Comments: |
From: | polija |
Date: | July 30th, 2020 - 01:31 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu es krāsoju dažreiz - ar šampūnu, kas izmazgājas. Man vnk patīk sarkanais tonis. Vasarā - lolnauverc, ja peldas un tā, tad baigi ātri iziet. Dažreiz ravēju sirmos laukā :D augstpapēdenes n stuff gan vairs nesaprotu. Ar velo nav ērti, bet staigāšanai ir jāpērk apavi, kas paredzēti iešanai - tad arī kājām nav nekādu problēmu. Man tgd iestājas problēmas, kad vajag kko svinīgākam paskatam uzvilkt, jo nu ar augstpapēdenēm toč negribas mocīties, bet viss pārējais uz manas lielās kājas izskatās kā kalošas vai babušku kurpes..
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 01:35 pm |
---|
| | | (Link) |
|
svinīgākam paskatam man ir uzvalks, kurā es 2000. gadā precējos. Gandrīz nav par mazu XD. ar apaviem gan pašvaki, bet skatos, ka mūsdienās botas pie uzvalka vairs nav nekas īpašs.
noteikti nesagaidu no tevis, ka tu saprastu augstapēdenes n stafu XDXDXD nekas gan atnāks kāda kompetentāka persona un mums paskaidros.
From: | polija |
Date: | July 30th, 2020 - 02:00 pm |
---|
| | | (Link) |
|
:D :D Nēnu pag - es agrāk nešaju augstpapēdenes. Arī tramvajam pieturas garumā pa bruģi esmu skrējusi pakaļ špiļkuu augstpapēžu zābakos. Un panācu! :D :D
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 02:04 pm |
---|
| | | (Link) |
|
uz cik cm? to var saukt par skriešanu? (: un jā, es viegli pārspīlēju.
From: | polija |
Date: | July 30th, 2020 - 03:23 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nez - 7-9 vai tml. :D Nu, ja panācu tramvaju, tad jau laikam baigi netipināju. Vnk ruksis vadītājs man acu priekšā aizcirta durvis, nākamā pietura bija redzama ielas galā, pa vidu šķiet arī kaut kāds luksofors vēl (bet vrb maldos) - līdz nākamajai pieturai panācu :D Mēle gan bija 3x ap kaklu.
| From: | az |
Date: | July 30th, 2020 - 01:31 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es tieši domāju par varas sadalījumu šodien. tā sbiedrības daļa, kura ir konsolidējusi varu un resursus, arī nosaka to, kam un cik viņi maksās. un man šķiet, jo neatkarīgāka un bagātāka ir sieviete pati par sevi, jo vairāk lietas var mainīties. vismaz tad viņa var ļoti apzināti izvēlēties, ko tieši grib ar sevi darīt, nevis, kā ir jādara, lai sistēma viņu atzītu par gana labu. bet man arī šķiet, ka tas jau ļoti mainās uz labo pusi, sievietes kļūst stiprākas un gudrākas un skaistākas ;]
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 01:37 pm |
---|
| | | (Link) |
|
no tavas mutes dievam ausī (:
diežēl var novērot arī pretējo, vismaz ja nekritiski uzmet aci instagramam. rūpīgi izkrāsota plastmasa. (:
| From: | kants |
Date: | July 30th, 2020 - 01:48 pm |
---|
| | | (Link) |
|
moš eksponēties instagramā ir daļa no šīs kultūras, tādēļ tas nav reprezentatīvs avots vispārējai tendencei?
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 01:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
to es tikai kā vienu piemēru minēju, nav jau tā, ka uz ielas visādus brīnums nevar sastapt.
| From: | az |
Date: | July 30th, 2020 - 01:48 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ja sieviete - vai jebkurš cilvēks - ir prece, nekas cits jau arī neder, visam ir jābūt perfektam, nu, vai vismaz lai izskatās perfekti. bet es arī negribu nosodīt nevienu sievieti, kura vienalga kāda iemesla dēļ izvēlas darīt tā vai otrādi, jo man šķiet, sievietes ir venkārši kaut kas tik mežoonīgi skaists un īpašs un es laikam principā pieņemu no viņām jebko
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 01:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es te vairāk cenšos aktualizēt to, kāpēc notiek šādas izvēles. pasargdies nosodīt, izteikt līdzjūtību, varbūt. (:
hmm, un kāpēc man vienmēr no šādiem izteikumiem gribas nepareizi secināt, ka vīrieši ir nepārāk un prasti? XDXDXD gan jau tāpēc, ka iekšējais trollis nekad neguļ un ir gatavs piesieties vienmēr.
