fešen is pešen
Dažbrīd tomēr pārsteidz, cik gan ļoti stulbums un/vai nepadomāšana parastā bez robežu var būt un daiļi paklupt gadās ne tikai cītīgiem jauniešiem, bet kantoriem ar zināmu vēsturi un lodēm, kuras iešaut sev kājās. Tāpat, reti uzskatāmi var redzēt, cik maksā vienas tirgus daļas dabūšana un sačakarēts (reputācijas) mundieris uz ilgu laiku.
Adi Daslera korporācijai allaž paticis flirts ar post/padomju telpu un jādomā, ka šī gājiena iedrošināti, Hugo Boss un Bayer R&D nodaļu prāti paņem mapīti "WW-I/WW-II" un dodas uz ražošanas sanāksmi. Jo arī viņiem ir savas vēsturiskās atsauces, vai ne, vai ne un vintidžs un retro ir mūsu, milleniāļu viss un mēs taču spējam pret vēsturi izturēties brīvi un to
vienkārši interpretēt .