atkal bez personālijām

« previous entry | next entry »
Apr. 18th, 2008 | 11:50 am

Man kā alkoholiķa meitai būtu ko teikt par žūpošanu. Par žūpošanu kā regulāru izklaides sastāvdaļu, par pārtrūkušu filmu, par mīkstām sejām, par jēgas pārdzeršanu, par regulāru jēgas pārdzeršanu, par stilīgumu, intelektu un bohēmu, par bērniem un līdzcilvēkiem. Bet katrs mēs dzīvojam savu dzīvi, pieņemam savus lēmumus. Tāpēc - nekāda nosodījuma. Es tikai aizdomājos ... vai vīrietis, kas ir pieradis pie regulāras iedzeršanas&piedzeršanās, attiecībās ar sievieti spēj savus paradumus mainīt?

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {72}

(no subject)

from: [info]raganish
date: Apr. 18th, 2008 - 12:00 pm
Link

jā. uz laiku.

Reply


Shelly

(no subject)

from: [info]shelly
date: Apr. 18th, 2008 - 12:01 pm
Link

Jā, spēj. Ja grib.

Reply


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: Apr. 18th, 2008 - 12:01 pm
Link

es 2 gadus nedzēru vispār. viņš 2 gadus nepīpēja vispār. tāds dīls.

Reply


Andris

(no subject)

from: [info]degeneralis
date: Apr. 18th, 2008 - 12:02 pm
Link

Kā nu kurš un atkarībā no tā, cik dziļi iesakņojies tas alkoholisms ir. Domāju, ka ja cilvēks ir alkoholiķis (vai ar tādu nopietnāku noslieci uz to pusi) un neatmet dzeršanu, kāja šad un tad paslīdēs, neskatoties uz sievieti. Nu, būs tās reizes, kad tusiņš pārvērtīsies trīsdienniekā, būs tās reizes, kad pāris aliņi pārvērtīsies pilnīgā jēgas pārdzeršanā - manuprāt, tas tādiem cilvēkiem ir neizbēgami.

Bet, cilvēks var mainīties tik tālu, ka tās reizes ir ļoti retas.

Manas personīgās domas par to tēmu :)

Reply


(no subject)

from: [info]tiesibsargs
date: Apr. 18th, 2008 - 12:05 pm
Link

tas ir atkarīgs no daudziem apstākļiem

welcome to the club - esmu alkoholiķa dēls. ;)

Reply | Thread


Andris

(no subject)

from: [info]degeneralis
date: Apr. 18th, 2008 - 12:05 pm
Link

Ideja jaunai cibas komūnai? ;)

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]murse
date: Apr. 18th, 2008 - 01:55 pm
Link

http://www.angelfire.com/ab8/pab_riga/

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Apr. 18th, 2008 - 02:10 pm
Link

wow! thnx .. būs jāpalasa!

Reply | Parent


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: Apr. 18th, 2008 - 12:13 pm
Link

Pēc manas pieredzes - nē. Mans fāters tagad nedzer kopš jaunā gada, bet tikai tāpēc, ka vadzis grasījās lūzt un sūdiu bija pilna bļodiņa. Mainīt spēj tikai tad, ja pats grib un vēlas. Vismaz man tā liekas un tā vienmēr un visur kladzina un es piekrītu.

Reply | Thread


(no subject)

from: [info]tiesibsargs
date: Apr. 18th, 2008 - 12:14 pm
Link

mans tētis nedzer jau vairāk nekā 15 gadus.

Reply | Parent | Thread


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: Apr. 18th, 2008 - 01:05 pm
Link

Jā, super, tu vinnēji, kuram tētis ilgāk nedzer.

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]memento
date: Apr. 18th, 2008 - 01:49 pm
Link

jau kādus 4 gadus.. but too late, dady, too late

Reply | Parent


(no subject)

from: [info]murse
date: Apr. 18th, 2008 - 01:56 pm
Link

man liekas, vinjsh gribeeja tikai teikt, ka tas ir iespeejams.

