zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Jan. 4th, 2015|05:03 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
es ļoti nesaprotu visus šitos "tā nedrīkst šķērdēt glābēju resursus/nodokļu maksātāju naudu"
vai tad glābēji nav tieši tāpēc, lai glābtu?
vai nav kruta, ka mums tādi glābēji vispār ir?
vai tad cēlā nodokļu maksāšanas ideja nav kā reiz tajā, ka gadījumā, ja sūdi saskarsies ar ventilatoru, būs kāds ar skilliem un resursiem, kurš nav tavs pats tuvākais, bet nāks tevi glābt?
atsevišķa tēma, protams, ir glābēju ārkārtīgi vājais aprīkojums šeit un tagad, bet, ja runājam par principu, tad kur tad vēl tos glābēju resursus likt, ja ne glābšanā?
linkpiemetināt?

Comments:
From:[info]eermaniitis
Date:January 4th, 2015 - 05:24 pm
(Link)
nu!
glābējiem jābūt un viņiem jāļauj darīt to, ko viņi māk darīt vislabāk - un tas, kas traucē ir riebeklis rāvējs

bet zemledus makšķerniekiem un visādiem kaitotājiem un vindsērfingistiem imho jābūt apdrošinātiem civiltiesiski - līdzīgi kā ar makšķernieku kartēm
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:January 4th, 2015 - 05:32 pm
(Link)
makšķernieka karte ir civiltiesiskā apdrošināšana? nopietni?
From:[info]eermaniitis
Date:January 4th, 2015 - 05:36 pm
(Link)
es pateicu to ko pateicu - līdzīgi kā katram makšķerniekam ir karte, tāpat būtu jāievieš apdrošināšana visiem, kuriem tas varētu attiekties, speleologiem, putnu ligzdu pētniekiem, un citiem, uz ko tas var attiekties

makšķernieku karšu piemērs norāda, ka šo ir iespējams gan ieviest gan kontrolēt - makšķernieku kartes vairāk kā piemērs, jo viņu īpašnieki ir biežākie glābšanas dienestu klienti, spriežot pēc ziņām
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:January 4th, 2015 - 06:27 pm
(Link)
es kaut kā neredzu saistību glābšanas dienestiem ar apdrošināšanas kantoriem, kuri pārdod civiltiesisko apdrošināšanu un izmaksā/neizmaksā skādi naudā
From:[info]eermaniitis
Date:January 4th, 2015 - 06:31 pm
(Link)
nu redz - šobrīd negadījumus nodrošinām mēs ar budžetu, savukārt glābēji auro, ka budžets mazs, lai katru makšķernieku ar heli vizinātu
bija pat aizrunāts tā, ka likšot pašiem atmaksāt
rīgā pat soda naudas ir par atrašanos uz ledus, kas būtībā nozīmē glābšanas operāciju un pēcāk maksas iekasēšanu administratīvā soda veidā

bet loģiskāk jau būtu izsniegt apdrošināšanas un atbilstoši apdrošināšanas gadījumu skaitam katram individuāli vai nu paaugstināt vai pazemināt iemaksas

nu - lai cik cilvēks ir dulls un garā vājšs, viņu pamest nelaimē nedrīkst, bet ja viņam par katru tādu reizi būtu jāver maciņš apdrošinoties vaļā, moš padomātu, ka nē - zvejot var arī zivju paviljonā, kamēr viļņus vērot var arī krastā
From:[info]eermaniitis
Date:January 4th, 2015 - 06:34 pm
(Link)
tobiš zemledus makšķernieks, sēžot uz nāves ēnā ledus gabala, māj helim ar savu apdrošināšanas polisi, glābšanas dienests viņu smaidot nogādā krastā, piestāda maksu apdrošinātājam un ir gatavs lidot atkal ;) valsts no savas puses nodrošina heli un apmācītus cilvēkus - vis česnīgi imho
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:January 4th, 2015 - 06:44 pm
(Link)
Cik zinu, tāda sistēma dažās vietās jau strādā. Kad staigāju pa Paikspīku, tad uzreiz brīdināja, ja būs vajadzīgs helītis, lai noceltu no kalna, tad par to pēc tam būs jāpiķo entie tūkstoši. Parastā ceļojuma apdrošināšana to neapmaksās. Bet gan jau, ka ir cita apdrošināšana – par helīti.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:January 4th, 2015 - 07:03 pm
(Link)
dažos kraujākajos kalnos, ja vēlies dragāt pa offpistēm, tad nopērc ļoti dārgu apdrošināšanu, lai tevi meklētu ar helikopteri. citos visos gadījumos - palīdzi sev pats. skaudri, piekrītu.
[User Picture]
From:[info]dominika
Date:January 4th, 2015 - 05:34 pm
(Link)
cilvēki jūtas bezspēcīgi un pauž savu bezspēcīgumu kā dusmas.
protams, arī neizpratne, kā darbojas nodokļu sistēma demokrātijā; ka no visiem paņem pa kripatiņai tieši tādēļ, lai palīdzētu tam vienam no mums, kam ir gadījies nonāk nelaimē. neatkarīgi no iemesliem, kādēļ šis viens ir nonācis nelaimē.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:January 4th, 2015 - 05:38 pm
(Link)
To manuprāt visi saprot. Jautājums ir tikai par to, kāds ir limits katrai kategorijai vai glābšanas operācijai. Lūk, to ne visi ir spējīgi pieņemt un saprast.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:January 4th, 2015 - 06:21 pm
(Link)
Limits? Es arī nesaprotu. Nav tā, ka glābj cik vien var?
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:January 4th, 2015 - 06:24 pm
(Link)
Nē. Ir diemžēl limiti (un ne jau finanšu), bet operācijas jēgas limiti, cik ilgi cilvēks spētu izdzīvot šādos apstākļos ūdenī. 24 stundas 1C – tas ir skarbi, bet...
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:January 4th, 2015 - 06:26 pm
(Link)
tas arī nav "cik vien var"?
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:January 4th, 2015 - 06:30 pm
(Link)
nu, es saprotu, ka ziņa par meklēšanas pārtraukšanu tikko ir uzņemta ar sašutuma pilniem kliedzieniem, ka "jāmeklē, kamēr atrod." tā nu tomēr gluži nav.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:January 4th, 2015 - 06:46 pm
(Link)
kāda līksme visiem tiem, kuri gudri zina, ka meklēt nevajaga vispār, jo pats vainīgs, aizgāja slēpot, kad ir sniegs aizgāja pūķot, kad ir vējš.
From:[info]eermaniitis
Date:January 4th, 2015 - 06:51 pm
(Link)
nu! ir jau dažādi pašnāvības veidi ;)

tomēr meklēt putenī ar heli ir bezjēdzība neskatoties uz to, cik liels laiks pagājis
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:January 4th, 2015 - 07:01 pm
(Link)
klau, nu kāda vēl līksme?

kāpēc gribas ignorēt tik ļoti jau pašu kaitotāju aprindās/ liecinieku pateikto, ka pusis pārķēra, pieļāva kļūdu, jo aizkaitoja aiz kolkasraga un tā ir bīstama vieta un tādas, lūk, ir sekas. viņš bija tas, kas to darīja, pats. iespējams, tehnisku iemeslu dēļ un cik spējās ir dienestiem- tie viņu meklēja.


