lavendera -

> Recent Entries
> Archive
> Friends
> User Info

Links
patiesi
ģeodati
britu komēdijas
grāmatas
spāņu podkāsti
popadancevs
naktsmājas
latv. filmas
stereo
lidojumi
podkāsti
mājas
anglene
putnu balsis
dzīvokļu cena
grāmatas gen
aum
workaway
smadzenes
Antons
poliglots
psihe 1
psihe 2
coursera
stupidfox
cariatura.ru
banksijs

March 6th, 2017


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
10:16 am
Vakar runājos ar personu, kuras dēļ mans brālis vairs nevienu neapsveic Sieviešu dienā (baidās) :) Par feminismu kā tādu.

- (retoriski jautā) ..un kāpēc tik vispārpieņemts ir, ka vīrietim jābūt gudrākam?
- Nu, manuprāt, vīrietim IR jābūt gudrākam. (Noklusēju: ja viņš tāds nav, tad tā ir viņa problēma...)

(58 ir | apliecini to, ka esi)

Comments:


[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:March 6th, 2017 - 10:51 am
(Link)
Atliek definēt gudrību :)
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 11:59 am
(Link)
Nūuu, katram savs. Man, piemēram, ļoti patīk, ka mani draugi ir ar biznesa domāšanu, kādas man absolūti trūkst. Kāda biznesorientēta sieviete, iespējams, varētu apbrīnot vīrieša emocionālo inteliģenci un spēju iejusties citu ādā.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 11:14 am
(Link)
No tā tik viegli atvasinās - "sievietei jābūt dumjākai", ka nespēju vien nopriecāties.
Atņemam sievietēm iespējas izglītoties un - voila! - gadsimtos plaukušais vīriešu intelektuālais pārākums atkal ir savā vietā. Kopā ar visiem citiem sūdiem.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 11:58 am
(Link)
Es domāju, partnerattiecībās. Vai tev patiktu dzīvot kopā ar stulbu vīrieti?
[User Picture]
From:[info]bljanna
Date:March 6th, 2017 - 12:06 pm
(Link)
Bet kāpēc kādam ir jābūt gudrākam? :) Abi gudri, viss chill.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 12:13 pm
(Link)
Diez vai kāds ir gudrs vienlaikus visās jomās. Vispār tas ir ļoti subjektīvi. Kāda man agrāk aktuāla persona ir vienkārši NINDZJA programmēšanā, bet viņa viedoklis sociālajos jautājumos mani nokaitināja tik ļoti, ka pārstāju viņam sekot (pagaidām neatdraugojot, bet tālu no tā nav...)
Tātad man ir pofig, ka viņš ir supergudrs datorlietās, es gribētu, lai viņš ir manuprāt gudrs kaut kur citur :)
[User Picture]
From:[info]bljanna
Date:March 6th, 2017 - 12:16 pm
(Link)
Nu, paga, es atsaucos uz šo: "Nu, manuprāt, vīrietim IR jābūt gudrākam." Un tur nekas padziļināti nebija minēts par to, ka, pavei, mēs esam gudri dažādās jomās utt., un daži gudrie fizikā varbūt neko nesaprot par ... šeit var ielikt da jebko
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 12:28 pm
(Link)
Mierīgi ;) tas ir iegansts izvērst diskusiju. Sākot jau ar to, kā kurš ko saprot, cik objektīvi vai subjektīvi viss ir un kā kura jūtas ar savu gudrāko/dumjāko vīru/kolēģi/kaimiņu/garāmgājēju.

