Viss ir labi un būs arvien labāk! - [entries|archive|friends|userinfo]
veed_logs

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| google komiks Nr.1 komiks Nr.2 ]

[27. Okt 2010|10:31]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
KAŠĶIS, KAŠĶIS, KAŠĶIS!!!

"delfu komentētājiem piemīt vairāk cilvēcības, nekā atsaldētajam jūzerim vēdlogam"

Nokrišana no tējas un aizrīšanās ar krēslu, klusie ķieģeļi, implikācijas un smirdīgums kā arī daudz kas cits jaunākajā cibas EPISKAJĀ cīņā - Labais pret Ļauno!

http://klab.lv/community/vajag/1138405.html

http://klab.lv/users/rasbainieks/1321426.html
Linknopel mani

Comments:
From:[info]chaika
Date:27. Oktobris 2010 - 10:42
(Link)
nu jums nav ko darīt
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:27. Oktobris 2010 - 10:44
(Link)
tā izskatās, jā.
From:[info]unpy
Date:27. Oktobris 2010 - 10:50
(Link)
Nu, te gan ir vairāk tāds kā iņ/jaņ, nevis kašķis. Lielajam vairumam vīriešu tīk analizēt notikumu ar bēdīgām beigām cēloņus, īsti nekautrējoties lietot gana aprakstošus epitetus. Lielajam vairumam sieviešu tas šķiet nepieklājīgi, viņām šķiet dabiski "just līdz"(lai ko tas nozīmētu) pilnīgi nepazīstamam cilvēkam, visai viņa ģimenei un pat paviršiem paziņām. Vīrieši šo sieviešu attieksmi uzskata par idiotisku liekulību, sievietes, savukārt, vēso vīriešu attieksmi - par klaju rupjību un bezkaunību, kas aizskar pašos dvēseles dziļumos. Un šie ir divi nesamierināmi skatupunkti uz vienu uz to pašu notikumu.

Laba ilustrācija ir apraudāšanas/apstāvēšanas ceremonija, kas zināma daudzām tautām. Arī pie mums, Latgalē vēl šobaltdien var saskarties ar to, ka pie mirušā sapulcējušās apraudātājas no tuvējās draudzes un trīs diennaktis skaļi vaimanā, ap, principā, sev nepazīstama cilvēka līķi. Vīriešus šādu procedūru izveicam nevaru iztēloties, nudien.
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:27. Oktobris 2010 - 10:56
(Link)
Nevaru nepiekrist.

Galvenais, ka viss beidzies labi, cietušo nav un sīcis arī neapģērbts nepaliks.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:27. Oktobris 2010 - 10:59
(Link)
Nu nav tā, ka tikai vīrieši ir rezervēti un sievietes jūtīgas šādos gadījumos. Ir visādi cilvēki. Man, piemēram, arī besī pārliecīga jūteļošanās jūteļošanās pēc.
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:27. Oktobris 2010 - 11:01
(Link)
nu, labi, visas sievietes jau arī nebrauc ar moci, visās lietās ir izņēmumi :D
From:[info]unpy
Date:27. Oktobris 2010 - 11:02
(Link)
Protams. Gan jau, ka ir arī vīrieši, kuriem ēst nedod, dod tik gaužu pinkšķi palaist par aizsaules slieksni pārkāpušo vecmāmiņas brālēna kaimiņa mazmeitas bijušo skolotāju.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:27. Oktobris 2010 - 11:09
(Link)
piekrītu.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:27. Oktobris 2010 - 10:53
(Link)
Mans viedoklis.
Es uzskatu, ka tev ir tiesības domāt to, ko tu uzrakstīji. Tas gan automātiski nenozīmē, ka piekrītu tam, ko tu uzrakstīji.
Mana nostāja šādās lietās - ja gribi, palīdzi, ja negribi - ignorē, ko tur lieki žvadzēt. Bet, ja gadās norauties un tomēr uzrakstīt kaut ko (man arī pašai šitā gadās), par ko ir 100% skaidrs, ka dabūsi krāgā, tad vien atliek iekrampēties klaviatūrā un būt gatavam uz interneta kašķi. Bet skaties no gaišās puses - tev neviena neiemauca pretī ar kaut ko tādu kā "hā, bet no taviem plikajiem pupiem nāk vēmiens!" :D
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:27. Oktobris 2010 - 11:04
(Link)
Nu, jā kādreiz jau vajag arī norauties, tas pieder pie lietas, ar visiem pa labam vienmēr nesanāks. Bet šajā situācijā tomēr baigi gribās piekrist lietotāja "unpy" komentāram.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:27. Oktobris 2010 - 11:09
(Link)
Un zini, es domāju, ka bija cibiņi, kas izlasot tavus komentārus piekrita tev, bet tikai to neuzrakstīja redzot, kas tur tajos pārējos komentāros darās.
Bet jā, unpy šoreiz ir savs punkts. Es tikai to gribētu papildināt, ka katrā frontē ir izņēmumi.
From:[info]tviglis
Date:27. Oktobris 2010 - 11:44
(Link)
"ja gribi, palīdzi, ja negribi - ignorē, ko tur lieki žvadzēt."
ikzaklī! Tā jau man liekas bija tā kašķa būtība, ka reizēm tomēr labāk paklusēt. Nav runa, ka jābūt emo pinkšķētājam par katru nelaimi, ko gadās izlasīt, bet es, kaut arī pilnīgi piekrītu, ka gadījums ir bijis diezgan idiotisks un pašizraisīts, nelīstu savu viedokli paust pie posta, kurā lūdz praktisku atbalstu bērnam. Tas vienkārši nav konstruktīvi un pēc daudzu domām arī ne pārāk ētiski. Sekas atbilstošas :D
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:27. Oktobris 2010 - 14:04
(Link)
BET kuram gan dažreiz nesanāk norauties un pažvadzēt (oi, kā man šitā ir sanācis)? :)
From:[info]tviglis
Date:27. Oktobris 2010 - 14:47
(Link)
Nu tad, protams, ir divi varianti - vai nu tevis aprakstītais, vai arī pasākumi, kas vērsti uz konflikta saknes atrašanu un atzīšanu (nejaukt ar kļūdas atzīšanu, to tikai īpašos gadījumos). Izvēle pēc noskaņojuma!
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:27. Oktobris 2010 - 11:55
(Link)
Uh, kas par bloodlust.

