Aug. 25th, 2015 @ 08:53 pm (no subject)
"Es neesmu pret palīdzību politiskiem bēgļiem, cilvēkiem, kuru dzīvība patiešām ir apdraudēta! Es esmu pret populismu šai jautājumā! Ir jāsaprot arī tas, ka lielākais vairums no šiem bēgļiem ir ekonomiskie imigranti. Un tas jau ir kaut kas pilnīgi cits! Neviens viņiem ar mačeti pakļ nedzenas!"
Alvja The Hermaņa sieva feisbukā
[User Picture Icon]
From:[info]penny_lane
Date: August 25th, 2015 - 08:55 pm
(ieraksts)
for fuck's sake.
(ieliet vēl)(Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: August 25th, 2015 - 09:04 pm
(ieraksts)
"Es saprotu, ka šajā sāpīgajā bēgļu jautājumā vispār nedrīkst uzdot jautājumus un domāt! Vajag ar visu galvu mesties iekšā bezierunu cilvēkmīlestībā! Nedrīkst arī savilkt paralēles starp bēgļiem un marokāni, kas ar kalašņikovu apšauj cilvēkus vilcienā, jo tas taču ir rasisms!"
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]heda
Date: August 25th, 2015 - 09:31 pm
(ieraksts)
Kas tieši šajos apgalvojumos ir aplams (neatkarīgi no tā, kura vīra sieva vai kuras sievas vīrs to teicis)?
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: August 25th, 2015 - 09:43 pm
(ieraksts)
"Ir jāsaprot arī tas, ka lielākais vairums no šiem bēgļiem ir ekonomiskie imigranti."
"Nedrīkst arī savilkt paralēles starp bēgļiem un marokāni, kas ar kalašņikovu apšauj cilvēkus vilcienā, jo tas taču ir rasisms"(jā, tas tiešām ir rasisms)
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]heda
Date: August 25th, 2015 - 09:53 pm
(ieraksts)
Ir nācies diezgan daudz runāt ar cilvēkiem, kuri paši ir bēgļi, viņi, īpaši sievietes, bieži teikušas, ka nekādā gadījumā nedrīkstētu Eiropā ielaist radikāli ticīgos,jo tieši tie radījuši apstākļus, kāpēc viņām nācies bēgt. Bet ja ko tādu pasaka kāds no mums tad tas, redz, ir rasisms un fašisms.
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: August 25th, 2015 - 10:01 pm
(ieraksts)
nu pag, tik vispārinātā formulējumā tas ir "rasisms un fašisms", ja viņa iesaka meklēt paralēles starp bēgļiem un radikāli ticīgajiem, tb katru patvēruma meklētāju vispirms uztvet kā potenciālu teroristu
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]heda
Date: August 25th, 2015 - 10:13 pm
(ieraksts)
Mēģināju tikai pastāstīt, ka reāli bēgļi no šim pašām valstīm arī runā par to pašu. Piemērma Libānā pierobežas rajonu Sīrijas bēgļu nometnes jau esot ISIS vīriņu kontrolē, kuri oficiāli arī skaitoties bēgļi, bet neoficiāli nometņu uzraugi un kaujinieku priekšpostenis.
(ieliet vēl)(Parent)
From:[info]fedrs
Date: August 25th, 2015 - 08:58 pm
(ieraksts)
