gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2017-12-23 13:10:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kontekstā ar pēdējo [info]ctulhu ierakstu un vispār to ņemtni ap "netradicionālām" lietām, kas btw ir misnomers, jo ir daudz tradicionālākās, nekā kaut kāda iso standartu apstiprināta medicīna etc.

Te vispār varētu izvērst plašāku tēmu. Kā nākas, ka ļoti inteliģenti cilvēki nodarbojas ar it kā anti-inteliģentām lietām. Piemēram viens no maniem bijušajiem darba kolēģiem bija pamatīgs astroloģijas hobijists. Un viņam tiešām bija daudz ko stāstīt par tēmu, ieskaitot piemērus, kas strādāja praksē. Nebija kaut kāds avīžu horoskopists. Dabiski, ka tie cilvēki negāja uz Zinātnes Akadēmiju, lai pierādīt, ka ''re, lūk, mums šitas darbojas, davai stenografējat un protokolējat''. Ņemot vērā ņū-ateistu/materiālistu vispārējo tupumu un nespēju saskatīt kopainas - makes me think. Droši vien, ka cilvēku meklējumi neizbēgami ieklīst maldos, neatkarīgi no sliedes. Svarīgi būtu spēt izšķetināt kas no kura ceļa ir derīgs un radīt kaut kādu pereniālu skolāristiku par cilvēku un lietu dabu. Bet tam vajag.. ko?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kjiimikjis
2017-12-27 00:35 (saite)
Tobiš, ko tu teici, ir kārtējā tava fantāzija bez mazākās sajēgas par reālo situāciju. Color me shocked.

Un ņenot vērā tavu goalpost shifting'u no sākotnējās tematikas, interesants tavs pārmetums par "mentālo ģimnastiku". Vai, pareizāk sakot, būtu interesants, ja nebūtu jau pierasts tavā izpildījumā. Iemācies nu kādus jaunus trikus arī, kucēntiņ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-12-27 06:36 (saite)
Okej, lai jau būtu pa tavam. Trolejbusu tantes un onkuļi saņem štukas un par ekskavatoristiem un daļnaboičikiem iet proļi, kas neprot novavīd klaberkasti kas šņorē pa pilsētas koridoriem ar 20km ātrumu pa iepriekš fiksētu trasi.:D
Nekāds šiftings nenotika. Sava estrogēns uzburto mentālo tēlu par pasauli, kas pilna Furiosām, tu centies pamatot ar trolejbusiem. rofliņš

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-12-27 12:39 (saite)
Aha, totāli tas, ko es teicu. Totāli. Un tu vēl citus par lasītnepratējiem atļaujies saukt.

Un "nenotika šiftings"? Kā tad sauc to tavu "Sievietes vispār satiksmē piedalās ļoti maz... Nu ok, viņas nepiedalās tādās high-stress satiksmes nozarēs, kā sabtranss... Ā, piedalās? Nu ok, tad sabtranss ir primitīvs, low-stress, utt, utjpr"?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-12-27 18:16 (saite)
Tieši tā - totāli. Savu feilojošo argumentu (tā neesamību) tu centies pamatot ar demagoģiju par sieviešu pozitīvo īpatsvaru primitīvu transportlīdzekļu vadīšanā, kas argumentu par labāk vadītprasmēm, nevis pastiprina, bet pavājina. Logic fail nr.478573487538 no tavas puses.

Otrā rindkopa ir vienkārši spalšnie meli. Es nerunāju par sabtransu, bet high-difficulty draivingu, kas ir, kā dažiu piemēri, fūres, īpaši ar piekabēm, lielie gruzaviki ar specifiskām funkcijām un traktori. No sabtransa, kas salīdzinoši ar šiem tā pat ir krietni vieglāks (un tieši tāpēc peiprasa arī kudi zemāku formālo kvalifikāciju no CSD) pat kopumā, pat tajā vīriešu un sieviešu disproporcionalitāte ir uzkrītoši par labu ''sieviete izvēlas easy way". Autobusu šoferi, taksisti un eļektričku mašīnisti - nez kāpēc totāls patriahālisms. Trolejbusi un tramvaji, kur galvenais uzdevums ir trāpīt sliedēs un prast nobraukt paralēli strāvas vadiem un galvenais decision makings saistīs ar to kurā briedī piespiest durvju atvēršanas pogu, vot tur nez kāpēc parādās lielā braukprasme egalitāte. Ja kas, tajās profesijās ir ne tikai daudz augstākā sievieūs, bet arī tuvu-pensijas vecumam un pensijas vecuma kontingents. Makes you wonder. Katra kuharka var iemācīties vadīt dranduletu on rails, jo tur beisiklī nav jānodarbojas ar vadīšanu, tikai mehānisku, monotonu funkciju izpildi un spējai neaizmigt pie stūres.

