Nepabeigtā dienasgrāmata


19. Marts 2010

(bez virsraksta) @ 22:59

 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]ob
Date: 20. Marts 2010 - 00:48
(Link)
arguments atsaucoties uz autoritāti. gleznojums ir beztēmā.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 20. Marts 2010 - 00:59
(Link)
un kāda, tavuprāt, ir šī albuma tēma?
[User Picture Icon]
From:[info]ob
Date: 20. Marts 2010 - 01:07
(Link)
tu centies mani novirzīt un interpretēt, man netīk vāks ar imku jēzus cietēja tēlā ar 60to gadu disko šriftā parakstu dzeguzes balss
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 20. Marts 2010 - 01:13
(Link)
1. tu apgalvo ka vāks ir ne pa tēmu, lai to saprastu, ir jāzina, kāda ir tēma
2. tas, ka cilvēkam ir gari mati un naktskrekls, vēl nenozīmē, ka viņš tēlo Jēzu, vēl jo mazāk šajā gleznā ir redzams cietēja tēls (vai svece tev simbolizē ciešanas?)
3. 60. gados nebija disko
4. šrifts ir 79. gada avangards
5. un ko man tagad darīt, ja tev netīk manas plates vāks? mest ārā?
[User Picture Icon]
From:[info]ob
Date: 20. Marts 2010 - 01:28
(Link)
1. atvainojiet manus priekšstatus par vizuālo estētiku
2. jap, tas ir stereotips, kas arī tajā laikā bija pazīstams un nevarēja palikt nepamanīts
3. http://en.wikipedia.org/wiki/Disco
4. jap, visticamākais es kļūdos, bet precizitāti līdz gadam mēs nekad nenoskaidrosim
5. lūk šis beidzot ir pareizais jautājums, digitalizēt un dāvāt šo mantojumu interesentiem
[User Picture Icon]
From:[info]aleja
Date: 20. Marts 2010 - 09:02
(Link)
tampons kaut kāds
[User Picture Icon]
From:[info]ld
Date: 20. Marts 2010 - 12:08
(Link)
godīgi sakot es sākumā arī nesapratu kāds Jēzum sakars ar dzeguzes balsi. neienāca prātā, ka tas varētu būt ImKa naktskreklā, jo tas apģēŗbs vairāk izskatās pēc ganu apmetņa nevis vīriešu naktskrela 70to gadu stilā. arī pēc peldmēteļa/rīta svārkiem neizskatās.

Nepabeigtā dienasgrāmata