pajautaa

Sirds sažņaudzas čokurā

« previous entry | next entry »
Aug. 19., 2009 | 11:37 am
posted by: ho_tai in pajautaa

Pie vienas hruščovkas Ieriķu trīs kaķenes ražo pēcnācējus. Staigā viena mamma ar diviem 4 mēnešus veciem kaķēniem, pārītits kādus6 mēnešu vecu kaķēnu, kurus laiku pa laokaim paņurka mazas meitenes, un viena mamma ar milzīgu punci. Jau sazinājos ar Vides departamentu, bet viņi atbildēja, ka naudas akcija"noķer- steralizē- atlaid" beigusies. Es varot pati ķert slimos kaķus un nest un par velti veikt eitanāziju. Varbūt kādas idejas, ko var iesākt? Varbūt kādam vajag kādu pusmežonīti ,un varu pateikt, kur tos meklēt? Pašai jau mājas ir viens bijušais klaidonis ar noēstu brangu vēderu un nešpetnu raksturu, kas nepacietīs konkurenci.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {41}

durka

from: [info]durka
date: Aug. 19., 2009 - 11:41 am
#

es varu sabraukt ar mašīnu.
esmu jau iepraktīzējies ^-^

Atbildēt | Diskusija


hidari

from: [info]hidari
date: Aug. 19., 2009 - 12:05 pm
#

gudrītis

Atbildēt | Iepriekšējais


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Aug. 19., 2009 - 11:47 am
#

Izej kādreiz ārpus sava rajona. Tā ir visur un pasaulei par ielāpu nebūsim.

Atbildēt | Diskusija


asns

from: [info]ho_tai
date: Aug. 19., 2009 - 12:08 pm
#

Cilvēki bez ambīcijām :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Aug. 19., 2009 - 12:14 pm
#

Vai nu sadzīvo ar realitāti, vai nobeigsies.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]affair
date: Aug. 19., 2009 - 12:15 pm
#

mans ieteikums būtu - vecajām pendžām, kas tik rūpīgi baro piemājas kaķus un rada tiem lielisku vairošanās vidi, likt izdzert indi. vai arī tad lai ved visus pēcnācējus uz saviem dzīvokļiem.

Atbildēt | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Aug. 19., 2009 - 12:19 pm
#

true
tāda baigā divkosība

Atbildēt | Iepriekšējais


vecais indiānis džims

from: [info]jim
date: Aug. 19., 2009 - 12:24 pm
#

it aint so simple. nenoliegsi, ka viņas grib labu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]skrejuma
date: Aug. 19., 2009 - 12:33 pm
#

viņas ievēro likumu. nebarot = atstāt bez aprūpes = likuma pārkāpums.
slikti, ja viņas nesterilizē & aprobežojas ar reņģu iedošanu.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]sursurs
date: Aug. 19., 2009 - 12:34 pm
#

nu labāk būtu, ja katra tāda tante labāk to kaķi paņemtu sev dzīvoklī - tad šie nevairotos un arī noteikti justos labāk - nekā kkādos _20grādos ziemā salt utt.

Atbildēt | Iepriekšējais


durka

from: [info]durka
date: Aug. 19., 2009 - 12:27 pm
#

+1

vel ir variants brakt virsu aar mashiinu ritigi funny LD:d

Atbildēt | Iepriekšējais


asns

from: [info]ho_tai
date: Aug. 19., 2009 - 12:28 pm
#

Nu tur ir tāda kārtīga barotava :) Salikti stāvos plaukti, kur kaķiem gulēt. Pat zīmīte- dzīvniekus barot šeit. Kāds gādīgs pensionārs pat kaķiem bija atnesis kārtīgu bļodu ar boršču. Diemžēl pie ārstiem gan neviens viņus neaizgādā...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: anonīmiķis
date: Aug. 19., 2009 - 12:41 pm
#

