Kurvjzieža kontemplācijas

Krāšņais Kurvjziedis

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Jāatzīst, ka no Irānas pārvestā hidžabtūta "maneq" ir ļoti piemērota pašreizējiem laika apstākļiem, un, ja tādi turpināsies vēl kādu laiku, valkāšu to ikdienā ārā ejot.
  • Kas tas ir un kur to velk?
  • Bērniem tādus ražo no termoauduma un krāsainus.
  • Es ieteiktu ar to nepabeigt. Pati zini, ka gribi.
    • Ļoti enigmātisks vēlējums. Ko nepabeigt? Ko zinu? Ko gribu?
      • Ah, es varu izskaidrot. Redz, gnidrologa jaunākā intuitīvā zināšana ir tāda, ka feministes negribētu, lai bēgļi tiek nošauti uzreiz pie EU robežām ir sranās velkomistes tādēļ, ka slepenībā vēlas, lai atnāk muslimi un uzspiež viņām šariatu.
        • Ā, nu tas jau skaidrs pats par sevi. Ēst plovu arī ir tikpat kā skaitīt piecas lūgšanas dienā ar seju pret Meku.
        • awwwww, cik tu smuki un laipni izskaidroji!
        • Zviedrietes jau diezgan uzskatāmi parādījušas, ka saprot, kas ir viņu jaunie patriarhālie overlordi.
          • Kā?
            • http://klab.lv/users/gnidrologs/142147.html
              • Mnjā, par šo nezināju.

                Pameklēju, vai kaut kur ir atrodams pašu valstssievu skaidrojums šādai rīcībai. Atradu šo:
                "Ms Linde said she did not want to violate the law in Iran where it has been mandatory for women to wear headdress since the 1979 revolution."

                Turpat arī skaidri pateikts, ka galvas viņas piesedza jau ierodoties Irānā, nevis, piemēram, tikai apmeklējot kādu mošeju, kur tas būtu saprotams. Tur arī pieminētas Merkele un Obama, kuras Saūda Arābijā staigājušas ar neapsegtu galvu.

                Nu ko lai saka. Politiskais gļēvums, nekas cits. It sevišķi, ja vēl nesen izlielījušas sevi kā feministu politiķes. Par to arī pelnītais nosodījums no virknes sieviešu tiesību aktīvistu.
                (Protams, tavs sākotnējais komentārs ar "zviedrietes" (visas zviedrietes?) un overlordiem ir emocionāli pār-sakāpināta un līdz ar to grūti saprotama interpretācija.)
                • Nu es nerunāju par tādām zviedrietēm kā heda obv. :)

                  Tiesa, politiskais gļēvums vai absolūta kognitīvā disonanse piemīt visai mūsdienu meinstrīm feministu kustībai, kura pilnībā ignorē islama draudus Rietumu civilizācijai, vēl jo vairāk, iet ''ar viņiem kopā'' un kaut ko blēj par ''islamafobiju''. Tas būtu kā, ja Vīzentāla centrs iestātos pret ''nacistofobiju''. Ponder on this.
                  • Kognitīva disonanse tā šķiet tad, ja neatšķir divas savstarpēji nesaistītas lietas:

                    1. Solidaritāte cilvēku grupām, kas cieš no aizspriedumiem.
                    2. Simpātijas pret islama kultūrā valdošām opresīvām normām.

                    Pirmkārt, protams, 1. =/= 2. Otrkārt, kas vēl svarīgāk, 1. -/-> 2.
                  • "Tas būtu kā, ja Vīzentāla centrs iestātos pret ''nacistofobiju''. "

                    Nē. Tas būtu tā, ka Vīzentāla centrs iestātos pret "germanofobiju".
                    • Bs, jo mūsdienu ģermāņi ir vis lielākie anti-fa populācija pasaulē. Feministu gadījumā viņi/as konkrēti solidarizējas ar musulmaņiem kā ar vienlīdz apspiestiem (by the fuckingl white male) individuāļiem un, ja paskatās track recordu, ir pilnībā ignorējuši tādus notikumus kā Ķelnes varošanas ballīti vai praktiski jebko, ko dara brūni cilvēciņi savā ikdienā (klitoru mutilācija, daudzsievība, sieva-bērni un šaria likumu paralēlās tiesas tādās valstīs kā UK un Francija).

