ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2019-07-18 20:24:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Nu ta beidzot
https://www.tvnet.lv/6732118/tvnet-atmasko-strukturetais-udens-ar-melu-smaku-aptiekas-plauktos?fbclid=IwAR2ERiHFAOukuk0TytKiwVyBxKQWUtInTzoukRk86BqLZXAxvtVwfssxybA

cilvēki reāli sāk vilkt dienas gaismā šos krāpniekus


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2019-07-18 21:07 (saite)
Par nelikumīgu reklāmu ir jāsoda, bet raksts ir kārtējais klikšķu ēsmas bubulis. Ja reklāmā ir rakstīts – “kalnu avotu spirdzinājums”, tad nekā krāpnieciska tajā neredzu. Tas jau ir tikai normāli pārdevējam slavēt savu preci, un ar vārdu spirdzinājums diez vai kāds padomās, ka tas ir ārstējošs vai ko citu nereālu.

Tāpat nav skaidrs, vai tā reklāma bija aptiekā (kas būtu nepiedodami) vai tikai produkts. 89 centi par pudeli ūdens nav nekas īpaši dārgs. Ja nu kādam aptiekā ievajagas padzerties, tad ir ērti nopirkt pie reizes tīru ūdeni.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-07-18 21:27 (saite)
Izlasi rakstu pirms komentē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-18 21:39 (saite)
Es izlasīju. Tur nekas konkrēts nav pateikts, kur tieši šie pārkāpumi ir konstatēti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2019-07-18 21:32 (saite)
Un also ko nozīmē ``klikšķu ēsmas bubulis``, nu es atveru portālu izlasu rakstu aizveru portāli kādi klikšķi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-18 21:46 (saite)
Tu tā ko no marsa nokritis. Tur taču pilns ar reklāmām, uz ko arī tvnet pelna.

Ironija ir tajā, ka tas ir tikpat neētiski kā Memory Water ūdens liešana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-07-18 21:49 (saite)
Bet kas tad uz tām reklāmām spiež? Es ne

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-18 21:51 (saite)
Nē, tu spied uz tā saites, lai izlasītu rakstu. Un par reklāmām tvnet saņem naudu par parādīšanu vien. Tāpēc ir svarīgi vairāk uzmanību piesaistošu, kaut arī zemas kvalitātes rakstu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2019-07-18 21:50 (saite)
Bet mārketingu vajag stingri ierobežot jā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kjiimikjis
2019-07-19 14:01 (saite)
Tev Tvnet ir apgalvojis, ka nerādīs reklāmas, vai dara ko citu, kas būtu tikpat neētiski, kā tādu īpašību piesolīšana precei, kuras tai pat teorētiski nevar būt?

Jo manuprāt, "cilvēku apkrāpšana, tupa melojot par preces īpašībām" un "reklāmu ievietošana saitā, kura kontentu savukārt piedāvā bez maksas" nav vienlīdz neētiskas darbības, pat ne tuvu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-19 14:13 (saite)
Tvnet ētiski ir vēl sliktāks. Viņi apzināti raksta sūdīgus rakstus, lai rādītu reklāmas. Ja vien mēs vēl dabūtu bezmaksas "labumus". Reāli tie ir bezmaksas sūdi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2019-07-19 21:53 (saite)
Kāds, kurš bez maksas piedāvā figņu, ir ētiski sliktāks par kādu, kurš piedāvā figņu ar melīgiem solījumiem par šīs figņas lieliskajām īpašībām, pie kam par to prasot naudu? Interesanta tev tā vērtību sistēma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-19 21:58 (saite)
Kas ir slikts tīrā ūdenī par pieņemamu cenu?

Ja nesaprati, tad par to, ka melīga reklāma, nav pieņemama, es jau rakstīju. Mans jautājums bija, vai šī reklāma bija aptiekā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2019-07-19 23:35 (saite)
Ja tas tiktu pārdots vienkārši kā "tīrs ūdens par pieņemamu cenu" - itin nekas. Problēma ir viņu "pozitīvo frekvenču" un "bio-enerģijas" kleimos, ko tā kā būtu jāsaprot jebkuram, kurš tiešām ir izlasījis tos reklāmas tekstus.

