Pērkons ([info]perkons) rakstīja,
@ 2013-05-28 22:49:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Piedāvāju sadoties rokās un nostāties uz dzelzsceļa sliedēm posmā Rīga - Sloka, tīri tā, lai vilcieni respektē gājēju.
Vai automobīļiem triekties uz 90 km/h pa Jomas ielu, lai gājēji respektētu vāģus.
Vai gājējiem bradāt pāri noparkotajām automašīnām ielu malās — lai respektē.
Un to atkārtot reizi mēnesī, vismaz!

Tad nu gan mēs padzīvosim zaļi!

Bet, ja nopietni:

a. Fiksīši jāaizliedz ar likumu Rīgas centrā, jo — kas tālāk? Autobuss bez bremzēm? Meklējiet velotreku, malači!
b. Kruīza velosipēdi - jāaizliedz ar likumu Rīgas centrā, jo te nav "vizināšanās" — te ir satiksme.
c. Man patiešām ir ļoti lielas šaubas, ka liela daļa šo censoņu, kuri piedalās šajos praidos, var izbraukt "astotnieku" no auto norobežotā placī.
d. Esmu runājis! Visiem paldies par uzmanību. Uzmanību!

Tiem, kas tankā uz šejieni


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]milda
2013-05-28 23:42 (saite)
Jā. Palasījos par to plānoto balagānu.

(Atbildēt uz šo)


[info]indulgence
2013-05-29 08:53 (saite)
Es vairāk brīnos, ka CSDD nav noreaģējuši uz to visu un nav nākuši klajā ar paziņojumu, ka nu, pateicoties velopraidistu lūgumiem, visiem viņiem nepieciešamas ķiveres jau no brīža, kad uzkāpj uz veļļuka, un lai satiksme būtu drošāka, katram, kurš vēlas izbraukt no dzīvokļa, par noteikto taksi jākārto CSN eksāmenu un jāiegādājas velosipēda braukšanas apliecību (nu tur lai viņus respektē†u utt.). Praidisti panākuši savu - nu šos uztver kā pilntiesīgus satiksmes dalībniekus, - bet CSDD papildus peļņa (nu un aksesuāru ražotāji lai dalās procentā par pārdoto ķiveru skaita pieauumu). Tb izmantot situāciju, "pēc lasītāju lūguma" pārkārtojot to sev pa prātam. Aš jābrīnās, ka tas vēl nav darīts.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]black_data
2013-05-29 12:10 (saite)
Par ķiverēm diskusija ir sen. Ar velosipēdu bez bremzēm (lasi fiksīti) pēc CSN braukt nevar. Pa ielu bez vismaz velosipēda tiesībām, kas paģēr teorētisko eksāmenu, braukt pa ielu nedrīkst. Ko tad tu vēl gribi? Pilsētā arī auto atļautais braukšanas ātrums ir 50 km/h, bet nez kāpēc caurmērā pa galvenajiem maršrutiem ir 65.

Vēl jau patīk pieminēt ceļa nodokli. Bet, goda vārds, ja nodoklis aizies velo infrastruktūrai, nevis kā parasti kopējā kasē, un izņemsim punktu, ka gājēji drīkst pārvietoties pa veloceļu netraucējot velosipēdu satiksmi, esmu gatavs maksāt savus 15 - 20 latus gadā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]romija
2013-05-29 12:35 (saite)
Kāpēc tik bieži var lasīt par bojātām velo bremzēm? Vai tiešām nav jāiziet obligātā tehniskā apkope?
Un ko darīt, ja velosipēdists notriec gājēju un aizlaižas? Mašīnai vismaz var pierakstīt numuru, ja kas, bet kā lai notver gājēju notriekušu velosipēdistu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]black_data
2013-05-29 12:45 (saite)
Tehniskās apskates nav. Gājēju notriekušu velosipēdistu, drošvien, meklē pēc tāda paša principa, kā meklē urlānu kurš ir kādu piekāvis.

