malkolnsP - [entries|archive|friends|userinfo]
C1>C4

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[28. Feb 2017|12:42]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
es, piemēram, lietoju narenes un esmu vegāns un smēķēju, jo ar nodomu cenšos saīsināt savas dzīves garumu. kāpēc ir vispārpieņemts konsensuss ka visiem jātiecas uz pēc iespējas garāku dzīvi? man liekas 50-60 gadu ir optimāls laiks ko dzīvot.
Linkkomentēt

Comments:
[User Picture]
From:[info]peepingtom
Date:28. Februāris 2017 - 12:48
(Link)
piemēram, ja nu tieši gadu vai divus pēc tavas nāves izgudro nemirstību? Cerība, ka varbūt tomēr izdosies nemirt nekad.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 12:48
(Link)
paldies, es no šī piedāvājuma atteikšos
From:(Anonymous)
Date:28. Februāris 2017 - 12:56
(Link)
Un ko tad, ja pēc gadiem 15 izlemsi, ka tomēr vēlies ilgstošāku un pilnvērtīgāku dzīvi, bet būsi jau daudz ko teju neatgriezeniski sapisis?
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 12:58
(Link)
nu tad būs sūdi rallā. bet ir viena lieta - to kā es jutīšos pēc 15 gadiem es nekādi nevaru zināt un paļauties uz neparedzamo ir tik pat nedroši kā mēģināt paredzēt nenotikušo, tāpēc kaut kādi lēmumi ir jāpieņem un pie tiem ir jāturas tur noeko nevar darīt.
From:(Anonymous)
Date:28. Februāris 2017 - 13:02
(Link)
Nu, tad veiksmes :) Es pieturos pie uzskata, ka labāk ir sevi maksimāli agri stiprināt, nodrošinoties pret potenciālām nākotnes huiņām. A to mīzīgi attapties 40 gados slimā ķermenī ar sapistu psihi, bet nespējot pakārties.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 13:06
(Link)
var jau ielekt daugavā. bet es vienk domāju, ka in general šī pasaule nav baigi patīkamā vieta, kur vadīt savas dienas, tāpēc arī domāju dzīvot bez bērniem, jo nenovēlu nevienam te dzīvot, par to domājot, es nospriedu, ka lol, kāpēc tad es te pats mokos vispār, ja jau ir tik grūti un sapratu, ka pašene tomēr arī ir pārāk liels hardkors, īpaši tētim un māsām. tāpec secināju, ka var jau patusēt yolo-style līdz tiem 50-60 un tad jau gan jau kkas atgadīsies un nomiršu.
From:(Anonymous)
Date:28. Februāris 2017 - 13:24
(Link)
Tētim un māsām noteikti arī būs viegli dzīvot ar 40 gadīgu narkomānu mhm. Sorry, bet es vienkārši redzu, kāda mentālā ateja sākas cilvēkiem, kuri pašpasludinās, ka ilgi nedzīvos un izlemj sākt narkoties, jo yolo un pasaule ir neērta vieta, labāk nevis cīnīšos ar grūtībām un izbaudīšu pārbaudījumus, bet būšu viss tāds carpe diem un pēc tam, kad ķermenis un galva sāks streikot, vienkārši izkāpšu ātrāk ārā. Nu, teiksim tā, tuviniekiem viņi nav diez ko patīkami un ir vēlams, lai šādi cilvēki veselos un uz kvalitatīvu dzīvi tendētos labāk liek mierā un paši savā nodabā klusiņām sadeg; ko gan parasti viņi spēj ar grūtībām, jo neviens jau nevēlas palikt viens un skumjš.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 13:31
(Link)
parasti viņi to spēj ar grūtībām, jā. galvenais ir koncentrēties uz nevairošanos un būt morālam, ja tas izdodas, tad var būt arī yolo. parasti gan tie nariki ir apvainojušies uz pasauli un par spīti visiem, mēģina kaut ko protestēt, jo ir kaut kādas anarhistu huiņas pārlasījušies, nevis venkārši grib lai no viņiem atpišas. viņi savos kompleksos ir iedomājušies, ka ja parādīs visiem kā jāmočī yolo-style tad nezkas notiks un pasaule mainīsies aiz žēluma pret viņiem, taču, ja cilvēks vienkārši nolemj ar sevi neapgrūtināt citus, bet padarīt savu pastāvēšanu ciešamāku atrodot tās lietas, kas viņam patīk, es neredzu problēmu tajā, pat ja tas ir amfetamīns un tusēšana. tik pat labi tā var būt klinšu kāpšana vai danchall dejošana jamaikā, kā šai čiksai - https://youtu.be/tQbxDvOv_uE. Tas, ko gribu pateikt ir, ka vajag būt atklātam pret sevi un nebaidīties izvēlēties mazāk ambiciozu dzīves piepildījumu, yo, tikai vajag to darīt atklāti pret sevi un rēķinoties ar sekām.
