Martins ([info]mat) rakstīja,
@ 2009-05-25 23:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:pardomas

Man vienkārši patīk, kad cilvēki mēģina pieiet lietām kaut nedaudz analītiski, taču [info]hesse savā ierakstā to ir spējusi tikai daļēji.

Diezgan vienkārši ir pateikt, ka ceļi ir slikti un vainīgs pie tā ir Ainārs. Patiesībā mēs mierīgi varētu vainot arī Gerharda kungu, jo viņš taču ir satiksmes ministrs!
Bet tad varam paskatīties latvijas autoceļu datus:

Liekas neviena satiksmes ministra laikā tā īsti tie autoceļi nav uzturēti pienācīgā kārtībā. Mēs pat varam paskatīties, ka viena no TB/LNNK ekonomikas plāna izstrādātāja, R.Zīles kunga, laikā šie ceļi tikai uzturēti diezgan nožēlojami - ap 100 atjaunotiem kilometriem. Hmm, bet liekas, ka Zīles kungs pie tā nav vainīgs, jo vainīgs ir tikai viens X.

Statistika par pēdējiem gadiem gan nav pieejama tādā īsti normālā formātā. Ok, varam no šiem 2009. gada datiem saskaitīt, ka šobrīd ir plānots remontēt ap 400km seguma, kas tāpat nav pietiekami.
Liekas, ka man ir problēmas ar domāšanu un kāds man no šiem datiem varētu palīdzēt izdarīt secinājumu, ka pie visām autoceļu problēmām vainīgs ir tikai viens cilvēks.
Es tiešām ceru, ka kāds inteliģents cilvēks, man varētu izskaidrot, kāpēc šie autoceļi ir šādā stāvoklī un varbūt varētu norādīt vainīgo personu!

P.s. Ņemot vērā, ka lasīju burvīgu komentāru par to, ka arī autoceļu fondu varētu likvidēt, tad tiešām varētu nākamajos gadus pie jaunajiem satiksmes ministriem redzēt patiešām strauju remontdarbu palielināšanos līdz 1000km, lai mūsu autoceļi būtu teicamā stāvoklī! :D

P.p.s. Mācīsimies domāt racionāli, lai mūsu tautas inteliģences līmenis tomēr lēnām spētu pacelties. Un nemēģināsim vainot kādu par to, ka kaut kas nav izdarīts, bet tā vietā izdarīsim to labāk, lai parādītu, ka tas tomēr ir iespējams.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ee
2009-05-26 14:28 (saite)
un kā Tev liekas, kā tiek izraudzīti tie konkursa uzvarētāji?
kā viņus nekopetenti cilvēki spēj pietiekami izvērtēt, izvēlēt un pēc tam kontrolēt?

pēdējais jautājums Tev ir izcils :D
nu kā palielināja - uzklāja sūdīgi asfaltu kautkur, kas pēc gada jau vienās bedrēs un tā, ka tas atkal jāmaina un ir kļuvis remontējams..
un vispār tas rādītājs, kurš nosaka, cik km vajag remontēt? kā tas tiek vispār iegūts?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mat
2009-05-26 14:53 (saite)
Liekas, ka konkursa uzvarētājus parasti izraugās pēc zemākās cenas. Tad nu zemākā cena uzvar un domā kā ar šādu piedāvājumu nopelnīt pēc iespējas vairāk. Konkursa izvērtēšana ir pietiekami formāla, lai izvērtētāja kompetence (vēlme kādu lobēt) pārāk nespētu ietekmēt konkursa rezultātus.
Tā ka drīzāk problēma ir konkursu veikšanas kārtībā, par ko īsti neatbild satiksmes ministrija.

Tajā pašā saitē ir vēl viens grafiks, kur tiek parādīts cik ilgi kalpo asfalts un kā to vajadzētu atjaunot. Tālāk atliek parēķināt cik kopā ir km un kā tos vajadzētu atjaunot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ee
2009-05-26 14:59 (saite)
Ja liekas, tad var sasities.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mat
2009-05-26 15:12 (saite)
Tad jau Tev nebūs problēmu aprakstīt kā precīzi norit konkurss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mat
2009-05-26 15:33 (saite)
Ir konkursi, kur var atzīmēt vai tā ir zemākā cena vai ir saimnieciskais izdevīgums. Dati diemžēl nav pieejami kā pārsvarā ir organizēti konkursi.

Tālāk jau ir birokrātiskais aparāts, kurš seko līdzi vai viss norit godīgi. Vari mierīgi iesniegt savas sūdzības, ja Tev liekas, ka būvniecībā konkursi nenorit godīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?