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]tiesibsargs
date: Apr. 18th, 2008 - 02:21 pm
Link

tieši tā

Reply | Parent


a g n e s e

(no subject)

from: [info]melodija
date: Apr. 18th, 2008 - 12:15 pm
Link

pēc savas pieredzes saku: "jā" Bet tādi gadījumi ir ekskluzīvi. Pašai tēvs ir alkoholiķis, tāpēc mana nostāja pret "1 aliņu pa visu dienu jau var" ir ļoti strikta. Pieļauju, ja nedaudz brīvdienās viņš iedzer. Esmu atklāti pateikusi, ka mana rūgtā pieredze ir pietiekama, lai es nekad nepieļautu to veidojot pašas ģimeni. nedomājot aiziešu, jo neesmu no tām, kas pacietīs vīru dzērāju tikai tāpēc, ka nav kur iet vai, tāpēc, ka bērniem vajadzīgs tēvs. Savas mātes kļūdas nepieļaušu, un viņš to zina.

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Apr. 18th, 2008 - 12:17 pm
Link

jā, par šo man asaras saskrēja acīs ...

Reply | Parent


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: Apr. 18th, 2008 - 01:08 pm
Link

Man ir tieši tāda pati attieksme.

Reply | Parent


komentators

(no subject)

from: [info]komentators
date: Apr. 18th, 2008 - 12:17 pm
Link

Kāpēc ne? Cita lieta ir, ka viņš sāk dzert attiecību laikā un tad sola mainīties, bet attiecību sākumā viss iespējams.

Reply


Mamuts

(no subject)

from: [info]mamuts
date: Apr. 18th, 2008 - 12:22 pm
Link

Jā, ja sieviete spēj piedāvāt kaut ko interesantāku. Alkoholiķis zina, ka iedzerot viņš jutīsies labi - tāds pamatīgs egoisms, jo par to, vai citi jutīsies labi, viņam nospļauties, ja vien no patīkamā reibuma neizrauj sievas/ģimenes škandalēšanās un pārmetumi. Ja viņam kopā ar sievieti ir labi tāpat, pilnīgi iespējams, ka labsajūtu nevajadzēs uzlabot ar grādīgo...

Reply | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 12:41 pm
Link

Mamut, es atvainojos, protams, bet sieviete ir klauns, vai? Kāpēc viņai ir kaut kas jāpiedāvā? Pie tam- interesantāks, lai princis, redzies, nedzertu. Un kas ir tas "interesantāks"? Tā ir staigāšana pa naža asmeni jebkurā gadījumā. Nevajag nu sievietes uztaisīt par tādām Huskvarnām vai bubuļiem! :)
To visu saku no personīgās pieredzes, kad redzu, ka sieva piedāvā i tur aizbraukt, i tur aiziet, bet vecis sēž mājās, kož, skatās proņukus un droc;i pilnīgi atklāti, parējiem mājiniekiem redzot. Slimība tā ir, kuru jāārstē un sievietes te ņi pričom.

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Apr. 18th, 2008 - 01:06 pm
Link

spēcīgi

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:17 pm
Link

Es vienmēr pavelkos uz šito!

Reply | Parent


François Pignon

(no subject)

from: [info]pinjons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:25 pm
Link

Vēlēšanās tikai pieprasīt nedodot neko pretī ir klupšanas akmens ne vienās vien attiecībās.

Manuprāt ir ļoti neloģiski pieprasīt lai cilvēks laiku pavada kopā ar tevi, vienlaikus darot visu lai viņam šī laika pavadīšana izvērstos maksimāli nepatīkama.

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:28 pm
Link

Nu redzi, es jau arī saku, ka sieviete nav klauns!

Reply | Parent | Thread


François Pignon

(no subject)

from: [info]pinjons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:35 pm
Link

Nezināju, ka tev patīkami uzturēties tikai klaunu sabiedrībā.

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:37 pm
Link

Kurā brīdī es to teicu? Konkrēti?

Reply | Parent | Thread


François Pignon

(no subject)

from: [info]pinjons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:39 pm
Link

To var secināt no tā, ka tu sievietes, kuru sabiedrībā ir patīkami uzturēties salīdzini ar klauniem.

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:41 pm
Link

Konkrēti kur es tā salīdzināju sievietes?

Reply | Parent | Thread


François Pignon

(no subject)

from: [info]pinjons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:43 pm
Link

sk. tavu atbildi uz mamuta komentu.

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:48 pm
Link

Es ļoti labi zinu, ko es ierakstīju atbildē Mamutam! Un tur nevienā brīdī es interesantas sievietes nesalīdzinu ar klauniem. Es paužu savu uzskatu, ka sievietei nebūt nav jāizdomā kā nu izgorīties, lai tikai princis nedzertu. Ja divi cilvēki ir kopā tā iemesla dēļ, ka viņiem kopā ir labi, tad visas intereses un izklaides rodās pašas no sevis, nevis otram ir jātēlo manis un tevis tik ļoti pieminētais klauns, lai tikai otru izklaidētu vai noturētu skaidrā.