| From: | az |
Date: | July 30th, 2020 - 02:06 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es vienmēr jūtos iekšēji ļauna, kad pie sevis saprotu, ka jā, sievietes fundamentāli man liekas. visvisvisvisvisvisvis. ja tas kaut ko izlīdzina - vīrieši man liekas skaistāki kaili. tad viņi ir trausli un maigi. bet gan jau tā teikt ir vēl ļaunāk ;]]]
bet ikdienā vīriesi, ko es zinu, šķiet skumji. pat tie, kas izskatās lieli un stipri un vesseli un bagāti. latvijā un ārpus. gan jau zinu nepareizos vīriešus. bet really, pat tie, kas vienmēr smejas un joko, vakaros ir skumjas viņu acīs.
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 02:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
jāatzīst, ka tev ir ļoti interesants pasules redzējums.
man jau ar sievietes ššķiet skaistākas un nekam ļaunam tur nevajadzētu būt. a kaili cilvēki vispār ir foršāki. es pa retam dodos uz pirti māmuliņai līdz, kur visi iet pa pliko. secināju, ka iepazīties ar kailiem cilvēkiem man sanāk krietni vieglāk, jūtos brīvāk. drēbes uzreiz visu izmaina, jo visi vienmēr kko cenšās pateikt ar savu apģērbu, lai kā arī to noliegtu.
| From: | az |
Date: | July 30th, 2020 - 02:26 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tā kā man gribas, lai mēs visi būtu vairāk cilvēki un mazāk kategorijas (vīrieši/sievietes, melni/balti), tad ir tā iekšējā sajūta, ka būtu jāsāk ar sevi un jāmīl visi vienādāk. bet visu manu dzīvi viena pēc otras nāk fantastiskās, skaistās, gudrās un stiprās sievietes un es stāvu un domāju, sasodīc, būtu čalis, kā es te uzdzīvotu. bet gan jau tad viņas tā nemaz nenāktu ;]
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 02:37 pm |
---|
| | | (Link) |
|
jā, kur viņas nāk? do man ar XD.
lai kā gribētos, mēs tomēr atšķiramies, kaut vai fizioloģiski. to tākā derētu atcerēties, jo tas pats dažādu hormonu līmenis asinīs liek mums uzvesties dažādi. vai mēs vispār varam mīlēt visus vienādi? man aizdomas, ka to var tikai dievišķas būtnes.
| From: | az |
Date: | July 30th, 2020 - 02:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
i know ;]]]
"to var tikai dievišķas būtnes" - tātad mēs ;p
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 02:51 pm |
---|
| | | (Link) |
|
labs XDXDXD
Man pofig par sirmumu, bet Latvijas pelēkā vienkārši neatbilst manai būtībai. Necik un galīgi. Ja es ataudzēju dabīgo krāsu (cik nu tas ir iespējams pie matiem līdz viduklim), tas nozīmē, ka esmu gatava kārties un padevusies pavisam. Jo tā ir tizla krāsa.
Also, kosmētika ir veids, kā mākslinieciski izpausties tiem, kam citādi abas rokas kreisās šai virzienā. Patīk noziesties ar varavīksni, un iepūt.
Un par augstpapēžiem - reizēm vienkārši ir forši. Var iet smalkiem solīšiem un klabināt un justies cute. Un to saka cilvēks, kas Lielās Ģildes ballē bija neglītos ziemas zābakos, jo secināja, ka konkrētajos papēžos vairs nevar paiet :D point is, ne vienmēr tas ir tāpēc, ka tā pieņemts vai tāpēc, lai kādam izpatiktu. Reizēm vnk gribas.
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 03:42 pm |
---|
| | | (Link) |
|
neticu tādam vienkārši gribas. vienmēr ir iemesls.
Gribas izskatīties smuki, bļe
Nu un man gribas būt draudīgi garai!
