iedarbīgas zāles ([info]bez4pieci) rakstīja,
@ 2006-08-15 10:19:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
vispābā mani ļoti kaitina viena tāda īpašība, kuru esmu pamanījis vairākos paziņās. man nav ne jausmas, kā to īpašību varētu saukt, bet tā izpaužas tādā kā nevarībā pret paša izdarītajām izvēlēm un uzvedību. piemēram - es jau tur neko nevarēju darīt, man bija uznākušas dusmas, nu, sak, ko es varēju darīt, ko, man bija dusmas! vai, piemēram - tas manis uzrakstītais skripts rēķina nevis kubsakni, bet kvadrātsakni, nu, jā, es zinu, ka vajag kubsakni, bet tāds nu viņš ir, ka rēķina kvadrātsakni, ko man tur darīt? vai, piemēram - es nepaspēju, nu, ko ES tur varēju darīt - es vienkārši nepaspēju.

tā izpauzaš tādā kā stāvēšanā nomaļus un sevis vērošanā, protams, tikai tad, kad apstākļi spiež, kad mīļākais ir reāli sāpināts vai projektu vadītājs ir novests līdz baltajām pelītēm. pārējā laikā domāšanas aparāts vienkārši tiek izslēgts..... nē, ok, netiek izslēgts, bet apzināti/neapzināti ignorē kādas būtiskas realitātes šķautnes.

tā ir kā force majore attiecināšana uz kaut kādiem sīkumiem un sevis pasludināšana par mazo nabadziņu. nespēja uzņemties atbildību. infantilisms. un to es reāli nevaru paciest, jo tas ir vēl atbruņojošāks par stulbumu.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]pikaso
2006-08-15 10:39 (saite)
a pats?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]dormeo
2006-08-15 10:43 (saite)
un vēl, visvairāk mūs kaitina lietas cikos, kas pašam sevī krīt uz nerviem. reizēm gan gadās, ka mums tikai liekas, ka mums šīs īpašības piemīt, vai varbūt liekas, ka nepiemīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaso
2006-08-15 10:44 (saite)
visbiežāk piemīt. bet nav noteikts, ka tajā pašā dzīves sfrērā izpaužas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 10:49 (saite)
sava daļa taisnības tur varētu būt, bet es esmu pārāk apzinīgs, lai man piemistu šāds pohujisms. es zinu, ka dažreiz man patīk sevi pažēlot, bet es ar to cītīgi strādāju un tas lēnām atstājas. man tiešām liekas, ka es esmu kontrolē par sevi, bet tā jau ir nenormāli maldīga sajūta, nja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dormeo
2006-08-15 11:00 (saite)
man ar pa reizei uzmācas upurītis. es domāju, ka viņš sēž iekšā katrā no mums un laikau pa laikam izlien laukā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 11:49 (saite)
bet tam nav nekāda sakar ar infantilu rīcību. tad jau pašnāvības mēģinājums arī , principā, ir infantila rīcība, bet es te nedomāju TIK vispārīg. skaidrs, ka katrā no mums ir mazais bērns un lielais upuris, bet ir cilvēki, kuri vienkārši nespēj uzņemties atbildību par savu rīcību, būdami pieauguši cilvēki. un paši ar tādu kā izbrīnu vēro savu rīcību un tās sekas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dormeo
2006-08-15 23:23 (saite)
ok. ok. nezinu no kurienes tu īsti izrāvi infantīlismu...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 23:30 (saite)
no sava ieraksta ))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dormeo
2006-08-15 23:50 (saite)
tu izklausies augstprātīgs, gluži stāstā par mammu, kas apvainojas uz sava stulbā bērna, kas neprot aizsiet kurpjušņores

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-16 07:53 (saite)
ai, nu, nē tak, neesmu es ne apvainojies ne ko. tu te arī zin sadomājies :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dormeo
2006-08-24 19:23 (saite)
esmu ļoti jūtīga b'ūtne :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dormeo
2006-08-15 23:51 (saite)
tb piesmaidu klāt, lai nesanāk kā pārmetums :0
man piem. bieži vien uzmetas zvaigžņu slimība, ka es, redz, esmu tik gudra, tāpēc atļaujos kritizēt citus, piedo.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pikaso
2006-08-15 11:31 (saite)
kad tiksi galā ar šo visu sevī, tad apkārtējo šī veida darbības Tevi vairs neuztrauks un netraucēs. pat liksies smieklīgas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 11:43 (saite)
mani viņas uztrauc tikai tad, kad tās tiešā veidā attiecas uz mani. kad to dēļ man ir papildus stress vai papildus darbs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaso
2006-08-15 11:45 (saite)
tas neatceļ manu iepriekšējo teikumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 11:47 (saite)
un tomēr - ir atšķirība :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaso
2006-08-15 11:53 (saite)
atšķirība ir tikai tajā, ka ja tiek vaļā no tā visa, tad tas Tavā dzīvē vispār Tev vairs itin nekur netraucēs. pat neparādīsies.

otra puse jautājumam - kādēļ Tev vajadzīgs stress un papildus darbs?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 11:59 (saite)
no kā VISA?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaso
2006-08-15 12:02 (saite)
vispābā mani ļoti kaitina viena tāda īpašība, kuru esmu pamanījis vairākos paziņās. ......

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 12:13 (saite)
no paziņām, tātad?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaso
2006-08-15 12:15 (saite)
no šīm kaitinošajām īpašībām sevī. jo savādāk - tiekot vaļā no šiem parādīsies jauni ar tādām pašām īpašībām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 12:18 (saite)
nu, nez nez, šis nav tas gadījums, imho. ir citu īpašības, kuras var sevī atpazīt, un ir tādas, kuras sevī ar uguni nevar sameklēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaso
2006-08-15 12:28 (saite)
zinu, ka izklausās absurdi, bet prāts mēdz tādu lietu izstrādāt - kāds Tev labums no papildus darbiem un stresa? [sekundārais izdevīgums.]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 12:41 (saite)
es tomēr nepierubos, uz ko tu tēmē ar to sekundāro labumu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaso
2006-08-15 12:52 (saite)
secondary gain - the positive intention or desired outcome (often obscure or unknown) of an undesired or problem behavior.

kaut kā tā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]bez4pieci
2006-08-15 12:18 (saite)
kaitinošas mēdz būt gan vienas, gan otras.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dormeo
2006-08-15 10:59 (saite)
pilnīgi pilnīgi piekrītu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dormeo
2006-08-15 10:41 (saite)
cilvēki dalās 2 gab - viens ir tāds, kas uzņemas atbildību un otrs ir tas, kurš izvēlas upura lomu. tas ir īpaši izdevīgi, jo ir iespēja sevi pažēlot.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 11:50 (saite)
un tie otrie nesaprot, ka tā viņi nekur tālu netiek

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dormeo
2006-08-15 23:58 (saite)
arī tie pirmie laiku pa laikam ņehuj tālu netiek, bļa

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]smejmoon
2006-08-15 10:55 (saite)
Kad es biju sīks, es nevarēju atbildēt uz jautājumiem, kapēc es esmu darījis tā vai šitā.

Retrospektīvā liekas, ka tur ir netikai savas rīcības seku neapjēgšana, bet arī tas, ka cilvēks, kuram Tu prasi atbildību tagad, ir jau cits, nekā tas, kas bija pirms tam. Un otreiz jau diezvai būs tāpat.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 10:58 (saite)
mēs katrs nepārtraukti esam citi, bet ir jāapjēdz kaut kāda tā citādības attīstības dinamika, manuprāt. kad es biju maziņš, arī nevarēju atbildēt par sekām, bet to jau tieši mācās - atbildēt par sekām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]smejmoon
2006-08-15 12:18 (saite)
Karoče, "get a job!" :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pelican
2006-08-15 12:41 (saite)
nekaitinies. tas bojâ acu dzidrumu, pats saindējies un saburzās sejas āda.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 12:54 (saite)
man jau tā viņa no smiekliem burzās :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pelican
2006-08-15 13:10 (saite)
mans tētis necieta izklaidību. viņš visus tad bargā balsī dēvēja par muļļām. manai māsai tā piemita ļoti lielos apmēros. un jovairāk viņš dusmojās, jo izklaidīgāka viņa kļuva jau līdz absurdiem apmēriem. tāds padevīgums savai nolemtībai ar zivs sastingušo smaidiņu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gedimmteversion
2006-08-15 12:43 (saite)
tu raksti: "kaitinošākais ir apgalvojums, ka "neko nevarēju darīt"" - jā, piekrītu, tas laikam tomēr robežojas ar stulbumu, nespēju sakarīgi formulēt savu vainu.

šai sakarā iedomājos, ka vainas formulējums vienmēr nāk post factum, vai tas vispār ir vajadzīgs? tu taču lieliski redzi, ka persona x nepaspēja, kaut gan ļoti centās. vainas apziņa personā x tik un tā ir neizzināma. lai ko arī persona x tev neteiktu.

un vai tev vajadzīga atziņa brižitas fontēnas garā "je suis malheureuse parce que je suis conne" (esmu nelaimīga, jo esmu stulba)? ar to, ka tu kaut ko no solītā neizdari, tu taču pats sevi sodi, vai ne?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 12:54 (saite)
nav jau arī tā, ka man vajag, lai man atvainojas. gadījumos, par kuriem runāju, situācija, šķiet, nav glābjama - tādi tie cilviņie vienkārši ir.

bet runa jau ir par to, ka, principā ir iespējams itin viegli paredzēt, ka piecos sešos valdemāra iela virzienā uz centru būs neizbraucama, bet tas apstāklis tiek kaut kādu mistisku apsvērumu dēļ ignorēts, un tu cilvēks vari kaut ko ādas ārā izlīst, bet ātrāk galā nenokļūsi. būsi centies no visas sirds, bet nebūs sanācis. vainīgs? it kā jau nē. bet varēji ātrāk izbraukt, varēji izvēlēties citu maršrutu, citu transporta līdzekli. vai varēji pārlikt tikšnos uz citu laiku. tā tiešām ir nedomāšana, kas - vispārinot - vienādojas ar stulbumu.

un es te minu piemērus iz dzīves, kurus visus var izskaidrot ar, piemēram, nepraktiskumu, via nespēju sarūmēt galvā pārāk daudz apstākļu, kas visas ir tādas īpaīšības, kas cilvēka koptēlam, talantam, spējām utt var nemaz un nebūt nekaitēt. es te runāju par tādu caursttrāvojošu attieksmi. jā, manuprāt, tas ir attieksmes jautājums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gedimmteversion
2006-08-15 13:21 (saite)
visnotaļ piekrītu - attieksme. tai nozīmē, kā cilvēki kārto savu prioritāšu listi. es biju domājis 'letting down' lielākās lietās nekā paspēšana kaut kur sešos pa valdemāra ielu (tas man liek pasmaidīt, jo tā īstenībā nav gara - ja vajag kaut kur sastrēgumstundā paspēt, var aizskriet!), bet faktiski tas nav svarīgi. arī sīkumi 'uzbūvējas' līdz nepanesamībai...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]divi_g
2006-08-15 15:54 (saite)
Kāpēc atbruņojošs? Mani, piemēram, tas neatbruņo, drīzāk sadusmo.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2006-08-15 16:28 (saite)
tieši to arī domāju - dusmas tak novājina

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?