Reply | Parent | Thread


François Pignon

(no subject)

from: [info]pinjons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:54 pm
Link

Kur Mamuts runā par "izgorīšanos" un tēlošanu? Kādēļ domā, ka sievietei obligāti jāizgorās un jāpietēlo lai vīrietis viņas sabiedrībā justos labi?

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:58 pm
Link

Tiem, kuri saprot, paskaidrojumi nav nepieciešami. Tiem, kuri nesaprot, paskaidrojumi ir bezjēdzīgi.
Pričom te tagad Mamuts?

Reply | Parent | Thread


François Pignon

(no subject)

from: [info]pinjons
date: Apr. 18th, 2008 - 02:03 pm
Link

Nevajag jel tik histēriski meitenīt :D

Ja līdzšim neesi pamanījusi - tava atbilde uz mamuta komentāru ir šīs mūsu jaukās diskusijas pirmcēlonis :)

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 02:12 pm
Link

Nemelo, nekur nevar redzēt kā es guļu uz muguras un histēriski tirinu kājeles!

Tātad, Mamuts teica, ka ja sieviete piedāvā kaut ko interesantāku, tad moš arī nedzeršot. Es saku, ka sievietei nekas nav jāpiedāvā, jo viņa nav klauns. Ar to es domāju, ka ne sievietei, ne vīrietim jebkādās attiecībās nav speciāli jāizdomā kādas intereses un atrakcijas, lai otrs nedzertu. Šajā kategorijā absolūti neietilpst kopdzīve vulgaris, kad viens otram ļoti patīk, iespējams, pat mīl viens otru un ar prieku sirdī un dvēselē tiek domāti dažādi kopīgi pasākumi, kultūras baudīšana vai tējas lietošana sveču vai galda lapmas gaismā. Es runāju tikai un vienīgi par tādu gadījumu, kad ir jāpieliek visas pūles, jo "citādāk uzkāps atkal uz korķa". Tāpat ar vārdu "klauns" es nedomāju ne sievietes, ne vīriešus, kuri ir interesanti "pēc būtības" :D

Reply | Parent | Thread


François Pignon

(no subject)

from: [info]pinjons
date: Apr. 18th, 2008 - 02:54 pm
Link

Vai esi informēta, ka rakstīšanas stilu ar mēdz dēvēt par histērisku?

Varbūt nevajag tā pieķerties vārdam "interesantāks" (no kura jau paguvi izdzejot, ka sievietei jātaisa atrakcijas) un uztvert galveno domu - ja sieviete pati uzvedīsies tā, ka vīrietim viņas sabiedrībā uzturēties būs nepatīkami, tad lai nebrīnās, ka vīrietis atradīs patīkamāku kompāniju - vienalga vai tas būtu alkohols, citas sievietes vai kas cits.
Un ja normāla uzvedība prasa tik lielu piepūli, ka jāizliekas, tad labāk ir meklēt citu vīrieti.

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 03:39 pm
Link

Visprecīzāk, manuprāt, šo situāciju raksturo Saimona Kovela (Cowel) teiciens vienā amerikāņu aidolā: "You live in your own universe! Good luck!"
Izskatās, ka es dzīvoju savā iedomu, laumiņu, rūķu un feju pasaulē, pie tam, iespējams, nemāku skaidri izteikties! :D Jo būtībā tavs pēdējais komentārs ir tieši tas pats, ko es jau iepriekš uzrakstīju. Protams, mans joks par kāju tirināšanu bija neveiksmīgs. Tāpat kā tas, ko viens uztver par histērisku rakstīšanu un otrs par diskusiju!
Esmu histērisku tekstu klabinātāja un man riebj alkoholiķi!

Reply | Parent | Thread


François Pignon

(no subject)

from: [info]pinjons
date: Apr. 18th, 2008 - 03:48 pm
Link

Par alkoholiķu nīšanu šovakar būs arī jāiedzer :D

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 03:49 pm
Link

Man prieks, ka esmu kaut kam ierosme!

Reply | Parent


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Apr. 18th, 2008 - 02:13 pm
Link

pirmcēlonis bija Tava atbilde kā ignorance tam, kam ir gājuši cauri ne viens vien šīs diskusijas dalībnieks.

Reply | Parent | Thread


François Pignon

(no subject)

from: [info]pinjons
date: Apr. 18th, 2008 - 02:44 pm
Link

Tas, ka esat gājušas pašas tam cauri rada jums problēmas spriest par to objektīvi.

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Apr. 18th, 2008 - 02:53 pm
Link

protams, jo a priori daudz objektīvāk par konkrēto jautājumu spēj diskutēt cilvēki, kuri nezina, ko nozīmē alkoholiķis ģimenē!

Reply | Parent | Thread


François Pignon

Mazliet no elementāras loģikas

from: [info]pinjons
date: Apr. 18th, 2008 - 02:55 pm
Link

Tas, ka nepiekrītu dažu labu uzskatiem, automātiski nenozīmē, ka par to neko nezinu.

Reply | Parent


zizii

(no subject)

from: [info]zizii
date: Apr. 19th, 2008 - 12:36 am
Link

o,vismaz ar porņuku izklaidējas. Man gadījās viens eksemplārs, kuramneko nevjadzēja. Pat pornukus.Galvenais iedzert.Sieviete?O,jā,bet ja ir ko iedzert. Izklaide? o, jā - bārs, jo tur var iedzert...

Reply | Parent


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: Apr. 18th, 2008 - 12:23 pm
Link

un vispār kas tas par greizu uzstādījumu - ekskluzīvas tiesības uz alkoholismu vīriešiem un ekskluzīvas tiesības uz ciešanām sievietēm?

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Apr. 18th, 2008 - 01:13 pm
Link

nerunāju par tiesībām. tikai par dzīves realitāti. ja man piedāvā satikties ar hronisku iedzērāju, kā hroniska alkoliķa meitai man rodas šaubas, vai neiekāpšu savas mātes čībās. diplomēta sociālās politikas eksperta komentārs par šo situāciju kā tādu savā laikā bija ļoti kategorisks - es savā dzīvē izvēlēšoties tādu pašu ļurbaku (kāds bija&ir mans tēvs), jo zinu, ko ar tādu vīrieti darīt (tā kā Sašeņka ar Ivanovu, kura gribēja viņu vest uz pareizā ceļa). tādas diez gan pasmagas prognozes ...

Reply | Parent


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: Apr. 18th, 2008 - 01:14 pm
Link

Tāpēc, ka šāds modelis ir vairumā gadījumu. Nav tas greizs uzstādījums. Gribētu zināt, cik daudz vīriešu ir tik tupi kā sievietes, kuri pacietīs dzīvošanu kopā ar alkoholiķi sievieti. Esi kādreiz redzējusi uz ielas pielējušos, nodzērušos veceni, kuru uz mājām ved ciešanu sagrauzts vīrs?

Reply | Parent | Thread


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: Apr. 18th, 2008 - 01:18 pm
Link

esmu.

un tieši tikpat valīds jautājums kā pukstā uzdotais ir arī 'vai sieviete, kas ir pieradusi pie regulāras iedzeršanas&piedzeršanās, attiecībās ar vīrieti spēj savus paradumus mainīt?'

hau.

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:21 pm
Link

Nē, nevar.
Vīrietis viņu pamet.
Viņa turpina dzert.
Un nonāk kapos.

Reply | Parent | Thread


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: Apr. 18th, 2008 - 01:21 pm
Link

Bingo.

Reply | Parent


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: Apr. 18th, 2008 - 01:24 pm
Link

es joprojām neredzu iemeslu dalīt alkoholiķus pēc dzimumpazīmēm.

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:26 pm
Link

Neviens jau neliek dalīt alkoholiķus pēc dzimumpazīmēm.
Kā redzams tekstā, Pata rakstīja par SAVU attieksmi pret dzerošiem vīriešiem.
Ja viņai būtu aktuāla arī kopdzīve ar sieviete, tad noteikti rakstītu, ka arīdzan ar dzērāju sievieti viņa negribētu kopā dzīvot.
Pie tam, atkal jau tekstā redzams, ka dzēra tēvs, tēvs ir vīrietis. Māte nav. Māte nedzēra.

Reply | Parent


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: Apr. 18th, 2008 - 01:35 pm
Link

sieviete viņu pamet, viņš turpina dzert. nonāk kapos. pfft.

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:36 pm
Link

Lielākoties jau nepamet, cik novērojami rāda. Visu mūžu dzīvo kopā ar "īstu vīrieti". Un kad klāt Lielās, Baltās Peles, tad pakarās.
Sievietes, kā zināms, nodzeras ātrāk, līdz ar to viņas arīdzan kapos nonāk ātrāk.