Ja nesaprati, tad es prasīju par to dīvaino "vairāk-mazāk ētisks" salīdzinājumu starp atmiņūdeni un tvnetu. Par aptieku es neko neteicu, lai gan, good point - vai ir kaut kādi īpaši apsvērumi, kuri atļauj ārpus aptiekām reklamēt lietas, kuras aptiekās nedrīkst, vai otrādi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-19 23:44 (saite)
Nu, tās ir divas dažādas lietas. Nu kurš var aizliegt aptiekā tirgot ūdeni?Kamēr vien produkts skaitās legāls, tur nekādu problēmu nevajadzētu būt.

Es saprotu, ka SJW ir tāda asociācijas teorija par mistisku ietekmi. Ja kāds ir parunājis vai pat nofotografējies ar kādu sliktu cilvēku, tad automātiski viņš arī tiek uzskatīts par slikto. Ja kāds slikts cilvēks ir izreklamējis kādu produktu, pie tam ar neticamiem izpušķojumiem, tad šis produkts ir neglābjami sabojāts, utt. Bet tai teorijai nav zinātniska pamata.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2019-07-19 23:48 (saite)
:facepalm:

Šim tavam komentāram nav nekāda sakara ar manis teikto. Pārlasi vēlreiz, un mēģini atbildēt pa tēmu. Hint: ja nav ko atbildēt, drīkst to arī nedarīt. Teiksim, tavi pēdējie divi teikumi ir nesaistīti ar, well, vispār da jebko šī topika ietvaros.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-20 00:00 (saite)
Izlasi pats iepriekšējo, ko rakstīji. Mani galīgi neinteresē ko un kādas ezotēriskas figņas citi sludina, tāpēc tieši tavs teiktais ir novirzīšanās no tēmas. Es tikai papildinu vai sīkāk paskaidroju, ko es jau iepriekš teicu par aptieku. Un arī to, kāpēc tvnet raksts ir sūds, jo ir nepamatots uzbrauciens aptiekai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2019-07-20 00:08 (saite)
Ja neinteresē, tad nah komentē topikam, kurš ir kā reiz tieši par to?

Jautājumu par to, kāda ir atšķirība starp reklāmas normām iekš/ārpus aptiekām, tā arī neesi pat mēģinājis atbildēt.

Tāpat esi ignorējis jautājumu par tām atšķirīgajām ētikas normām.

Tā kā, pašam vien būs jālasās atpakaļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-20 00:18 (saite)
Es komentēju jau pirms tevis, ka raksts ir sūds, jo cita starpā ļoti konkrēti mēģina uzbraukt aptiekai, kur tā nemaz nav vainīga. Bet uz taviem jautājumiem es vispār nemēģinu atbildēt, jo 1) oftopiks, 2) mani tas tāpat neinteresē. Vai vēl kaut kas nav skaidrs?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-07-20 11:02 (saite)
Kā mani uzjautrina šitie bērni ar uzmanības deficītu, kuri atskrien , nobrēcas ka viņus neinteresē tad vēlreiz ka neinteresē un tad kā viņi tagad izteiksies ka viņus neinteresē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-20 11:04 (saite)
oftopiks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-07-20 11:05 (saite)
ekstranjēro no tevis te ir viens vienīgs offtopiks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-20 11:12 (saite)
Es apspriedu rakstu, konkrēti vienu tā iezīmi. Bet ir kas šeit cenšas atbildē runāt par visu ko citu, tikai ne to, par ko es komentēju. Acīmredzot daudziem ir grūtības koncentrēties uz vienu lietu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ulvs
2019-07-18 21:32 (saite)
Piekrītu. Ja jau tagad fake news lv džeku Endziņu velk cauri sistēmai/procesam, tad šādu shady produktu izplatītājus arī būtu jāsoda.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-07-18 21:33 (saite)
tieši tā tas ir tas pats kas viltus ziņas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-07-18 22:17 (saite)
Tā it kā jebkura prese un, īpaši, jebkura reklāma, senāk nebija 'viltus ziņas'. Nez ko tikai tagad šis buzzwords tā panesies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-07-18 22:23 (saite)
Nu sākotnēji reklāma ir korekts tirgojamās lietas apraksts un tā arī vajadzētu sakārtot atpakaļ

