gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2019-02-10 23:53:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
mūsdienu Rietumu likumsargu prioritātes
2018: "No one is ever going to jail for 'misgendering' so stop fear mongering."
2019: "Mother, 38, is arrested in front of her children and locked in a cell for seven HOURS after calling a transgender woman a man on Twitter"


Tieši tie paši menti, kas desmitgadēm pievēra acis uz pakiju pedofīlu bandām. UK ir fucked up, ar brexitu vai bez.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]snauts
2019-02-11 09:26 (saite)
Jocīgi, kāpēc nekad nedzird nekādus princešu izgājienus no sieviete->vīrietis tipa transpersonām?

(Atbildēt uz šo)


[info]hedera
2019-02-11 09:53 (saite)
'campaign of targeted harassment';
Mrs Scottow tweeted 'defamatory' messages about Miss Hayden;
She is also alleged to have used accounts in two names to 'harass, defame, and publish derogatory and defamatory tweets' about Miss Hayden, including referring to her as male, stating she was 'racist, xenophobic and a crook' and mocking her as a 'fake lawyer'.
Deputy Judge Jason Coppel QC issued an interim injunction that bans her from posting any personal information about Miss Hayden on social media


Hm, respektīvi, bulijošana, neslavas celšana (par profesionālo komepetenci!) un bordeline doxxings. Nav gluži tikai nevainīgs "misgendering", kā tu un raksta virsraksts to meģina pasniegt.

Nē, es neuzskatu, ka policijai būtu jāiesaistās tvitercepešos, kamēr netiek izteikti tieši draudi. Bet kādēļ tu izvēlējies publicēt šo gadījumu, kurš nav tik "tīrs"? Tak pārpublicē visus tos neskaitāmos gadījumus, kur cilvēki tikuši arestēti par to vien, ka kādu nepareizā vietniekvārdā nosaukuši...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snauts
2019-02-11 10:46 (saite)
Varbūt viņš izvēlējās publicēt tieši šo gadījumu, jo tu viņam neatsūtīji sarakstu ar gadījumiem un secību kādā tie būtu jāpārpublicē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-11 10:53 (saite)
.. touché.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2019-02-11 20:24 (saite)
'bulijošana' lol
It's fuckin' internet. Ignore/ban. Turn it off, get off the screen. Vuoļā.
Par neslavas celšanu jebkurā Eiropas valstī pastāv vismaz civilatbildība since before sjws took over. Obv. šis nav keisa, bet elementāra iebidēšanas huiņa. Uz citu UK policijas sasniegumu fona šādi keisi ir prosta preļesķ.

Piekrītu tikai tajā, ka ir dahuja citu absurdu, kurus man nav laika aggregēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-12 14:42 (saite)
"Turn it off, get off the screen."

Nu ja. Bet, ja tviteris nobaro bariņu neonacistu, tad tā ir nopietna problēma, jo?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2019-02-12 16:57 (saite)
Neonacistu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-12 17:08 (saite)
Not the point. Vienalga - neonacisti vai pieklājīgi nevainīgi neokonservatīvie, es te konkrēti iesmaidu par to, ka gnidrologs nesen bija dziļi sašutis par to, ka tviteris tur bano kaut kādus lietotājus, un cik liela un nopietna problēma tā ir, jo tviteris tak ir tik svarīga platforma! A tagad, izrādās, nemaz nav svarīga platforma, turn it off, get off the screen.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-12 21:13 (saite)
Le fuck? Es runāju par bs jēdzienu "internet bullying". Tu fucking nevari nevienu bullijot caur internetu, pat ja gribētu. Tas ir kārtējais ņūspīks, lai normalizētu totalitāras tendences.

Un pie vārda. interesanti, ka twiterī nav neonacistu tā pat kā tādu nav bijis teju 40+ gadus Rietumu hemisfērā vispār ārpus 5-10 cilvēkiem kādā attālā miestā, bet ir pilns ar leftwing ekstrēmistiem, kas atklāti aicina uz vardarbību/doxxingu/darba iespēju sapišanu dēļ nepareiziem viedokļiem, vai ISIS/etc mudslimu aktīvistu, kas bez jeb kādas cenzūras lodā pa soctīkliem, neslēpjot savu emblemātiku.
For the record, man pohuj, ka viņi tur ir un es uzstājos par netu, kur VISI drīkst paust savu viedokļus un saukļus, ja tie nepārsniedz atklātu kūdīšanu. Nets, kas ir vienas partijas rokās ir pavisam cita lieta. Daudz bīstamāk par kaut kādu sūda valsts televīzju/presi sovoka stilā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-12 21:55 (saite)
Doxxings un apmelošanas kampaņas ir izteikti internetam raksturīgi bulijošanas rīki, kas ietekmē arī irlā. Pat tādā marginālu vecukšņu tusiņā kā ciba šitas ir gadījies, to taču tu zini.
Bet joprojām - uzskatu, ka nav jāiesaista policija, kamēr nenotiek tiešu draudu izteikšana. Ne par to es te piesējos.

Šis pavediens jau ir nogājis no sliedēm. Skat. manu primo komentu: kārtējais gadījums, kur tu izplati tendenciozu informāciju, t.i., no sarakstiņa, ko tā dāma darīja, "misgendering" pasniegts kā vienīgais iemesls nepatikšanām ar policiju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-12 22:53 (saite)
Welp, lai jau būtu. Nav pati rozīnīte, lai gan daudz labākus gadījumus, kur nevar ne par ko piesieties tu prosta nekomentētu.:) Mana sliede gan arī pamatā ir par to, ka valsts, kur policija un tiesa regulāri ignorē/žēlo smagus noziegumus, aizbildinās ar resursu trūkumu, īpaši ja tie saistīti ar kulturālu bagātināšanu, tajā pašā laikā ir organizējusi skvadus ar uzraugiem, kas monitorē interneta cepešus un manufaktūrē ņūspīkšitu kā "non crime hate incidents", par kuriem aicina pilsoņus aktīvi informēt twiterī un publiskos plakātos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-14 09:14 (saite)
"Nav pati rozīnīte, lai gan daudz labākus gadījumus, kur nevar ne par ko piesieties tu prosta nekomentētu.:)"

Jā, tā ir. Man sen vairs nav interesanti ar tevi diskutēt. Tieši tādēļ arī ignorēšu tavu mēģinājumu uzsākt kārtējo cepienu par seno ēģiptiešu lāzeriem - jo par to tēmu ir izrunāts jau tik daudz, ka vairs runāt nav ko.
Taču pamanot dezinformāciju, dažreiz man nav grūti to norādīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-14 22:08 (saite)
Tāpēc, ka es taisu ierakstus speciāli tev vai kādam citam. Tu ne tikai esi tupa blonda caciņa, kas nespēj dīlot realitāti un kritiku, bet vēl ar pamatīgu narcisma piedevu, kas parasti vairāk raksturīgs meiliem. Great combo.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-15 09:32 (saite)
Tev pašam nav grūti dzīvot ar tām neremdināmajām dusmām un naidu sev iekšā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-16 00:35 (saite)
Neuzskatu nesamierināšanos ar bullšitu par naidu un dusmām, lai gan piekrītu, ka būtu jaukāk to nezināt. Bet tu taču pati esi pilna ar naidu ubn dusmām pret mani. Tu esi mani banojusi pie sevis, bet nespēj neiebezdēt pie manis. Kur Tavs dzīves miers šādā brīdī?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-17 11:29 (saite)
Es dažreiz esmu dusmīga, kā jau visi cilvēki, taču naids man ir sveša un nesaprotama emocija, nekad dzīvē neesmu izjutusi naidu pret kādu cilvēku.
Ja es būtu pilna ar dusmām un naidu uz tevi, es ar tevi runāt tāpat, kā tu runā ar mani - nemitīgi apsaukājoties un cenšoties pateikt kaut ko aizskarošu pie katra komentāra.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-17 14:34 (saite)
Tev, kā tipiskam postmodernisma un femīnā subjektīvisma/relatīvisma produktam ir naids pret patiesību. Tu šņāc un laid putas pār lūpu, kad tā tiek galōļīta. Un tu tieši tāpat nemitīgi apsaukājies un adhmino, es vienkārši to daru vaļsirdīgi, kamēr tu pretenciozi un samāksloti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-17 18:21 (saite)
Ar šo tu demonstrē savu bēdīgi slaveno naratīvs>patiesība "dzīves gudrību"? Paskaties uz šo pašu diskusiju: pie ceturtā komenta tu jau sāki apsaukāties. Un līdzīgi tas ir vienmēr, tādēļ arī tevi nobanoju.
Šis tev laikam ir tas, ko sauc par projekciju - piedēvēt oponentiem savus trūkumus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-17 18:52 (saite)
Es apskaukāju cilvēkus, kas apsaukājas paši. Kas, man jābūt tolernces kapteinim? Tikai tāpēc, ka tu "kakas" vietā saki "fekālija" nenozīmē, ka nemētājies ar sūdiem. Kondescēti, aroganti uzbraucieni nav morāli vai intelektuāli pārāki par parastu proletārisku lamāšanos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-17 19:08 (saite)
Muļķības, cik esmu lasījusi, kā tu dirsies ar citiem - tu vienmēr sāc pirmais. Tad nu nebrīnies, ja daudzi tev atbild ar to pašu. Un nebrīnies, ja dažreiz es arī atļaujos kādu arogantu uzbraucienu pēc tam, kad gadiem tu mani esi lamājis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-17 19:35 (saite)
Jā jā, protams, ļaunais gnidris vienmēr ir pirmais un visi citi tādi balti un pūkaini. Sorī, bet guilt trippings uz mani nedarbojas. Diegabikšu mafija regulāri noēd jebkuru, kas atļaujas kaut ko ne pēc pēdējā modes brēciena pateikt, bet viņi, protams, ir morāli labie, tāpēc drīkst atļauties. Develop some self awareness.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-17 19:41 (saite)
"Develop some self awareness."