Reply | Parent | Thread


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: Apr. 18th, 2008 - 01:54 pm
Link

sievietes, kā zināms, dzīvo kudī ilgāk par vīriešiem. bet tagad jau mēs esam tikušas līdz sarunas līmenim 'labrīt' - 'zilonis!', tā ka metīsim nu mieru :)

Reply | Parent | Thread


mausoons

(no subject)

from: [info]mausoons
date: Apr. 18th, 2008 - 01:56 pm
Link

Atkarība sievietēm veidojas ātrāk- dzeršana, smēķēšana, narkotikas. Un process ir ātrāks. Bet pie normāliem apstākļiem viņas tiešām dzīvo ilgāk :)
Bet manis pēc, metam mieru!

Reply | Parent


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Apr. 18th, 2008 - 01:23 pm
Link

protams, ka tikpat valīds. taču uzdotā jautājuma forma ir aktuāla man. tāpēc arī prasīju tieši tā. kāpēc Tu tik kategoriski ieviesi sievietes ciešanas, nezinu. jautājums ir par attiecību veidošanu, dzīvošanu kopā ar cilvēku, kuram ir šādi paradumi. jautājums bija par cerību vai bezcerību. ne tik daudz par ciešanām ...

Reply | Parent | Thread


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: Apr. 18th, 2008 - 01:34 pm
Link

bet, redz, no tavas aktuālās jautājuma formas uzreiz izauga vispārinātās gānīšanās līnija 'veči lopi, vecenes cieš'. man kā sieviešu dzimuma pārstāvei tas maķenīt glauda pa spalvai, bet patoloģiskais godīgums bļauj THIS IS NOT TRUE!

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Apr. 18th, 2008 - 01:48 pm
Link

nu, katrs jau cepas par to, kas viņam ir aktuāls! acīmredzot manā friendlistē nav veču, kuru sievas dzer :P

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]tiesibsargs
date: Apr. 18th, 2008 - 02:25 pm
Link

kuriem tad te vispār ir sievas, nuvei..

un vispār taisnība rasbainiekam, jā. mani arī reizēm kaitināja manas ex dzerstīšanās gājieni - un es, jeibogu, kad bijām kopā, dzēru kudi mazāk. tāpēc jau arī deģenerāli iepazinu tā pa īstam tikai pēc tam, kad no savas misis izšķīros.

Reply | Parent


murks

(no subject)

from: [info]murks
date: Apr. 18th, 2008 - 04:00 pm
Link

Vot nezinu. Tādā personīgu kontaktu līmenī, nevis garāmejot uz soliņa redzētu saļimušu tēlu līmenī, man šinī gadsimtā ir nācies vairāk alkoholiķes nekā alkoholiķus sastapt. Var jau rakt dziļāk, analizēt iemeslus, sociālās īpatnības u.t.t., bet pats fakts kā tāds ir "uz sejas".

Reply | Parent


Fiance

(no subject)

from: [info]firebabe
date: Apr. 18th, 2008 - 12:28 pm
Link

Šķiet, ka nevar vis.

Reply


munjlait

(no subject)

from: [info]munjlait
date: Apr. 18th, 2008 - 12:46 pm
Link

es arī no tiem "alkoholiķa bērniem" - un saku:
vai vispār spēj savus paradumus mainīt? jebkādus?
jo mana pieredze liecina, ka ne.
ja vīrietis vēl mazs, tad gan jau ka viskautko var, bet, ja tā ap 30, stipri šaubos.

alkoholisma atmešanai ir vajadzīgs tik pamatīgs gribasspēks, kāds vispār piemīt mikroskopiskam procentam cilvēku, turklāt atmešanas procesu apgrūtina tas, ka dzert un nelikties ne zinis ne par savu, ne citu nākotni ir tik burvīgi viegli.

nu labi, no cilvēka jau ir atkarīgs - ir, kas dzēruši aiz garlaicības, tiem varbūt arī sievietes piedāvātā alternatīva var būt pietiekama motivācija mainīties, bet ir tādi, kas domā, ka ir ideāli jau tāpat, un tad gan... verdikc...

Reply | Thread


pata

keywords

from: [info]pata
date: Apr. 18th, 2008 - 01:24 pm
Link

"ka dzert un nelikties ne zinis ne par savu, ne citu nākotni ir tik burvīgi viegli"

Reply | Parent


(no subject)

from: [info]murse
date: Apr. 18th, 2008 - 01:53 pm
Link

nu tas ir atkariigs no 101 faktora, bet es zinu gadiijumus,kad atsakaas.