Uz patiesību nepretendēju, bet pieļauju, ka stāsts ir par samērību, kādēļ nav obligāta tehniskā apskate un numurzīmes. Debīliķis uz velosipēda nav bīstamāks par debīliķi naktsklubā, kamēr auto ir vairāk kā tonnu smags slepkavības ierocis, kur tehniskām ķibelēm un neuzmanībai ir krietni smagākas sekas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]romija
2013-05-29 12:54 (saite)
Es saprotu, ka urlāni ir urlāni. Uz naktsklubu var neiet, bet pa ietvi ir jāiet. Un ja tevi tāds urlāns ar bojātām bremzēm vai apdzēries notriec, tad tu esi absolūti bezpalīdzīgs. Urlāns ir tālēs zilajās, bet tev vēl ilgi jāstaigā pie ārstiem un jāsaudzē salauztās ribas. Tajā, ka gājējs uz ietves nevar justies drošs, ir kaut kas absolūti nepareizs pašos pamatos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]black_data
2013-05-29 12:57 (saite)
Un visiem vīriešiem uzmavas, ja nu izvarotājs? Pa ielu takš jāiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]romija
2013-05-29 12:59 (saite)
Lūk, lūk, visas sarunas ar velosipēdistiem beidzas ar demagoģiju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]black_data
2013-05-29 13:06 (saite)
Fight fire with fire. Ja diskusijā tiek ienesta tēma, ka bez velosipēdistiem idiotu un apdraudējumu uz ielām nav, ko citu darīt. Like piedzēries urlāns nevarētu izbraukt ar kantaino pasātu pa Valdemārielas trotuāru.

Bet tagad diskusijā ir parādījies arī ad hominem, jo mani argumenti un minējumi nav valīdi, jo es esmu "velosipēdists". Tā tāda sekta pēc žīdmasonu parauga, kas plāno sagrābt pasauli, un gājējus sadzīt akmens lauztuvēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pirx
2013-05-29 14:56 (saite)
Toties auto ir daudz vieglāk pamanāms slepkavības ierocis salīdzinājumā ar velosipēdu (ar kuru arī var attīstīt diezgan ievērojamu ātrumu). Man ir zināms gadījums, kad paziņu uz ietves smagi traumē velosipēdists, kurš "nepamanīja".

Obligātas numurzīmes un reģistrāciju (nezinu par apskati) vajadzētu pašu velosipēdistu labad, jo tas varētu apgrūtināt zagto ričuku realizāciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]black_data
2013-05-29 15:04 (saite)
Nu, likumdošanas varas man nav, ja neskaita to portālu, kā nu viņu sauca.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]oblica
2013-05-29 09:52 (saite)
+

(Atbildēt uz šo)


[info]jk
2013-05-29 12:27 (saite)
Pilnīgi piekrītu. Tāda sajūta ka bērneļi lecas nevēloties iemācīties kaut vai elementārus satiksmes noteikumus, nokārtot velosipēda tiesības (kas ir obligāta prasība, lai piedalītos satiksmē) un nerespektē citus dalībniekus.

(Atbildēt uz šo)


[info]zetinja
2013-05-29 14:32 (saite)
Par kruīza un pludmales velo stūres platumu piekrītu. Visādi citādi ir ļoti daudz (kas interesanti lielais vairums meiteņu un saujiņa vecāku kungu) kas neprot taisnu trajektoriju ieturēt, lai vai kāds būtu velosipēds starp kājām iespiests.

Bet par kritiskajām masām - priekš kam tur baigi vākties un kko darīt - vnk ņem un brauc, kad vajag un kur vajag. Ierosinājums vākties kopā reizi mēnesī ir tāda pazīme, ka organizatoriem mīziens, ka ikdienā pietiekoši daudz braucēju tomēr nesavācas, tapēc savas taisnības pierādīšanai vajag svētdienas ripinātājus palīgā paaicināt.


(Atbildēt uz šo)


[info]pirx
2013-05-29 14:52 (saite)
Pielēju eļļu ugunī par to, ka prasītos policijas akcija, kas velosipēdistiem atgādinātu par noteikumiem, kas uz tiem attiecas.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?