Mjā, nudien.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2019-02-14 17:49 (saite)
"'racist, xenophobic and a crook' and mocking her as a 'fake lawyer'." Ja kāda nosaukšana par rasistu vai ksenofobu būtu bulijošana, tad gnidrologam jau sen būtu jāsūdz tiesā kaudzi cilvēku. Tāpat arī viņas nosaukšana par fake lawyer nav nepamatota nomelnošana, jo viņa nav advokāts, lai arī ir ar advokāta diplomu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2019-02-13 23:33 (saite)
Tā trans lēdija jau ne pirmo reizi rada citiem problēmas, jo ir misdženderota. https://www.theguardian.com/culture/2018/oct/07/graham-linehan-police-warning-complaint-by-stephanie-hayden-transgender-activist-twitter

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-13 23:51 (saite)
Galvenā problēma ir tā, ka citiem cilvēkiem var rasties problēmas dēļ šādiem tipiņiem un tas ir tikai pateicoties idiokrātijai valstiskā/kultūras līmenī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2019-02-14 09:19 (saite)
Hm, šis ir interesants maindsets. (Ārpus jautājuma, vai par tviterbulijošanu ir pamatoti iesaistīt policiju.)
Viņa rada problēmas, ne jau cilvēki, kas viņu tviterī bulijo. Tas ir līdzīgi kā pamatskolā - sliktākā lieta, ko darīt, ir pastāstīt skolotājiem un vecākiem, jo tad tu esi sūdzambībele, tu neesi cool, un tad ar tevi vispār neviens vairs nedraudzēsies. T.i., cīnīties pret bulijošanu tiek pasludināta par sociāli neakceptējamu darbību, tādēļ vienīgā iespēja ir ciest klusu un turpināt tikt bulijotam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]axsys
2019-02-14 15:01 (saite)
Viņa rada problēmas ar kaprīzēm par bulšitu. "Bēēēē, viņi neakceptē ka es esmu ponijs, palīgā!"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-14 16:56 (saite)
Tu saki, ka esi cītīgi izlasījis visas tās tvitersarakstes un vari galvot, ka tur patiešām nekādas bulijošanas nebija, tikai vienas transsievietes kaprīzes?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-14 22:21 (saite)
Viņa/viņš NETIEK bulijots, tu caca. Bulijošana ir vārds un normālajā pasaulē (ārpus kultūrmarksistu/sjw debilodēlijas), tiem ir common sense nozīme. Es zinu, kas ir bullijošana, man ir bijušas pāris epizodes dzīvē, ko par tādu varētu dēvēt. Tai jābūt figņai, no kuras tu nevari viegli izvairīties un tas pamatā nozīmē burtiski fizisku neizbēgamību konforntēties ar naidīgiem cilvēkiem/situācijām. Interneta šiziks, kuram citi internetisti dirš virsū lietojot šī šizika paša sniegto informāciju pret viņu pašu NAV bulijošana lel.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2019-02-14 17:43 (saite)
Sure, viņa ir tā kas tiek bulijota. Otra saukšana citā vietniekvārdā nekā gribās vēl neskaitās bulijošana. Toties sekojošais: "Linehan alleges that Hayden posted several addresses linked to his family in an attempt to “shut me up”." Jau ir kas krietni nopietnāks un nāca no viņas puses.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-14 17:53 (saite)
"retweeting a post to his 672,000 followers that gave Hayden’s previous names with pictures" tomēr ir bišk kas vairāk par nosaukšanu citā vietniekvārdā.

