14 Jūnijs 2006 @ 19:28
 
Piedodiet dārgās, bet man nav saprotams, kādēļ sievietes pēc kāzām vairs nekrāsojojas mājas apstākļiem. Tā tas ir vairumā gadījumu. Tā ir kaut kāda spontāna apziņas plūsma, ka persona ir skaista pati par sevi, vai arī tas ir saistāms ar to, ka vairs nav pēc kā tiekties, jo medījums ir noķerts un ielikts būrītī? Kaut kāds neliels kosmētisks akcents taču nevar nākt par ļaunu nekur!
 
 
( Post a new comment )
Ms. Johnson[info]lidaka on 14. Jūnijs 2006 - 19:32
a es arī neprecēta mājās nekrāsojos
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 19:34
Bet tu taču krāsojies, kad ej, piemēram, uz veikalu. Ir tādas, kas sevi vairs pēc kāzām galīgi nekopj. Es negribētu sev tādu sievu.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Ms. Johnson[info]lidaka on 14. Jūnijs 2006 - 19:35
ne vienmēr. tikai tad, kad gribās. un staigājot pa zoļiku vispār nekad nekrāsojos.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 19:38
Tu esi jauna. A ir tādas, kurām zem acīm ir tādi zilumi un kopā ar rīta izpūrumu tas rada tādu ļoti nepatīkama cilvēka iespaidu.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Ms. Johnson[info]lidaka on 14. Jūnijs 2006 - 19:39
nu, labi. bet precēties ar sievieti, kura bez kosmētikas izskatās katastrofāli nav prāta darbs :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 19:41
A ej un uzzini, kā viņa izskatās bez kosmētikas, ja visu laiku krāsojas un pēkšņi vienu rītu izdomā, ka tas vairs nav vajadzīgs.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Ms. Johnson[info]lidaka on 14. Jūnijs 2006 - 19:42
nē, nu, paga. mūsdienās cilvēki ļoti reti precās pirms paspējuši pārgulēt ar savu izredzēto. un no rīta var ļoti labi redzēt, kāda sieviete izskatās BEZ kosmētikas.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 19:44
Spriežot pēc kāzu kleitu izvēles tā vis nav :) Bet arī es tikai nesen uzzināju, ko patiesībā simbolizē kleitas krāsa.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Ms. Johnson[info]lidaka on 14. Jūnijs 2006 - 19:48
kāds sakars kāzu kleitām ar kosmētiku? ā, un ko nozīmē krāsa?
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 19:49
Balta kleita ir nevainība.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Ms. Johnson[info]lidaka on 14. Jūnijs 2006 - 19:51
ā. nu tad skaidrs. bet sievietēm jau vispār vienmēr dzīvē ir bijuši tikai viens vai divi vīrieši.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 19:51
a stāsta tādas lietas, ka mati ceļas stāvus. Zināšu, kā ir patiesībā :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Ms. Johnson[info]lidaka on 14. Jūnijs 2006 - 19:53
kā ir patiesībā neviens nekad nezina. amerikāņu pīrāgā bija tāda mācība, ka "ja džeks saka, ka viņa bijušas 2 meitenes, nozīmē, ka nav bijusi neviena. ja meitene saka, ka viņai bijis 1 džeks, nozīmē, ka viņai bijuši 3".
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
blame: oho[info]blame on 14. Jūnijs 2006 - 20:12
nea, man šķiet,ka tur bija tuč savādāka tā gudrība.
Puišiem jādala ar 3 , meitenēm jāriezina ar 3 ;D
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Ms. Johnson[info]lidaka on 14. Jūnijs 2006 - 20:13
nu kaut kā tā
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
signe[info]scooby_snack on 14. Jūnijs 2006 - 21:08
man mamma kaut ko tādu stāstīja, ka balto (šķīsto) kleitu tradīcija ir tikai pārsimts gadus veca. pirms tam bija pieņemta sarkanā - kaislību - krāsa!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
Ilse Kahrklis[info]ld on 14. Jūnijs 2006 - 23:35
:DDDD
baltaa nevainiiba -kur tu to raavi?
sen senos laikos (~40gadus atpakalj) vismaz Holandee taa bija - ja meitene bija apskaadeeta, tad baltu kleitu vilkt nedriiksteeja un viss ciems tad to zinaaja.
bet vispaar - psihologjijaa baltaa ir naaves kraasa. un ja runaajam par kaazu kleitaam, tad pirmajai balta kleita bija Anglijas karalienei nemaz ne tik sen. logjiski visas liigavas gribeeja buut kaa karalienes un tikai baltaas kleitaas. pirms tam laulaajaas tautas teerpos vai kaada agreznaa jebkuras kraasas teerpaa :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]tviglis on 14. Jūnijs 2006 - 23:13
Esi ar tādu precējies un nu mokies? Nabadziņš.
Nekopts absolūti nav tas pats, kas dabisks. Dabisks - bez kosmētikas šajā gadījumā. Ja reiz tu precies vai dzīvo kopā, eventuāli pienāk brīdis, kad cilvēki nonāk līdz stāvoklim, kurā viņi ir dabiski, un tas jau nenozīmē, ka vairs nav jāmazgājas or smth. Izklausās, ka tevi varētu šokēt arī fakts, ka tavai sievietei ir mēnešreizes, ka viņai uz kājām aug matiņi utml neperfekcionisma formas.