                      Feministēm/iem svarīgāk blēt par ''mansplaining'' vai ''rapefart'' (i shit you not), nekā kaut vai verbāli nosodīt islamu kā totalitāru un ņe tošto mizogīnisku, bet pilnībā antihumānu ideoloģiju.

                      Nekas tāds nenotiek, jo ''fucking white male'' ir pašreizējās femininistu kustības (tā pat kā visas leftardu kopumā) galvenais ienaidnieks, un cik saprotu, šīs personas darbojas pēc principa enemy of my enemy is my friend. Dabiski, ka absolūta ''self awareness'' trūkuma dēļ šie cilvēki nesaprot, ka zāģē zaru uz kur grib sēdēt.
                      • "Bs, jo mūsdienu ģermāņi ir vis lielākie anti-fa populācija pasaulē."

                        Nevis "Bs", bet analoģija. Seko līdzi diskusijai.

                        Par pārējo - jā, paklau, ja visa tava izpratne par "mūsdienu feminismu" balstās uz i-netu lapām, kur cilvēki izklaidējas, speciāli atlasot no citām i-netu lapām visidiotiskākos pop-feminisma citātus, tad tā ir tava problēma. Un tā ir problēma, nevis "informēts viedoklis".

                        "(klitoru mutilācija, daudzsievība, sieva-bērni un šaria likumu paralēlās tiesas tādās valstīs kā UK un Francija)."

                        Da labi, ja mūsdienu feminisma aktīvisti nebūtu šos jautājumus pacēluši, un pacēluši līdz ANO līmenim, tad tu par šīm tēmām vispār nebūtu pat dzirdējis vēl šobaltdien.
                        • Ok, dodu tev ''benefit of a dobut'', bet kur tad ir tās sakarīgās feministes/i? Par publiskām personām runājot? Kur?
                          Dabiski, ka es savuinfo pamatā smeļu caur netu, bet kurš mūsdienās to nedara? Tu vēl ar vien lasi Dienu vai Neatkarīgo lol (ja tādas vēl pastāv - nezinu)?

                          PS
                          Ok, es zinu vien sakarīgu feministi un viņa no mainstrīm leftardu puses jau tagad tiek ieskaitīta pie imaginārās alt-right kustības. Saucās Christina Hoff Sommers.
                          Viņa ir zinātniece kaut kādā amīšu univerā, kur kreisie vēl nav pārņēmuši totālu varu laikam. Enjoy: https://www.youtube.com/watch?v=lGXWesNAOUc&list=PLytTJqkSQqtr7BqC1Jf4nv3g2yDfu7Xmd
                          • Un man nepatīk, ka mūsu posti kļūst ar vien šaurāki. Man liekas tā ir kaut kāda veida diskriminācija pret ''daudzpostētājiem''.
                          • Ē, kas ir tieši tas, ko tu tagad no manis vēlies - lai es tev sāku uzskaitīt pasaules sieviešu tiesību aizstāvības organizācijas? (Jo guglēt mēs paši nemākam, ja.) Nu vari sākt ar ANO sadarbības organizāciju izpēti, ja tevi šis jautājums patiešām interesē, nevis tas ir kaut kāds "gotcha" mēģinājums.
                • Neredzu tur nekādu gļēvumu. Es kaut kad vēl par šo tēmu izteikšos, bet galu galā - cik mēs paši būtu toleranti pret tropisko cilšu pārstāvjiem, kas pa mūsu ielām staigātu tikai daļēji piesegtām ģenitālijām?
                  • Ok, es tikai papildināšu, lai taptu skaidrāks mans domu gājiens. Šajā gadījumā runa ir nevis par vienkārši politiķēm, bet gan par politiķēm, kas nesen ir izteikušās, ka savu ārpolitiku balstīs feminisma principos. Ja Irānas sieviešu tiesību aktīvistes lielu uzsvaru savās kampaņās un izteikumos likušas uz to, ka likums par galvassegu obligātu nēsāšanu ir diskriminējošs, tad no politiķēm-feministēm oficiālas vizītes laikā pašsaprotami tiek gaidīta rīcība vai izteikumi, kas atbalsta šo vietējo pretošanos, nevis tieši pretēji.