From:(Anonymous)
Date:28. Februāris 2017 - 13:36
(Link)
"atklāti pret sevi un rēķinoties ar sekām" < tieši tā. citiem ir ļoti grūti mīlēt cilvēkus, kuri paši sev jau laikus atmet ar roku, tas arī viss – tās, manuprāt, ir nopietnākās sekas, ar kurām šādi domājošiem ir jādīlo.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 13:37
(Link)
nē, nevienam nav jādīlo ar to, ka kādam viņu ir grūti mīlēt. sorry, bet tā mīlestība ir tavs bizness nevis mans. ja ir par grūtu, tad nemīli.
From:(Anonymous)
Date:28. Februāris 2017 - 13:44
(Link)
nu, labi, var jau arī tā – viens pret visiem citiem un paši vainīgi, ka ar mani jums grūti, ne jūs man, ne es jums tāds vajadzīgs. nepārproti, tavu domugaitu saprotu un indivīda suverenitāti turu augstāk par visām vērtībām, bet ir nācies sastapties ar piemēriem, kur šāda veida domāšana vienkārši aiziet galīgi nepareizā un nevēlamā gultnē ar lieki sāpinātiem, nevainīgiem cilvēkiem, kas tikuši iepīti pa vidu, lai arī bez tā varēja iztikt.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 13:48
(Link)
nu jā, skaidrs, ka ir pilna pasaule ar mēsliem, kas dzīvos uz citu rēķina un izmantos afekciju pret sevi lai tikai vēl vairāk varētu dzīvot citiem uz kakla, bet tik pat labi var teikt, a neej internetā, jo tur arī tevi var piečakarēt, ir jau jāizdara kaut kādas izvēles, bet ja, kā es teicu, es atklāti pret sevi esmu atradis to, kas man patīk un tieši ši ir lieta, kas kādu traucē mani mīlēt, tad sorry, bet maybe tev ir jābeidz mani mīlēt, pat ja tu esi mana māsa vai tētis
From:(Anonymous)
Date:28. Februāris 2017 - 13:49
(Link)
Aj, bet vispār – lai forši nodzīvot. Prieks par katru cilvēku, kas vismaz godīgi pasaka, ko no dzīves sagaida.
[User Picture]
From:[info]zivs
Date:1. Marts 2017 - 10:21
(Link)
Grūti uzskatīt par kvalitatīvu tādu cilvēku, kurš lai izteiktu savu viedokli, nejūtās ērti pierakstīties pat ar segvārdu.