Nu baigi labi, ka viņiem ir tāda laba dzīve tur, mājiņas un tā.
Vai pazīsti barotājus? Ar viņiem jāparunā ar sterilizāciju.
Vispār jau to var darīt bez maksas ar maznodrošināto izziņu.
Bet ja sakontaktēsi mani fiksi, varēsim kaut ko sarunāt kepinas@inbox.lv

Ja tomēr nē - cik darīsi & būs - piekrītu piilei & savāc no katra pa ls2
un kopā vajadzēs kādus nu ls25 vienam

un par kaķēniem : ))
arī cik darīsi - tik būs. tie kas jau kaut cik darās, to māju jau ir pilnas ar dažādākajiem kaķiem pagaidu mājās & tavs stāsts ir tikai viens no daudziem, daudziem, daudziem, ko uzklausa dzīvniekorganizācijas

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


piile

from: [info]piile
date: Aug. 19., 2009 - 01:37 pm
#

man viens dakteris piedāvāja kaķenes sterilizēt par pašizmaksu - 21ls. par runčiem varētu būt vēl lētāk...

Atbildēt | Iepriekšējais


mafia

from: [info]mafia
date: Aug. 19., 2009 - 03:34 pm
#

bez savvaļas kaķiem pilsētās nu nekādi! maskavā esot bijis eksperiments, ka no viena rajona izvākuši pilnīgi visus klaiņojošos kaķus, lai būtu skaisti un tīri, bet notika negaidītais - šausmīgi savairojās žurkas un dabūja tos kaķus vest atpakaļ :D

Atbildēt | Iepriekšējais


Antuanete

from: [info]antuanete
date: Aug. 19., 2009 - 12:26 pm
#

Ja tiešām rūp, tad atlicini naudiņu sterilizācijai; varbūt sazinies ar dzivniekusos.lv, viņi zinās pateikt, kā to labāk nokārtot.

Atbildēt | Diskusija


asns

from: [info]ho_tai
date: Aug. 19., 2009 - 12:33 pm
#

Jā :) Vienas kaķenes sterlizācija Ls 35.

Atbildēt | Iepriekšējais


piile

from: [info]piile
date: Aug. 19., 2009 - 12:31 pm
#

vari sarīkot akciju - noziedojam katrs pa 2ls. varam censties savākt naudiņu sterilizācijai! es piemetīšu.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]chmo
date: Aug. 19., 2009 - 12:53 pm
#

Ir taču jābūt kādam saprātīgākam veidam kur likt naudu.

Nu nav nekādas vajadzības ar šādām lietām nodarboties. Ja tur ir kaut kāda barotava uztaisīta, tad taču ir skaidrs, ka tie dzīvnieki tur nāks. Nedzims šitie, atnāks kaut kādi citi no kaimiņu pagalma. Nu kā var nesaprast elementāras lietas..? Tāpēc jau arī viņu ir tik daudz, ka var normāli pierīties.

Vajadzētu vispār likt administratīvo sodu par klaiņojošu dzīvnieku barošanu. Ja tas darbotos un kvītis tiktu rakstītas, tad šitāda kaķu problēma ātri vien izbeigtos.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]skrejuma
date: Aug. 19., 2009 - 01:22 pm
#

Un kā tad tu iesaki to naudu saprātīgāk izlietot, ko? Un ar ko TU nodarbojies? Pastāsti! Pastāsti ar ko ir vajadzība nodarboties.


Dzīvnieku aizsardzības likums.

4.pants. (1) Aizliegta cietsirdīga izturēšanās pret dzīvniekiem, tas ir:


3) dzīvnieka atstāšana bez aprūpes;

4) dzīvnieka atstāšana bezpalīdzīgā stāvoklī;

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]chmo
date: Aug. 19., 2009 - 01:31 pm
#

Labāk ir, teiksim, to naudu iemest kastītē pie Rimi kases. Jā, es to daru, turklāt pietiekoši regulāri.

Protams, tas likums ir galīgi stulbs. Tev tiešām nav saprotama vienkāršā sakarība ir ēdiens = ir dzīvnieks?

