena no TB/LNNK ekonomikas plāna izstrādātāja, R.Zīles kunga, laikā šie ceļi tikai uzturēti diezgan nožēlojami - ap 100 atjaunotiem kilometriem. Hmm, bet liekas, ka Zīles kungs pie tā nav vainīgs, jo vainīgs ir tikai viens X.
Statistika par pēdējiem gadiem gan nav pieejama tādā īsti normālā formātā. Ok, varam no šiem 2009. gada datiem saskaitīt, ka šobrīd ir plānots remontēt ap 400km seguma, kas tāpat nav pietiekami.
Liekas, ka man ir problēmas ar domāšanu un kāds man no šiem datiem varētu palīdzēt izdarīt secinājumu, ka pie visām autoceļu problēmām vainīgs ir tikai viens cilvēks.
Es tiešām ceru, ka kāds inteliģents cilvēks, man varētu izskaidrot, kāpēc šie autoceļi ir šādā stāvoklī un varbūt varētu norādīt vainīgo personu!
P.s. Ņemot vērā, ka lasīju burvīgu komentāru par to, ka arī autoceļu fondu varētu likvidēt, tad tiešām varētu nākamajos gadus pie jaunajiem satiksmes ministriem redzēt patiešām strauju remontdarbu palielināšanos līdz 1000km, lai mūsu autoceļi būtu teicamā stāvoklī! :D
P.p.s. Mācīsimies domāt racionāli, lai mūsu tautas inteliģences līmenis tomēr lēnām spētu pacelties. Un nemēģināsim vainot kādu par to, ka kaut kas nav izdarīts, bet tā vietā izdarīsim to labāk, lai parādītu, ka tas tomēr ir iespējams.