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 03:57 pm |
---|
| | | (Link) |
|
mhm, un no kurienes tev infa, ka tas un tas, un tas ir smuki, savukārt tas un tas nav? un gara ir draudīgi utt?
man šķiet, ka visu to nosaka sabiedrībā valdošie skaistuma etaloni. vēl man šķiet, ka mēs jau sen esam pelnījuši veselīgus etalonus bez pārspīlējumiem. bet gan jau drīzāk modē nāks kiborgi.
Man pašai šķiet smuki un draudīgi. Ir taču fun, ka visi līdz plecam.
Kad ieraugu dāmu, kas garāka par mani, esmu neviltotā sajūsmā, jo viņas ir TIK skaistas. Sevišķi, ja vēl platiem kauliem.
Bet kāpēc Tev šķiet, ka kaut kāda fifa uz žurnāla vāka vai tās dāmas, kas tiek iebāztas pat riepu reklāmās, nosaka to, ka es pieguļošos svārkos, zeķēs un papēžkurpēs jūtos labi un pati sev patīku? Man šķiet,ka tu šobrīd skaldi matu...
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 05:03 pm |
---|
| | | (Link) |
|
huj viņ zin ko es te skaldu. man šķiet, ka dažus simtus gadu atpakaļ tu sev tāda nepatiktu. un man šķiet, ka pie vainas tam ir kak raz čikas, kuras sabāž visur, kur vien var un nevar. nepiemērotā apģērbā darot lietas, kuras, acīmredzot, nekad nav darījušas un nedarīs.
man augstapēdenes nepatīk, pieguļoš apģerbs patīk, zeķes nepārāk. bet es tak neesmu normāls.
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 05:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tobiš nevis čikas, bet čiku bāzēji. XD
Jà.. nepiemērots apģērbs ir arī zīda rītakleita trauku mazgāšanai.
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 09:09 pm |
---|
| | | (Link) |
|
daudz piemērotāks kā bikinī, lai zāģētu malku vai montētu riepas.
Dažus gadu simtus atpakaļ sieviete bija vai nu darba zirgs, dzemdējamā mašīna vai īpašums, kas jāpadara pēc iespējas vērtīgāks un jāiemaina pret statusu, zemi vai naudu, tur viņām pašām nebija ne teikšanas ne bieži vien arī saprašanas ka var ko gribēt. Ja gribēja bīdīt ģēlas, to varēja tikai caur laulību vai seksu. Ir par šo ļoti interesantas vēsturnieku lekcijas.
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 09:17 pm |
---|
| | | (Link) |
|
un gribi teikt, ka viņām nepatika pucēties pie retās iespējas, ja tāda radās? (: domāju, ka patika, domāju, ka cilvēkiem vienmēr ir paticis. un sapucēšanās etalons, vēstures gaitā, ir ļoti mainījies.
Tu taču teici, ka tevi neietekmē nekādi etaloni, visādi tur žurnālu vāki utt. Kāpēc pieņem, ka citus ietekmē? Kas ietekmē tavu apsēstību ar veselīgumu un pareiziem politiskiem uzskatiem?
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 05:00 pm |
---|
| | | (Link) |
|
opacā, kur es ko tādu esmu teicis?
Vai tad pie kosmo vāku apspriedes neteici, ka tie ir muļķības un nekā neietekmē tavus skaistuma ideālus. Varbūt jaucu tevi ar kādu no kundzītēm, kas tur izteicās, tad sorr.
Jebkurā gadījumā paliek atklāts jautājumus no kurienes tev pārliecība, ka cilvēki velk, krāsojās vai dara vēl kaut ko, tikai sekojot sabiedrības kolektīvajiem etaloniem. Vai arī tā - tu taču pats arī tādā gadījumā seko visādām modēm, kas tagad skaitās hip, vai tomēr nē?
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 09:11 pm |
---|
| | | (Link) |
|
man ir tas gods visu mūžu būt par rebeli, kurš ar nolūku neseko modei. troļļo ar prikidu. ar vecumu tas ir mazinājies, bet nav pārgājis.
mana pārliecība nāk no grāmatas, kuru ir sarakstījis viens jauks neirobiologs, par cilvēku uzvedību.
Vegetārisms/vegānisms ninče ir ļoti ļoti hip, īpaši starp progresīvajiem pīpļiem un tu pilnībā ieķeksē visus mūsdienu progresīvo pīpļu ķeksīšus. Kārtējā sagadīšanās vai viss no viena neirobiologa grāmatas. :)
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 10:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
kāpēc kādam būtu jācieš dēļ manām baudām? īsti neredzu iemesla. no kurienes tas nāk? huj viņ zin, noteikti ne tāpēc, ka hipsterīgi un moderni. man nav sarakstiņa ar ķeksīšiem, esmu samierinājies ar savu nenormālību.
