psychozabawa [entries|archive|friends|userinfo]
norkoz

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| zhzh RADIO ]

shameless [Oct. 11th, 2018|07:16 am]
https://xhamster.com/videos/shameless-big-tits-curvy-beauty-dance-tease-8667451#back_url
link2 comments|post comment

[Jul. 1st, 2018|02:21 pm]
par Kozlovu, jeb “klačas”

Tu atkal vispār neesi gulējis necik? viņa jautāja.
Bišķi esu- sameloja Kozlovs.

Par rakstnieku Kozlovu zināms bija tikai, ka viņš bija gara auguma, vairāk par viņu neko nevarēja spriest, jo neko uzrakstīt viņš nespēja un tāpēc mocījās ar mazvērtības kompleksu. Šajā sakarā viņš pierakstījās uz konsultāciju pie slavenā psihoterapeia Rudzīša. Nudien nebūtu domājis, no daktera šķiroties sacīja Kozlovs, ka tāda niecība kā jūs spēs izārstēt mani no nepilnvērtības kompleksa.

Pēc praida filmas pirmizrādes režisors Goba izvadāja rauta apmeklētājus pa mājām. Ķekavas pagastā mitinošies Kozlovs un rakstnieka Bargā dzīvesbiedrs Armīns palika divi vien uz aizmugurējā mašīnas beņķa. Nu kāpēc tu esi tik tauks? mācās virsū rakstnieka ierēbuš dzīvesbiedrs.Sūds-jautājums! Tāpēc ka pēc trakucīša lietoju antipsihotiskās ripas! neizturēja un beidzot iznāca no skapja Kozlovs.

Tikmēr dzejnieks Haņins sastapa Rītupu krekliņā ar uzrakstu Govno-vopros! -Aga- vopros rebrom! atzīmēja Haņins. -Rebro govnom? ar šīs viņam jaunās idejas spēku ozadačilsja Rītups un vairāk to kreklu nevalkāja.

Rakstnieks Kozlovs sarakstīja dzejoļu krājumu un gribēja, lai dzejnieks Haņins to iztulko krieviski. Nu bet tev taču, cerams, ne visi dzejoļi ir par Staļinu? zinādams Kozlova idejisko pārliecību, painteresējās vairāk par saturu nekā formu Haņins un formāli pārtrauca braukāt ciemos pie Kozlova dzīvesbiedres literatūrkritiķes Skultes konsultēt par Orbītas krājumu, kura kultūrkapitāla naudu viņa ar māsu mākslas zinātnieci Dzalbi jau sen notrallināja.

Literatūrzinātnieks Grāpis piedzērās pie Kozlova vārdadienā un dziedāja dziesmas par Staļinu. Pēc tam viņu aicināja vēl un vēl, bet nevienā dziesmā viņš tā arī vairāk neizpildījās.

Vai tu pats pārrakstīsi savu tekstu uz sienas? poppermag izdevuma atklāšanā Kozlovam jautāja laikmetīgā māksliniece Kurševa. Labāk tu pati, noslinkoja Kozlovs. Un Maijiņa uz sienas nosauca Kozlova mīļāko rakstnieku par Dolmatovu.

Jaunais režisors Gerds Lapoška ar jauno dzejnieku Kirilu Ēci iestudēja pionierpilī Harmsa gadījumus. Da Tu Saproti Taču- pēc pirmizrādes Kozlovs notvēra režisoru aiz stērbeles: nav izejas no postmodernisma (pārstrīpots) Harmsa kosmogonijā visu pasaulbūvi iekustina neliela kļūmīte (maļenkaja oplošnostj). Harmsa “Vecenes” pirmpublicējamā tulkojumā žurnālā Avots mana mīļākā vieta bija galvenajam varonim tiekoties ar mollīgo dāmīti rindā pēc baltmaizes: un starp viņiem notika šāda (rekursīva) saruna: Jums garšo alus? Man labāk šnabis. Es gribētu ar jums kādreiz iedzert šnabi. Es (labi pajautāšu) vai jūs ticat D-vam? Viņa (pārsteigti) Jā, protams! Es (labi pajautāšu) vai jūs ticat D-vam? Viņa (pārsteigti) Jā, protams!!!!! Citāts protams neprecīzs, taču, lai citāts darbotos, tam nepieciešams saturēt nelielu kļūmīti, kura kondensē visu kontekstu. Turklāt tas pārāk labi skan, lai būtu drukas kļūda- Kozlovu savulaik mēģināja pārliecināt mentors Apsalons filozofijas pēdējam kursam braucot “na kartošku”.

Par simboliem. Uz vecumu Kozlovam patika nēsāt cepures- raugi veci vīri vairs nepucējas, viņš sprieda. Cepures uzlikšana ir simbolisks žests, kas kondensē un tādējādi kompensē pucēšanos. vīrietim gados pucēšanos aizstāj cepures galvā uzlikšana savukārt sievas veiktajā vīra dresūrā gružspaiņa iznešana ir paklausības vajadzīgais, bet ne vienmēr pietiekamais nosacījums: mužik vynosjaščij musor- žalok!

Und dieses jezt: par citātu. Šeherezada Ivanna- Ja gotova! kā izrādās no Obrazcova leļļu izrādes “Neparastais koncerts” ir Sķepanna, vai Sergejevna- nav būtiski. Citātu pavada noliekta sāņus galva un raustīta labās rokas kustība konferansjē prezentējot ārtistus.

Festivālam Positivus paralēlu alternatīvu Negativus rīko Voiceks Voiska trompetists Čornijs. Nepieciešama radikālāka un pie tam perpendikulāra alternatīva abām polaritātēm- Neitrāluss; un vēlams bez skaļas mūzikas un apdolbātas jaunatnes- spriež romantiskie dīdžeji Kozlovs un Božis

Man piegriezušies tie jūsu desmitgadnieku perdeļu joki! sašutusi ir laikmetīgā direktrise Solča, laikmetīgā mākslinieka Boža dzīvesbiedre, kad tas ķiķinot ar Kozlovu atklāj Laertska vārdnīcā izsmeļoši analītisku kakāšanas definīciju kā “metaņije kanata”. Kanat podrazģeļajetsa: probka, sobstvenno kanat i posļedyš.

Andžons bija slavens noise mākslenieks, viņš ar daudz ko bija slavens, bet visvairāk ar to, ka izgudroja uņģiku.

Kozlovs izlasīja Rudāka Rokupācijā par sevi, kā mūziķes Helēnas brāli un unģika tusētāju. Pavej, Ilva Valdisovna- redz kas es esmu, viņš rādīja dzīvesbiedrei literatūrkritiķei Skultei.

Kozlovam patika tusēt laikmetīgo izstāžu atklāšanās, kopš pazīšanās ar laikmetīgo direktrisi Solču. Reiz viņš ietusēja ar Arhibīskapa Vanaga dēlu, kurš stāstīja, ka tēvam patīk braucot mašīnā skaļi klausīties Rammstein. Tas daudz ko izskaidro- nosprieda Kozlovs.

Tīrons tulkoja Veņičkas Petuškus un apjautājās RL redakcijā, kā pareizi būs “I izobrazil vot takuju-ta vot hrenovinu” Nu latviešu valodā tā ir huiņa, paskaidroja Šlāpins.

Kozlovam dikti gribējās rakstīt RL, bet Tīrons rakstā par Repšes kultūrpolitiku izcenzēja visus svešvārdus “lai mana mamma saprot”, nosauca rakstu par “Mazā cilvēka izklupienu” un vairāk rakstus nepiedāvāja rakstīt.

Kozlovs bija gruzšiks (ne tikai tāpēc, ka viņam patika “gruzīt”- tas arī, bet dotā gadijienā- burtiski karostas galerijas izstādei). Ieradies multimākslinieka Repšes dzīvoklī pēc gleznām viņš ieraudzīja plāna vidū krāvumu ar hromētiem dažāda kalibra Fiskar cirvjiem. Tikai uzmanīgi ar manām gleznām (tikai nesalauziet manu ulmaņlaika krampi, suicidāli ieslēgušos labierīcībās viesi glābjot)- saimnieks sauca pa durvīm nopakaļus. Kozlovam gribējās, jokus mīlot, raportēt, ka paslīdējis un nu audekls pušu, taču atcerējies istabas noformējumu, izlēma labāk paklusēt. Kas būtu nevis kā- norīt krupi un palikt atbildi parādā, bet palikt uzrunu, nu piem. smukai dāmai uz ielas, parādā.

Pēc trakucīša Kozlovam atrofējās muzikālais orgāns. Es mūziku neklausos- viņš pie izdevības visiem padevīgi ziņoja,- tikai radio klasika, tikai braucot pie stūres un arī ne dēļ mūzikas, bet diktoru ambiento balsu pēc.

Dokumentāliste Briede iepazīstināja Kozlovu ar Viestartu Gailīti. Tas ievērtēja maiku ar LMT ezīšu seno emblēmu. Bet tā ir fiška, sprieda Gailītis- nēsāt neizteiksmīgu brendu tēkreklus. Tā dzima normkore, pirms hipsteru vēl parādīšanās.

Kozlovs un hipsteri. “Nekā svēta!” Kozlovs sašutis aplūko Ezītis miglā kafejnīcas logotipā iestrādāto martini glāzi.

Lūk cilvēks- dokumentālistes Briedes filmai intervētais Bertoluči nepavisam negribēja runāt par Baltijas poētiskā kino vilni, bet tikai pats par sevi; savukārt ezīša ģēnijs Noršteins- par Hercu Franku un kompāniju- tikai ne par sevi. Un tas pēc 10.min.vecāks tribjūta rietumos, kura hailaiti ir kā Hercogs aprāda 10.tūkstošgadu vecākus pēc balto slimībām izdzīvojušos divus civilizācijas atklātās pēdējās cilts vīrus, bet Virzienā uz Nansī, odnoimjonnais filozofs konfrontējas bez mitas intervēdamies vilciena kupejā ar Ultimatīvi Citu- klusējošu melnādaini.

Pavej, tas taču slavenais Kozlovs! kārtējā laikmetīgā atklāšanā skaļi sauca smukā kolēģe Dita Rietuma. Kozlovs uzreiz saguma, skonfuzilsja un dziļāk bomondā nelīda.

Reiz Kozlovs sapīpējās zeltsakni un amfetamīniskā ugārā negulētas nakts inspirēts saprata beidzot kā jālasa Platonovs- vienīgais no nelasītā, ko vērts lasīt. -Tulkojot! Piemeklēja pat Kotlovan’a nosaukumam atbilstošu jaunvārdu Gruntsbūve, bez negatīvām būvbedres konotācijām un visiem plātijās, ka tulko Platonovu. Uz jautājumu- cik tālu ticis, atbildēja izvairīgi: Vēl ir ko rakt.

Platonova post mortem perestroječnās publikācijas radīja maldīgu komunistiskās antiutopijas tēlu, uz kura viļņa Brodskis ņēmās spriest, ka Krievijā kaut kas mainīsies, kad visi izlasīs Kotlovan. Vēlāk nāca gaismā, ka Andrejs Platonovičs īstajā vārdā Kļimentovs patiesi vēlējās buržuāziju iznīdēt, pardon, kā šķiru.

Uznāca Kozlovam iedvesma rakstīt, taču aizvārījis stipras tējas čefīru viņš vairs nespēja piecelties un cauru dienu nosēdēja skatīdamies, kā vējš kustina nenopļautās zāles stiebrus un koku lapas, gaidot, kad viņā atsāks pulsēt pilnestīga dzīve; disturbēts par to, kā stingrās formas kā Kārlim Krūzam sabojā tālienē nošķiebtā elektrosadales kārba un tā arī nesaņēmies spēkus reiz iet un iztaisnot to. Skatieties, skatieties- viņš visiem ciemiņiem rādīja pa logu uz treknajos gados sabūvētās zikurātu gousttaunas proporcionālās ģeometrijas fona šķībo elektrības kasti: Ņevozmožno rabotaķ!
link10 comments|post comment

[Feb. 1st, 2018|03:20 pm]
Voščevs baidījās nakšu, tajās viņš gulēja bez miega un šaubījās; Viņa dzīves pamatizjūta tiecās pēc kaut kā atbilstoša pasaulē, un domas slepenā cerība solīja tālīnu glābiņu no vispārējās esamības bezvēstības.
linkpost comment

jaunība [Dec. 18th, 2017|01:06 pm]
https://www.youtube.com/watch?v=eSJgf3_3T74
linkpost comment

Brīnišķa antropoloģija [Dec. 16th, 2017|02:59 pm]
https://www.youtube.com/watch?v=niOk-tcN81I&t=3s

https://www.youtube.com/watch?v=cVkZlnvtcNI
linkpost comment

skatāma comedy [Nov. 22nd, 2017|10:40 pm]
http://kinokrad.club/1166-madam-2017.html
link2 comments|post comment

mēness otrā puse 2.0 [Oct. 17th, 2017|08:53 pm]
atšķirībā no 1. sezonas protams nav tik daudz forestgampīgu alūziju, bet kā hauntoloģiska experience ļoti pat ok

http://film-2016.net/serialy-2017_1/1003-obratnaya-storona-luny-2-sezon-2016.html
linkpost comment

sportas ira šūdas [Oct. 1st, 2017|03:27 pm]
link6 comments|post comment

orvels 2.0 ķīnā [Jul. 26th, 2017|06:56 pm]
http://carnegie.ru/commentary/71546
linkpost comment

saturīgi par Z-Koreju [Apr. 23rd, 2017|02:27 pm]
https://geopolitika.d3.ru/peripetii-koreiskogo-krizisa-1357669/
linkpost comment

fineses [Mar. 18th, 2017|04:59 pm]
bodē palūdzu uzsildīt mikroviļņos čebureku, bet par buljona pīrādziņu nebiju pārliecināts vai labākajās parīzes mājās to silda
linkpost comment

karalisks graffiti [Mar. 2nd, 2017|12:23 pm]
https://historyscan.dirty.ru/nadpis-sdelannaia-imperatritsei-aleksandroi-fedorovnoi-brilliantom-po-okonnomu-steklu-zimnego-dvortsa-1902-god-rossiiskaia-imperiia-1320710/
linkpost comment

mana artava stīmpanka un remonta revolūcijai [Mar. 1st, 2017|07:30 pm]
Paš-remonta manifests

Mēs uzskatām šīs patiesības par pašsaprotamām:

Remonts ir labāks nekā pārstrāde.

Padarīt mūsu lietām ilgāku kalpošanas mūžu- tas ir gan efektīvāk gan rentablāk nekā to ieguve no izejvielām.

Remonts glābj planētu.

Zemei ir ierobežoti resursi, un mēs nevaram darbināt lineāru ražošanas procesu mūžīgi. Labākais veids, kā būt efektīvam, ir atkārtoti lietot to, kas mums jau ir!

Remonts ietaupa jums naudu.

Labot lietas bieži vien ir bez maksas, un parasti lētāk nekā aizstāt tās. Veicot remontu pašam ietaupās nopietnas izmaksas.

Remonts māca būt inženierim.

Labākais veids, kā uzzināt, kā kaut kas darbojas,- ir veikt tā izjaukšanu!

Ja jūs nevarat to salabot, jums tas nepieder.

Remonts vieno cilvēkus un ierīces, radot saites, kas pastāv viņpus patēriņam. Paš-remonts ir ilgtspējīgs.

Remonts savieno jūs ar savām lietām

Remonts stiprina un padara gudrākus indivīdus

Remonts pārveido patērētājus par radītājiem

Remonts rada lepnumu īpašumtiesībās

Remonts iesmidzina dvēseli un padara lietas unikālas

Remonts ir neatkarība

Remonts prasa radošumu

Remonts ir zaļš

Remonts ir dzīvesprieks

Remonts ir nepieciešams, lai izprastu mūsu lietas

Remonts ietaupa naudu un resursus

Mums ir tiesības:

Uz mūsu lietu atvēršanu un remontēšanu-bez garantijas anulēšanas

Uz ierīcēm, kas var tapt atvērtas

Uz kļūdu kodiem un savienojumu diagrammām

Uz traucējummeklēšanas instrukcijām un shēmām

Uz remonta dokumentāciju visam

Uz pašu izvēlētu remonta tehniķi

Uz uzlīmju "nenoņemt" 'noņemšanu

Uz lietu remonta privātumu mūsu pašu mājās

Uz jebkādu un visu palīgmateriālu aizstāšanu

Uz aparatūru, kas nepieprasa patentētus instrumentus

Uz pieejamām, saprātīgas cenas rezerves daļām

Pievienojies remonta revolūcijai iFixit.com
link4 comments|post comment

čukča ņe čitatel, čukča- pisatel [Nov. 24th, 2016|01:06 am]
kā kilgors trauts publicējos vāveru avīzēs- poppermag
linkpost comment

simbols [Nov. 22nd, 2016|01:56 pm]
ir kondensēts žests: vīrietim gados pucēšanos aizstāj cepures galvā uzlikšana; sievas veiktajā vīra dresūrā gružspaiņa iznešana ir paklausības pietiekamais nosacījums: muzhik vynosjašcij musor- zhalok!
link5 comments|post comment

turēt sevi īsā pavadā [Oct. 1st, 2016|03:53 pm]
smēķēt tikai ik pārdienās
linkpost comment

ideja komūnai [Sep. 30th, 2016|03:28 pm]
varbūt jādibina kāda pašpalīdzības komūna ar know-how patības tehnoloģijām:
man depresņaku aizdzen vienkāršas fizioloģiskas piespiešanās: kontrasta dušas- čerez ņemogu ūdenskrāna pagriešana ekstrēmos un dienas garumaa drīzāk staipīšanās nekā punmpēšanās ar rokām uz krēsla stoikā- endokrīnie opiāti uzreiz lec laukā
p.s. +piespiedu savu šrinku izrakstīt ritalīnu, uz kā visa asv akadēmija sēž- reāli ieper
link4 comments|post comment

http://psychology-info.ru/xapakon/ [Aug. 10th, 2016|05:58 pm]
esmu ekzaltēts- chto i trebovalosj dokazatj
linkpost comment

atkal kā koncertā raudu un smejos [Jul. 12th, 2016|02:23 am]
pirmā kompozīcija par štirlicu ļoti:
https://www.youtube.com/watch?v=qdO_sOE4rL4
linkpost comment

nostaldža [May. 5th, 2016|08:01 am]
Sen aizmirsta sajūta- ceļojumā gūtā māciba par paša neapzināto lokālpatriotismu tīri fizioloģiskā līmenī. atceroties pirmo reizi, kad mēnesi nodzīvojies pa Berlīni- ar pasaules elpu, Metropolis, dub diskotēkas, punkeri un trockisti, tusiņi marihuānas dūmos un- ak brīnums: velk atpakaļ uz provinciālo Rīgu; tagad vien nedēļa pa Maskavu, kur ir viss- Dovlatovs, Veņička, miķki, ja šagaju po Moskve, arī Metropolis ar teātriem,kosmisko planetāriumu, tusiņiem v podmaskovnyh večerah, vijoles pavadībā uz patriarhu dīķiem kaļinkas raušana vaļā kabakā, bet beigās burtiski akmens no sirds nost un gatavs bezmaz apraudāties kā no kara pārnācis veldzēju acis čangalijas zaļajos laukos. Tāds lūk sausais atlikums.
linkpost comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]