lietojamais dzinēja apgriezienu diapazons
« previous entry | next entry »
Jan. 30., 2007 | 10:59 am
posted by: mikii in pajautaa
jautājums par dzinēja apgriezieniem - ir dzirdētas visādas teorijas, i tv aķīša par braukšanu no 2000-2500 rpm diapazonā ekonomijai, gan citu pilsoņu, par braukšanas zem 2000 rpm kaitīgumu dzinējam. gribētos saprast, kā tur īsti ir - vai kāds var ieteikt kādu resursu, kas labi aprakstītu apgriezienu lietu, vai arī pats var paskaidrot? jau iepriekš pateicos ;)
from:![[info]](http://klab.lv/img/userinfo.gif)
date: Jan. 30., 2007 - 12:07 pm
#
tas viss lielākoties nāk no pieredzes, parunājies ar servisa džekiem, varbūt, ja ir pazīšanās, ar autosportistiem vai kādu, kas ir auto fanāts..
un 2,3 l motors ar manuālo kārbu ir pārāk skopa informācija, lai precīzi mēģinātu ko noskaidrot.. 2,3 l mtors bmw mašīnai atšķiras no tāda paša tilpuma audi dzinēja. arī manuālās kārbas ir dažādas pat vienam un tam pašam auto modelim. ja neiespringst ar kārbu modeļiem, var būt saucamās "garās" kāŗbas, vai "īsās" (tb: var dabūt ārā lielāku ātrumu garajās distancēs, vai arī ātrāku uzrāvienu).
te viens links, vari apskatīties, varbūt noder..
http://www.ecodrive.org/The-golden-rule
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
mikii
date: Jan. 30., 2007 - 12:12 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
scoux
date: Jan. 30., 2007 - 12:28 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
scoux
date: Jan. 30., 2007 - 12:29 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:![[info]](http://klab.lv/img/userinfo.gif)
date: Jan. 30., 2007 - 12:35 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
mikii
date: Jan. 30., 2007 - 12:54 pm
#
ja motora specifikācija ko izteiks, tad tas ir 97. gada volvo 2.3l T-5 turbīnnieks..
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
scoux
date: Jan. 30., 2007 - 02:26 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais