Jan. 30., 2007 | 11:43 am
No:: scoux

par tiem zemajiem ir tāda lieta, ka patiesībā tas nav īsti veselīgi motoram. kā jau [info]glupais minēja, ka diezgan daudz degvielas "netiek izmantotas". vecāka gājuma mašīnām ar karbuļiem (it sevišķi jau krievu ražojumiem) ar laiku parādās detonācija (pašaizdegšanās), kur viens no iemesliem ir tieši šī zemā griezes momenta regulāra izmantošana (protams, tas pats notika arī pie pārāk augstu griezes momenta izmantošanu). Ne velti mašīna ar darbojošos motoru stāvot 1h patērē tik pat daudz (apm 800 - 1100 rpm), cik braucoša mašīna 30 min pie griezes momenta 2500 - 3000 rpm. Par mūsdienu modeļiem nemāku spriest, bet droši, ka daudz kas ir optimizēts un uzlabots, ka uztraukumam nav lieku pamatu. Vienīgais par ko vajadzētu uztraukties izmantojot zemu griezes momentu, ir paša motora darbība, jo netiek "saražots" pietiekami daudz enerģijas tās dzelzs kastes vilkšanai uz priekšu, cik ir vajadzīgs. tā sacīt - mokās :)

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: