Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Vasara un dūmi -

Jan. 11th, 2020 10:07 am

Zviedrijas ārlietu ministre Anna Linde izsaka līdzjūtību Ukrainas lidmašīnu notriekušajai Irānai: "Spoke w/ Iran's FM @JZarif. Expressed commitment in supporting investigation into the cause of the plane crash and our condolences to the tragic loss of life. Also urged Iran to exercise maximum restraint and need for de-escalation in the region. We're ready to support dialogue."
https://twitter.com/AnnLinde/status/1215320158639656961
Šo absurdu izskaidrojošā zemsvītras piezīme ir komentos redzamā "feministes" tīstīšanās puspalagos vizītes laikā Irānā un tas, kā zviedru policijai bija pavēlēts izturēties pret demonstrantiem, kuri protestēja pret mullu režīma ārlietu ministra (tā paša, kuram Linde tagad izsaka līdzjūtību) vizīti 2019.g. augustā - https://www.expressen.se/tv/nyheter/polis-anvande-batong-mot-demonstranter/

Upd. Izrādās, ka viņa pagājušogad piedalījās arī islāma revolūcijas gadadienas svinībās Irānas vēstniecībā.

71 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:(Anonymous)
Date:January 11th, 2020 - 11:50 am
(Link)
Paga, sorry. Pat ja Irāna notrieca to lidmašīnu – pat ASV pieļauj, ka kļūdas dēļ –, tas ir tāpēc, ka svešas okupācijas prezidents pasūtīja viņu amatpersonas slepkavību un paziņoja, ka uzbruks 52 viņu objektiem. Lidmašīnā lielākā daļa pilsoņu bija irāņi un tā Irānai, es pieļauju ir traģēdija.
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 11:59 am
(Link)
Protams, ka tā ir traģēdija, bet ne jau slepkavām mēdz izteikt līdzjūtību. Lidmašīnā bija arī 7 Zviedrijas pilsoņi, viņa izteica līdzjūtību Zviedrijas pilsoņu slepkavām.
From:(Anonymous)
Date:January 11th, 2020 - 12:04 pm
(Link)
Viņa izteica līdzjūtību valstij, kura kara apstākļos iešāva kājā sev un vēl dažiem citiem, to ir atzinusi, un, kā izskatās, pārdzīvo – atšķirībā no Trampa, uz kura rokām arī ir šīs pašas asinis, bet kurš runā tā, it kā Amerika nekad nekļūdās.

Ja godīgi, es varu Zviedrijas pozīciju saprast. Varbūt šis ir tas dialogs, kas vienreiz ir vajadzīgs, lai mēs saprastu, ka karš un cīņas par ietekmēm svešos reģionos – tas nav nekas slavējams un foršs un ka tam ir jābeidzas, jo uzvarētāju tur vienkārši nav.
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 12:33 pm
(Link)
Vai tu saproti arī mehānismu, kā "feministu valdība" pārvar kognitīvo disonansi, kniksējot tiem, kuri vajā, sit un ieslodza sievietes par netīstīšanos lupatās?
From:(Anonymous)
Date:January 11th, 2020 - 12:43 pm
(Link)
Man likās, ka diskusija nav par šo jautājumu šoreiz.

Jeb, tavuprāt, Zviedrijai vajadzēja pateikt: Tā jau mēs izteiktu līdzjūtību, bet jūs slikti izturaties pret sievietēm?
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 12:58 pm
(Link)
Nē, es jau rakstīju, ka slepkavām līdzjūtību neizska.
Zviedru delegātu tīstīšanos puspalagos un attieksme pret demonstrantiem pieminēju, lai ilustrētu konkrētās ārpolitikas un iekšpolitikas attīstību, jo, lasot ziņas, dažreiz var šķist, ka kāds absurds ir pēkšņš un neizskaidrojams pārsteigums, bet tā nav - līdz tam vienmēr ved cieti nomīdīta akceptēšanas taka.
From:(Anonymous)
Date:January 11th, 2020 - 03:55 pm
(Link)
Neviens nav izteicis līdzjūtību slepkavai. Uz Irānas zemes kara apstākļu dēļ notika traģēdija, dispečerim 10 sekunžu laikā bija jāpieņem lēmums. Irāņu komandieris pēcāk paziņoja, ka, uzzinādams par notikušo, vēlējās kaut būtu miris.