Kāpēc mazpilsētās nav tik daudz (vai arī nav vispār) šādu dzīvnieku? Domā, tur cilvēki baigi sociāli apzinīgāki ir? Nu muļķības, tur vienkārši netiek organizēta kaut kāda centralizēta barošana un droši vien arī tās apjūsmošana tīmeklī.

Būsim godīgi, ja tu (nu ne Tu, bet kāds) kaut kādu klaiņojošu lopiņu sāc barot, tad vajadzētu par to rūpēties A-Z, nevis izlikties, ka notiek kaut kāda pasaules glābšana no tā vien, ka viņiem ir ko ēst. Tieši otrādi - šāda bezatbildīga barošana tikai vairo "bezplīdzīgo" dzīvnieku skaitu, turklāt ģeometriskā progresijā. Būtībā pilsētā šādam ēdienam pieejamam nebūtu jābūt un dažu paaudžu laikā tas viss izbeigtos.

Ir jau arī kaut kādi pamestie dzīvnieki, bet lielāko daļu populācijas sastāda tādi, kas cilvēka mājas nav redzējuši.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


piile

from: [info]piile
date: Aug. 19., 2009 - 01:35 pm
#

redzi, bet es piekrītu palīdzēt viņus sterilizēt, lai viņi nevairotos. man nav nekāda vēlēšanās, lai viņu skaits pieaugtu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]chmo
date: Aug. 19., 2009 - 01:40 pm
#

Bet saproti taču to, ka sterilizēs šos, tas dos tik nekādu risinājumu, ka nav vērts to darīt. Ar to, ka tiks "sterilizēts viss pagalms" nekas neatrisināsies, ja tur būs tās barotava, jo uz to atvilksies citi kaķi un turpinās to visu bardaku.

Ja tur var kaut kā palīdzēt - tad likvidējot (ja gribam būt humāni - tad likvidējot pakāpeniski) to barotavu.

Tas ir apmēram tāpat, ka tu atstāj karstā vasarā uz galda pie atvērta loga kaut kādu saldu bulciņu vai ko citu, tad istabā sāk lidot mušas, lapsenes utml., tu vari viņas sist un dzenāt, cik gribi, vienalga, viņas tur nāks.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


piile

from: [info]piile
date: Aug. 19., 2009 - 01:59 pm
#

zini, es esmu runājusi ar šīm tantēm - barotājām, & nekādi es viņas neesmu spējusi pārliecināt. es pilnībā piekrītu, ka nevajadzētu barot. taču, ja man neizdodas likvidēt barotavas, es varu rīkoties savādāk. tici man, sterilizējot krasi samazina populāciju. ja mēs rīkotos cītīgi, varētu tiešām palīdzēt kaķiem. pēc Tavas attieksmes varētu saprast, ka labāk ir nedarīt neko. žēl gan!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]skrejuma
date: Aug. 19., 2009 - 01:45 pm
#

Nu stulbs ir stulbs.
Viens izmests kaķis var "saražot" desmitiem klaiņojošo pēc sevis. Nesaprast???
Un jā - izmestā kaķa bērni mājas nekad nav redzējuši!!!
Sākums ir cilvēks, grozi kā gribi.
Jā, barošana neatrisina, ir jāsterilizē, bet to tak mēs saprotam, ko tu ņemies!
Bet tikmēr man ir NULLE cieņa pret cilvēkiem, kas uzskata, ka kaķim ir jāmirst badā. Tev patiktu būt uz ielas un mirt badā?

Un katru dienu tiek ziņots par vairākiem cilvēka izmestiem, vnk taisnā ceļā izmestiem kaķiem uz ielas, tā kā nemaz tik maz nav & kur nu vēl tie par kuriem neviens neziņo.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]chmo
date: Aug. 19., 2009 - 01:54 pm
#

Ir tāds viens teiciens par strīdēšanos, tāpēc es to no savas puses ar šo postu labāk beigšu.. :)

Bet ēdiena pārāk liela pieejamība neapšaubāmi veicina to reproduktīvo procesu. Tā kā pilsētvidē nav citu dzīvnieku, tas citādi netiek ierobežots. Ja tas notiktu kāda meža masīva malā, tad šo procesu noregulētu lapsas un citi tamlīdzīgi dzīvnieki, arī viss būtu kārtībā, bet nav.

