Janvāris 5., 2006


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
13:03 - lauznis
Lūdzu-lūdzu, kādu pozitīvu argumentāciju tam, ka nevajadzētu pīpēt, ja jau reiz esmu to atmetusi... Lomka nāk virsū.

(Argumentācija iz sērijas "pīpēt ir slikti" nav pozitīva un nekādu labo rezultātu neradīs. Abet argumentācija "nepīpēsi - [ierakstīt ko patīkamu] dabūsi" ir dikti pozitīva ;) )

(70 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]anonymous
Date:5. Janvāris 2006 - 13:13
(Link)
Izrēķini, cik gadā ietaupās naudiņas. Divos. Trīs. Utt.
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:5. Janvāris 2006 - 13:15
(Link)
Tā ir negatīva motivācija. Pīpēsi - naudu pazaudēsi, lose. Fuj, kam tik negatīvi?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 13:23
(Link)
man jau tikai vienu nostreļītu cigareti tagad vajag...

bet, ja godīgi, kaut kad parēķināju. nu nepīpēju es tik daudz, lai šis ietaupījums būtu būtisks un reāls - nepieciešamība nopirkt minerālūdeni, riekstiņus, vai kaut ko roku aizņemšanai jau arī prasa līdzekļus. Tā ka šī argumentācija nostrādā cilvēkam ar zemākiem ienākumiem vai pie augstākām cigarešu cenām.
[User Picture]
From:[info]anonymous
Date:5. Janvāris 2006 - 17:28
(Link)
Vai cilvēkam, kas vairāk pīpē. Kādas divas paciņas dienā vismaz
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:5. Janvāris 2006 - 13:14
(Link)
Ja nepīpēsi, dabūsi kolosālu veselību, laimi visa mūža garumā, vispārēju dievināšanu un sajūsmu, urrā!!
From:[info]mikstmiesis
Date:5. Janvāris 2006 - 13:15
(Link)
ja labi uzvedīsies un nepīpēsi,-- dabūsi no manis labu cigāru ;o)
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:5. Janvāris 2006 - 13:15
(Link)
Es varu piedāvāt tikai pretējo, sorr.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 13:46
(Link)
oi, saprotu. patiesībā man pašai lielākā daļa nesmēķēšanas iemeslu liekas aiz matiem pievilkti un smēķēšanas sliktās puses - tāpat. galvenais arguments atmešanai bija "man tas drīzāk traucē nekā palīdz", t.i., es jau biju tajā stadijā, kad nevar iziet ārā ar bērnu un nepīpēt un reizēm ļoti sagribas pīpēt situācijā, kur tas nav iespejams/nav atļauts. plus vēl stulbi neiet ēst tur, kur gribu, tāpēc, ka smēķētāju galdiņi aizņemti.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:5. Janvāris 2006 - 13:52
(Link)
Šajā ziņa tev, protams, taisnība.

Varbūt vajag piekopt kaut kādu selektīvo nesmēķēšanu? :)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:5. Janvāris 2006 - 16:52
(Link)
selektīvo smēķēšanu vajag. un kad smēķē nevajag to darīt ar tabaku. :-) uz tabakas paciņām nav rakstīts - "Šis nav ceļš pie Džā!", bet to jau var starp rindām izlasīt.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2006 - 13:16
(Link)
no piipeeshanas zobi paliek neatgriezeniski negliiti-bruuni ;) :(
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 13:23
(Link)
ja neatgriezeniski, tad jau man nav nekādas atšķirības :DDD

bet tas bija negatīvi, neieskaitīts
[User Picture]
From:[info]annuska
Date:5. Janvāris 2006 - 13:17
(Link)
ja nepīpēsi, jauki smaržosi pati pēc sevis:)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 13:32
(Link)
incanti, kuram kolēģim varētu palūgt, lai viņš mani paosta un uzslavē :DDD

bet paldies, par šito žetons
From:[info]buks
Date:13. Janvāris 2006 - 10:02
(Link)
Nepīpētāji jau paši nejūt, cik viņi briesmīgi smird pēc nepīpētājiem.
[User Picture]
From:[info]phoenix
Date:5. Janvāris 2006 - 13:19
(Link)
ja ir kaads miiljcilveeks, kursh nepiipee, idealai, ja miiljotais viirietis, tad - SHUASMIIGI SMIRD PIIPEETAAJS!!! Nu shausmiigi, elpa, dreebes, ja veel tikko uzpiipeejis, tad visa istaba var sasmirdeet no dreebees savilkushajiem duumiem vien!