Principā, tev tas pats jautājums, ko uzdevu axsys.

Redz, es neesmu tos tvitermahačus lasījusi, un neplānoju lasīt. Bet zinot, kādi ir interneti, un zinot, cik daudz ir cilvēku, kuriem ļoti nepatīk transpersonas (un no kuriem netīkams vietniekvārds nemaz nav tas sliktākais, ko sagaidīt), man nešķiet, ka konflikts līdz policijai ar diviem cilvēkiem, ir pierādījums, ka viņa pati meklē kašķi. Protams, ja vien nav tā, ka tviterī viņa pagaidām ir tikai otro dienu...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2019-02-14 18:00 (saite)
Retvītot kāda ierakstu jau nu tu kā nav bulijošana, man šķiet. Es doto jautājumu varu uzdot atpakaļ arī Tev, bet pagaidām es spriežu tikai pēc tā kas ir dots rakstos un ne tikai konkrētie divi cilvēki ir vienīgā lieta kur viņa ir iesaistījusies ar sūdzībām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-14 18:02 (saite)
Nesapratu, kuru jautājumu tu man uzdod atpakaļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2019-02-14 18:06 (saite)
Pazemojoša ieraksta retvītošana lielam lasītāju lokam manuprāt ir diezgan kampaņveidīgs izstrādājums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2019-02-14 18:20 (saite)
Tu uzdevi jautājumu par sarakstēm kas pierādītu, ka bulijošana nav bijusi. Mans jautājums ir par sarakstēm, kas pierāda, ka tāda ir bijusi. Pazemojoša ieraksta retvītošana nav automātiski nekāda kampaņa, lai arī nav draudzīgs žests, protams. Ir miljoniem pazemojošu retvītu par Trampu, bet tamdēļ mēs nesaucam visus dotos retvītotājus par bulijiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-14 18:32 (saite)
Uz šo jautājumu es atbildēju, pirms vēl tu pajautāji. ;)

Es nesaku, ka tāda darbība automātiski nozīmē apzinātu kampaņveidīgu bulijošanu. Taču tviteris ir diezgan pretīga vieta - ja tu esi populāra persona ar simtiem tūkstošu sekotāju, tas nozīmē, ka tavus tvītus lasa arī liels bars visādu kretīnu, kuri neglaimojošu rakstu par kādu mazpazīstamu personu uzskatīs par lielisku iespēju visādi izpildīties pret to personu. Tādēļ arī teicu - kampaņveidīgs izstrādājums. Apzināts vai nē, nav tik būtiski šai diskusijai, ja sekas ir tās pašas.

Info publicēšana par ģimenes locekļiem, protams, ir vēl pretīgāka lieta, tas ir tīrs doxxings.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-14 22:31 (saite)
Doxxing un kampaņas ir sūdabrālīga lieta un es cenšos tādas nepiekopt, bet vēl ar vien ir absurds iesaistīt tajā nanny state, īpaši kontekstā, kur tas pats nanny state nespēj saviem pilsoņiem nodrošināt pat Maslova piramīdas primārās drošības garantus. Ja nepatīk internetbulijošana, ej un raksti gaudulīgas diegabiksejas rīgas laikā, satori, buzzfeeda un vašpostā. Tik pat labi varētu saukt policiju katru reizi, kad krogā, tirgū, uz ielas vai darba vietā kāds sastrīdas un sāk nodirst tavu mātu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2019-02-14 18:21 (saite)
Toties privātas info publiskošana par ģimenes locekļiem ko darīja viņa gan izklausās jau pēc rīcības kas var radīt nopietnas sekas sračā pat neiesaistītajiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2019-02-14 17:54 (saite)
Respektīvi tas ko es gribu teikt ir tas, ka man no dzirdētā nešķiet, ka viņa tiešām ir bulijota un abi apsūdzētie to noliedz. Varbūt tas ir arī bijis, bet tad ir jāmeklē sarakstes un tik daudz laika šim jautājumam man arī negribās veltīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-14 21:15 (saite)
Tas ir gan interesanti, gan biedējoši, dažreiz salīdzināt, kā dažādi mediji atspoguļo vienu un to pašu notikumu. Šajā gadījumā - kuras detaļas izvēlas publicēt, bet kuras - noklusēt.

Piemēram, Telegrāfs ir salicis pavisam citus akcentus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2019-02-15 12:11 (saite)
Tā ir. Viens no iemesliem kamdēļ es gribu pārtraukt lasīt ziņas. Tās ir ne tikai manai dzīvei nenozīmīgas, to lasīšana aizņem laiku ko varētu aizpildīt ar ko noderīgāku un tās notrulina, bet arī tās vienmēr tiek pielāgotas dotā ziņu sniedzēja idealoģijai. Kaut vai tas nesenais Kovingtonas studentu skandāls, kur visi kreisie mēdiji vainoja baltos MAGA cepures valkājošos studentus rasismā jo bija iznācis mazs video klipiņš, kurš lika domāt, ka varbūt kaut kas tāds tika noticis. Sliktākais ir tas, ka tad kad bija iznācis pilnais video, kur izrādās, ka tieši konkrētie studenti tika apsaukāti un viņi biji tie kam nācās sastapties ar rasismu, piemēram, theguardian joprojām turpināja šo faktu noklusēt un ziņot par cilvēku sašumu attiecībā uz nepilno klipa versiju, noklusējot pretīgo rīcību no minoritāšu grupu pārstāvjiem. Pēkšņi reāla apsaukšanās un rasisms vairs nebija svarīgs, ja tas tika vērts pret baltiem MAGA cepurniekiem. Tāpat arī labējie mēdiji regulāri deķīti velk uz savu pusi un pasniedz lietas pilnīgi citādāk nekā tās ir bijušas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-15 13:46 (saite)
Karojošu ideoloģisko nometņu efekts, kad patiesība vairs nav svarīga, galvenais ir savējie vs viņējie. Naratīvs > patiesība, kā te šajā cibā kaut kad nesen izskanēja.
Ja politiskā piederība kļūst par pārāk nozīmīgu cilvēka identitātes daļu, tad jebkurš greizs solis no "savējo" puses tiek uzstverts par personīgu kauna traipu, tādēļ vieglāk ir izlikties, ka nekādu greizumu vispār nav.

Nedaudz vēl palasīju par Graham Linehan - nu jā, viņš ir TERF ar visu uzskatu komplektu, ka transsievietes ir vīrieši-izvirtuļi, kas apdraud sievietes. Tā kā, nav nekāds brīnums, ka viņiem tvitersračs eskalējās līdz abpusējam doxxingam un pārējām nejaucībām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-16 00:47 (saite)
Tikai nedomā, ka tev kaut mazākajā merā izdodas notēlot politski neitrālo spēlētāju, kas tik skatās no malas un smīkņā. Tu Cibas planktonā diezgan cieši konkurē par otro vietu ar Didzi Melbiksi un vēl dažiem līdzīgiem supostātiem.

Galnais, kas man jūsu sugā derzas ir negodīgums. Es absolūti embreisoju vaļsirdīgus ideloģiskos/filozofiskos ienaidniekus, bet tārpi, kas intensīvi slēpj savu natūru aiz lozungiem is the worst shit.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-17 11:31 (saite)
Neviens nav pilnīgi neitrāls politiskos jautājumos. Taču man patiesība ir svarīgāka par "savas puses" naratīviem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-17 14:31 (saite)
Haha, labais. Patiesība viņai svarīga. Tu patiesību neprastu ieraudzīt, ja viņa tev pimpi feisā iebāztu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-02-17 18:30 (saite)
Zini, kas ir laba pašdiagnostika? Pamēģini atcerēties, kad pēdējo reizi saprati un atzini, ka esi par kaut ko kļūdījies. Ja tas bija tik sen, ka nespēj atcerēties, ir divas iespējas: vai nu tu esi ģēnijs, kurš vienmēr visu zina labāk par citiem, vai arī... nu, tu saprati.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-02-17 18:49 (saite)
Es esmu atzinis neprecizitātes un nekad neesmu noliedzis savu biasu. Tāpēc nekad neesmu dzēsis savus postus vai slēpies no kritikas. Strīdēties un izgaismot lietas no dažādiem leņķiem imo ir ļoti noderīgs process. Šobrīd tas kaut kā vairs nav modē pat daudz kur internetā. Ciba ir svētīgs anklāvs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?