lietojamais dzinēja apgriezienu diapazons

« previous entry | next entry »
Jan. 30., 2007 | 10:59 am
posted by: mikii in pajautaa

jautājums par dzinēja apgriezieniem - ir dzirdētas visādas teorijas, i tv aķīša par braukšanu no 2000-2500 rpm diapazonā ekonomijai, gan citu pilsoņu, par braukšanas zem 2000 rpm kaitīgumu dzinējam. gribētos saprast, kā tur īsti ir - vai kāds var ieteikt kādu resursu, kas labi aprakstītu apgriezienu lietu, vai arī pats var paskaidrot? jau iepriekš pateicos ;)
Tags:

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {22}

from: [info]petro
date: Jan. 30., 2007 - 12:02 pm
#

Jebkuram motoram paplašinātajā specifikācijā ir rakstīts pie cik rpm viņš attīsta maximālo griezes momentu (eng. - torque). To vajadzētu ņemt vērā ja motoram ir slodze (piekrauta piekabe, straujš paātrinājums, braucam pret stāvu kalnu, u.t.t.) Pārējos gadījumos - jo mazāki apgriezieni, jo mazāks patēriņš. Jo apgriezieni tomēr veidojas no tā cik daudz suslu spiežot pedāli tu iepūt virzuļos nevis otrādāk :)

Atbildēt | Diskusija


from: [info]mikii
date: Jan. 30., 2007 - 12:05 pm
#

nu to es apmēram zinu (nu kurā diapazonā ir max vilkme). šķiet, ka tā degvielas patēriņa lieta var atķirties no dzinēja vecuma - modernie zemākos patērē mazāk, vecie ne visai mazāk. būs vēl japameklē info par konkrēto motoru..
paldies par info, katrā ziņā ;)

Atbildēt | Iepriekšējais