Un tavs siikais arii to juut. Ikdienaa jau pamatiigi pierodam, bet tas, kursh nepiipee - pilniigi galva var saapeet no piipeetaaja klaatbuutnes. Un nav pat istabaa jaapiipee. uzpiipeesi aaraa, ienaaksi iekshaa un visa telpa viegli smirdees....
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 13:27
(Link)
jā, es zinu. bet tas ir personiski-negatīvi, jo mīļotais cilvēks tagad ir spiests pēc pīpēšanas zobus mazgāt (vai ko nu viņš dara, neesmu iedziļinājusies), citādi es nebučojos :( un tas, ka man pīpētāju klātbūtne traucē, arī nav nekas patīkams. (netaisos kļūt par kretīnu, kurš izsaka draugiem un paziņām indīgas piezīmes par smēķēšanu manā klātbūtnē.)
[User Picture]
From:[info]phoenix
Date:5. Janvāris 2006 - 13:32
(Link)
jaaa.. shitas arguments ir labs. man arii tagad ir naakushas domas praataa "Cik labi bija, kad piipeeju - neko nejutu", bet nedomaaju atsaakt, vismaz taapeec, ka bebis veederaa citiem taa pietaate ir.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 13:34
(Link)
heh, odnako.
varētu palūgt mīļotajam, lai viņš mani fiksi apaugļo ;D
[User Picture]
From:[info]phoenix
Date:5. Janvāris 2006 - 13:36
(Link)
;D
nu re kaa - ja labi grib, risinaajumu vienmeer var atrast :)
[User Picture]
From:[info]murks
Date:5. Janvāris 2006 - 13:26
(Link)
nepīpēsi - alu dabūsi :P
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 13:35
(Link)
pēc 2 aliem zin' kā pīpēt gribas?
[User Picture]
From:[info]murks
Date:5. Janvāris 2006 - 13:41
(Link)
a vot negribas gan!
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 13:47
(Link)
nevis negribas, bet nezini ;)
[User Picture]
From:[info]murks
Date:5. Janvāris 2006 - 13:51
(Link)
Tas ir mēģinājums apgalvot, ka man nekad nav bijuši 2 ali? :)
[User Picture]
From:[info]elina
Date:5. Janvāris 2006 - 13:28
(Link)
nepīpēsi - vēzi nedabūsi ;)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 13:33
(Link)
paaugstināts plaušu vēža risks man vēl 20 gadus būs. bet pārējie vēži tiek laipni piegādāti arī nesmēķētājiem.
From:[info]dzeina
Date:5. Janvāris 2006 - 13:48
(Link)
vēžu astītes
From:[info]buks
Date:13. Janvāris 2006 - 10:03
(Link)
Muļķības.
[User Picture]
From:[info]sleep_talking
Date:5. Janvāris 2006 - 13:50
(Link)
nepīpējot tu pamazām atgūsti savas maņas, izteiktas, niansētas ožas un garšas sajūtas. tāpēc aizstāj ar vīnu un sieru, turklāt tie kļūs ar karu nedēļu more rewarding :)

otrkārt, ar katru minūti, kurā tu atsakies no cigaretes, ar karu neizsmēķēto cigareti tu kļūsti par stiprāku cilvēku.

treškārt, uzpīpē beznikotīna cīgu? ;)
[User Picture]
From:[info]sleep_talking
Date:5. Janvāris 2006 - 13:53
(Link)
rakstot par atteikšanos smēķēt divreiz uzrakstīt 'karu' 'katru' vietā varētu būt true freudian slip
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:5. Janvāris 2006 - 13:53
(Link)
Principā jau gan nikotīns ir, pieņemu, visnekaitīgākā viela, kas tais indeskociņos ir sastopama.
[User Picture]
From:[info]sleep_talking
Date:5. Janvāris 2006 - 13:55
(Link)
piekrītu, bet tomēr tas nav tik liels solis atpakaļ atradināšanās un atkarības uzveikšanas procesā
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:5. Janvāris 2006 - 14:02
(Link)
Nu tur jau jā, itkā varētu teoretizēt, ka ir prātīgi saglabāt psiholoģisko pieradumu, lai organisms tikmēr atsāk pats nikotīnu ražot, kas jamam nepieciešams, un tad mest nost pavisam. Bet iedomājoties, ar kādu duru, savukārt, ir piesātinātas tās beznikotīnīgās — nelāgi paliek.

Ne ne; atminos kā reiz Akadēmijā viens kungs — pasniedzējs teica, kad izgājām pagalmā uzpīpāt: ja reiz sākāt — pīpējiet, paši vainīgi. Nost metot tikai trakāk būs. Galvenais — bērniem neļaujiet sākt.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 14:46
(Link)
Nikotīna pieradums ir figņa, man ir pieradums pie 5minūšu pauzes besīgā darbā, demonstratīva mīkstā uzlikšanas degošajam projektam un aizņemta mute un rokas (orālais sekss ir labs aizstājējs, bet diemžēl ne vienmēr ir korekti to piedāvāt).
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:5. Janvāris 2006 - 14:48
(Link)
To vienmēr ir korekti piedāvāt ;)

Bet protams, ka uzpīpāt — tas pirmkārt jau ir pārtraukums darbā un aizņemtas rokas. Pārējais pēc tam.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 14:48
(Link)
1) sk. manu atbildi fēniksam. mīļotais ta pīpē, sekas - ... :)
2) fuj, labprāt gribētu būt trausla un aizsargājama, a tu man stiprību piedāvā... ;)
3) fuj konkrēts.
[User Picture]
From:[info]barvins
Date:5. Janvāris 2006 - 13:51
(Link)
Ja nepīpēsi, tad būsi spiesta izdomāt visādus interesantus veidus, kā nosist ieekonomēto laiku.
[User Picture]
From:[info]xoox
Date:5. Janvāris 2006 - 13:56
(Link)
ja to izdarīsi, iegūsi papildus pašpārliecinātību
un cik niansētas paliek garšas un ožas sajūtas... pirmās pāris nedēļas tas ir vesels piedzīvojums!
[User Picture]
From:[info]white_shadow
Date:5. Janvāris 2006 - 14:08
(Link)
Nepīpēsi - saldējumu dabūsi [k-kad nenoteiktā nākotnē] ;) Or smth.
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:5. Janvāris 2006 - 14:35
(Link)
Viens tik tāds kārtīgs iemesls ir lai nesmēķētu/nepīpētu. Veselība. Un arī tas arguments ātri vien ir noliekams pie vietas, kaut vai ar tādu ikdienā nepamanītu faktu - smēķē citi tev līdzās vai izplūdes gāzes, kuras tāpat nav dieva pirdiens (tātad svētas).
Smēķēšana nomierina, relaksē, atbrīvo no stresa, ļauj nedomāt stulbas domas (man smēķējot dzims ģeniālas idejas). Tie, kuri atmet smēķēšanu ļoti bieži strauji pieņemas svarā.
Nesmēķē un tu nezināsi no kā nomirsi! der?
[User Picture]
From:[info]kuskus
Date:5. Janvāris 2006 - 15:22
(Link)
nevajag pist savu psihi
From:[info]makmerfijs
Date:5. Janvāris 2006 - 15:26
(Link)
Ja nepiipeesi, tad tev arii turpmaak buus iemesls par mani pasuuidzeeties, ka es tevi pavedinot uz smeekjeeshanu :D
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 16:50
(Link)
ar tevi tāpat nav grūti atrast, par ko pasūdzēties :)
From:[info]makmerfijs
Date:5. Janvāris 2006 - 16:51
(Link)
nevar buut!!!!!
[info]makmerfijs paspodrina savu nimbu
[User Picture]
From:[info]dusk
Date:5. Janvāris 2006 - 15:51
(Link)
ietaupas naudiņa, tev nesmird rokas, tu pati nesmirdi, tev ir vieglāk iepazīt samržu pasauli (pipošana nosit to), tu bezjēgā vairs nepīpo mistiskās un neparedzētās vietās, jo lielākoties izkatās stulbi, piemēram, no biroja iznākusi meitene, kas trīcinās pīpojot, jēga no pīpošanas nav absolūti nekāda (marihuāna, hašiš pavisam cita lieta)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 16:48
(Link)
tad, ja cilvēks pīpē, viņam tajā brīdī ir pietiekami iekšupvērsta domāšana, lai būtu poxuj, kā tas izskatās. (vismaz ar mani tā ir).

smirdēt es māku arī nepīpējot un Rīgas centrs toč nav tā vieta, kur būtu patīkama uzlabota oža (btw, nekādus izteiktus uzlabojumus neesmu manījusi, tikai sakāpinātu jūtīgumu pret cigarešu dūmu smaržu, kas nav patīkami).
[User Picture]
From:[info]dusk
Date:9. Janvāris 2006 - 13:37
(Link)
Oža ir domāta par sīkam niancēm sākot ar ēdiena, puķu (starpcitu rīga ir zaļapilsēta :D ), beidzot ar partnera un tamlīdzīgi.
Nu un vēl pīpēšana grauj tavu vielmaiņu un sievietēm tas izteikts vēl krasāk nekā večiem. Plaušas tu varbūt nejutīsi, ka ir čupā toties vielmaiņa o jā :P
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:11. Janvāris 2006 - 02:23
(Link)
Ja par "sačakarētu vielmaiņu" sauc vemšanu komplektā ar drudzi 3 dienas no vietas, caurejas neesamību tikai tāpēc, ka nav kam iet cauri (bet parādīšanos pie pirmās izdevības), nepieciešamību pārtikt no jogurta un putriņām, tad to es esmu dabūjusi 3 nedēļas pēc atmešanas, paldies :) Jau gribēju dakterei ieminēties par šo faktu, moš ieteiktu atkal pacelt ;P
[User Picture]
From:[info]dusk
Date:11. Janvāris 2006 - 18:05
(Link)
Nea ar vielmaiņu esmu dzirdējis par svara problēmām un vispār man ir besis, darbā izņemot mani un šefu neviens nesmēķe :(
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:11. Janvāris 2006 - 20:26
(Link)
Nunu. Svara problēmas? Tak jau smēķēšana nomāc apetīti - kas ir diezgan jūtams. Man gan tas izpaužas tā, ka ēšana no nepatīkama, bet vajadzīga pienākuma, kas jāizpilda vismaz reizi dienā, ir pārvērtusies par tīri paciešamu un reizēm pat iepriecinošu nodarbi.
A pīpēt kopā ar šefu, tas taču ir stilīgi :) Visas iespējas kļūt par Biroja Galveno Intrigantu ;)
[User Picture]
From:[info]dusk
Date:11. Janvāris 2006 - 20:47
(Link)
Šefs nepīpē :) Tā pat kā es. Alga tur sux, bet man patika saruna ar šefu. Tapēc galvenokārt piekritu strādāt. A intrigants es tāpat jau esmu. Izmēzu savu darbavietu, pirmajā dienā sanāca tuss, diezgan brīvi ar visiem parunājos, otrā rītā palīdzēju vienīgai biroja sievietei traukus mazgāt, jo man palika viņas žēl. Tas bija viņas un vēl viena tipiņa maztusiņš. Jā un iemesls ar bija kāpēc viņai palīdzēju tikai netaisnība nekas vairāk, jo, piemēram viņa ir līdzīga Zetai Džonsai :) ļoti simpātiska un viņas klātbūtne mani musina, labi ka viņas personība ir baigā kaka. Jā un savā darbavietā uz moņa esmu nolicis vardi :D Karoče visi gaida tik kādu nākamo sviestu es tur nobīdīšu, ja ņem vērā, ka es tur strādāju tik ar rītdienu kopā 3 dienu. Man besī ka visi tur smēķē, no viņiem visiem ness pa gabalu. tāpēc ar acerējos tavu ierakstu.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:11. Janvāris 2006 - 20:51
(Link)
Ah, sajaucu. Sorry :)
Bet varbūt tas ir the right way, nav nekā briesmīgāka kā pēc 3 mēnešiem, kad cilvēks ir nostrādājis, pie tam kā ciešs kolēģis, pēkšņi konstatēt, ka nevari par viņu pateikt nevienu vārdu. Ne labu, ne sliktu. Ja atskaita "es viņu nepamanu, tātad droši vien viss ir kārtībā".
[User Picture]
From:[info]dusk
Date:11. Janvāris 2006 - 20:59
(Link)
Nezinu kā ir labāk, jo man liekas pašā būtībā esmu ļoti "saskābis" un diezgan pofigistiski uz visu raugos, mana samakslotā brīvība īstenībā ir pirmā frontes līnija, kuru es zinu neviens nepārkāps un nevēlēsies izzināt manu es. Galvenais, ka šefam viss patīk (arī ieskaitot autsauksmes par mani).
