(bez virsraksta) @ 22:59
Es laikam vēl nepalielījos, ka veikalā "Otrā elpa" atradu Menueta vinila plati "Dzeguzes balss", kas iznākusi 1979. gadā un tajā ieraksta versijā nekad nav pārizdota CD.
| | Add to Memories | Tell A Friend
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|
19. Marts 2010(bez virsraksta) @ 22:59Es laikam vēl nepalielījos, ka veikalā "Otrā elpa" atradu Menueta vinila plati "Dzeguzes balss", kas iznākusi 1979. gadā un tajā ieraksta versijā nekad nav pārizdota CD. | | Add to Memories | Tell A Friend Commentsja nemaldos, es tev arī vienu būtu varējusi notirgot (man, šķiet, ir divas).
(Reply to this)
(Thread)
diemžēl izrādās, ka izmuldējos bez reāla seguma. biju pārliecināta, ka tā ir viena no platēm, kas pēc draugu pamesto plašu kravas uzņemšanas dublējas, bet nekā - my mistake.
(Reply to this)
(Parent)
ar ko šis ieraksts paliek labāks? vai tiešām fakts ka tas netika digitalizēts padara to par īpašu labā nozīmē? vai rammstein ierakstīts uz vaska rullīšiem kausēs svina sirdis?
(Reply to this)
(Thread)
kas tad tas par jautājumu? tās ir 8 dziesmas, ko ierakstīja Menuets savā klasiskajā sastāvā 1979. gadā, kad meitenes vēl bija jaunas un producents bija Aleksandrs Grīva. 1996. gadā tapušais ieraksts In Memoriam gan satur sešas no šīm astoņām, bet citā secībā un citā skanējumā. Ja nemaldos, tad viņi paši labprāt būtu gribējuši pārizdot veco versiju, taču Melodijas māsteri bija nonākuši Maskavā vai arī vispār pazaudēti.
nejau par saturu es. par formātu. 4.simfonijas alegreto ko izmanto VEF'a Ēriks Kalniņš es arī nekur neesmu dzirdējis (viņam tas ir minidiskos).
tu gribi runāt par to, kāpēc daži vinilu uzskata par labāku formātu, salīdzinājumā ar CD? es par to negribu runāt un mans ieraksts ir par albumu kā konkrētu dziesmu konkrētu studijas ierakstu, kas astoņdesmitajos gados daudzu latviešu mājās nozīmēja ko vairāk par vēl vienu plati
CD? protams ka negribu salīdzināt, kam mums reliģiski kari. ja puksts būtu tikai par ierakstu, tas aptrauktos pie tā kurā gadā tas izdots.
(Reply to this)
(Parent)
tu centies mani novirzīt un interpretēt, man netīk vāks ar imku jēzus cietēja tēlā ar 60to gadu disko šriftā parakstu dzeguzes balss
1. tu apgalvo ka vāks ir ne pa tēmu, lai to saprastu, ir jāzina, kāda ir tēma
2. tas, ka cilvēkam ir gari mati un naktskrekls, vēl nenozīmē, ka viņš tēlo Jēzu, vēl jo mazāk šajā gleznā ir redzams cietēja tēls (vai svece tev simbolizē ciešanas?) 3. 60. gados nebija disko 4. šrifts ir 79. gada avangards 5. un ko man tagad darīt, ja tev netīk manas plates vāks? mest ārā? 1. atvainojiet manus priekšstatus par vizuālo estētiku
2. jap, tas ir stereotips, kas arī tajā laikā bija pazīstams un nevarēja palikt nepamanīts 3. http://en.wikipedia.org/wiki/Disco 4. jap, visticamākais es kļūdos, bet precizitāti līdz gadam mēs nekad nenoskaidrosim 5. lūk šis beidzot ir pareizais jautājums, digitalizēt un dāvāt šo mantojumu interesentiem godīgi sakot es sākumā arī nesapratu kāds Jēzum sakars ar dzeguzes balsi. neienāca prātā, ka tas varētu būt ImKa naktskreklā, jo tas apģēŗbs vairāk izskatās pēc ganu apmetņa nevis vīriešu naktskrela 70to gadu stilā. arī pēc peldmēteļa/rīta svārkiem neizskatās.
(Reply to this)
(Parent)
|
|
Powered by Sviesta Ciba |
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|