lietojamais dzinēja apgriezienu diapazons

« previous entry | next entry »
Jan. 30., 2007 | 10:59 am
posted by: mikii in pajautaa

jautājums par dzinēja apgriezieniem - ir dzirdētas visādas teorijas, i tv aķīša par braukšanu no 2000-2500 rpm diapazonā ekonomijai, gan citu pilsoņu, par braukšanas zem 2000 rpm kaitīgumu dzinējam. gribētos saprast, kā tur īsti ir - vai kāds var ieteikt kādu resursu, kas labi aprakstītu apgriezienu lietu, vai arī pats var paskaidrot? jau iepriekš pateicos ;)
Tags:

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {22}

Māris Alksnis

from: [info]maris
date: Jan. 30., 2007 - 11:15 am
#

Atkarīgs no degvielas (benzīns/gāze/dīzelis), bet braucot ar zemiem apgriezieniem jārēķinās, ka šis tas paliek izplūdē. Ja esi šāda stila braucējs, tad ieteicams reiz pa reizei tomēr kārtīgi izgāzēt un iztīrīt kanalizāciju. Cik tas kaitīgi vai nekaitīgi motoram grūti spriest... Ja tā padomā - da jebkāda braukšana samazina motora darbaspējas laiku.. :)

Atbildēt | Diskusija


from: [info]mikii
date: Jan. 30., 2007 - 11:23 am
#

nu pašlaik jau galvenais kreņķis par pieccilinru bendzīna turbīnnieku. šams arī labi rāpo no 1.5k-2k .
negribas pārāk nomozīt. saki, kātreiz vajag uzspiest, lai patīrās?

Atbildēt | Iepriekšējais


Šugā faiv

from: [info]morraa
date: Jan. 31., 2007 - 03:01 am
#

Tas ir baigi atkarīgs no dzinēja tilpuma. Piemēram, Daihatsu 1,3 dzinējiem ir normāli braukt ar 4000 apgriezieniem. Tavā gadījumā tas ir benzīna turbo, vai ne, tātad turbo ieslēdzas pie noteiktiem apgriezieniem, piemēram, pie 3500. Līdz ar ko spried tālāk pats :))
Un tīri loģiski - jo augstāki apgriezieni, jo lielāks degvielas patēriņš un jo vairāk "izdilst" dzinējs. Bet nu, tā "izdilšana" ir tik ļoti nenozīmīga, ka par to nav vērts domāt. Jā, un par degvielas patēriņu uz benzīnturbo arī domāt nav jau lielas jēgas :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Māris Alksnis

from: [info]maris
date: Jan. 31., 2007 - 07:40 am
#

Ar Daihatsu 1.3 braucot droši vien pie zemākiem apgriezieniem šis slāpst nost :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Šugā faiv

from: [info]morraa
date: Jan. 31., 2007 - 07:45 am
#

Nē, neslāpst :D Nu, vismaz tāpēc ka neesmu redzējis daihatsu ar manuālajām kārbām. Un tukšgaitā siltam auto tam pašam Daihatsu Terios bez turbo ir ap 1200 apgriezieniem.

Atbildēt | Iepriekšējais