un man personiski nav itin nekādas attieksmes, kā vien bezgalīgs žēlums par šādu rīcību, kas bija drosmīgāka, kā gudra. tā ka tā.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:January 4th, 2015 - 07:04 pm
(Link)
neķer personīgi, tas tak nav par tevi un nav par pūķotājiem. man vienkārši stipri iekrita acīs visi pēkšņi skaļie bļāvēji tipa "ko tad līda vispār ārā no mājām, vai tad tādi ir pelnījuši glābēju laiku šķiest". par ko arī jautājums – vai tiešām glābējiem būtu tikai jāpalīdz sirdšķīstām omītēm ielu šķērsot?
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:January 4th, 2015 - 07:07 pm
(Link)
atkārtoju vēlreiz, nē. glābēji palīdz līdz zināmai robežai , kas ir dzīvības robeža un par šo jau lūdzu, vērsties pie ētiķiem.
un vēlreiz saku, skaudri. bet cest'la vie/mort.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:January 4th, 2015 - 07:15 pm
(Link)
vēlreiz atkārtoju, es runāju par to pārsteidzoši lielo masu, kura skaļi uzskata, ka glābējiem vispār šādos gadījumos nekas un neviens nav jāglābj. neticami, bet fakts.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:January 4th, 2015 - 07:22 pm
(Link)
nenogurusi uzsveru, ka tā ir pārsteidzoši lielās masas pašas problēma un viņus konvertēt domāšannā īsti nebūs mūsu spēkos . Diemžēl. Bez tam, materiāls pateicīgs trulai spārdīšanai, jo katram ir skaidrs, ka šādi laikapstākļi ir bīstami. Nevis, ka tieši šādos viņi mēdz kaifot . Omārova S., "Cilvēks dzīvo grupā." R:Kamene, 2009.
From:[info]polija
Date:January 4th, 2015 - 08:18 pm
(Link)
Vnk katram "sporta" veidam ir kaut kāda robeža, līdz kurai tas vēl ir kkas saprātīgs un kontrolēts, un pēc kuras tā ir apzināta riskēšana ar dzīvību/veselību.. Arī kaitot var tur, kur ir vējš, kurš pūš uz krastu, nevis kolkasragā, kas pati par sevi ir bīstama vieta dēļ zemūdens straumēm un vējiem.
Galu galā neviens taču neliedz jebkuru ekstrēmāku sporta veidu pārstāvjiem pašiem nodrošināties - algot kādu, kas ar laivu dežurē krastā, piemēram. Tas pats Lucavsalas airēšanas seriāls, kas notika pagājušajā gadā - katrā posmā tak bija motorlaiva, kas vajadzības gadījumā varētu glābt. Kaut apstākļi nebija pat salīdzināmi ar to, kas noteikti vakar darījās pie Kolkasraga.
A ja par glābšanu, tad, cik ilgi cilvēks var izdzīvot arī ar visbiezāko slapjo hodrotērpu Šādos apstākļos? Tās nav 24h. Tās nav pat 12h, ja godīgi. Līķi jūrā meklēt par nodokļu maksātāju naudu NAV vērts. Labāk tā vietā palīdzēt tiem, kuri vismaz apzināti negrūž sevi nāvē tādā veidā, ka apturēšanai vajadzīgi ciktur kuģi un helikopters. A ja nav neviena cita, kam palīdzēt, tad lai tie glābēji labāk atpūšas, un kad būs jāglābj kādi, kuri vēl ir dzīvi, pilnvērtīgāk spēj palīdzēt tiem..
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:January 5th, 2015 - 12:04 am
(Link)
ciktur kuģi un helikopters? spriežot pēc tā, ko saka tie, kuri bija tur uz vietas, pietiktu ar vienu ūdensmoci, kurš spētu ierasties pāris stundu laikā, kamēr vēl nebija zaudēta redzamība, kuru reāli turēja vairākas stundas. es neesmu liels spečuks par ūdensmočiem, cik droši tie var iet vairākus simtus metru iekšā jūrā šādos apstākļos, par to varētu smalkāk pastāstīt jz. siltavieta. bet ja glābējiem ir viens pusstundu pielaižams gumijas pūslis, tad pat nespeciālistam ir skaidrs, ka kaut kas ar to lietu nav īsti kārtībā. un tikai tad pieslēdzas lielgabals pa zvirbuļiem jeb ciktur kuģi un helikopters. bet tas vispār ir par atsevišķo tēmu, kuru apzināti negribēju cilāt. stāsts ir par to, ka citviet internetos man gadījās uzskriet krietnai saujai pieaugušu un saprātīgu cilvēku ar vaļaspriekiem virs vidējās bīstamības, tipa moči utt, kuri uzskata, ka lūk tieši šāda sporta aktīvistus glābt nevajag VISPĀR, nav pat runas par to, cik ilgi ir saprātīgi turpināt glābšanas mēģinājumus, bet ka jebkurš solis no glābēju puses ir resursu šķērdēšana. tad nu man jājautā, kam tad tie glābēji ir domāti, vai tad ne glābšanai? nemaz nerunājot par to, ka ir tik viegli, kā bārbala te saka, truli atspārdīt. "man tas sports liekas stulbs, nevajag tādus glābt". tā taču var pateikt par jebkuru, ne?
[User Picture]
From:[info]basta
Date:January 5th, 2015 - 12:23 am
(Link)
bet pa lielam, komenti ir tādi pat kā par idiōtiem, kas brauc ceļot, bieži pat ārā no dzimtās tēvijas, un iekuļas visādās nepatikšanās.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:January 5th, 2015 - 12:57 am
(Link)
idiōti ir visi, kuri nedara to, ko daru es un tā, kā man patīk!
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:January 4th, 2015 - 06:25 pm
(Link)
Ja nav iedalīts budžets, tad valsts vispār neko nevar. Tikai brīvprātīgi vai par ziedojumiem.
[User Picture]
From:[info]dominika
Date:January 4th, 2015 - 07:01 pm
(Link)
Droši vien. Jāatzīstas, kas es neesmu iedziļinājusies notiekošajā un tāpēc nevaru komentēt, par to, vai glābšanas operācijā manā skatījumā ieguldīti pārmērīgi līdzekļi. Bet katrā ziņā vainot upuri, manuprāt, ir lieki un nepiemēroti jebkurā gadījumā.
[User Picture]
From:[info]aktrise
Date:January 4th, 2015 - 07:46 pm
(Link)
Nenormāli žēl puiša
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:January 5th, 2015 - 12:05 am
(Link)
tieši tā.

hackers counter system