To cibā var novērot bieži - kad tiek izteikts ne gluži ērts viedoklis, runā caur balss pārveidotāju. Ar segvārdu droši vien tiek publicēts kas rožains un dzejisks, - citiem liekot tā par sevi domāt. Droši vien tāpat arī dzīvē.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:28. Februāris 2017 - 13:03
(Link)
jautājums var būt arī par dzīves kvalitāti, nevis garumu, piemēram, 50 gados dzīvot tā, ka personīgais fizo netraucē darīties, ir foršāk, nekā stiept aiz sevis skābekļa baloniņu, jo plaušas strādā viena ceturtdaļa, nere filtrē urīnu aiz bikšjostas aizspraustā kulītē un ik pa brīdim jāpiesēžas, jo kāju vēnas nevel.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 13:08
(Link)
nu labi labi, vienā dienā jau to visu sajāt arī nav iespējams, turklāt var jau nemaukt pilnīgā vājprātā, bet nu tā, pa lielam nepārmest sev cīgas un narenes un tādas lietas. es jau nesaku ka jābūt citiem uz kakla kā pēdējam sūdam, vienkārši attiecībā uz tām lietām būt tādam nedaudz vieglprātīgākam nekā ir pieņemts būt.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:28. Februāris 2017 - 13:38
(Link)
tas gan, tas gan.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:28. Februāris 2017 - 13:38
(Link)
Okej, bet kāpēc jāmoca sevi ar vegānismu? Sapratu, ka vēlies izbaudīt palikušo dzīvi. Kaut kāda salmu košļāšana man neasociējas ar baudu. Labāk sapist veselību ar taukainiem steikiem, nevis vitamīnu un minerālu trūkumu.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 13:41
(Link)
tev neasociējas, man asociējas, katrs ir citādāks savās preferencēs, īpaši attiecībā uz uzturu. man, piemēram, nebūtu problēmu ar tevi aiziet uz pusdienām steiku haosā, pasūtīt tur kartupeļu biezeni un pie interesantas sarunas skatīties kā tu ēd asiņainu steiku.
[User Picture]
From:[info]es_esmu_dzhims
Date:28. Februāris 2017 - 14:04
(Link)
man liekas, ka tāpēc, ka citiem interesē dzīvi nodzīvot puslīdz kvalitatīvi un laimīgi, cits jautājums, protams, kā ar to sekmējas. nu, ne visi jau tricārā (vai vispār) in general domā, ka dzīvee ir sūds.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 14:07
(Link)
kvalitāte un laime ir tāds ļoti subjektīvs moments.

turklāt:

[User Picture]
From:[info]es_esmu_dzhims
Date:28. Februāris 2017 - 14:13
(Link)
nu skaidrs, katrs izdomā, kas nepieciešams, lai justs laimīgs vai uz to tiektos un tad attiecīgi rīkojas. ne katrs, tas ir, bet tie, kas tam piešķir nozīmi.

ko Tu domā ar to bildi? bērnus āfrikā?
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 14:15
(Link)
ar to, ka jebkurš arguments, kurš sākas ar vārdiem "ne visi" parasti ir pilnīgi nerelevants sūds, jo katra domājoša cilvēka izteikumā tas jau ir implicēts, ka "ne visi" es to nesaku tev personīgi šoreiz, vienk man šiden jau ka'das trs vai četras reizes vajadzēja tērēt laiku uz piebildi "jā protams es nedomāju visu..." nu tas tā. hehe
[User Picture]
From:[info]es_esmu_dzhims
Date:28. Februāris 2017 - 14:19
(Link)
ar to gan jau ka jārēķinās, ja domā samērā atšķirīgi no citiem (vai tā vismaz varētu šķist) un tomēr kāds ar Tevi runā, citādāk tīri tehniski sanāk, ka tiec izslēgts no sarunas un pats uzskatīts nerelevantu
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 14:31
(Link)
es īsti nesapratu, ko tu mēģini pateikt. bet par not all argumentu gribēju teikt, ka nu piemēram, es saku - krievi daudz dzer un ir loģiski, ka es nedomāju ar to pilnīgi katru krievu uz šīs planētas, bet lielāko vairumu.
[User Picture]
From:[info]es_esmu_dzhims
Date:28. Februāris 2017 - 14:57
(Link)
to, ka Tu pasaki "krievi daudz dzer" un automātiski sagaidi, ka sarunbiedrs būs gana saprātīgs, lai saprastu, ka ne jau VISI, un nepiepisīsies detaļām, kas ir pilnīgi ok. taču es runāju nevis par kkādu x, mums nesvarīgu, lielumu, bet par tematu, kurš skar Tevi un kuru pārrunāju ar Tevi, tāpēc ir svarīgi uzsvērt, ka NE JAU VISI, nezinu, vienkārši pieklājības dēļ? jo es jau saprotu, ka Tu zini, ka Tu tajos visos neiekļaujies, bet moš Tev šodien niķīši un gribēsies par to pakašķēties, ka, nuvo, es taču tāds neesmu, tā ka kādi visi. Tu mēdz būt visai neparedzams, tāpēc vienkāršāk ir atrunāt visas detaļas, lai pēc tam nav kkāda tāda ņemšanās kā šobrīd.