Vakardienas feminisma apcerē mums bija tikai nepilna pusstunda visādu jautājumu apgrābstīšanai.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 12:33 pm
(Link)
Nekorekti formulēta premisa vienmēr var būt iegansts diskusijai, jā.:)
"Gudrāks par..." nozīmē salīdzinājumu un implicīti ietver, ka šie lielumi ir izmērāmi.
Es pazīstu vīriešus, kuri ir par mani gudrāki. Tieši šī iemesla dēļ es nevēlētos ar viņiem partnerattiecības. Īsi spārni, gara aste, nevar līdzi lidināt, un cauri.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 12:46 pm
(Link)
tad droši vien viņi ir gudri tieši tajā jomā, kurā izcili gudra gribi būt tu.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 12:54 pm
(Link)
Ne obligāti. Arī fizikas profesoram, īpaši tādam, kuram ir plašs interešu loks ārpus viņa nozares, ar mani nebūtu interesanti.
Pat tad, ja es ļoti čakli berztu grīdas un ļoti piemīlīgi smaidītu, garos, vēdiskos brunčus plivinādama.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 12:57 pm
(Link)
Un kāda ir profesora sieva? Arī profesore?
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 01:05 pm
(Link)
Nebiju domājusi nevienu konkrēti. Tomēr vairumam man zināmo abu dzimumu profesoru sievas un vīri arī darbojas zinātnē, tajā pašā vai citā nozarē, un sasnieguši apmēram tikpat.

Nav dzirdēts par izteiktiem mezalianses gadījumiem - tipa, profesors un jauka pārdevēja ar vidējo izglītību, kura labi cep kūkas. Kaut gan droši vien ir arī tādi. Ja partneri bieži mainās, tad tā jaukā muļķīte kādu brīdi spēj piesaistīt.:)
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 12:29 pm
(Link)
Tikpat labi varam apcerēt, vai agresīvs/šovinistisks/varmācīgs vīrietis ir gudrs ... vai tomēr nav.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 12:36 pm
(Link)
Gudram vīrietim (un sievietei) var būt slikts raksturs un visādas psiholoģiskas problēmas, ar gudrību tam maz kopīga.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 12:47 pm
(Link)
ir taču ne tikai IQ, bet arī EQ. Arī EQ ir INTELIĢENCES tests.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 12:52 pm
(Link)
Un vīrietim jābūt pārākam šo abu summā?
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 12:59 pm
(Link)
Man pat šķiet, ka jā. Vismaz tiktāl, lai viņa trūkumi netraucētu man sajūsmināties par viņa labajām īpašībām. Tas vidējais aritmētiskais var stipri vien nodzēst profesora izcilo zināšanu īpatsvaru manā viedoklī par viņu.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 01:10 pm
(Link)
OK, man gan joprojām nav skaidrs, ar ko vīrieti var piesaistīt par viņu pamanāmi dumjāka sieviete (jebšu mūsdienās kopdzīve un laulība nav vienīgā iespēja tikt pie bezmaksas seksa, kāpēc tā jaukā muļķīte, alias, vecā muļķe būtu sev līdzi jāvelk), bet nu kāda jau varbūt arī var...
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 01:29 pm
(Link)
ar spēju radīt emocionālo komfortu?
sacensties intelektā un izcīnīt mentālas cīņas vīrietis mierīgi var savā darba vidē.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 01:35 pm
(Link)
Ā, sapratu, no kurienes dievietēm, vēdietēm šitas bags.
Nez kāpēc tiek pieņemts, ka līdzvērtība nozīmē sacensību. Nē, nenozīmē.

Un emocionālais komforts ar jūtami dumjāku partneri būs mazāks nekā ar līdzvērtīgu.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 01:59 pm
(Link)
Tu man noteikti neticēsi, bet par dievieti.lv zinu tikai to, ka tu to ik pa laikam piemini (un droši vien lasi), bet par vēdiskām teorijām - no kāviņtursauca... tā regulāri izmūkošās kazas audzējošā džeka, tagad musulmaņa, kādreizējiem ierakstiem tviterī, ko bija visai uzjautrinoši lasīt.