Tāpēc arī pārtikas pieejamības ierobežošana ir pirmais solis ceļā uz situācijas normalizēšanos.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]skrejuma
date: Aug. 19., 2009 - 03:26 pm
#

Nē.

Atbildēt | Iepriekšējais


Linda

from: [info]indeed_girl
date: Aug. 19., 2009 - 01:25 pm
#

Būtībā jau pasaulē tā iekārtots - nu nevaram mēs visiem palīdzēt. Un nevaram būt par visiem dzīvnieciņiem atbildīgi. Tāpat kā par tik daudz cilvēkiem mūsu pasaulē nav kas parūpējās. Diemžēl tāda ir tā lieta. Un tad vai nu mums ir jāatver savi maciņi, vai jāpaņem visi kaķīši uz mājām vai arī jānodur galvas un jāizliekas, ka tos neredzam, lai sirds nelūzt pušu.
Nu, vēl jau varam visi darboties ar kārtīgu labdarību un taisām augšā daudz, daudz dzīvnieku mītņu un ieguldām tur naudu, bet tas jau viss tāds brīvprātīgais darbiņš. Un varbūt ar laiku atmaksāsies, bet tikai ar dzīvnieku mīlestību, diemžēl!

Atbildēt | Diskusija


from: [info]chmo
date: Aug. 19., 2009 - 01:33 pm
#

Vajag cīnīties ar cēloņiem, nevis sekām.

Kāds ir lielā klaiņojošo kaķu skaita cēlonis? Tie, kas viņus ir kaut kur pametuši? Nē, tie, kas nodrošina viņus ar ēdienu!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]skrejuma
date: Aug. 19., 2009 - 01:46 pm
#

JĀ, TIE KAS VIŅUS PAMETUŠI!
NERUNĀ, JA NEZINI.
Un tu NEZINI.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


asns

from: [info]ho_tai
date: Aug. 19., 2009 - 02:22 pm
#

Man kremt, ka domei atkal nav naudas kādam svētīgam projektam. Ir taču jābūt dienestiem, kas kaut kā kontrolē to lietu. Es varētu ziedot kādu latu šādām organizācijām. Esmu pati paņēmusi vienu mežoni uz mājām, zinu, kad nekad neizmetīšu nevienu uz ielas, bet prasīt, lai es ķerstu pa pagalmu slimos kaķus un vedu iemidzināt?

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]tviglis
date: Aug. 19., 2009 - 01:48 pm
#

I've got news for you, Šerlok - kaķi nevairojas daloties.

Tātad cēloņi ir nevis ome, kas nomet dažiem kaķiem zemē pāris reņģītes, bet 1)cilvēki, kas kaķus ir pametuši, jo citādi omei nenāktos viņus barot; 2)tie ir nesterlizēti un nekastrēti kaķi, kas turpina vairoties. Tīri teorētiski, ja strādātu tā sterilizēšanas programma, omei nebūtu, ko barot.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Linda

from: [info]indeed_girl
date: Aug. 19., 2009 - 01:54 pm
#

Bet ne jau viens pārtikas krikums kaķim nodrošina to, ka viņam pēc tam būs 5 mazuļi. Protams, vainīgi ir cilvēki, kuri nevēlas vairs rūpēties par dzīvnieciņiem un tos izmet. Bet izmetēju, uzskatu ir mazāk, nekā dabiskā populācija - jo izmesti divi kaķi - kaķene un runcis - vienā reizē tie būs + aptuveni 5 jauni kaķi uz ielas. Un pāris reizes gadā. Un tā, ka tā lielākoties ir dabiska lieta, kuras cēlonis, protams, esam mēs!!! Un, tad jau nav vairs jāmeklē vaininieki, bet katram no mums kaut kas ir jādara. Tik cik katrs varam un gribam.