Piekrītu,ka augstpapēžu kurpes maina gaitu. :) Un jā! Reizēm vienkārši ir vēlme iekāpt papēžkurpēs:)
Vēlme ir, ja proporcija prasa skaistumam. Bet izturību un muskuļus tas prasa gan arī. Līdz ar to sanāk varbūt pāris reizes gadā. Esmu dzirdējusi no draudzenēm, ka esot ļoti ērtas papēžu kurpes arī, bet es laikam esmu naturāls aborigēns un prasās tuvāk zemei. Valkāju barefoot kurpes līdz jukšanai.
;)) Bet katrai taču savs.
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 05:23 pm |
---|
| | | (Link) |
|
"esot ļoti ērtas papēžu kurpes" sit nost, neticu.
Tev droši vien nebūtu ērtas, viņām ir.
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 09:12 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ko tik visu mēs neesam spējīgi sev iestāstīt. (:
Stulbi kaut kā sanāk, ja neticam, kad citi saka, ka viņu pieredze ir tāda, kādu viņi to pieredz. Arī tas, ka, lai gan ikdienā staigāju ar ērtām barefoot kedām, negribu tikt notiesāta tajās dažās dienās, kad velku papēžus. Un otrādāk, no citā virzienā tiesājošajiem. Es teiktu, ka labāk skaties, kas pašam kājās, nevis sašam.
| From: | zazis |
Date: | July 31st, 2020 - 10:49 am |
---|
| | | (Link) |
|
labāk vispār uzlikt klapes un neko neredzēt. tā ir. ja tic budistiem, tad ciešanas tīra karmu. varbūt jāpiever acis arī uz vardarbību citu ģimenēs, tipa nelien svešās attiecībās. utt
ērtos apavos ir ērti arī paskriet, ērtus apavus negribās pēc smagas dienas novilkt kā spāņu zābakus. nu neticu, ka ir apavi uz kārtīga papēža, kuros tas viss ir iespējams.
| From: | zazis |
Date: | July 31st, 2020 - 11:07 am |
---|
| | | (Link) |
|
jā, un kāpēc tik ļoti gribās tikt notiesātai? kas tā vēlmi stāties upura pozīcijā?
var tak arī līmi paostīt pa reizei un apvainoties, kad apkārtējie saka, ka mož nevajag, nav veselīgi.
Es varu arī nerunāties, ja viss, ko Tu darīsi, ir ektrapolēt toksiskos virzienos. Vai vēl turi łaunu prātu par manu neseno neveikli sanākušo joku?
| From: | zazis |
Date: | August 2nd, 2020 - 05:46 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es neatceros joku, tātad arī turēt par to ļaunu prātu nez vai varu. varbūt neuztver visu tik personīgi, atvaino, man ir tāds viegli nelāga diskutēšanas maniere, patīk lietot spilgtus salīdzinājumus. augstapēdenes var būt super ērtas, ja salīdzina ar ūdenslīdēja pleznām, bet ja salīdzina ar taviem ikdienas apaviem, nu nav. kroč viss ir relatīvs. par runāšanos nemāku īsti neko ieteikt, tā ir katra brīva izvēle.
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 05:22 pm |
---|
| | | (Link) |
|
jā, dažām maina tā, ka raudiens nāk skatoties. (:
Kad beidzot no modes izies salmu vīri, kognitīva disonanse un neveselīga apsēstība ar puritānisku veselīgumu?
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 05:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
vēl īsti nav iegājis, čilax
"neveselīga apsēstība ar puritānisku veselīgumu?" te jau tu sāc pārsist pats sevi, spiežu treknu laiku.
| From: | az |
Date: | July 30th, 2020 - 07:29 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tik ļoti sasmējos, ka aplējos ar tēju ;]]] čilax ;]
From: | (Anonymous) |
Date: | July 30th, 2020 - 05:17 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Es ar vecuma apkarošanas jautājumiem nodarbojos tikai un vienīgi sev, jo man ir grūti pieņemt, ka spogulī topu aizvien vecāka.
