Nepabeigtā dienasgrāmata


19. Marts 2010

(bez virsraksta) @ 22:59

 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 20. Marts 2010 - 00:08
(Link)
kas tad tas par jautājumu? tās ir 8 dziesmas, ko ierakstīja Menuets savā klasiskajā sastāvā 1979. gadā, kad meitenes vēl bija jaunas un producents bija Aleksandrs Grīva. 1996. gadā tapušais ieraksts In Memoriam gan satur sešas no šīm astoņām, bet citā secībā un citā skanējumā. Ja nemaldos, tad viņi paši labprāt būtu gribējuši pārizdot veco versiju, taču Melodijas māsteri bija nonākuši Maskavā vai arī vispār pazaudēti.
[User Picture Icon]
From:[info]ob
Date: 20. Marts 2010 - 00:22
(Link)
nejau par saturu es. par formātu. 4.simfonijas alegreto ko izmanto VEF'a Ēriks Kalniņš es arī nekur neesmu dzirdējis (viņam tas ir minidiskos).
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 20. Marts 2010 - 00:31
(Link)
tu gribi runāt par to, kāpēc daži vinilu uzskata par labāku formātu, salīdzinājumā ar CD? es par to negribu runāt un mans ieraksts ir par albumu kā konkrētu dziesmu konkrētu studijas ierakstu, kas astoņdesmitajos gados daudzu latviešu mājās nozīmēja ko vairāk par vēl vienu plati
[User Picture Icon]
From:[info]ob
Date: 20. Marts 2010 - 00:45
(Link)
CD? protams ka negribu salīdzināt, kam mums reliģiski kari. ja puksts būtu tikai par ierakstu, tas aptrauktos pie tā kurā gadā tas izdots.
[User Picture Icon]
From:[info]ob
Date: 20. Marts 2010 - 00:26
(Link)
patiesībā mani kaitina vāks
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 20. Marts 2010 - 00:32
(Link)
Anitas Kreituses glezna
[User Picture Icon]
From:[info]ob
Date: 20. Marts 2010 - 00:48
(Link)
arguments atsaucoties uz autoritāti. gleznojums ir beztēmā.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 20. Marts 2010 - 00:59
(Link)
un kāda, tavuprāt, ir šī albuma tēma?
[User Picture Icon]
From:[info]ob
Date: 20. Marts 2010 - 01:07
(Link)
tu centies mani novirzīt un interpretēt, man netīk vāks ar imku jēzus cietēja tēlā ar 60to gadu disko šriftā parakstu dzeguzes balss
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 20. Marts 2010 - 01:13
(Link)
1. tu apgalvo ka vāks ir ne pa tēmu, lai to saprastu, ir jāzina, kāda ir tēma
2. tas, ka cilvēkam ir gari mati un naktskrekls, vēl nenozīmē, ka viņš tēlo Jēzu, vēl jo mazāk šajā gleznā ir redzams cietēja tēls (vai svece tev simbolizē ciešanas?)
3. 60. gados nebija disko
4. šrifts ir 79. gada avangards
5. un ko man tagad darīt, ja tev netīk manas plates vāks? mest ārā?
[User Picture Icon]
From:[info]ob
Date: 20. Marts 2010 - 01:28
(Link)
1. atvainojiet manus priekšstatus par vizuālo estētiku
2. jap, tas ir stereotips, kas arī tajā laikā bija pazīstams un nevarēja palikt nepamanīts
3. http://en.wikipedia.org/wiki/Disco
4. jap, visticamākais es kļūdos, bet precizitāti līdz gadam mēs nekad nenoskaidrosim
5. lūk šis beidzot ir pareizais jautājums, digitalizēt un dāvāt šo mantojumu interesentiem
[User Picture Icon]
From:[info]aleja
Date: 20. Marts 2010 - 09:02
(Link)
tampons kaut kāds
[User Picture Icon]
From:[info]ld
Date: 20. Marts 2010 - 12:08
(Link)
godīgi sakot es sākumā arī nesapratu kāds Jēzum sakars ar dzeguzes balsi. neienāca prātā, ka tas varētu būt ImKa naktskreklā, jo tas apģēŗbs vairāk izskatās pēc ganu apmetņa nevis vīriešu naktskrela 70to gadu stilā. arī pēc peldmēteļa/rīta svārkiem neizskatās.

Nepabeigtā dienasgrāmata