Atbildēt | Iepriekšējais


piile

from: [info]piile
date: Aug. 19., 2009 - 02:03 pm
#

"A single pair of cats and their kittens can produce as many as 420,000 kittens in just 7 years."

labrīt no rīta!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]skrejuma
date: Aug. 19., 2009 - 01:48 pm
#

Visas mazās lietas saplusojas un beigās ir viena liela lieta. Jēga ir arī palīdzēt vienam kaķim, vienam cilvēkam, dot vienu santīmu ubagam utt utt utt. Nevajag gaidīt "lielo onkuli". Bet ja negribas neko darīt, tad var šitā domāt, jā, ka nekādas jēgas jau tāpat nav & ej uz veikalu pirkt jaunas kurpes.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


piile

from: [info]piile
date: Aug. 19., 2009 - 02:04 pm
#

<3

Atbildēt | Iepriekšējais


crescendo

from: [info]crescendo
date: Aug. 19., 2009 - 02:12 pm
#

Kāpēc jāsažņaudz sirds?

Varbūt pamēģināt uztvert tos kaķus par to, kas tie ir - pilsētas savvaļas dzīvnieki, kas pie viena ierobežo grauzēju populāciju, bet pret cilvēkiem izturas neitrāli un neuzbrūk (atšķirībā no, teiksim, klaiņojošiem suņiem).

Barošanas vietas problēmu rada tik, cik smaka un torksnis. Ja tā - tad par to laikam kaut kas vai nu pilsētas noteikumos vai administratīvajā kodeksā ir.

Atbildēt | Diskusija


asns

from: [info]ho_tai
date: Aug. 19., 2009 - 02:35 pm
#

Racionālā domāšana par to, ka nedrīkst barot, lai paši nobeidzas, ka vainīgi ir tie vai tie, beidzas tad, kad katru dienu nākas skatīties un mazajiem spalvaiņiem, kas dauzās un ķersta viens otru pie miskastēm. Un tīri cilvēcīgi gribas, lai vismaz kads iegūtu normālas mājas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Aug. 19., 2009 - 02:55 pm
#

Liekas, Tu maz ko zini par kaķiem. Neviens nenobeigsies no bada pilsētā.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]skrejuma
date: Aug. 19., 2009 - 03:32 pm
#

Ņem pagaidu mājās. Norobežo istabu no otra kaķa. Paņem, apārstē, saliec sludinājumus, sagaidi zvanus, izvēlies piemērotākās atbilstoši kaķa raksturam un būtībai, ved uz jaunajām mājām! Easy! ; )

Atbildēt | Iepriekšējais


asns

from: [info]ho_tai
date: Aug. 19., 2009 - 08:54 pm
#

Re ku viena lādzīga iestāde atbildēja: Labdien,
pirmais, ko varētu darīt - vajadzētu sterilizēt kaķenes. Ja Jums vai kādam no barotājiem ir iespējams nogādāt kaķenes klīnikā, sterilizāciju iespējams veikt, izmantojot mūsu biedrības īstenoto projektu "Pilsētas kaķu dzīve" (Sīkāka informācija par projektu šeit: http://www.ziedot.lv/proj.php?id=415&lng=lv ).
Pašlaik gan šī projekta ietvaros mums trūkst līdzekļu, lai veiktu sterilizāciju uzreiz, taču Jūs varat pierakstīties rindā - tiklīdz būs iespējams, kaķenes varēs sterilizēt.
Otrs - ja Jums ir iespējams un kāds no kolonijas kaķiem vai kaķēniem ir pietiekami draudzīgs pret cilvēkiem - var minci sabildēt un atsūtīt bildes mums sludinājumu izvietošanai. Iespējams, tāda veidā izdodas kādam atrast jaunas mājas.

Atbildēt