Tā ka dievieti.lv varbūt nevajadzētu tik uzstājīgi reklamēt. Tas jau līdzinās Veinbergas pārliecībai, ka visas sievietes, kas 8. martā nesviež apsveicējiem puķes ģīmī, vēlas, lai viņas apsveic pēc iespējas lielāks pļēguru bars ar aizlauztām tulpītēm un apvītušām narcisēm.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 02:24 pm
(Link)
Nelasu, bet FB daļa manu paziņu (pirms viņas/viņus atdraugoju) regulāri šēro ierakstus ar boldētiem virsrakstiem - precīzi tādas idejas kā šeit paustās. Par mamutiem un apbrīnu u.c.
[User Picture]
From:[info]bljanna
Date:March 6th, 2017 - 01:34 pm
(Link)
Es ļoti, ļoti piekrītu Tev šajā pozīcijā. Man ir ļoti grūti iedomāties pāri, ar to domājot sakarīgu, ilgstošās attiecībās, kur būtu manāmi atšķirīgi intelekta un arī emoc.intelekta līmeņi, jo cilvēki (ierasti)tomēr tiecas pēc harmonijas.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 01:41 pm
(Link)
Jā.
Turklāt tam partnerim taču vajadzētu arī kaut cik iejusties otra draugu un kolēģu lokā. Ne velti tur, kur sievietes neizglītojas, viņas arī ar vīra draugiem pie viena galda nesēž, tikai aptekā, jo - par ko gan viņa ar tiem apbrīnotajiem varētu runāt? Par to, kā dārzeņu cenas cēlušās un citām sadzīves būšanām?
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 01:53 pm
(Link)
Neatkarīgi no tā, cik izglītota es būtu teātra mākslā vai literatūrā, man šā vai tā nebūtu iespējas līdzvērtīgi iesaistīties programmētāju savstarpējās sarunās par profesionālām tēmām.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 02:30 pm
(Link)
Jā, viens no iemesliem, kāpēc cilvēki ar nepārklājošos interešu loku reti izveido ilgstošas attiecības, pat ja viņiem ir līdzīgi attīstīti intelekti.

Tomēr pastāv iespēja, ka programmētājs ar doktora grādu un viņa draugi spēs ar literatūrzinātnieci uzturēt līdzvērtīgu sarunu par politiku, ceļojumiem, vēsturi utt., kas diez vai tā būs zinātnieces un krāvēja, vai zinātnieka un nemācītas mājsaimnieces gadījumā.
From:[info]nulle
Date:March 7th, 2017 - 09:45 am
(Link)
Izcila divu dāmu saruna.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 12:29 pm
(Link)
Tikpat labi var jautāt, vai vīrietim patiktu dzīvot ar stulbu sievieti.:)
Nē. Man patiktu, ka viņš ir aptuveni tikpat gudrs kā es.
Ar gudrāku man sāktos neveselīgi kompleksi, bet viņam drīz vien kļūtu ar mani garlaicīgi, un viņš sāktu lūkoties pēc gudrākas beibes - par ko viņu neviens nevarētu nosodīt.
[User Picture]
From:[info]la_cumparsita
Date:March 6th, 2017 - 12:35 pm
(Link)
Manā gadījumā vīrietim ir jābūt kaut kādās jomās zinošākam, gudrākam par mani, lai es viņu apbrīnotu un cienītu par to, un tā apbrīna nerodas mākslīgi.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 12:36 pm
(Link)
simtprocentīgi mans viedoklis.
[User Picture]
From:[info]la_cumparsita
Date:March 6th, 2017 - 12:38 pm
(Link)
Un tas nebūt nenozīmē, ka es stulba :)
Tikai pārākumā es redzu vīrišķību un tā tam jābūt.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 12:37 pm
(Link)
Un tev nav jābūt kādā jomā zinošākai par viņu, lai arī raisītu cieņu un apbrīnu?
[User Picture]
From:[info]la_cumparsita
Date:March 6th, 2017 - 12:42 pm
(Link)
Vīrietis nes mamutu, sieviete skaista.
Manā izpratnē, sievietes uzdevums ir radīt vīrietim to foršo vidi, ērto emocionālo saskaņu, lai viņš var iet pēc tā mamuta un būt lepns, kāda viņam laimīga un skaista sieviete blakus.
Nez, man liekas, ka pārākums, sacensība ir tāda vīrišķīga nodarbe.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 12:51 pm
(Link)
Paldies, dievietei.lv.:)
[User Picture]
From:[info]bljanna
Date:March 6th, 2017 - 01:35 pm
(Link)
+ daudz
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 12:56 pm
(Link)
Vienīgi - šādā izkārtojumā nav jābrīnās, cik ātri "mana skaistā mazā muļķīte, par kuru tik jauki rūpēties" pārvēršas par apnikušo veco muļķi, kuru sirdsapziņa neļauj pamest. Vai beigās tomēr atļauj.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 01:07 pm
(Link)
Nu, te man gribējās piemest divas pagalītes:
1. manas mammas viedokli: "Vīrietim jau nav jābūt gudram! Galvenais, lai nedzer, strādā un naudu nes mājās!"
2. vecās muļķes vietā gandrīz ar garantiju tiks meklēta nevis gudra sieviete, bet gan - cita maza, skaista muļķīte. Tas vienkārši ir tipāžs, kas konkrētajam vīrietim nepieciešams, neviena augsti izglītota feministe viņam mazās muļķītes neizkonkurēs.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 01:18 pm
(Link)
Par ko vēl bezsakarā papļāpāsim?:)
Pirmais vispār neattiecas uz tēmu (ja nu vienīgi tiktāl - ka sievietei, kura pati pēc savas tuvākās apkārtnes standartiem nav visai gudra, tik tiešām nevajag gudru vīrieti, tur tavai mammai pilnīgi taisnība).
Otrkārt - bingo! Vīrieši, kuri izvēlas par sevi dumjākas mazāk gudras sievietes, parasti tās ļoti bieži maina. Vai uztur paralēlus sakarus. Es to neizvēlētos kā optimālo modeli.

Savukārt, līdzīgs intelekta līmenis daudz biežāk korelē ar laimīgām, ilgstošām attiecībam.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 01:27 pm
(Link)
Savā dienasgrāmatā es varu pļāpāt par jebko.
Otrkārt - vīrieši, kuri izvēlas par sevi gudrākas sievietes, hm... iespējams, agri vai vēlu tiek nomainīti.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 01:37 pm
(Link)
Jā, otra galējība "profesore un sirsnīgs gaļas izcirtējs ar viduvēju pamatskolas atestātu" arī nebūs ilgi dzīvotspējīga, pilnīgi piekrītu.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 01:37 pm
(Link)
nevajag pat TIK lielu to starpību, lai sieviete izbesītos.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 01:45 pm
(Link)
Lūk!
Un no kurienes dīgst pieņēmums, ka vīrieti nebesī, ja viņš nepārprotami jūt, ka blakus ir muļķe?
Labi, viņš centīsies palikt ilgāk darbā, kur ir viņam līdzīgāki cilvēki, attiecīgi nesīs mājās Lielākus Mamutus, un tā... Ieviesīs intelektuālu mīļāko, platoniski iemīlēsies kolēģē. Tie ir biežākie scenāriji, kā tas risinās.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 02:01 pm
(Link)
Kur teikts, ka sievietei jābūt muļķei? Vai tas nabaga vīrietis spēj būt gudrāks tikai un vienīgi par muļķi? Tad jājautā, kāda līmeņa viņam tā gudrība...

