[User Picture]
From:[info]kaplacis
Date:14. Augusts 2008 - 15:49
(Link)
un kā dabūt atpakaļ? :(
[User Picture]
From:[info]la_cumparsita
Date:14. Augusts 2008 - 15:50
(Link)
Kā kļūt par apmaksāto lietotāju?
[User Picture]
From:[info]mazheks
Date:14. Augusts 2008 - 15:51
(Link)
денисс, когда сделаешь обратно или платный сервис? люди тeбе пишут пишут, а ты и ухом не ведёшь
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:14. Augusts 2008 - 15:55
(Link)
ракстиет криевиски, лаи Денисс сапрот
[User Picture]
From:[info]mazheks
Date:14. Augusts 2008 - 15:55
(Link)
man patīk krieviski rakstīt, jo maz kur tagad ir vajadzība, tāpēc izmantoju katru iespēju, lai neaizmirstas. nebūsim aprobežoti
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:14. Augusts 2008 - 15:59
(Link)
tas ir ieteikums tiem cilvēkiem, kuri raksta, raksta, a Deniss ne ausi neceļ. Es arī aizrakstīju latviski uz norādīto WATT adresi (cerībā, ka tas ir watt), un, protams, atbildes taču nekādas!
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:14. Augusts 2008 - 16:46
(Link)
watt žurnālā ir atbilde.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:14. Augusts 2008 - 16:47
(Link)
jā, es lasīju. Kad būs flešmobs? :D
[User Picture]
From:[info]devour
Date:14. Augusts 2008 - 15:53
(Link)
Tulkojums?
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:14. Augusts 2008 - 15:56
(Link)
Kāds vēl tulkojums! Valsts valodas lietošana mūsu valstī ir kā musulmaņa erotiskās fantāzijas - tās ir un paliek tikai fantāzijas :D
[User Picture]
From:[info]devour
Date:14. Augusts 2008 - 16:07
(Link)