Nezāles neiznīkst ([info]jan09) rakstīja,
@ 2020-12-09 11:22:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pn
par nenozīmīgo:

FB, ziņu, Indulgences pēdējā posta uc fona kairinājumu ietekmē padomāju, ka idejai par pensijas atcelšanu, kā tādai, nav ne vainas (vai vismaz ir pelnījusi diskusiju).
Attiecīgi, mana pensija ir mana problēma (bērni, nekustamais īpašums, uzkrājumi), bet - dārgā valsts, attiecīgi samazini savu apetīti!
Samaksāšu savu slimokases apdrošināšanu, atlikšu vecumdienām, un - valstij ne vairāk kā 10to tiesu, kā agrāk baznīcai!

Pie citām idejām, par saeimu, ministriem, partijām:
lai netērētu līdzekļus, tiek veikta loterija, tikai pilsoņi pēc personas koda, no 21-61 gadu vecumam (atskaites punkti pilngadība un pensijas vecums mīnuss 4 gadi).
x100 uz Saeimu,
x2 uz katru ministriju (ministrs un sekretārs).
Prezidentu izlozē no augstāk minētajiem vēsturiskajiem uzvarētājiem (neveiksminieki kā prezidenti nav vajadzīgi).
Atkārto katrus 4us gadus.

Tāpat var ievēlēt arī uzņēmuma padumju locekļus.
(iespējams, ka jānosaka obligāta medicīniskā komisija pirms iekļaušanas sarakstā uz izlozi, vai arī pēc izlozes, pirms stāšanās amatā).

Viss tas pats pašvaldību sakarā.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]snauts
2020-12-09 13:50 (saite)
Pirms izlozes vispār jāpiesakās, kas vēlas vai būtu gatavs to darīt. Pēc tam katram iedzīvotājam ir trīs vai piecas vai desmit balsis, kuras viņš var atdot pa vienai kādam no gribētājiem. Pēc tam tos gribētājus sakārto pēc iegūto balsu skaita un tad rīko izlozi starp augšējiem 20%-50% no tiem, kas ieguvuši visvairāk balsu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

;)
[info]jan09
2020-12-09 13:53 (saite)
Nesarežģīsim vienkāršas lietas, jau VIL teica, ka katra ķēkša var vadīt valsti, un , paskatoties apkārt, es viņam pilnībā piekrītu!
Bez tam, pilsonība nozīmē ne tikai tiesības, bet arī pienākumus!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]snauts
2020-12-09 14:00 (saite)
OK, piekrītu, uz to varētu raudzīties kā uz "obligāto politisko dienestu", bet kas attiecas uz ķēkšām, protams, ka var, bet vai vajag? Un vispār, kas ir VIL?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]jan09
2020-12-09 14:26 (saite)
VIL = Vladimirs Iļjičs Ļeņins (Uljanovs)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]snauts
2020-12-09 14:27 (saite)
Eh, kā gan es neiedomājos, mūžu dzīvo, mūžu mācies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]divas_zosis
2020-12-09 15:08 (saite)
Mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]217
2020-12-09 14:30 (saite)
nezinu, man jau gadus desmit ir aizdomas, ka tad, kad es tikšu līdz pensijai, viņas vnk nebūs :D tapēc ir tie visādie plāni par īpašumiem, akcijām, uzkrājumiem utt.

bet es nezinu, kā tādu bez-pensijas sistēmu būtu iespējams ieviest, jo tad ir jābūt kkādam nogriežņa punktam, kurā pasaka, ka, piemēram, viss, zaķīši, tie, kam šogad 12 gadi, tiem pensijas nebūs, sāciet domāt tagad paši par nākotni. un tad būs baigā bļaušana vienā nogriežņa punkta pusē. jo nevar jau tagad, piemēram, tiem, kam 59, pateikt, a jums nebūs, draugi, pensijas, tam nogriešanas punktam ir jābūt pietiekami tuvu nulles punktam. un tad vēl būtu jautājums par to, ka daļa sabiedrības nevarēs sev sakrāt pensijai ļoti objektīvu iemeslu pēc, piemēram, ilgstošas slimības, invaliditāte, utt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

;)
[info]jan09
2020-12-09 14:36 (saite)
Ja par UK - to, ka sistēma buksē, caur puķēm pateica jau 2016, kad UK ieviesa obligātās pensiju iemaksas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kreiza
2020-12-09 14:44 (saite)
Tā ideja par loteriju man patīk :) Varētu tik un tik procentus ar augstāko izglītību, tik un tik sievietes un tml., lai visi tiek pārstāvēti :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

;)
[info]jan09
2020-12-09 16:01 (saite)
Nevajag sarežģīt, lai visu izšķir vnk loterija!
Procenti, noteikumi, un neveiksminieki mums nav vajadzīgi!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2020-12-09 14:46 (saite)
Vēsturiski iemesls, kādēļ vispār tika izgudrota un ieviesta tāda lieta kā pensijas, bija tas, ka daļa sabiedrības vecumdienas, zaudējot darba spējas, pavadīja pilnīgā trūkumā. Ne visiem ir iespējams veidot pietiekami lielus uzkrājumus vecumdienām. Un arī tiem, kam ir tādas iespējas, viskautkas var notikt, dzīve nav rožu dārzs - bērni var nomirt, īpašumi var nodegt, iekrājumus var pazaudēt banku krīzēs, utt. Principā, apsverot ideju par atteikšanos no pensiju sistēmas, ir jāsaprot, ka tas nozīmēs pilnas ielas ar ubagojošiem vecīšiem.

Jebšu, īsumā: sabiedrība, kurā nav sociālā nodrošinājuma senioriem, nav nekāda oriģināla un inovatīva ideja, tādēļ iesaku paskatīties vēstures pieredzi, ja ir vēlme šo ideju apcerēt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

;)
[info]jan09
2020-12-09 16:15 (saite)
Vienmēr ir opcija palaist dažus desmitus dažāda veida loteriju, - pabalstiem, veselības aprūpei, izglītībai utt. ;)
Un - nevajag jau nu izlikties, ka LV līdz šim ir ļoti rūpējusiem par pensionāriem vai invalīdiem, izņemot "caurumus" likumdošanā, kas dažiem ļauj saņemt gan 4k, gan 19k ikmēneša pensiju.
Zudusī paaudze, strādājuši nepareizajai valstij uc izteicieni, pensiju fonda izlaupīšana utt labi apliecina attieksmi.
Iespējams, ka šodienas pensionāri vēl ir stipri privileģēti, salīdzinot ar laika posmu pēc 10, 20, vai 30 gadiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]hedera
2020-12-09 16:33 (saite)
Neviens neizliekas, ka šābrīža pensiju un vispār sociālā nodrošinājuma sistēma LV ir izcila. Tādā kontekstā ideja nevis labot un uzlabot, bet atcelt vispār nafig, ir radikāla un, manuprāt, nemaz nav pārdomāta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]jan09
2020-12-09 16:45 (saite)
Ar šo visu pie Indulgence, es tikai apcerēju viņa postā izteikto ideju, piemetot savas 5 kapeikas.
Pie manis, lūdzu, ar idejām ap/par politisko loteriju kā jauno Latvijas "know how" a la nokia latviešu gaumē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]apokaplis
2020-12-09 15:05 (saite)
ka būtu ja mēs atceltu arī citas sociālās garantijas, lai atvieglotu nodokļu slogu vēl vairāk?

mēs varētu piemēram naudas taupīšanas ietvaros atbrīvot visus ārstus. un kad būs jāpieņem tavu pēcnācēju dzemdības, pēc personas kodu principa izlozēsim tev vecomāti

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

;)
[info]jan09
2020-12-09 16:04 (saite)
Atcerējos vēsturisko teicienu: "čukča ņe čitateļ, čukča pisaķeļ"
Ja būtu izlasījis Indulgences postu, vai vismaz manu postu pilnībā, būtu pamanījis piezīmi par slimokasi.
Ja nezini, kas tā tāda, pajautā Gūgles tantei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]apokaplis
2020-12-09 16:12 (saite)
bija slinkums par to zoboties, jo gari jādrukā, bet īsumā lūdzu:

diezgan zemiska ir attieksme pret līdzcilvēkiem, ja vēlies likvidēt sociālās gatantijas, kuras, tavuprāt, tev nebūs nepieciešamas. bet protams ērtību dēļ vēlies paturēt tās, kuru personisko vajadzību nespēj noliegt.

šādi savtīgi domu gājieni savā tautā ir jāsauc pie atbildības un aktīvi jākaunina.

lūdzu ej kaktā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]jan09
2020-12-09 16:16 (saite)
Interesanti, esi debīls, vai vnk izliecies?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: ;)
[info]kramers
2020-12-09 16:24 (saite)
Slīcēju glābšana ir pašu slīcēju rokās.
Nav ko dzemdēt bērnus ja nespēji tos pabarot un izskolot.
Par slimajiem un kropļiem- izdzīvo stiprākais. Neredzu jēgu tērēt desmitiem tūkstošu indivīdam kurš nekad nespēs tos valstij atgriezt nodokļos.
Pieraduši te visu pieprasīt no mistiskas valsts, tobiš maniem maksātiem nodokļiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]nxn
2020-12-10 17:45 (saite)
Diez vai tu tā teiktu, ja tev būtu bērns invalīds. Ja tā bija sarkastiska piezīme, tad nevietā un neveiksmīga

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]kramers
2020-12-10 23:57 (saite)
Ja nepietiek naudas un iespēju lai izārstētu visus, tad manuprāt jēdzīgak ir ārstet tos kas būs spējīgi dot kādu labumu nevis mūžīgi uzturet dārzeņus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kramers
2020-12-09 15:16 (saite)
Pensiju un bezdarbnieku pabalstu vietā atvērt Zupas Virtuves. Un anulēt atlaides sabiedriskajā- staigāt ir veselīgi.
Un 4 gadi ir par daudz- loteriju rīkot katru gadu (var uz Ziemassvētkiem)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

;)
[info]jan09
2020-12-09 16:07 (saite)
Laba doma, citas izklaides vispār vairs nevajadzēs!
Mosh arī pieeju zupas virtuvei, vai pabalstiem var noteikt loterijā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]kramers
2020-12-09 16:16 (saite)
Nu nē- šķivīti zupas mēs varam atļauties pasniegt visiem. )
A vot ievēlets tu vari but vienu reizi mūžā, pēc tam sorry.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]jan09
2020-12-09 16:17 (saite)
Protams, citiem arī jādod iespēja!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mranarhs
2020-12-09 16:24 (saite)
Tāpat bez bēgļu uzņemšanas neiztikt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

;)
[info]jan09
2020-12-09 16:29 (saite)
Protams, te arī zupas virtuves noderēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?