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:28. Februāris 2017 - 18:08
(Link)
50 - 60 gadi šajā gadījumā ir ļ. liels optimisms
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 18:08
(Link)
kurā gadījumā, manā?
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:28. Februāris 2017 - 18:09
(Link)
jā, ar visiem aprakstītajiem dotajiem (tevi personīgi neapazīstu, so neņem ļaunā)
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 18:11
(Link)
ā nē, nu vispār šo ierakstu trigerējā kārtējā debiā klickbait fiška, ka tur cīga un tas un šis saīsina dzīvi par tikuntik gadiem. nu tā, es aizdomājos, kādā sakarā vispār lai kāds tiektos uz garu dzīvi, jo tā dzīvošana jau nav nemaz tik kruta.
From:(Anonymous)
Date:28. Februāris 2017 - 19:27
(Link)
Cik tev gadu?
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Februāris 2017 - 21:19
(Link)
29
From:(Anonymous)
Date:1. Marts 2017 - 00:22
(Link)
tieši šī iemesla dēļ grūti uztvert vegānus nopietni, jo daudzi no viņiem vienlaikus lieto narenes
From:(Anonymous)
Date:1. Marts 2017 - 00:24
(Link)
ā, un vēl, iedomājies, ir tāda lieta kā mūžīgā dzīve (kas nesāp!)
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:1. Marts 2017 - 00:32
(Link)
nezinu, es neredzu nevineu iemeslu kāpēc lai vegānus uztvertu nopietni vai nenopietni viņu vegānisma kontekstā, proti, es, kā jau gnidrologam teicu, neuzskatu, ka kādam būtu jāmaina savas uztura preferences kādu citu iemeslu, kā tikai paša vēlmes dēļ.

neinteresē mani mūžīga dzīve, pat tāda, kas nesāp. tiešām, es godīgi, liekot roku uz sirds, to saku. nu vismaz ne šobrīd, vismaz ne šādā agregātstāvoklī kādā esmu. transcendējot ķermeni - varbūt, bet tas jau ir kas pavisam cits.
[User Picture]
From:[info]norkoz
Date:1. Marts 2017 - 11:56
(Link)
varbūt vērts atrast mērķi un līdzdarboties tajā virzienā, lai ir pašam interesanti nevis garlaicīgi "izvikt līdz 50" un lai taptu ātrāk iespējams "transcendēt ķermeni" visiem un par velti
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:1. Marts 2017 - 11:59
(Link)
divi jautājumi:
kāda gan man daļa gar citiem? un ar ko šāda veida dzīves piepildījums atšķiras no jebkura cita?
[User Picture]
From:[info]norkoz
Date:1. Marts 2017 - 13:15
(Link)
1to tev spriest
2ka tik piepildījums
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:1. Marts 2017 - 13:39
(Link)
1 - man nav nekādas daļas gar citiem
2 - šis ir tikpat labs piepildījums kā jebkurš cits, tikai ja patiesi piepilda
[User Picture]
From:[info]norkoz
Date:1. Marts 2017 - 13:31
(Link)
Kas notiek dvēselē, ka tā vairāk priecājas par mīļām lietām, kuras atradusi vai saņēmusi atpakaļ, nekā par tām, kuras tai bijušas vienmēr? Par to liecina daudz kas, daudz būs liecinieku, kas teiks: “Jā, tā tas ir.” Virspavēlnieks svin uzvaru, bet viņš nebūtu uzvarējis, ja nebūtu cīnījies, un, jo lielākas briesmas ir bijušas kaujā, jo lielāks ir uzvaras prieks. Vētra svaida kuģotājus, un kuģim draud bojāeja, visi nobālējuši gaida nāvi, bet debesis un jūra norimst, un visi līksmo jo vairāk, jo vairāk bija baidījušies. Mīļš cilvēks ir slims, un viņa pulss vēsta ko nelāgu; visi, kuri