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-18 22:34 (saite)
Es tikko intereses pēc izlasīju, kas rakstīts uz zupas paciņas:
What is miso? Miso is a live fermented food made from soybeans. It is considered to have many health benefits when eaten on a regular basis... Eat Mighty Miso daily and feel great!

1) Sākums ir informatīvs, bet 2) par otro daļu, zinot, kādā līmenī ir pašreizējie nutrīcijas pētījumi, tas ir ļoti nepierādīts apgalvojums par miso zupas ieguvumu veselībai. 3) Un beigas ir vienkārši slavinājums.

Domāju, ka vairums reklāmu satur šos 3 elementus. Kaut ko informē, kaut ko piedzejo, balansējot uz likumīgā robežas, un ar kaut ko cenšas iedarboties uz emocijām, kaut vai ar seksīgām sievietēm, ja reklamētājam nav citas idejas. Gan jau ka cibas reklamščiki tev to visu vēl labāk spēs izskaidrot, ja vien viņiem vēl nav līdz nāvei noriebies savs darbs aizmālēt cilvēkiem acis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-07-18 23:21 (saite)
Jā es piekrītu ka vajadzētu būt noteikumam: Par savu produktu var informēt. Un viss. Nekādu mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu. Tikai dati. Korekti dati.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-19 10:45 (saite)
Šobrīd pie bozenas ir raksts, kurā atklājas, kā valsts reklamē smēķēšanas kaitīgumu. Cilvēki ir sašutuši, ka reklāma melo, jo uz paciņām attēlotie cietēji reizēm nemaz nav smēķētāji. Bet šie paši cilvēki droši vien ar prieku skatās dažādas lietas, kuras reklamē smaidoši, priecīgi cilvēki, lai arī viņiem ar šo produktu var nebūt nekāda sakara.

Bet principā es piekrītu – valstij nevajadzētu attīstīt šādu reklāmu, pat ja ar labiem nodomiem, un vajadzētu arī vairāk ierobežot uzņēmēju reklāmas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-07-19 12:39 (saite)
Izlasi tak līdz galam to pie Bozenas ielinkoto rakstu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-19 13:16 (saite)
Kas ar jums visiem ir, ka nedomājat līdzi? Kur ir norādes, ka es nebūtu šo rakstu izlasījis (es biju). Es runāju vienu komentāru pie bozenas ieraksta – tieši par cinismu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2019-07-19 13:47 (saite)
Ja visi tevi pārprot, varbūt vaina nav visos...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-19 13:51 (saite)
Tikai cibā, dārgumiņ...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-07-19 15:39 (saite)
Dārgumiņ, ko tu vispār gribi pateikt? Tev niez?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2019-07-19 16:02 (saite)
Well, es atnācu pateikt, ka (daļēji) atbalstu tavu ideju par reklāmu ierobežošanu.

Bet nu izskatās, ka tu to arī nesaprati. Nu tad neko...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2019-07-18 23:28 (saite)
"Nu sākotnēji reklāma ir korekts tirgojamās lietas apraksts"

Lūk šī gan ir viltus ziņa.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-07-18 23:38 (saite)
Nu OK tas ir kā lietām vajadzētu notikt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-07-19 00:01 (saite)
Pat reklāmas jēdziena etimoloģija to nenozīmē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2019-07-19 05:56 (saite)
Nu jā, labāk vēlu nekā nekad, utt. Bet lasot neatlaiž smeldze "UN KUR JŪS VISI BIJĀT PIRMS VAIRĀKIEM GADIEM". (Ļoti atvainojos par bļaušanu.)

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?