Bet vispār stulbi ir nevis tas, kā kuŗš pamanās nomirt — jo summa nemainās no saskaitāmo kārtības, beigts tu esi tā kā tā — bet gan tas, ka, ja tu nomirsti stulbi, tava nāve uz mūžiem ļaužu atmiņā paliek kā "ā, tas ir tas tur, kas transformātorbūdā čurāja/kuŗu gulbis nosita/kuŗam mauka jebaļņikā sadeva."

Kaut kā stulbi, ka vienīgais, ko par tevi zina vai atceras, ir tas, cik tu idiotiski nomiri.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:27. Oktobris 2010 - 14:03
(Link)
Un vēl uzraksta par to grāmatu un uzņem filmu vai internetā publicē aprakstus un visi, kuriem patīk melnie joki, ņirdz gar zemi krizdami.
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:27. Oktobris 2010 - 15:03
(Link)
Runājot par asinskārību, viens no pirmajiem jautājumiem, par ko es iedomājos jau tad vasarā, kad pirmo reizi dzirdēju par šo gadījumu bija tāds - vai tas gulbis, diez, vēl ir starp dzīvajiem, diez, viņu ar visu viņa famīliju kāds labvēlis jau nav paspējis ar akmeņiem nomētāt tieši tā atgadījuma sakarā? Interesants jautājums vispār.
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:27. Oktobris 2010 - 15:20
(Link)
Jāā, es ar par to aizdomājos. Man šķiet, ka gulbis joprojām ir sveiks un vesels, ja vien nav ņēmis galu kaut kādā citā veidā. Viņam tak ligzda kaut kur ezerā bij, ej nu viņu tur atrodi, un, kazi, vai nu viņš vienīgais gulbis tur būs. Kaut kā negribas ticēt, ka labvēļi būs uzrīkojuši veselu gulbju holokaustu, lai tik nepalaistu gaŗām vainīgo.

Lai gan tas jau nekas neparasts nav, ka mēs pirmkārt domājam par saviem sugasbrāļiem, nevis par gulbi. Gulbis tak ar pirmām kārtām domāja par savējiem. Ja gulbjiem būtu ciba un vainīgais radījums tomēr būtu noklapēts, gan ka viņa pakaļpalicēji stāstītu: lūk, čalis centās aizstāvēt savu ģimeni, un ko viņš saņēma pretī.

Ak, sūrie dabas likumi.
[User Picture]
From:[info]tati
Date:27. Oktobris 2010 - 11:59
(Link)
nekad neesmu sapratusi, ko īsti nozīmē "atsaldēts". To ļi tas ir cilvēks, kurš reiz bijis alu laikmeta cilvēks, tad sasalis leduslaikmetā un, atčnulsa-gips, 21. gadsimtā. To ļi cilvēks, kuram ar veselību viss nav kārtībā - aukstumā apsaldējies tik ļoti, ka kļuvis atsaldēts no dažādām maņām... Man jau šķiet, ka tu drīzāk esi tas alu laikmeta cilvēks, jo fiziskā ķermeņa un tā sasaldēšanas-atsaldēšanas problēmas tevī netika manītas.

Krč - ha ha! ;]]
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:27. Oktobris 2010 - 16:21
(Link)
nē, nu paldies, paldies. alu cilvēks, ja? nu, mīļi, mīļi...
[User Picture]
From:[info]grieta
Date:28. Oktobris 2010 - 19:26
(Link)
starp citu man par to gulbja stāstu riktīgi smiekli nāca tikko kā izlasīju, un, domājams, cienītais līgavainis ir pelnījis Darvina balvu, bet diemžēl paspējis jau "sēt savu sēklu" he he

[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:29. Oktobris 2010 - 00:16
(Link)
Nu, re, tad jau tu arī esi pavisam atsaldēta. Kaunies! :)

http://www.youtube.com/watch?v=jsw3vJfXgY0