lietojamais dzinēja apgriezienu diapazons
« previous entry | next entry »
Jan. 30., 2007 | 10:59 am
posted by: mikii in pajautaa
jautājums par dzinēja apgriezieniem - ir dzirdētas visādas teorijas, i tv aķīša par braukšanu no 2000-2500 rpm diapazonā ekonomijai, gan citu pilsoņu, par braukšanas zem 2000 rpm kaitīgumu dzinējam. gribētos saprast, kā tur īsti ir - vai kāds var ieteikt kādu resursu, kas labi aprakstītu apgriezienu lietu, vai arī pats var paskaidrot? jau iepriekš pateicos ;)
from: maris
date: Jan. 30., 2007 - 11:15 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: mikii
date: Jan. 30., 2007 - 11:23 am
#
negribas pārāk nomozīt. saki, kātreiz vajag uzspiest, lai patīrās?
Atbildēt | Iepriekšējais
from: morraa
date: Jan. 31., 2007 - 03:01 am
#
Un tīri loģiski - jo augstāki apgriezieni, jo lielāks degvielas patēriņš un jo vairāk "izdilst" dzinējs. Bet nu, tā "izdilšana" ir tik ļoti nenozīmīga, ka par to nav vērts domāt. Jā, un par degvielas patēriņu uz benzīnturbo arī domāt nav jau lielas jēgas :D
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: maris
date: Jan. 31., 2007 - 07:40 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: morraa
date: Jan. 31., 2007 - 07:45 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: scoux
date: Jan. 30., 2007 - 11:22 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: mikii
date: Jan. 30., 2007 - 11:24 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: scoux
date: Jan. 30., 2007 - 11:43 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: mikii
date: Jan. 30., 2007 - 11:46 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: scoux
date: Jan. 30., 2007 - 11:46 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: maris
date: Jan. 31., 2007 - 07:41 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
date: Jan. 30., 2007 - 11:40 am
#
jebkurā gadījumā motoram ir "jāiet kā bitītei" nevis jāraustās.
ja motors raustās (pa zemu apgriezieni), ir nevajadzīga slodze uz dzensiksnu, kas samazina tās kalpošanas mūžu, uz virzuļiem utt.
piem., ja brauc ar piekto "robu", ātrums, teiksim, 50 km/h, 1500 rpm, bet motors strādā ar grūtībām/raustās, tas nozīmē, ka "robs" pie attiecīgā ātruma ir par lielu, vajag palielināt apgriezienus, līdz motors vairs neraustās. savukārt jau ieskrējies autiņš pie 90 km/h var normāli braukt pie tiem 2000 rpm un motors neraustās. bet tas, kā jau minēju, atkarīgs no motora tilpuma, resursiem, ātrumkārbas.
Atbildēt | Diskusija
from: mikii
date: Jan. 30., 2007 - 11:44 am
#
kā jau minēju, konkrēti interesē pieccilindru 2.3l ar manuālo kārbu (1997 gada)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
date: Jan. 30., 2007 - 12:07 pm
#
tas viss lielākoties nāk no pieredzes, parunājies ar servisa džekiem, varbūt, ja ir pazīšanās, ar autosportistiem vai kādu, kas ir auto fanāts..
un 2,3 l motors ar manuālo kārbu ir pārāk skopa informācija, lai precīzi mēģinātu ko noskaidrot.. 2,3 l mtors bmw mašīnai atšķiras no tāda paša tilpuma audi dzinēja. arī manuālās kārbas ir dažādas pat vienam un tam pašam auto modelim. ja neiespringst ar kārbu modeļiem, var būt saucamās "garās" kāŗbas, vai "īsās" (tb: var dabūt ārā lielāku ātrumu garajās distancēs, vai arī ātrāku uzrāvienu).
te viens links, vari apskatīties, varbūt noder..
http://www.ecodrive.org/The-golden-rule
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: mikii
date: Jan. 30., 2007 - 12:12 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: scoux
date: Jan. 30., 2007 - 12:28 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: scoux
date: Jan. 30., 2007 - 12:29 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
date: Jan. 30., 2007 - 12:35 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: mikii
date: Jan. 30., 2007 - 12:54 pm
#
ja motora specifikācija ko izteiks, tad tas ir 97. gada volvo 2.3l T-5 turbīnnieks..
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: scoux
date: Jan. 30., 2007 - 02:26 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: petro
date: Jan. 30., 2007 - 12:02 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: mikii
date: Jan. 30., 2007 - 12:05 pm
#
paldies par info, katrā ziņā ;)
Atbildēt | Iepriekšējais