vēlas viņa izveseļošanos, sirdī sirgst kopā ar viņu; viņam kļūst labāk, un, lai gan viņam staigājot vēl trūkst agrākā spēka, visus pārņēmis tāds prieks, kāda nebija, kad viņš vēl staigāja vesels un stiprs. Ne vien negaidītas un negribētas, bet arī paša izvēlētas un iecerētas grūtības ļauj cilvēkam piedzīvot baudu. Ēdiens un dzēriens nenesīs baudu, ja pirms tam nebūs liela izsalkuma un slāpju. Dzērāji ēd sālītu, lai rastos dedzinoša sajūta, un dzēšot to ar dzeramo, rodas tīksme. Saskaņā ar paražu, saderinātu līgavu neatdod vīram uzreiz, lai tā viņam nešķistu lēti atdota dāvana, tāpēc ka viņš nebūtu ilgi pēc tās tvīcis kā līgavainis. http://www.satori.lv/raksts/2067
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:1. Marts 2017 - 13:42
(Link)
es laikam esmu pārāk satrakojies, lai uztvertu ar pienācīgu atklātību
[User Picture]
From:[info]norkoz
Date:1. Marts 2017 - 13:47
(Link)
vitamīns ilgtermiņā dara brīnumus abos virzienos
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:1. Marts 2017 - 13:50
(Link)
lai arī es tiešām izskatos pēc methface, es nelietoju amfiku ilgtermiņā. jā, es esmu lietojis amfiku un es noteikti vēl arī lietošu nākotnē, bet nu, tā man nav regulāra prakse.
[User Picture]
From:[info]piene_ne
Date:1. Marts 2017 - 18:01
(Link)
es iespējams arī ilgāk nepavilkšu ar visu savu nekā nelietošanu, bet ja gadīsies laikam es priecātos apzināties, ka tu vēl kaut kur ap stūri kusties.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:1. Marts 2017 - 18:12
(Link)
tak chill, es īstenībā visu februāri nekādas narenes neesmu lietojis.
[User Picture]
From:[info]cibotik
Date:2. Marts 2017 - 23:55
(Link)
Domāju, ka tādas banālas lietas, kā regulāras fiziskas aktivitātes, sabalansēts uzturs, regulārs miegs un regulāri izšauts ķekars (vēlams kādā, pret kuru ir kaut kādas jūtas) ir puse no laimes, lai nenāktu virsū visi šitie melnie. Pie tam, ja cieņā ir amfiks, tad stojaks uz dzīvi agrāk vai vēlāk noplok, jo izdedzina smadzeņu neironus tādā līmenī, ka pēc tam tos ir grūti "restaurēt" dabīgā veidā. Bet vispār man ir aizdomas, ka tu piederi pie tās paaudzes, kurai depresņaks ir daļa no tēla un nekas vairāk, kā pakazuha. Jā, iespējams kaut kādas bērnības traumes (ha, kuram tādas nav?) kaut ko tur trigerē, bet kopumā esi iedzīvojies tajā, ka slikti justies un izskatīties ir so cool and hip. sad : (
[User Picture]
From:[info]antijahve
Date:8. Marts 2017 - 21:40
(Link)
Pizģēc kā te dzīvot mācīt patīk.

Do pieci, man līdzīgs domu gājiens. Es gan guļu tagad slimnīcā ar izņemtu žultspūsli, 4 caurumiem vēderā un no viena no viņiem truba nāk ārā, tāpēc es sev visp baigi nozvērējos mazāk pist veselību. Reāli šitā nav nekāda dzīvošana.
Bet obligāti ir jāliek karote nost, kad kvalitāte pazūd, es arī nekā nevaru saprast to ilgdzīvošanas fenomenu.

Ps. Ar labu vegan dzīvesveidu būs grūti dzīvi saīsināt.
Ps. Es ceru kkad tevi dzīvē ieraudzīt ar, būtu labi vasarā pie Jelgavas laukos panarkoties.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:8. Marts 2017 - 23:15
(Link)
nigga, thats a deal, vajag tik lai saules stariņi sāk ripot pa zemesvirsu