Reply | Thread


(no subject)

from: [info]murse
date: Apr. 18th, 2008 - 02:10 pm
Link

dadzus gadiijumus. arii visaadu smagu stadiju alkoholikjus. Tachu jaanjem veeraa, ka vinji paarstaajushi dzert sevis deelj, nevis sievietes vai viiriesha delj. Tachu dziivesbiedrs (tb vinja ultimaats vai noteikumi vai viedoklsi) var buut labs pamudinaajums.

Reply | Parent


Hlorēts ūdens

(no subject)

from: [info]lennay
date: Apr. 18th, 2008 - 02:42 pm
Link

ja spēj, tad tikai sevis dēļ. nekad ne kāda cita dēļ. ja alkāns mēģina atbrīvoties no šī ieraduma sievas dēļ (ja mīli mani, tad nedzer, blablabla), tad agrāk vai vēlāk viņš dzers atkal, un tad jau tā būs sieva, kuru dārgā dzeršanas atsākšana sabrucinās un sasmalcinās totāli līdz putekļiem, un viņa būs tā, kas teju (vai pat ne teju) kārsies. un tas ir pēdējais brīdis, lai viņa pārstātu lūrēt uz savu dzērāju, bet sāktu beidzot padomāt par sevi, par to, ka viņa pati ir slima un viņai nekavējoties vajadzīga palīdzība. glabjas, kas var!

paraksts: līdzatkarīgā Kristīne, alkoholiķa ex-sieva.

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Apr. 18th, 2008 - 02:51 pm
Link

paldies

Reply | Parent


this is a ransom demand

(no subject)

from: [info]kakjux
date: Apr. 18th, 2008 - 02:47 pm
Link

tā kā manā ģimenē vistrakāk dzer sievietes, es teikšu, ka nezinu par vīriešiem. bet es noteikti zinu to, ka attiecības spēj samazināt alkohola patēriņu. vai palielināt, ja abi dzer kā traki.

Reply


alcoholic

(no subject)

from: [info]alcoholic
date: Apr. 18th, 2008 - 07:17 pm
Link

nespēj mainīties pat ja zvēr pie visiesm svētajiem - netici. Ja šis konkrētais vīrietis tevi kautkādā veidā tomēr ļoti ļoti interesē tad pagaidi līdz šis tiek ar dzeršanu galā vienatnē. bet atkal jau - atmetot dzeršanu alkoholiķi bieži vien kļūst ļoti noslēgti vai depresīvi nomākti (arī tas ir labojams, bet prasa laiku)... turklāt iespēja, ka alkoholiķis atsāk dzeršanu ir ļoti liela.
Alkoholisms ir slimība no tā nekad netiek vaļā.. bet var pārtraukt dzert - to gan.

-----

ja cilvēks nav stulbs tad savu alkoholismu viņš spēj kontrolēt un nekļūt par pilnīgu lopu. tas atkarīgs no katra paša.


P.S. labā ziņa - alkoholisms nav lielākā cilvēka problēma... pamēģini nodzīvot dzīvi ar kādu kurš ir pastulbs, bet nedzer!

Reply


kaija vārdā džonatans

(no subject)

from: [info]badlaks
date: Apr. 18th, 2008 - 08:48 pm
Link

Atkarīgs no rakstura, proti cik noturīgi paradumi, un no tā, vai attiecības sniedz pozitīvas emocijas. Sakarīgās attiecībās vajadzētu spēt.

Reply


Fiance

(no subject)

from: [info]firebabe
date: Apr. 18th, 2008 - 11:11 pm
Link

Mjā, skumīga tēma, un katram te tāda drūma pieredze. Ir nācies gan paciest boyfriendu-dzērāju, gan aiziet no tāda, atpakaļ neskatoties. Ja viņam pudele ar drauģeļiem (tādiem pašiem metējiem) ir svarīgāka par mani, tad tāds man arī nav vajadzīgs. Un es vēl nekad neesmu redzējusi, ka vīrietis atmestu dzeršanu savas sievietes dēļ. Nekad. Dzērājam ir vieglāk izšķirties, nekā laboties. Tā taču ir atkarība, tāpat kā azartspēles, narkotikas utt.

Reply


zizii

(no subject)

from: [info]zizii
date: Apr. 19th, 2008 - 12:31 am
Link

nē,nē,nē.nekas tādu nemainīs....kam alkohols ir vienīgā izklaide,tam neko citu nevajag.....

plavaļi,znajem...

Reply