Nez, vai rucaviešu nāmati arīdzan nebūtu jāaizliedz. Apakšējā daļa, starp citu, ir pavelkama uz augšu, tādējādi aizsedzot pusi sejas.
Vēsturnieki jums to nestāsta, bet Kurzeme ir hidžabu dzimtene.
Ja to darām MĒS, tad tās ir skaistas tradīcijas, kas ir kopjamas un godājamas un kuŗas noteikti kāro iznīdēt žīdpidarmasoni.
Ja tieši to pašu dara VIŅI, tad tās ir svētās šausmas, neaprakstāma mežonība un aklajam redzams veids, kā žīdpidarmasoni lūko iznīdēt mūsu tradīcijas.
Vajadzētu Latvijas iedzīvotājiem izdalīt tādus kā lineālus, uz kuŗiem būtu sakrāsoti dažādi ādas toņi. Līdz tam un tam skaitās MĒS, pēc tam -- VIŅI. Varētu uzreiz pielikt šādai bildei klāt un nomērīt, vai tā ir skaista tradīcija vai svētās šausmas.
Ir biš atšķirība starp nikabu un hidžabu. Aizliegums plānojas pirmajiem. Ja pareizticīgās, mūķenes vai sievietes latviešu tautastērpos sāks ar saviem lakatiem regulāri aizsegt sejas, tad pret šo seju aizsegšanu arī būs likums, nevis pret jebko, kas ir ap galvu aptīts.
Galvenais, lai nejauši neaizliedz tiesības ziemā šalli ap degunu aptīt.
Bet citādi - no kurienes šī cēlā vēlme būt tolerantākiem par eiropas cilvēktiesību tiesu, m? Nevajag jau otrā grāvī lēkt.
Īstenībā man nav tādas vēlmes, un šī ir tikai iesmiešana par pamanīto līdzību, tāpēc atslābsti, šoreiz kašķa nebūs. Vai arī vēlme saskatīt iemeslu ir pietiekami dedzīga, lai tomēr būtu, mmmmm?:) Palēkāsim pa grāvjiem?:)
CIEPA: Ak tu dievs, ak tu tēvs, tādu kaunu, kāds jāpiedzīvo mums visiem no tās Barbas! KAIMIŅU SIEVA: Apžē! apžē! tas jau nau nekad dzirdēts, ka meita būtu tāda kā tā.. Es jau nebiju klāt, dzirdēju briesmu lietas, ka pati noģērbusies. CIEPA: Kā tad, visu lakatu sev nost.
Namamātes kostīmu pirms 150 gadiem uzvilka pāris reižu mūžā, lai pazīmētos ar turību un mantu sabiedrībā. Tagad to uzvelk tikpat un ar tādu pašu motivāciju kā viduslaiku bruņinieku kostīmu teātra izrādēs.
Esmu par lai visādu kultūru un tradīciju tērpi paliktu vēstures rekonstrukciju izrādēs kā dziesmu svētki, hanukas, baltikas. Neatbalstu ielas modi, ko nenoraidāmi uzspiež kopienas reliģiskā autoritāte.
Par nāmatu (nejaukt ar namamāti!) :) kā īpašu dižgodu elementu Tev laikam etnogrāfi nepiekristu.
Katrā ziņā tās ieceļojušās beduīnietes, par kurām mēs satraucamies, var mierīgi samācīt, lai pārģērbjas par rucavietēm un izliekas, ka iet uz folkloras vakaru. Būs Allahs apmierināts un latviskums dzīvs!
Paprasi karojošajam feminismam vai vismaz kādam no tā pārstāvjiem.:) Man drīzāk rastos jautājums, kur rodas visi šie pašpasludinātie islāma eksperti, kuri gatavi ne tikai citiem birkas karināt, bet arī runāt musulmaņu vīru, musulmaņu sieviešu un, iespējams, pat musulmaņu hermafrodītu vārdā? Dziļas un rūpīgas islāma kultūras studijas+emocionāli neitrāli antropoloģiski pētījumi attiecīgās kultūras vidē? Vai atkal tikai jūtīgais kašķa centrs ieniezējies?
Musulmaņu sievietes gana nepārprotami runā, ja vien kāds grib viņās klausīties. Pagājušonedēļ runāju ar vienu libānieti, kura teica, ka iespējams savā dzimtajā Beirutā bijusi pēdējo riezi, jo drīz tur būs IS un ieģērbt Beirutas sievietes burkās viņām nozīmēs apm. to pašu, ko eiropietēm tikt varmācīgi ieģērbtām striptīzkluba uniformās.
Jā, vienas konkrētas grupas pārstāve. Pietiekami lielas un noteikti respektējamas grupas. Tāpat ir arī liela un respektējama (manuprāt) musulmaņu sieviešu grupa, kuras uzskatītu par vardarbību, ja viņas kāds piespiestu iziet uz ielas ar atsegtu seju - tāpat kā konservatīva rietumu biroja darbiniece, ja viņu piespiestu iet uz darbu toplesā un Lienes ielas darbinieču krāsojumā. Man ir gadījies runāt ar abu šo grupu pārstāvēm. Turklāt viņu etniskajās dzimtenēs. Un, nē, mūsu sarunas nav uzmanījuši bargie vīri vai viņu ģimenes locekļi.
Ja to darām MĒS, tad tās ir skaistas tradīcijas, kas ir kopjamas un godājamas un kuŗas noteikti kāro iznīdēt žīdpidarmasoni.
Ja tieši to pašu dara VIŅI, tad tās ir svētās šausmas, neaprakstāma mežonība un aklajam redzams veids, kā žīdpidarmasoni lūko iznīdēt mūsu tradīcijas.
Vajadzētu Latvijas iedzīvotājiem izdalīt tādus kā lineālus, uz kuŗiem būtu sakrāsoti dažādi ādas toņi. Līdz tam un tam skaitās MĒS, pēc tam -- VIŅI. Varētu uzreiz pielikt šādai bildei klāt un nomērīt, vai tā ir skaista tradīcija vai svētās šausmas.
Hitler already did it!
Galvenais, lai nejauši neaizliedz tiesības ziemā šalli ap degunu aptīt.
Bet citādi - no kurienes šī cēlā vēlme būt tolerantākiem par eiropas cilvēktiesību tiesu, m? Nevajag jau otrā grāvī lēkt.
Vai arī vēlme saskatīt iemeslu ir pietiekami dedzīga, lai tomēr būtu, mmmmm?:) Palēkāsim pa grāvjiem?:)
Latviešu klasika
KAIMIŅU SIEVA: Apžē! apžē! tas jau nau nekad dzirdēts, ka meita būtu tāda kā tā..
Es jau nebiju klāt, dzirdēju briesmu lietas, ka pati noģērbusies.
CIEPA: Kā tad, visu lakatu sev nost.
Esmu par lai visādu kultūru un tradīciju tērpi paliktu vēstures rekonstrukciju izrādēs kā dziesmu svētki, hanukas, baltikas.
Neatbalstu ielas modi, ko nenoraidāmi uzspiež kopienas reliģiskā autoritāte.
Katrā ziņā tās ieceļojušās beduīnietes, par kurām mēs satraucamies, var mierīgi samācīt, lai pārģērbjas par rucavietēm un izliekas, ka iet uz folkloras vakaru. Būs Allahs apmierināts un latviskums dzīvs!
Man drīzāk rastos jautājums, kur rodas visi šie pašpasludinātie islāma eksperti, kuri gatavi ne tikai citiem birkas karināt, bet arī runāt musulmaņu vīru, musulmaņu sieviešu un, iespējams, pat musulmaņu hermafrodītu vārdā? Dziļas un rūpīgas islāma kultūras studijas+emocionāli neitrāli antropoloģiski pētījumi attiecīgās kultūras vidē? Vai atkal tikai jūtīgais kašķa centrs ieniezējies?
Pagājušonedēļ runāju ar vienu libānieti, kura teica, ka iespējams savā dzimtajā Beirutā bijusi pēdējo riezi, jo drīz tur būs IS un ieģērbt Beirutas sievietes burkās viņām nozīmēs apm. to pašu, ko eiropietēm tikt varmācīgi ieģērbtām striptīzkluba uniformās.
Tāpat ir arī liela un respektējama (manuprāt) musulmaņu sieviešu grupa, kuras uzskatītu par vardarbību, ja viņas kāds piespiestu iziet uz ielas ar atsegtu seju - tāpat kā konservatīva rietumu biroja darbiniece, ja viņu piespiestu iet uz darbu toplesā un Lienes ielas darbinieču krāsojumā.
Man ir gadījies runāt ar abu šo grupu pārstāvēm. Turklāt viņu etniskajās dzimtenēs. Un, nē, mūsu sarunas nav uzmanījuši bargie vīri vai viņu ģimenes locekļi.