Pasaki, kurš šeit ir slepkava. Kas to visu aizsāka. Šo tikpat labi varētu uzskatīt par pašaizsardzību.
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 08:13 pm
(Link)
Par pašaizsardzību tomēr pārāk cinisks joks...
Izskatās, ka tagad viņiem vēl cītīgāk nekā ierasts nāksies "pašaizsargāties" arī pret saviem pilsoņiem - https://www.youtube.com/watch?v=hdMYGFjkz50
From:[info]3koma14vs007
Date:January 11th, 2020 - 08:18 pm
(Link)
Pilnībā tev piekrītu!
Donbasa brīvības cīnītāji tieši tāpat, pašaizliedzīgi pašaizsargājoties pret fašistisko Maidana huntu, notrieca draudīgo Nīderlandes lidaparātu.
From:[info]krishjaanis2
Date:January 12th, 2020 - 12:02 am
(Link)
Nu, kas ko aizsāka? Soleimani raķete tā vienkārši ne par ko uzkrita uz galvas, vai ne?
From:(Anonymous)
Date:January 12th, 2020 - 05:42 am
(Link)
Cik man zināms, pat nacīšus (vairumā) pirms nāvessprieduma izpildīšanas, vispirms notiesāja kā civilizētā valstī pienākas, nevis vienkārši uzbombīja virsū raķeti, jo "nogalina mūsējos", bonusā piesolot iznīcināt 50 objektus, jo izrādās, ka vietējai valdībai šāds gājiens nav nācis pie sirds.

ja ASV šādā veidā necenšas parādīt, kurš te var ar zābaku svešās durvīs spert, bet kurš nē, tas es nezinu, kas tas ir. Gribi dzīvot valstī, kura uzskata, ka nekad nekļūdās? nevajag taču meklēt tik tālu, kā Amerikā. No Irānas vismaz jaušama retorika: Mēs sapisāmies un mums ir ļoti žēl.
From:(Anonymous)
Date:January 12th, 2020 - 09:01 pm
(Link)
Gudriniek, zonā no Sīrijas līdz Irākai un Jemenai notiek atklāts karš, kur katru otro dienu nobombī kādu karavadoni, bet tu, redz, satraucies par tiesu aktiem kā tāds nožēlojams Dž. Korbins al Bagdādī sakarā. Paskaties uz protestētājiem Irānas ielās un Soleimani plakāta plēsējiem, un atzīsti, ka sapisies meistarībā esi tieši tu.
From:(Anonymous)
Date:January 12th, 2020 - 10:02 pm
(Link)
Tas ir psc, asv nobumbo kkadu generali-slepkavu-teroristu, irana nogaz pasazieru lidmasinu, bet tads nozelojams priduraks ka tu ir izdomajis pardzivot tiesi par pirmo faktu.
From:[info]heda
Date:January 12th, 2020 - 10:11 pm
(Link)
Nekāds neparasts psc tas nav ;), zviedru kreisajā meinstrīmā daudzi tieši tā izsakās. Te pat sabiedriskā televīzija vēstīja par Soleimani kā par augsti stāvošu... diplomātu un tikai pēc sašutuma sociālajos tīklos teica, ka tā bijusi kļūda un gribējuši viņu saukt par augsti stāvošu ģenerali.
From:[info]gnidrologs
Date:January 12th, 2020 - 10:52 pm
(Link)
nu varbūt viņš bija ļoti diplomatisks ģenerālis
From:[info]heda
Date:January 12th, 2020 - 11:11 pm
(Link)
:D slavenais diplomātiskais ģenerālis.... (sabiedriskā televīzija viņu esot devējusi arī par par slavenību). Redakciju apspriedes, kurās spriež, kā smalki dēvēt bārdainos bērnus, šādas islāmistu slavenības un citus modernos fenomenus varētu translēt par labu samaksu, ne velti Ārons Flams saka, ka būt komiķim Zviedrijā ir ļoti grūti, jo kreiso meinstrīma nopietnība pārspēj jebkuru fantāziju.
From:[info]snark
Date:January 13th, 2020 - 09:11 am
(Link)
Oi, sardara kungam taču ir dienesta ierocis. Kas tad traucēja īstenot vēlēšanos?
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 12:56 pm
(Link)
Vai Tu saproti arī mehānismu, kā Tava pašas domāšana pārvar pilnīgi visas neskaitāmās kognitīvās disonanses, kuras ģenerē tavs paranoidāli shematiskais divdimensiju pasauluzskats?
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 01:04 pm
(Link)
Vai pastāstīsi, kā "feministes" var akceptēt sieviešu tīšanu lupatās un sišanu un ieslodzīšanu par netīšanos lupatās?
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 01:07 pm
(Link)
Vai Tu sapratīsi, ja es teikšu, ka ir iespējams nosodīt hidžaba uzspiešanu, vienlaikus atbalstot brīvību to valkāt pēc pašas izvēles? Vai Tu sapratīsi, ka ir iespējams nosodīt izvarošanu, bet atbalstīt seksu ar abu personu piekrišanu?
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 01:11 pm
(Link)
Jautājums bija par to, vai ir iespējams atbalstīt islāmistu režīmu, kurš sievietes sit un ieslodza par hidžaba nevalkāšanu.
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 01:26 pm
(Link)
Un kurš atbalsta? Kurš konkrēti zviedru politiķis/ politiķe ir publiski paudis atbalstu Irānas valdības veiktajiem cilvēktiesību pārkāpumiem?
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 01:39 pm
(Link)
Ja viņi raida policistus (kuru pietrūkstot pat akūtiem izsaukumiem) ar suņiem pret tiem, kuri Stokholmā demonstrēja pret šo režīmu, tad kas tad tas ir, ja ne atbalsts režīmam?
https://www.expressen.se/tv/nyheter/polis-anvande-batong-mot-demonstranter/
https://twitter.com/william1wallase/status/1163825031367053313
https://twitter.com/asranarshism/status/1163799391490203648
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 01:46 pm
(Link)
Nelasu zviedriski, tāpēc nekādi nevaru komentēt iemeslus, kuru dēļ konkrētā demonstrācija tikusi apturēta. Man, protams, ir daudz versiju par to, kāpēc jebkurā valstī ierobežo (tai skaitā ar policijas palīdzību) gan sankcionētas, gan nesankcionētas akcijas, un lielākā daļa šo iemeslu nev ideoloģiski. Bet kā jau teicu - par šo situāciju man informācijas nav.
From:[info]gnidrologs
Date:January 11th, 2020 - 01:49 pm
(Link)
Antifas demonstrācijas šajās valstīs netiek ierobežotas. :makesyouthink:
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 08:34 pm
(Link)
Saprotu, ka tev patīk persieši, man arī daži patīk pat ļoti, bet nesaprotu, kāpēc tajā jāiekļauj atbalsts islāma republikai, tas ir tikpat neloģiski kā padomju laikā būtu uzskatīt, ka patikšana pret latviešiem jāapvieno ar patikšanu pret komunismu vai politbiroju.
From:[info]krii
Date:January 12th, 2020 - 02:11 pm
(Link)
Man patīk ne tikai persieši, bet arī Irānas azeri, kurdi, arābi un citi tās iedzīvotāji. Vairums viņu patiešām nemīl savu valdību, bet tas, ko dara rietumvalstis, aizbildinoties ar "bet jums ir sūdīga valdība", viņus šausmina un viņiem nāk ar sliktu daudz vairāk. Respektīvi, absolūtais vairums irāņu starp savu sūdīgo valdību un Rietumu diktātu bez mazākajām šaubām izvēlēsies pirmo.

Galu galā viņiem kaimiņos ir Irāka, kur pat kvēlākie Sadama oponenti tagad būtu gatavi to monstru izrakt un nosēdināt atpakaļ tronī, jo tas pizģec, ko "taisnīgie Rietumi" tur ir uztaisījuši, nevienam nav rādījies smagākajos narkotiku murgos.
From:[info]heda
Date:January 12th, 2020 - 02:19 pm
(Link)
Vai tev šķiet, ka apkampšanās ar cilvēktiesības pārkāpjošu mullu valdību un opozīcijas kušināšana un noklusēšana ir saprātīgāka "taisnīgo Rietumu" politikas izpausme?
From:[info]krii
Date:January 12th, 2020 - 10:29 pm
(Link)
Pilnīgi viss un jebkas ir saprātīgāk par vēl vienu Afganistānu, Sīriju, Irāku, Lībiju, līķu kaudzēm un jaunām bēgļu masām.
From:[info]heda
Date:January 12th, 2020 - 10:58 pm
(Link)
Nu lai jau lai tev paliek ticība, ka zviedru kreiso ambīcija, gaiņājot opozīcijas demonstrantus, saucot Soleimani par augsti stāvošu diplomātu un aicinot Zarifu sludināt Stokholmas starptautiskajā miera pētniecības institūtā, bija tieši no tik saprātīga augstā plaukta. Saprātīgais zemākais plaukts gan ir tāds, ka iekšpolitiski sociķiem ir šādi jāizpildās, lai izdabātu importētajam islāmistu elektorātam, jo pašu tradicionālais elektorāts - darba ņēmēji - no viņiem neapturami mūk.
Starp citu šodien un vakar irāņi arī Stokholmā demonstrēja pret Irānas mullu režīmu un pieminēja notriektajā lidmašīnā bojāgājušos, tur neredzēju nevienu lakatā ietīstītu babuli.
From:[info]gnidrologs
Date:January 12th, 2020 - 11:11 pm
(Link)
muļķes neizmanto RADIKĀLU brīvību ietīstīties palagos
From:[info]brr
Date:January 14th, 2020 - 11:45 am
(Link)
Tas viss ta tā.
Man vairāk rada neskaidrību, kāpēc tāda ne ta vēlme, ne ta prasība, lai iekšpolitiski ideju izpaudums sakristu ar ārpolitikā realizēto.
Parasti jau tomēr efektīvas sadarbības vārdā ar svešu dziesmu grāmatu citā baznīcā nelien.
From:[info]heda
Date:January 14th, 2020 - 11:59 am
(Link)
Viss ir konsekventi, arī iekšpolitiski klanīšanās islāmistiem notiek nepārtraukti.
From:[info]brr
Date:January 14th, 2020 - 12:31 pm
(Link)
Ieraksts jau bija par ārpolitiku un "feminismu", un kā noprotu, citiem asociatīvi automātiski tam piemītošiem politisko vērtību atribūtiem.
Nesaprotu to nesavietojamību politikā, par ko tiek runāts
From:[info]heda
Date:January 14th, 2020 - 07:47 pm
(Link)
Vai vari minēt kādu tādas savietojamības piemēru? Kā tas tavuprāt varētu izskatīties prsksē?
From:[info]brr
Date:January 14th, 2020 - 11:03 pm
(Link)
Ja varētu līdz galam saprast kāda nesavietojamība Tev padomā (kas ir tie pamatberzes punkti. Kā idejiski, tā praktiskajā realizācijā), tad labprāt varētu mēģināt atrast un runāt par iespējamu savietojamības piemēru.
Citādi nav skaidrs, kas līdz galam īsti "jāsavieno".
From:[info]heda
Date:January 15th, 2020 - 08:37 am
(Link)
Konkrētais jautājums ir par to, kā savietot zvērojošām acīm pausto feministisko retoriku ar sieviešu tiesības apspiedošu režīmu atbalstīšanu. Vai vari minēt kādu piemēru, kā tas varētu izskatīties praksē?
From:[info]gnidrologs
Date:January 15th, 2020 - 07:52 pm
(Link)
Labākai uzskatāmībai. Rietumu liberālais režīms, kas apkaro antisemītismu un rasismu, draudzīgi spiež roku citam režīmam, kur pēdējais tiek cieti un metodiski katru dienu īstenots praksē. Vēl pat par godu vizītei uzrota sev uz piedurknēm svastikas un braši heilo Ajatollai ienākot.