Btw, tu visu laiku mēģini iesaistīt manu personību argumentā, lai gan es nekad neesmu sevi tajā insertojis. Man šī tēma absolūti ne mazākā mērā nekalpo priekš efektīva ego-tripa vai male-power-patriarhālisma asertēšanas. Un es jau vismaz vairākās reizes patidu kāpēc vīrieši savukārt mēdz būt pilnīgi dundukti ar savu agresivitāti uz ceļiem. Tā pat kā ar agresivitātiu vispār. Šis ir tīrs dzimumu dabu razgovors un milzīgs butthurts par to, ka kaut kas no tā neatbilst ar izziņu vai empīriku nesaistītām ūberegalitārām ideoloģijām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-12-27 19:46 (saite)
Nevienā brīdī neesmu pieminējis nedz kāda no vadītājiem atalgojumu, ne arī apgalvojis, ka fūristi netiktu galā ar trolejbusu. Tā kā švaki ar to tavu "totāli".

"Otrā rindkopa ir vienkārši spalšnie meli. Es nerunāju par sabtransu..."

Fakts ir tāds, ka starp šoferiem gandrīz nav sieviešu. Visdrīzāk tāpēc, ka labi apzinās, ka feilo iekš stūrēšanas. Jā, ar ģimeni tūrisma izbraukuma var aizbraukt, bet high stress tipa vadīšana, kas ir raksturīga sabtransiem vai visādiem ekspeditoriem,fūreriem un tml. augstas sarežģītības vaģilām, tur meitenes nez kāpēc aktīvi izvairās piedalīties un nemīl dzimumu egalitārismu profesijā.:)

"Btw, tu visu laiku mēģini iesaistīt manu personību argumentā, lai gan es nekad neesmu sevi tajā insertojis." - par ko konkrēti tu te runā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-12-27 20:04 (saite)
Tātad sabtrans bija viena no piecām lietām, ko pieminēju, pietam nespecifizējot kategoriju, kuru ir uima. Atspēkot tavu uzbraucienu, kas es esot runājis tikai pat sabtransu. OKej.

Ar insertošnu es konstatēju to, ka tu nepārtraukti centies man braukt virsū par to kā esi cenšos demonstrēt SAVU pārākumu pār sievietēm, lietojot vienu, ļoti šauru tēmu, kas attiecas uz dzimumiem kā tādiem nevis manu personību, tāpēc bija pilnīgi nerelevantas tavas un hederas replikas par manu, it kā neobjektīvo vērtējumu šajā sfērā, jo obv., es prosta cenšos kādu nolikt dēļ dzimuma. Tēma ir labi diskutējama neiesaistot ne tavas ne manas navigatoriskās spējas. Saprastu ja ietu runa par raķešu zinātni...)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-12-27 23:13 (saite)
"Atspēkot tavu uzbraucienu, kas es esot runājis tikai pat sabtransu."

Un šis uzbrauciens, atskaitot tavu iztēli, ir atrodams... kur tieši? Laipni lūgts sameklēt, kur esmu teicis, ka tu jakobi runājot tikai par sabtransu.


Pārējais arī... Es nezinu, no kurienes tu kaut ko tādu esi izrāvis, bet es neesmu apgalvojis, ka tu tur centies demonstrēt savu pārākumu pār da jebko. Vienīgais iemesls, kāpēc es tavu vērtējumu uzskatu par neobjektīvu, ir tas, ka, kā noprotu (un tu neesi to noliedzis) tev nav nekādas personīgas izpratnes par autovadīšanu, un viss tavs viedoklis balstās uz apšaubāmas kvalitātes hearsay. Šo apstākli nekādā veidā nemaina tas, kādas detaļas tev atrodas starp kājām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brood
2017-12-28 08:32 (saite)
Btw, es esmu dzīvs apliecinājums "sieviete pie stūres" mēmei. Varu aizskatīties pa logu uz kaut ko interesantu un aizmirst, ka visār esmu pie stūres. Toties vakar braucu ar sievieti taksisti - no viņas burtiski staroja miers, nosvērtība un "zinu ko daru" enerģija. Tā, ka rokas nost no sievietēm! :) Slikti brauc tikai tādas gaisa galvas kā es :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2017-12-28 13:24 (saite)
"tev nav nekādas personīgas izpratnes par autovadīšanu, un viss tavs viedoklis balstās uz apšaubāmas kvalitātes hearsay""

Tieši tā pat kā man nav nekādas personīgas izpratnes par pavārmākslu, bet tas nav vajadzīgs, lai detektētu pārsālītu zupu un tā pat detektēt kuri ir tie, kas biežāk taisa pārsālītās zupas. Arī tas balstītos ir hersay un anekdotēm. Šis argument ir fallacy. Tāpat tu tā arī noignorēji traktoristu, tālbraucēju (būtu vēl interesanti apskatīt lidmašīnu pilotus, ugunsdzēšamo mašīnu, ātro palīdzību šoferus utt) etc. sastāvu dzimumisko nevienlīdzību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-12-28 15:16 (saite)
Arī tavā zupu piemērā tavs secinājums būtu apšaubāms, tādā gadījumā. Moš tie, kas stāsta, ka tāds un tāds pavārs pārsāla zupu, vienkārši ir pieraduši nelietot sāli, un īstenībā tajā zupā sals ir tik, cik vajag, vēl kādam savas vecmāmiņas zupa vienkārši garšo labāk, un tāpēc gribas pie kaut kā piesieties, vēl kādam ir personīgs aizvainojums, jo tas pavārs viņam reiz nocēla draudzeni, utt, utjpr. Reālie dati ar tādu personīgo biasu kārtu, ka nekādi nevar droši zināt, kā tad tur īsti ir.

Savukārt tev zemāk hedera piedāvāja konkrētus statistikas datus, kas ir pretrunā ar to viedokli, ka sievietes brauc sliktāk - un to tu davilki līdz tam, ka veči brauc tik daudz labāk, ka aiz tīras pārgalvības iekļūst avārijās biežāk. Tobiš, tu labprātāk turies pie savas "empīrikas", un tad izveic visādus mentālās akrobātikas trikus, lai tikai neatkāptos no sākotnējā postulāta. Tāpēc arī es uzskatu, ka šāda te pseidoempīrika ir sūda vērtē.

Un kādā ziņā noignorēju? Tu uzskaitīji vairākas jomas, kurās "meitenes nez kāpēc aktīvi izvairās piedalīties". Es ievēroju, ka vienā no uzskaitītajām jomām tā gluži vienkārši nav taisnība, un to arī norādīju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-12-28 23:09 (saite)
"zemāk hedera piedāvāja konkrētus statistikas datus, kas ir pretrunā ar to viedokli, ka sievietes brauc sliktāk"

Hō, nē, tie nav. Statistika tieši tā pat parāda, ka vīrieši daudz biežāk mirst negadījumos darba vietās. Jūsu secinājums tad būtu - VĪRIEŠI NEPROT STRĀDĀT LOLOL!!1

"Un kādā ziņā noignorēju?"

Tādā, ka tu to noraidi to kā pamatojumu atšķirībām vadītprasmē, bet nepiedāvā nekādu alternatīvu skaidrojumu (muh patriarhālisms neder?).
Btw, šis arī loģiski korelē ar lielāku avāriju skaitu, jo avarēt ar 20km/h braucošu trolejbusu vai braucot uz vietējo rimčiku ir daudz mazāk varbūtīgi, nekā lielā ātrumā dragājot ar gruzoviku pa visādiem šortkatiem, lai iekļautos kārtējā dedlainā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-12-29 20:01 (saite)
Ja tev ir pieejami dati, ka lielākā daļa to vīriešu, kas veido to negadījumu statistiku, ir tieši tavu iepriekš uzskaitīto high-stress, high-skill, high-risk utml. transporta nozaru pārstāvji, liec tik galdā.

Ja nav, tad divus dažāda izmēra un funkcionalitātes P salīdzini, piesaucot to darba negadījumu statistiku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?