Nu re tu beidz smēķet un sāc ēt, tad tev gribas daudz vairāk un tu uzbarojies. Pluss nikotīns cik lasīju iedarbojas ne to saistībā ar taukaudiem, ne to olbatumvielām (neaceros īsti) un karoče par bumbulīti ātri vari palikt. Tikai nesaki man, tā pat kā bibliotēkā nefig es ko tādu lasu :)
From:[info]buks
Date:13. Janvāris 2006 - 10:04
(Link)
Mandomāt, no stulbi izskatās jebkura, kura no biroja iznākusi nezin kāpēc tricinās (neatkarīgi no pīpēšans/nepīpēšanas).
[User Picture]
From:[info]dusk
Date:13. Janvāris 2006 - 11:03
(Link)
Tomēr visbiežāk šī parādība "trīcināšanās" skar pīponītes, jo citiem jau nav iemesla vilkties ārā.
From:[info]buks
Date:13. Janvāris 2006 - 13:38
(Link)
Uzskatāms piemērs, kā tiek diskriminēta viena ļaužu grupa. Sen bija laiks informēt sabiedrību, ka kafijas dzeršana veicina sirds un asinsvadu slimības, tb jāsāk kampaņu par kafijas dzeršanas aizliegumu - visas kafijdzērājas ar varēs "tricināties".
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:5. Janvāris 2006 - 16:50
(Link)
vai garša jau ir mainījusies? pamēģini visādus vājākus ēdienus :)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Janvāris 2006 - 17:20
(Link)
jā, garša ir gan, par to man prieks.
[User Picture]
From:[info]chaj
Date:5. Janvāris 2006 - 19:30
(Link)
hm.. esi kādreiz salīdzinājusi, kā ir bučoties ar pīpmani un nepīpētāju?
liekas, viens no agrumentiem man bij - nesmirdīga mute.
otrs spēcīgākais - bērni. pašīvā pīpēšana ir ne mazāk kaitīga... ja nepīpē nekasd bērna klātbūtnē - tad hmm.. padomā par labo piemēru.
starp citu, ne tikai plaušu vēzis ir sekas pīpēšanai. ir pierādīts, ka 1/3 VISU vēžu ir pīpēšanas sekas. arī sirds/asinsvadu slimības ir kā sekas tabakas lietošanai bieži vien
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:6. Janvāris 2006 - 02:06
(Link)
slinkums rakstīt to visu vēlreiz, bet gan jau tu saņem komentus uz meilu. jā, tas izdzēstais bija manējais ;)
From:[info]buks
Date:13. Janvāris 2006 - 10:01
(Link)
"ir pierādīts, ka 1/3 VISU vēžu ir pīpēšanas sekas. arī sirds/asinsvadu slimības ir kā sekas tabakas lietošanai" - nekas nav pierdīts. Muļķības. Palūko kaut elementārāko saslimšanu statistiku, pirms izsakies.
[User Picture]
From:[info]chaj
Date:13. Janvāris 2006 - 12:12
(Link)
elementārā saslimstības statistika ir mana profesija. turklāt šaurāka specializācija - onkoloģija. es zinu par ko runāju.
From:[info]buks
Date:13. Janvāris 2006 - 12:39
(Link)
Respect. Reti kurš cilvēks var apgalvot, ka "zina". Tad varbūt tā 3 vārdos paskaidrosi, kāpēc, piemēram, Skandināvijā, kur pīpmaņu skaits sarūk, onkoloģisko saslimšanu skaits nesarūk, savukārt reģionos, kur pīpmaņu skaits tikai pieaug (piemēram, Turcija, Grieķija), onkoloģisko saslimšanu skaits nepieaug?
[User Picture]
From:[info]chaj
Date:13. Janvāris 2006 - 13:04
(Link)
oh! ja būtu tik vienkārši - tur mazāk smēķē un vairāk vēzis; tur atkal otrādi un pierādījums: tabaka nekaitīga!
ir vēl arī 2/3 ar citiem iemesliem vēzim - dietoloģija, civilizācijas brīnumi, iedzimtība, protams.
pirms apgalvot, ka ir likumsakarība ir jāveic pētījums, kurā izskata n+1 iemeslu, veic sarežģītus statistiskus aprēķinus un tikai tad secina. Skandināvija un Turcija - vienā klimatiskā joslā? vienāds iedzīvotāju vecum-grupu sastāvs? vai racions salīdzīnāms? iedzīvotāju blīvums? pilsētnieku-laucinieku attiecības?
______