From:[info]heda
Date:January 15th, 2020 - 08:02 pm
(Link)
Jā, kaut kā tā + uzaicināt priekšlasīt kādā miera institūtā ;)
From:[info]brr
Date:January 15th, 2020 - 10:10 pm
(Link)
Vispār neredzu problēmu, varbūt ne izcils piemērs, bet normāls. Sieviešu tiesības ir savā ideju un varas areālā praktizējam lieta, šeit runa par ārpolitiku. Nedomāju, ka idejas ir koherenti jāpielieto visās pasaulē vienādi, ja tas pretstatā pārstāvētas ideju kopas/valsts utt. ārējām interesēm.
From:[info]heda
Date:January 15th, 2020 - 10:33 pm
(Link)
Par kuru piemēru tu runā - to par antisemītisma apkarošanu, apkaroties ar svastikām vai kādu citu? Šodienas ziņas piedāvā vēl citu variantu - humānisti varētu pieteikties palīgos ajatolam Ahmad Alamolhoda sadalīt gabalos britu vēstnieku, ja reiz garīgajam vadonim tāda kāre radusies.
Bet varbūt tev ir kāds savs reāls piemērs?
From:[info]brr
Date:January 16th, 2020 - 06:37 pm
(Link)
Kā jau minēju, Tevis rakstītais postā ir +-ok piemērs kā jādarbojas reālpolitikai. Paliek tikai jautājums par tēla izstrādi uz iekšu, un āru.

Antisemītismam tomēr nav tiešas saistības ar feminismu, tāpēc komentēt ārpus konteksta neredzu jēgu.
From:[info]heda
Date:January 16th, 2020 - 09:16 pm
(Link)
Kas ir tas pozitīvais, kā dēļ tev tas šķiet ok?
From:[info]heda
Date:January 16th, 2020 - 09:53 pm
(Link)
Bet par to, ka var pārliecināt ar atbilstošu tēlu, tev taisnība, un zviedru vientieši tam ilgstoši bijusi ļoti pateicīga mērķauditorija. Domāju, ka tas vairs tik labi nesokas tikai tāpēc, ka dažādu islāmisma izpausmju akceptēšana kļuvusi pārāk uzskatāmi redzama arī attiecīgo "feministu" iekšpolitikā un tēla veidošanu arvien vairāk ietekmē arī ziņu avoti ārpus meinstīma medijiem.
From:[info]brr
Date:January 18th, 2020 - 09:03 pm
(Link)
Es teiktu +- 0 stāvoklis, negribētu to apzīmēt kā pozitīvu=īpaši vēlamu. Bet faktiski jau ieskicēju pašā pirmajā komentā -"Parasti jau tomēr efektīvas sadarbības vārdā ar svešu dziesmu grāmatu citā baznīcā nelien. Ja vien nav ideāls par absolūtu idejas realizāciju vispasaules mērogā, tagad un uzreiz. Un šī jau ir interesanta psihes pozīcija, vismaz viegla disfunkcija.
Ja protestētāji bijuši Zviedrijas pilsoņi - jā, nekonsekvence, bet ja tā gana maza politiskā spēka elektorāta daļa(un visdrīzāk nav arī šo "kreisi liberālo" ideju atbalstītāja), tad ārlietu resora izvēle neliekas pārsteidzoša. Citādi ideja no funkcijas dzinējspēka kļūst par sprunguli.

Tas tā īsumā. Bet garā forma man nav rakstveids.
From:[info]heda
Date:January 14th, 2020 - 08:26 pm
(Link)
Feminisms no feminisma, kā zināms, atšķiras, zviedru feminisma galvgalis ir šādi zvērojošs... pret dāņiem ;) - https://www.youtube.com/watch?v=L5ETiMA8OQw
Pie tam šī valdība ir pavisam oficiāli sevi pasludinājusi par feministisku valdību.
From:[info]krishjaanis2
Date:January 12th, 2020 - 09:05 pm
(Link)
Tur nav vajadzīga nekāda intervence no ārpuses, režīms pats sabruks zem sava svara, to saprot arī Irānas konkurenti reģionā, un patreizējā situācijā ir noziedzīgi ar vājiem argumentiem turpināt šo režīmu balstīt.
From:[info]gnidrologs
Date:January 11th, 2020 - 01:09 pm
(Link)
muh dziļā niansētība vai ne
nez kāpēc tik pat iejūtīgi un daudzšķautņaini neizvērtē rudzīšus vai ļaunos raitwingerus
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 01:27 pm
(Link)
Nomierinies tak. Kur es esmu kādu vārdu teikusi par raitwingeriem, kas vispār nav manā leksikonā? Un kas ir tavi argumenti, ka man par Rudzīti būtu sekls un vienpusējs priekšstats?

Jautājumi retoriski, atbildēt nevajag.
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 01:04 pm
(Link)
Piemēram, šī saruna lieliski demonstrē patoloģisku ieciklēšanos uz vienu, no konteksta izrautu, politiskās vēstures epizodi - pasenu un maznozīmīgu akciju, Zviedrijas sieviešu solidaritātes apliecinājumu musulmaņu sievietēm, - kura tiek sakāpināti emocionāli piesaukta ar to nekādi nesaistītās situācijās. Pofig, ka saiknes nav, mēs varam uzmaukt pūci uz globusa, mēs varam atrast sakarības starp indiāņa pirdienu mūžamežā un krītošu priedi, kas nosit Latvijas gatera strādnieku, vajag tikai attiecīgu ideoloģisku platformu galvā, kura saģenerē shēmas!
Piedod, man vairs negribas ironizēt, bet varbūt Tev patiešām būtu jāaprunājas ar ārstu? Pirms Tev nostiprinās pārliecība, ka tumšzilais Volvo blakus kvartālā neapstājās tāpat vien, tie noteikti ir VIŅI...
From:[info]gnidrologs
Date:January 11th, 2020 - 01:11 pm
(Link)
sarkanie, kā ierasts, māj uz to, ka ideoloģiski unpure indivīdus derētu ārstēt
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 01:35 pm
(Link)
Ārstējama ir paranoja, jebkura ideologija tai ir tikai maznozīmīgs fons.
From:[info]gnidrologs
Date:January 11th, 2020 - 01:52 pm
(Link)
Skatīties uz realitāti un redzēt kas tajā notiek nav paranoja. Cilvēki, kas neredz straujās ideoloģiskās virzības, ka iegājušas teju vertikāli ejošā līknē maoisma virzienā vai nu paši ir šīs ideoloģijas bīdītāji/apstrādātie vai nu akli (nereti aklums ir pašgribēts).
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 02:00 pm
(Link)
Viss kārtībā, protams Tev taisnība, masoni, maoisti un molohisti mūs zombē, es tikai līdz šim neuzdrošinājos skaļi par to runāt, bet šeit ir safespace!
From:[info]gnidrologs
Date:January 11th, 2020 - 03:43 pm
(Link)
Nevajag lietot bērnišķīga ķengas. Overtona logs ļoti cieši kontrolēta kreisi ideoloģiska politiskā režīma virzienā tiek bīdīts jau sen un šobrīd tā eskalācijas redzamība nav noliedzama. Ja es būtu viens tāds dīvainis, kas par to runā, tad tev varētu būt punkts, bet kā redzi, pēdējo gadu laikā arvien vairāk un vairāk cilvēku, kas iepriekš bija apolitiski vai apmierināti ar status quo, tagad sāk rosīties. Tramps normālos apstākļos nekad netiktu ievēlēts .
From:[info]krii
Date:January 12th, 2020 - 02:03 pm
(Link)
Overtona logs, jājājā, un vēl Dalesa plānu neaizmirsti! MUMS JĀBŪT MODRIEM!
From:[info]gnidrologs
Date:January 12th, 2020 - 02:43 pm
(Link)
Jā, mums jābūt. Švonderi ar saviem šarikoviem savā laikā tik ērti un nemanāmi iefiltrējās burtiski visās ietekmes pozīcijās, jo vīpsnājošas krii kā paklājs klājās viņiem apakšā, lai tie nesamērcētu kājas dubļu peļķē. Nevermore.
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 01:22 pm
(Link)
Tīstīšanos puspalagos un attieksmi pret demonstrantiem pieminēju, lai ilustrētu konkrētās ārpolitikas un iekšpolitikas attīstību un tāpēc, ka tas pieminēts lielākajā daļā atbilžu Lindes tviterierakstam. Tam ir vairāk nekā 300 atbilžu un neviena no tām nav viņu abalstoša, daudzi raksta, ka viņai būtu jāatkāpjas. Bet droši vien arī viņus vajadzētu ārstēt :D
From:[info]starro
Date:January 11th, 2020 - 01:13 pm
(Link)
Jā. Feministu valdība ir kreisa un antikapitālistiska. Kapitālisma simbols ir asv. Kapitālisms saskaņā ar marksismu ir imperiālistisks. Marksisti ASV un Irānas konfliktu redz kā imperiālistu agresiju miermīlīgai strādnieku un zemnieku valstij, kurā reiz notika revolūcija un sacelšanās pret kolonismu un monarhismu, kas izsūca tautas asinis un sviedrus. Irānas revolūcijas līderi īsteno tautas suverēno gribu. Katra internacionāla boļševika pienākums ir atbalstīt cīņu pret vispasaules imperiālistiem. Tā mēs nonākam pie simpātijām un atbalsta režīmam kura militārais potenciāls ir objektīvi nesalīdzināms ar kapitālistu kodolvalsti. Katra feministe zina, ka pasaules slavenākā arhitekte ir no Irānas. Arhitekts - celt un projektēt kā skaisti, ne raķetēm un robotiem dronēt. Irāna - ceļ. Bombardē - asv. Irānā visas sievietes ir kā arhitektes. Sievietes - ceļ, vīrieši iznīcina. Vīrieši ir kapitālisti un agresori, Sievietes - miermīlīgas, aicina uz samierināšanos, izsaka līdzjūtību vājākajiem, iestājas par taisnīgu pasauli
From:[info]milda
Date:January 11th, 2020 - 01:21 pm
(Link)
vai tā viņa nebija tomēr no Irākas?
From:[info]starro
Date:January 11th, 2020 - 01:39 pm
(Link)
Es zinu
From:[info]milda
Date:January 11th, 2020 - 01:48 pm
(Link)
Tad es nesapratu to arhitektūras sasaisti ar Irānu Tavā komentārā
From:[info]starro
Date:January 11th, 2020 - 01:53 pm
(Link)
Jo pamflets. Varēju gan labāk
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 02:00 pm
(Link)
Būtu varējis, būtu sanācis...
From:[info]starro
Date:January 11th, 2020 - 02:28 pm
(Link)
Labāk par skaisto. Mana paziņa nesen divatā ar draudzeni divas nedēļas ar stopiem un busiem pa Irānu ceļoja. Esot ļoti skaista zeme, bagāts kultūrvēsturiskais mantojums un viesmīlīgi sastaptie cilvēki.
Iedzersim širazas vīna kausu par tautas diplomātiju!
From:[info]krii
Date:January 12th, 2020 - 02:11 pm
(Link)
Iedzersim gan!
From:[info]starro
Date:January 11th, 2020 - 02:10 pm
(Link)
Es līdzīgi nesaprotu irāņu šeptes Bagdādē. No starptautisko tiesību viedokļa. Es saprotu šaha cīņu ar kalifu par sultānāta mantojumu. Bet no baltijas krastiem - irāņi, irāki - viss viens - dvieļi un palagi un išaki un baltā tuksneša saule
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 02:13 pm
(Link)
Svarīgākais - nekad nenosaukt persieti par ārābu ;)
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 01:41 pm
(Link)
Taisnīgi rūkts :)
From:(Anonymous)
Date:January 11th, 2020 - 12:54 pm
(Link)
Kā ar Irānas "pozitīvo" ietekmi reģionā?
Asinis ir uz to rokām, kuri atbalsta teroristisku režīmu.
From:(Anonymous)
Date:January 11th, 2020 - 01:06 pm
(Link)
Ai ai ai, atkal ļaunais Tramps. Reālā dzīve kliedz jums sejā, bet jūs tāpat dzīvojat pasaku mežā kopā ar vienradžiem, fejām un laumiņām. Kā jūs paši sevi vēl neesat zajebaļi līdz vēmienam, vientiešu un mīzēju banda?