Starp bezkājiem arī vienkājis var būt olimpiskais čempions.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 02:21 pm
(Link)
Kāpēc tu noteikti gribi ar to vīrieti sacensties, turklāt tā, lai tu viņam zaudētu?
Es, piemēram, negribu sacensties. Un kaut cik vēl varētu saprast kādu, kura (kurš) grib sacensties un uzvarēt.
Toties vajadzība būt par kādu noteikti dumjākam man nav nedz saprotama, nedz pieņemama.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 02:46 pm
(Link)
Par sacensību nav runa. Ne jau obligāti diviem cilvēkiem ir jāizkaujas vai jāskrienas, lai būtu skaidrs, kurš no viņiem ir stiprāks/veiklāks, līdzīgi arī ar gudrību - tā izpaužas visparastākajā ikdienā, attiecībās ar pilnīgi visiem, un ir novērojama, ne tikai un vienīgi eksaminējama/pārbaudāma.

"Vajadzība būt par kādu noteikti dumjākam" man asociējas ar situāciju "rekur Jānis, es gribu būt par viņu stulbāka". Vajadzība, lai vīrietis ir gudrāks, - "es pameklēšu tādu vīrieti, uz kura viedumu varu paļauties, no kura man ir ko mācīties, un pats galvenais - ar kuru man nepaliek garlaicīgi".
Jā, un man liekas, ka ir normāli, ka vīrietim ir zināšanas, ko sniegt sievietei un ar kurām sievieti atbalstīt jomās, kurās viņai zināšanu/iemaņu trūkst. Savukārt nepieciešamība sievietei mācīt vīrieti, lai paceltu viņu līdz savam līmenim, asociējas ar "mamma pamācīs dēliņu". Ar mammām neguļ. Vajadzība mācīt vīrieti mani vienkārši besī.
Tas, protams, absolūti neizslēdz, ka es zinu vairāk svešvārdu, protu labāk salikt komatus un esmu plašāk informēta par dažādām daudzpusīgām tēmām nekā konkrētais vīrietis, kuru es uzskatu par gudrāku, pie kura konsultējos man svešākās jomās un kas ir lielāks eksperts tieši savā konkrētajā nozarē.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 03:33 pm
(Link)
Ar mammām neguļ, bet ar tētiem guļ?
Kāpēc tu spēj sieviešu-vīriešu attiecības skatīt tikai šajā incestuālajā plāksnē?

Tavs piemērs, ka cilvēki ir eksperti katrs savā nozarē tieši attiecas uz līdzvērtīgām attiecībām, nevis "vīrietis gudrāks" - vēl turklāt ar dīvaino implikāciju, ka vienīgā alternatīva ir "sieviete gudrāka, un vispār dominējoša un mamma".
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 03:43 pm
(Link)
Iespējams, tādēļ, ka vīrišķajiem indivīdiem dabā ir izteiktāks konkurences instinkts, kamēr sievišķajiem nav jāpierāda, ka viņas ir pārākas par citām mātītēm (un arī tēviņiem), bet visai bieži jānoliek pie vietas mazuļi.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 03:57 pm
(Link)
Nez, nez, es te visu laiku vēroju citas sugas mātītes, kuras tā vien cenšas sadot viena otrai pa purnu un izveicīgi nocelt labāko gaļas gabaliņu. Konkurence nemitīga, citādi zem saules ilgi neizvilksi.:)

Nē, nu, ja kāda ideāls ir pārnadžu bara organizācija, kur tēviņi savā starpā izkaujas un tad nolasa sev harēmu no padevīgi sekojošām mātītēm - arī variants.
Mēs zinām, ka kāda dāmīte sevi pataisījusi par sievieti-kaķi, vai par sievieti-lauvu. Būt sievietei-govij ir tikpat cienījams variants.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 04:03 pm
(Link)
Nu, šis tev bija mats matā Veinbergas stiliņš. "Diskusija ar Veinbergu" man nudien nešķiet interesanta.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 04:17 pm
(Link)
Grūti ko piebilst, jo es, redz, nelasu Veinbergu.:)

Bet, jā, zooloģiskie argumenti šādās diskusijās nekad neved pie laba. Mēs tomēr esam Ļoti Specifiska suga. Pat salīdzinot ar jūraszirdziņiem.:)
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 04:35 pm
(Link)
Ja atmiņa mani neviļ, tu pati pirms pāris gadiem attiecību iztirzāšanā argumentam piesauci līdzības no primātu dzīves.
Neredzu vajadzību turpināt diskusiju. Cienu un izprotu tavu viedokli, bet pati diskusija man atgādina to slaveno attēlu, kur vienu sienu redzošais apgalvo, ka runa ir par apli; otru - ka tuna ir par taisnstūri, bet īstenībā tās ir tikai cilindra projekcijas.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 03:50 pm
(Link)
Ā, un vēl - konstantu vēlmi pēc gudrāka un dominējoša partnera vismaz teorētiski varu saprast kā mūžīgās bērnības vilinājumu, citiem vārdiem sakot, infantilismu - aktuālu gan daļai vīriešu, gan daļai sieviešu, sievietēm turklāt vēsturisko tradīciju determinētu, tāpēc šķietami mazāk pazemojošu utt.
Neskaidrais tajā visā man ir nerēķināšanās ar otru partneri. Lūk, es negribu justies kā mamma, kā mūžīga skolotāja, audzināt, mēģināt pievilkt līdz savam līmenim. Negribu vispirms ar entuziasmu, pēc tam ar iecietību, vēlāk jau ar pagurumu un samierināšanos skatīties tajās apbrīnojošās pamuļķa ačtelēs, saprotot, ka nekad nerunāsim kā līdzīgs ar līdzīgu.
Kāda iksa pēc lai es pieņemtu, ka to grib vīrietis? Ka viņam gan mūžīgi patiks būt tēvam ne tikai bērniem, bet arī sievišķim, kurš turklāt jau sen vairs nav arī smuks? Ja pamācīt un padominēt astoņpadsmitgandieci ar gludu ādu un tvirtu pēcpusi kādu laiku ir forši, tad kāds foršums no tā, ka četrdesmitgadīgs babulis arvien ir "mazā jaukā muļķīte", tikai vairs ne maza, ne jauka? Cik ilgi var kaifot par to, ka "esmu gudrāks, viņa uz mani paļaujas, viņa pati netiek ne ar ko galā? Pusgadu - jā. Gadu - varbūt. Daudzus gadus - diez vai.
pat tvirtās, gludās astoņpadsmitgadnieces ir foršas nevis tāpēc, ka infantilas, bet par spīti tam un pateicoties citiem saviem foršumiem, kuri diemžēl nav un nevar būt ilgstoši.
[User Picture]
From:[info]la_cumparsita
Date:March 6th, 2017 - 08:34 pm
(Link)
Bet iedomājies, šādā modelī sieviete var arī nebūt muļķīte un sieviete var būt spējīga parūpēties par sevi arī finansiāli. Sieviete, kā izrādās, drīkst arī nebūt karjeriste un drīkst negribēt strādāt darbu tāpēc, lai nopelnītu. Tik tiešām, iedomājies???
Tiešām paldies dievietēm un vēl nez kam, kas tik aktīvi kultivē pretējo viedokli tik pieredzējušām un zinošām feministēm.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:March 6th, 2017 - 01:08 pm
(Link)
memmīši uz to ļoti ķeras, uz tām dominantajām sievietēm.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:March 6th, 2017 - 01:12 pm

O

(Link)
Ar dominanci vai submisiju tam nav nekāda sakara. Mužiks ar trīs klašu izglītību tevi nodominēs tā, ka zem grīdlīstes tupēsi, kamēr intelektuālis, visticamāk, tieksies pēc līdzvērtīgām attiecībām.
[User Picture]
From:[info]heda
Date:March 6th, 2017 - 12:50 pm
(Link)
+ daudz
From:[info]nulle
Date:March 7th, 2017 - 09:46 am
(Link)
Krī ir vienkārši lieliska.

> Go to Top
Sviesta Ciba