es neesmu nekāds pieredējis zinātnieks, bet man nav iemeslu neticēt tam, ko esmu dzirdējusi vēža epidemiologu starptautiskā konferencē no pasaulē ievērojamiem zinātniekiem šajā jomā (konkrēti - tabaka kā viens no visvairāk un vislabāk izpētītiem kancerogēniem)!
From:[info]buks
Date:13. Janvāris 2006 - 13:35
(Link)
Šitā matus varam skaldīt uz nebēdu. Piemēram Rietumsibīrijā, kas ir vienos platuma grādos ar Skandināviju, bet smēķē daudz vairāk un daudz neattīrītākus tabakas izstrādājumus, onkoloģisko saslimšanu skaits uz 1000 iedzīvotājiem ir kudi mazāks, nekā Skandināvijā.

Es par to, ka pirmkārt, konkrēts vēža izraisītājs nav zināms (nu varbūt pēdējos 5 gados kas atklāts, neesmu interesējies), otrkārt, auto izplūdes gāzes ir reizes 100 kancerogenākas par tabakas dumiem (neviens gan neuzdrošinās degvielas tirgoņiem un auto ražotājiem ķerties klātu). Treškārt, ja palūkojam statistiku, tad vēža slimnieku vidū savi 60% ēd Makdonaldā, bet 90% brauc ar auto, taču tas vēl nav pamats apgalvot, ka auto vadīšana veicina onkoloģiskās saslimšanas (par Makdonalda produkciju gan varētu papētīt - tur ķīmijas pa pilno iekšā).
Tb domāju, ka iespējamību saslimt nosaka iedzimtības (vēža slimnieki bija arī tad, kad tabaku Eiropā nezināja), apkārtējās vides un dzīvesveida kvalitātes kopsumma. Savukārt pūst taurītēs par smēķēšanu kā pamatļaunumu nozīmē sist pa vienu koku, aiz tā neredzot mežu, tb kārtējā blablabla politkorektuma kampaņa, kuras pamatā ir ne tik daudz eksaktas zināšanas un objektīva informācija, cik politiskais pieprasījums (pie tam pārāk bieži statistiskie pētījumi tiek veikti, zinot pieprasīto rezultātu, tb tam neatbilstoša informācija tiek ignorēta kā mazsvarīga).
[User Picture]
From:[info]chaj
Date:13. Janvāris 2006 - 17:18
(Link)
starp citu - attīstītās valstīs saslimstības rādītāji ir augstāki arī sekojošo iemeslu dēļ:
1. iedzīvotāji rūpīgāk izturas pret savu veselību un laicīgi aiziet pie speciālistiem, kur tad arī tiek uzstādīta un reģistrēta saslimšana ar vēzi;
2. metodes, ar kurām atklāj vēzi ir vairāk, pilnveidīgākas, aparatūra precīzāka un taml;
3. dzīvildze lielāka. un, kā zināms, vēzis biežāk sastopams gados vecākiem cilvēkiem;
4. pēcnāves diagnostika- domā, kaut-vai tepat pie mums kādus gados vecākus cilvēkus, kas miruši attiecīgās miršanas apliecības ailītē ieraksta taisnību - kam tas vajadzigs, kas to vispār pētīs, ja nav uzreiz, acīmredzams! Skandināvijā - cita lieta, vsjo kak nado. Un lūdzu - rādītāju atkal par kādu % augstāki.
5. valsts apmaksātas profilakses programmas, arī palīdz atklāt vēzi savlaicīgi.
_________________

a par tabaku - nu kādai valstij izdevīgi, lai smēķētu mazāk? tirgo tak uz nebēdu un nodokļi ar lieli.

Tb domāju, ka iespējamību saslimt nosaka iedzimtības (vēža slimnieki bija arī tad, kad tabaku Eiropā nezināja), apkārtējās vides un dzīvesveida kvalitātes kopsumma.
un pareizi domā! Es tak saku, ka tabaka tikai 1/3! Ir vēl arī lielākā daļa visa pārējā.
[User Picture]
From:[info]tristania
Date:7. Janvāris 2006 - 20:33

nenozīmīgs

(Link)
izlasot visu šo gūzmu ar ieteikumiem/neieteikumiem, sagribējas aiziet uz virtuvi un uzsmēķēt. jā, kas gan mani no tā lai attur?
From:[info]mazamija
Date:10. Janvāris 2006 - 20:47

Re: nenozīmīgs

(Link)
ju.Es ar uz balkona dodos:))
From:[info]buks
Date:13. Janvāris 2006 - 09:59
(Link)
Man vienīgais respektējamais arguments šķiet kā [info]mako paskaidroja savu lēmumu: "Esmu pārāk augstās domās par sevi lai pieļautu, ka kāda atkarība valda pār mani, nevis es pār to".
honeybee - lauznis

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba