lietojamais dzinēja apgriezienu diapazons

« previous entry | next entry »
Jan. 30., 2007 | 10:59 am
posted by: mikii in pajautaa

jautājums par dzinēja apgriezieniem - ir dzirdētas visādas teorijas, i tv aķīša par braukšanu no 2000-2500 rpm diapazonā ekonomijai, gan citu pilsoņu, par braukšanas zem 2000 rpm kaitīgumu dzinējam. gribētos saprast, kā tur īsti ir - vai kāds var ieteikt kādu resursu, kas labi aprakstītu apgriezienu lietu, vai arī pats var paskaidrot? jau iepriekš pateicos ;)
Tags:

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {22}

from: [info]mikii
date: Jan. 30., 2007 - 12:54 pm
#

ui, par to gan nezinu. liekas salīdzinoši gari tie robi, ja salīdzina ar corollu..
ja motora specifikācija ko izteiks, tad tas ir 97. gada volvo 2.3l T-5 turbīnnieks..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]scoux
date: Jan. 30., 2007 - 02:26 pm
#

nē, nu kārbas jau katrs ražotājs taisa savas. es vairāk domāju vienas markas ietvaros, piem., ja salīdzina 98.g Nissan Almera ar 02.gada to pašu modeli, tad ir manāmas atšķirības, jo vecajiem bija garāka tā kārba.

Atbildēt | Iepriekšējais