Vai viņa tā arī reģistrējusies feisbukā kā "Alvja Hermaņa sieva"? Jo citādi, kāda jēga to piesaukt?
(ieliet vēl)(Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: August 25th, 2015 - 09:02 pm
(ieraksts)
man šķiet, ka "jēga" ir acīmredzama
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
From:[info]fedrs
Date: August 25th, 2015 - 09:03 pm
(ieraksts)
Uzbraukt Hermanim?
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: August 25th, 2015 - 09:07 pm
(ieraksts)
esmu pārsteigta, ka viedokļu līderis AH dzīvo kopā ar tik ne pārāk gudru dāmu, kā spriežu pēc izteikumiem
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
From:[info]fedrs
Date: August 25th, 2015 - 09:11 pm
(ieraksts)
Manuprāt tas ir visai zemiski, un kompromitē pretējo pozīciju, kuru, pieņemu, Tu pārstāvi.
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: August 25th, 2015 - 09:13 pm
(ieraksts)
kas ir zemiski? pieņemt, ka saprātīgas būtnes savā tuvumā izdala saprātīgumu?
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
From:[info]fedrs
Date: August 25th, 2015 - 09:17 pm
(ieraksts)
Lūdzu, atvaino! Es jau nožēloju, ka ierakstīju iepriekšējo komentāru patreizējā redakcijā nevis "Ar Tevi, droši vien, arī kāds dzīvo kopā, bet mēs viņam to nepārmetam". ;)
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: August 25th, 2015 - 09:48 pm
(ieraksts)
tas nebija pārmetums, tas bija mans izbrīns
(ieliet vēl)(Parent)
From:[info]fedrs
Date: August 25th, 2015 - 09:17 pm
(ieraksts)
Diskusijas beigas.
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]iokaste
Date: August 25th, 2015 - 09:28 pm
(ieraksts)
a kas tur tajā ierakstā tik negudrs?
(ieliet vēl)(Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: August 25th, 2015 - 09:42 pm
(ieraksts)
"Ir jāsaprot arī tas, ka lielākais vairums no šiem bēgļiem ir ekonomiskie imigranti."
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]extranjero
Date: August 25th, 2015 - 09:49 pm
(ieraksts)
Tas izklausās pēc kontroversiāla viedokļa, bet kā ir īstenībā – to droši vien neviens nevar skaidri zināt. Cik zināms, patvērumu ES valstīs piešķir tikai kādiem 50% un ļoti daudziem arī atsaka un viņus deportē atpakaļ.
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]iokaste
Date: August 25th, 2015 - 09:52 pm
(ieraksts)
ak tā? bet vispār sarūgtina, ka tu bīdi politiku cibā.
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]crescendo
Date: August 26th, 2015 - 12:07 am
(ieraksts)
Ir kāds konkrēts iemesls, kādēļ šī frāze ir tik nesaprātīga, ja EU kopumā vairāk nekā puse patvēruma pieprasījumu tiek noraidīti pat, ja par 100% skaita tikai tos, kas tos iesniedz ( un ne visi neregulārie migranti tos iesniedz).

Terminoloģijas problēma, jo par bēgļiem viņi kļūst tikai pēc attiecīga pozitīva lēmuma pieņemšanas?

Vai vienkārši politkorekts sašutums, kā vispār kaut ko tādu var padomāt fui fui?
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]heda
Date: August 25th, 2015 - 09:35 pm
(ieraksts)
Hermanis arī, šķiet, nekad nav slēpis, ka ir nacionāli noskaņots.
(ieliet vēl)(Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: August 25th, 2015 - 09:47 pm
(ieraksts)
es nezinu viņa nostāju šajā jautājumā un daudzām nostājām nepiekrītu, bet parasti viņa argumentācija kvalitātes ziņā atšķiras no latvieša vidējā izteikumiem
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]deloveja_kundze
Date: August 25th, 2015 - 09:48 pm
(ieraksts)
un pat ja ir ekonomiskie imigranti, es domāju, ka latvieši ir tiešām pēdējie, kuri drīkst par to kādu citu nosodīt, ņemot vērā to, ka šādus pašus izteicienus var izteikt par vairākiem simtiem tūkstošu mūsu tautiešu.

kaut kāda savāda reakcija, paši nereti dzenamies uz citām valstīm labākas dzīves meklējumos, jo ''šeit taču nevar normāli dzīvot'', bet citus par to nosodām. tāpēc, ka tie citi draud parādīt, ka šeit tomēr var normāli dzīvot?
(ieliet vēl)(Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]cimone
Date: August 25th, 2015 - 09:53 pm
(ieraksts)
+1
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]zan
Date: August 25th, 2015 - 09:55 pm
(ieraksts)
Vot, jā.
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]extranjero
Date: August 25th, 2015 - 09:55 pm
(ieraksts)
Nav daudz latviešu, kas priecātos par krievu ekonomiskajiem imigrantiem Latvijā ;)
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]deloveja_kundze
Date: August 25th, 2015 - 09:57 pm
(ieraksts)
es patiešām nesaprotu šīs piezīmes sakaru, sorry.
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]extranjero
Date: August 25th, 2015 - 10:01 pm
(ieraksts)
Tas vienkārši lai parādītu, kāpēc latvieši ir pret imigrāciju. Ja valsts ir būvēta uz latvietības principiem, tad loģiski, ka jebkuri ekonomiskie imigranti liekas nevajadzīgi un tiek uzskatīti par apdraudējumu.
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]deloveja_kundze
Date: August 25th, 2015 - 10:06 pm
(ieraksts)
bet vai tad tam nebūtu jāiet abos virzienos, prot, vai tad mums nevajadzētu aizliegt arī ekonomiskajiem imigrantiem pamest šo valsti? citādāk tā stipri divkosīgi sanāk.

un par krieviem jau ir stipri sarežģīti, ne. it kā daudziem nepatīk krievvalodīgie ekonomiskie imigranti, bet kaut kā atverot ss.lv remontdarbu sadaļu, krievvalodīgie meistari ir vairākumā, jo nereti piedāvā lētāk par latvju bāleliņiem.
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]extranjero
Date: August 25th, 2015 - 10:12 pm
(ieraksts)
Vai tad nacionālisti to tieši nesaka – ka vajadzētu ierobežot emigrāciju? Tikai aizliegt nekādi nesanāks, jo ES, cilvēktiesības, bizness un viss pārējais.

Krievu speciālistu zemākas cenas tieši norāda, ka krievi Latvijā ir zemākas kārtas cilvēki. Ja tu to domāji, kā pozitīvu piemēru, tad pareflektē par rasismi sevī ;)
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]deloveja_kundze
Date: August 25th, 2015 - 10:17 pm
(ieraksts)
nē, es to pieminēju kā piemēru tam, ka situācija ar ekonomiskajiem imigrantiem (ja godīgi, nezinu, protams, cik daudz no ss.lv meistaru ir tiešām imigranti un cik - dzīvo šeit jau vairākās paaudzēs) ir krietni sarežģītāka, nekā daudziem labpatiktos prezentēt, proti, daudz ko iespējams sakļenčīt par lētākām summām, nekā prasītu vietējie bāleliņi, bet vietējie pasūtītāji, lai kādi nacionālpatrioti būtu, vienalga izvēlas lētāk un uz masu. to, kādas cilvēku kārtas tu tur nolasi, ir tevis paša interpretācija - man liekas, tas vienkārši liecina par tirgus konkurences apstākļiem - vienmēr kāds būs gatavs nolaist cenu zemāku, nekā ir citiem, un parasti tie ir imigranti, kuriem vienkārši vajag vairāk darba.

un par to nelaišanu prom īsti nezinu, pati esmu saskārusies ar to, ka par maniem liberālajiem uzskatiem reizēm kāds mani labprāt sūtītu atpakaļ uz Nīderlandi, kur acīmredzot ar tiem tiku inficēta.
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]extranjero
Date: August 25th, 2015 - 10:30 pm
(ieraksts)
Tu tomēr esi rasiste, ja vienkārši izskaidro to, kā normālu brīvo tirgu :( Kāpēc lai krievi nolaistu cenas zemāk? Droši vien tāpēc, ka starp viņiem ir lielāks bezdarbs, viņi dzīvo lētākos (tātad sliktākos dzīvokļos) vai kā citādi tērē naudu mazāk nekā latvieši utt. Starp krieviem ir arī lielāka noziedzība, zemāks izglītības līmenis, sliktāka veselība, vairāk slikto ieradumu, un īsāka dzīve. Krievu situācija Latvijā ir diezgan līdzīga (bet ne tik smaga) kā melno situācija ASV. Var uzskatīt, ka tā ir pašu melno vaina (kas ir pasīvs rasisms), bet uz to var arī skatīties, kā nopietnu nācijas problēmu, kurai ir vēsturiskas saknes, bet kas ir aktīvi jārisina.
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]deloveja_kundze
Date: August 25th, 2015 - 10:37 pm
(ieraksts)
yesss, pieraksti man vēl kādas lietas un īpašvārdus :) seksiste arī būšu? fašiste, naciste, vēl kas?

p.s. un ''latvietis'' un ''krievs'' nav divas dažādas rases. ja vēlies mani apsaukāt kādā svešvārdā, izvēlies, lūdzu, adekvātāku.
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]extranjero
Date: August 25th, 2015 - 10:45 pm
(ieraksts)
Rases kā tādas vispār bioloģiski nepastāv. Ar šo vārdu socioloģijā jau sen apzīmē jebkuru diskrimināciju pēc kultūras, tautības, reliģijas, ādas krāsas utt. pazīmes.

Bet nekasīsimies par svešvārdiem. Tāpat kā šī pavediena autori, mani izbrīnīja tava attieksme, ka tie, kas prasa mazāku algu, ir tie labie, neaizdomājoties par visiem sociāliem aspektiem, kas ir to pamatā. Nav taču runa par neseniem imigrantiem, bet tādi paši pilsoņi kā visi pārējie.
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]deloveja_kundze
Date: August 25th, 2015 - 10:56 pm
(ieraksts)
klausies, es tevi nepazīstu, tu mani arī nē, tu pats pievilki krievus pie visa, turklāt nolasīji manis rakstītā kādu emocionālu vērtējumu (''labie'' un ''sliktie''), kā arī sāki izteikt priekštatus par to, kāda un kas es esmu. īsti nezinu, kas tev lika domāt, ka es neaizdomājos par ''visiem sociāliem aspektiem, kas ir to pamatā'', bet neuzskatu par vajadzīgu tev iesniegt atskaiti par to visu, ar ko nodarbojos saistībā ar ''visiem sociāliem aspektiem'' ikdienā. tā kā šī nav veiksmīga saruna, jo neizskatās, ka tu vispār iedziļinies, bet nolasi kaut ko, ko pats vēlies, šo sarunas pavedienu uzskatu par slēgtu.
(ieliet vēl)(Parent)
From:[info]amievil
Date: September 5th, 2015 - 04:17 pm
(ieraksts)
"Starp krieviem ir arī lielāka noziedzība, zemāks izglītības līmenis, sliktāka veselība, vairāk slikto ieradumu, un īsāka dzīve. Krievu situācija Latvijā ir diezgan līdzīga (bet ne tik smaga) kā melno situācija ASV."

Nē, nu paklau. Es kā puskrievs un krievu draugs šitam nugan nepiekrītu. Kur tādi dati ir pieejami? Man visi priekšnieki ir bijuši krievi. Kkā neredzu, ka tiem iet īpaši slikti.
(ieliet vēl)(Parent)
From:[info]amievil
Date: September 5th, 2015 - 04:13 pm
(ieraksts)
vai kuri ir gatavi strādāt vairāk un saņemt pasūtījumus atkārtoti :)
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]penny_lane
Date: August 25th, 2015 - 11:43 pm
(ieraksts)
man slinkums atbildēt konkrētiem komentāriem, bet citētais viedoklis ir debils, nepareizs un kļūdains. un piezīme par sievu, protams, varētu būt nevietā, bet beigu beigās tas vienkārši ir kluss sašutums par "arī tava sieva, brut"
(ieliet vēl)