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 05:21 pm |
---|
| | | (Link) |
|
pareizi, vēl ar šitas. vecam būt tak ir tik neforši. visiem jābūt mūžīgi jauniem. eh un F
Baigi svarīgi, cik ērta ir lieste, kā nostrādātas iekšējās šuves un cik stabils papēdis. Man ir bijušas arī ērtas papēžu kurpes. Ir reizes, kad papēžu augstums ir specifiski noteikts dreskodā (Oskars u.tml). Vispār jau skaitās, ka mazu papēdīti vajagot stājai un mugurkaula veselībai.
Ir sievietes, kas bez papēžiem iet tikai sportot vai tml, visbiežāk īsas vai jau no bērnības gan redzējušas ārišķīgi sievišķīgu piemēru gan arī tā audzinātas. Ir sievietes, kam izskatīties ir statusa jautājums, ja viņa ir aksesuārs, viņai jābūt formā, citādi nomainīs. Ir vīrieši, kam statusa jautājums ir ka viņa sieviete izskatās kā vajag un tobrīd ir modē. Ir sievietes, kam darba dēļ ir jāizskatās, ir sievietes, kam izskats ir ierocis.
Es esmu krāsojusi matus, man gribējās blondus un bija baigi laba sajūta. Tas dod iespēju spēlēties ar to, kā tu izskaties un tas bieži izmaina arī to, kā tu jūties. Manuprāt nav tas sliktākais vai neveselīgākais veids kā sevi uzlabot. Jā, ir cilvēki, kas tādējādi mēģina aizbāzt caurumu dvēselē vai baro neirozi, bet nebūt ne visi. Kad nokrāsoju ar hennu, vispār biju sajūsmā, matiem ļoti patika, kad veselība ļaus, gribu atkal paspēlēties. Es tev piekrītu, ka vajadzētu normalizēt sirmumu
| From: | zazis |
Date: | July 30th, 2020 - 09:15 pm |
---|
| | | (Link) |
|
paldies par izsmeļošu atbildi. noteikti izklausās, ka nosodu krāsošanos, bet patiesībā man tikai gribētos redzēt vairāk nekrāsotus matus. pus uz pus pietiktu, bet, kad, piemēram, veikalā paskatos apkārt, retu reizi var redzēt nekrāsotus.
man gribētos, lai pārietu mode uz uzvalkiem, šlipsēm uc neērtiem veidojumiem, kas apliecinātu statusu. gan jau labi, ka neesmu pie teikšanas.
Bija viena rakstu sērija? Dokumentālais seriāls kurā vēsturnieks stāstīja par kaitīgo aspektu. Mūsdienās manuprāt nav tik traki. Jā, botokss sejā un operācijas, bet bija gadsimti, kad vilka kleitas ar arsēnu (zaļas), cepures ar svinu (traks kā cepurnieks), acīs pilināja belladonnu lai lielākas zīlītes (aklums).
Es domāju, ka tur ir kāds dziļāks dzinulis apakšā. Skaistuma vēsturi un Neglītuma vēsturi esi lasījis?
| From: | zazis |
Date: | August 2nd, 2020 - 05:49 pm |
---|
| | | (Link) |
|
neesmu, esmu ieberzies ar garu, ļoti sarežģītu grāmatu par cilvēku uzvedību no neirobioloģijas skatu punkta. citu nesākšu, kamēr šito nenomocīšu.
Tā tāda vieglāka esot, bet interesanta, ar visām bildēm piemēros. Bibliotēkā vienmēr paņemta
| From: | zazis |
Date: | August 2nd, 2020 - 05:59 pm |
---|
| | | (Link) |
|
uz bibliotēku gan neiešu, gan jau var kkur egrāmatu atrast.
| From: | up |
Date: | July 31st, 2020 - 02:10 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tu neticēsi cik ļoti matu krāsa ietekmē to kā kopumā izskatās seja. Ja ir pareizais matu tonis, tā ir izgaismota un var izskatīties jaunāka un dzīvāka, un vice versa. Un ne jau viss tiek darīts tikai un vienīgi kaut kādu sabiedrības vai veču uzspiestu štampu labad. Kas attiecas uz papēžiem- es, piemēram, vairs nevaru. Esmu samežģījusi abas potītes savulaik lupatās un tagad tikai apavi, kas manas kājas neapgrūtina. | |