vakar atgadījos lno uz baletu "
Otello".
ļoti iesakāms - pirmā daļa smalki erotiska, otrā - ekspresīvi vardarbīga ar teicamām prātā jukšanas ainām
+ mūzika, tās skaļums, tērpi, apelsīni
= solis tuvāk dejas un ķermeņa kustību teātra izpratnei.
tas gan ar noteikumu, ka:
a - ir burvīga kolēģe, kas uzdāvina biļeti 3. rindā, tā ka var redzēt grimases (Andris!) un dzirdēt elsas un nopūtas,
šovakar ģit "Āda".
varbūt klasiskajā nav lielas atšķirības, jo tur kustības galvenais, bet šajā bija arī tēlošana, piem., tas Andris tik eleganti šķobījās un tas piedeva kustībām jēgu!
un nevar noliegt - daži kungi tik kruti uzbūvēti un kustas, ka bauda skatīties ;)