                    Te tomēr nav runa par tūristēm-feministēm, kas pastaigājas pa ielām, kaitinot vietējos (un apdraudot savu drošību) ar attiecīgo kultūras normu neievērošanu.
                    • Jā, viņas varētu nebraukt uz Irānu un publiski skaidrot, ka tas ir tādēļ, ka viņu politiskā pārliecība viņām liedz pieņemt šo, viņuprāt, diskriminējošo normu. Vai ar to tiktu panākts lielāks politisks labums - nudien nezinu.
                      (Braukt un demonstratīvi iet kailu galvu viņas nevarētu, jo tad iestātos administratīvā atbildība - viņas deportētu no valsts, jo likums attiecas arī uz ārvalstu amatpersonām).
                  • Droši vien mums tas liktos nehigiēniski, izvadorgāni tomēr, bet citādi domājam sproblēmu nebūtu
                    • Kā, kuram. Pietiekami lielai sabiedrības daļai tas šķistu nepiedienīgi, visādas jūtas aizskaroši utt. - un no pašvaldības policijas tiktu sagaidīts, lai šiem cilvēkiem aizrāda.
                      Un kaut gan es vispār esmu pret stingriem dreskodiem, un neuzskatu, ka valsts institūcijām būtu jāiejaucas cilvēka apģērba izvēlē, man tomēr šķiet smieklīga šī rietumnieku ārdīšanās, demonizējot hidžabus kā apspiestības simbolu. Tāda lupatu spārdīšana, tpu!
                      • Es domāju, ka ir jēga pieradināt sabiedrību pie racionālas attieksmes. Tātad - šādas lietas var noteikt tikai drošības, sanitāri - higiēniski un līdzīgi racionāli apsvērumi, nekas cits. Jūtas, tradīcijas, piedienīgms - tam nav un nevar būt argumenta spēka. Katrs dara kā grib. Neviens nevar likt citiem darīt kaut ko savu jūtu dēļ, tas ir strupceļš.

                        Līdz ar to, ja Irāna grib kontaktus ar rietumu pasauli, viņiem ir jāiemācās neuzspiest savas tradīcijas un jāiemācās pievaldīt savas jūtas, tieši tāpat kā to daram mēs.
                        • Nu, paga - Irāna jau neuzspiež savas jūtas ārpasaulei. Likums par noteiktu dreskodu (starp citu, gan sievietēm, gan vīriešiem - šortos tur arī neviens vīrišķis nedrīkstētu staigāt) darbojas tikai viņu valsts teritorijā. Tas, vai mēs atzīstam viņu pamatojumu, vai nē, patiešām nav viņu problēma.
                          (Turklāt pieņemu, ka pamatojums savulaik tiešām ir savulaik izaudzis no tīri racionālas nepieciešamības sargāt galvu no saulesdūriena, kas attiecīgajos klimatiskajos apstākļos (>320 saulainu dienu gadā) ir visai saprotami).
                          • OK, tas ir priekšlikums, kurš sakārtotā pasaulē nebūtu racionāls, bet ir tīri politisks (un audzinošs) gājiens - ja viņi spiež ievērot savu dresskodu viesiem, tad mēs savā teritorijā aizliedzam tieši viņu reliģiski pamatotos apģērbus un aksesuārus. Vienkārši audzinošos nolūkos. [ to, cik es saprotu arī dara/ taisās darīt piemēram Francija, Austrija]

                            Piemēram, varētu sarīkot tikšanos ar islāma garīdzniekiem nūdistu pludmalē. Ar turienes dresskodu. Ja viņi negrib, var nenākt. Bet tad tikšanās/ kontakta nebūs. Tas būtu analoģiski šim viņu gājienam Irānā ar prasību citu valstu sievietēm apsegt galvas.
Powered by Sviesta Ciba