Pērkons ([info]perkons) rakstīja,
@ 2013-05-28 22:49:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Piedāvāju sadoties rokās un nostāties uz dzelzsceļa sliedēm posmā Rīga - Sloka, tīri tā, lai vilcieni respektē gājēju.
Vai automobīļiem triekties uz 90 km/h pa Jomas ielu, lai gājēji respektētu vāģus.
Vai gājējiem bradāt pāri noparkotajām automašīnām ielu malās — lai respektē.
Un to atkārtot reizi mēnesī, vismaz!

Tad nu gan mēs padzīvosim zaļi!

Bet, ja nopietni:

a. Fiksīši jāaizliedz ar likumu Rīgas centrā, jo — kas tālāk? Autobuss bez bremzēm? Meklējiet velotreku, malači!
b. Kruīza velosipēdi - jāaizliedz ar likumu Rīgas centrā, jo te nav "vizināšanās" — te ir satiksme.
c. Man patiešām ir ļoti lielas šaubas, ka liela daļa šo censoņu, kuri piedalās šajos praidos, var izbraukt "astotnieku" no auto norobežotā placī.
d. Esmu runājis! Visiem paldies par uzmanību. Uzmanību!

Tiem, kas tankā uz šejieni


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]romija
2013-05-29 12:35 (saite)
Kāpēc tik bieži var lasīt par bojātām velo bremzēm? Vai tiešām nav jāiziet obligātā tehniskā apkope?
Un ko darīt, ja velosipēdists notriec gājēju un aizlaižas? Mašīnai vismaz var pierakstīt numuru, ja kas, bet kā lai notver gājēju notriekušu velosipēdistu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]black_data
2013-05-29 12:45 (saite)
Tehniskās apskates nav. Gājēju notriekušu velosipēdistu, drošvien, meklē pēc tāda paša principa, kā meklē urlānu kurš ir kādu piekāvis.

Uz patiesību nepretendēju, bet pieļauju, ka stāsts ir par samērību, kādēļ nav obligāta tehniskā apskate un numurzīmes. Debīliķis uz velosipēda nav bīstamāks par debīliķi naktsklubā, kamēr auto ir vairāk kā tonnu smags slepkavības ierocis, kur tehniskām ķibelēm un neuzmanībai ir krietni smagākas sekas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]romija
2013-05-29 12:54 (saite)
Es saprotu, ka urlāni ir urlāni. Uz naktsklubu var neiet, bet pa ietvi ir jāiet. Un ja tevi tāds urlāns ar bojātām bremzēm vai apdzēries notriec, tad tu esi absolūti bezpalīdzīgs. Urlāns ir tālēs zilajās, bet tev vēl ilgi jāstaigā pie ārstiem un jāsaudzē salauztās ribas. Tajā, ka gājējs uz ietves nevar justies drošs, ir kaut kas absolūti nepareizs pašos pamatos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]black_data
2013-05-29 12:57 (saite)
Un visiem vīriešiem uzmavas, ja nu izvarotājs? Pa ielu takš jāiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]romija
2013-05-29 12:59 (saite)
Lūk, lūk, visas sarunas ar velosipēdistiem beidzas ar demagoģiju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]black_data
2013-05-29 13:06 (saite)
Fight fire with fire. Ja diskusijā tiek ienesta tēma, ka bez velosipēdistiem idiotu un apdraudējumu uz ielām nav, ko citu darīt. Like piedzēries urlāns nevarētu izbraukt ar kantaino pasātu pa Valdemārielas trotuāru.

Bet tagad diskusijā ir parādījies arī ad hominem, jo mani argumenti un minējumi nav valīdi, jo es esmu "velosipēdists". Tā tāda sekta pēc žīdmasonu parauga, kas plāno sagrābt pasauli, un gājējus sadzīt akmens lauztuvēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pirx
2013-05-29 14:56 (saite)
Toties auto ir daudz vieglāk pamanāms slepkavības ierocis salīdzinājumā ar velosipēdu (ar kuru arī var attīstīt diezgan ievērojamu ātrumu). Man ir zināms gadījums, kad paziņu uz ietves smagi traumē velosipēdists, kurš "nepamanīja".

Obligātas numurzīmes un reģistrāciju (nezinu par apskati) vajadzētu pašu velosipēdistu labad, jo tas varētu apgrūtināt zagto ričuku realizāciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]black_data
2013-05-29 15:04 (saite)
Nu, likumdošanas varas man nav, ja neskaita to portālu, kā nu viņu sauca.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?