Dekoratīvā kosmētika nogurdina ādu btw, tā neelpo utml.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 23:15
Nē, es šeit runāju par nolaidību pret sevi.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]tviglis on 14. Jūnijs 2006 - 23:16
Nelietot dekoratīvo kosmētiku ir nolaidība pret sevi???
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 23:18
nekopt. Nevajag sagrozīt. Ja tu esi noskaņota uz kasīšanos, tad, lūdzu, dodies kāda cita žurnāla virzienā.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]tviglis on 14. Jūnijs 2006 - 23:24
Nesagrozu.
Principā piekrītu, ka nolaidība pret sevi skar līdzcilvēkus, bet nu tas, kā tu to pasniedzi (pēc tevis var spriest, ka kosmētiku nelietot sieviete var tikai tad, ja ir viena, jo vīrietim tas var būt nepatīkams skats) mani aizskāra kā sievieti :D
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
signe[info]scooby_snack on 15. Jūnijs 2006 - 00:29
jā, man ar' šķita, ka drīzāk tur var runāt par nemazgātiem matiem, nevīžīgu apģērbu, apgrauztiem nagiem, nevis dekoratīvās kosmētikas trūkumu :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
zizii: ace[info]zizii on 20. Jūnijs 2006 - 05:13
Ir ir. izplūst mājās sēžot, nekrāsojas, nedomā par apģērbu. Nepatīk tādas.bet ir jau arī otra galējība - sāk ģērbtie līdzīgi kā vīrs. un izturēties.Lai gan tas notiek arī neprecoties.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
creature[info]creature on 14. Jūnijs 2006 - 20:19
mājas apstākļiem es neesmu krāsojusies nekad, pašlaik arī pārsvarā nekrāsojos ne-mājas apstākļiem, un, jā, domāju ka esmu pati skaista par sevi, par precēšanos gan vēl nedomāju :)
(Atbildēt) (Link)
pata[info]pata on 14. Jūnijs 2006 - 20:57
Jā, bet, ja pieņem, ka vīrieši vispār nekrāsojas, tad no Tava domu gājiena par kosmētikas nepieciešamību izriet, ka šie radījumi uzskata sevi par pietiekoši skaistiem.
Nezinu, neesmu precēta, bet krāsojos - patiesībā arī līdz veikalam parasti šo to uzlieku, lai neizskatītos pēc staigājoša līķa (zini, gaiša sejas āda jau no sākta gala!). Bet ja sieviete ir krāsota lelle līdz kāzām un nekrāsots montsrs pēc tām, tad faktiski jāpiekrīt Tavai teorijai par to medījumu - darbiņš padarīts, nu i varu būt mierīga :* Ir tādas, kas vispār nekrāsojas, un ne jau uz tām krāsām veči uzķeras! Ir gadījies dzirdēt stāstus par spilveniem ar pūderkrēmu otrajā rītā. Bet kā sieviete gribētu iebilst pret vīriešu = nieru slimnieku maisiem zem acīm, kas ir šausmenes cienīgs skats nesagatavotam lietotājam :)
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 21:00
Vēsturiski nav iegājies, ka vīrieši krāsotos. Protams, nevajag jau sēdēt stundu pie spoguļa un likt virsū tonnu kosmētikas, bet tomēr patīkami, ka sieviete rūpējas par savu izskatu, nevis turpmāko dzīvi pavada pēc principa pajāt.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
pata[info]pata on 14. Jūnijs 2006 - 21:39
Tas patiesībā ir izskaidrojams ar rutīnu, kas iestājas un kuras dēļ cilvēks pārstāj par sevi rūpēties. Domāju, ka laulības dzīve atsevišķos gadījumos ir viens no šiem rutīnas veicinātājiem, jo faktiski tā ir sava veida stagnācija - kaut kāda konstanta ikdiena, pie kuras pierod, ar kuru saaug. Un tad sievietes ne tikai pārstāj krāsoties, bet vīriešiem rodas alusvēderi, jo tā viena sieviete nav vairs motivācija uzturēt sevi formā. Nu, nedod dievs, ka tā patiešām notiktu, piemēram, ar mani. Tomēr lielākā daļa no zinātniskām dzīves cikla līnijām sevī ietver izaugsmi, peak point un lejupslīdi. Vienu posmu tu mācies, veido sevi par personību, kad esi kļuvis par tādu, izbaudi savu ieguldījumu augļus un ja laicīgi nenoreaģē un nepārlec uz citu plakni ar jauniem mērķiem, tad sākas lejupslīde. Nu, kaut kā tā ...
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
Illumine[info]illumine on 14. Jūnijs 2006 - 21:03
Šķiet, ka pēdējā laikā tu kaut kādā mītu pasaulē esi sācis dzīvot!
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 21:14
Nē, es tikai saskatu tendences bildēs.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Illumine[info]illumine on 14. Jūnijs 2006 - 21:17
Bet es saskatu tendenci, ka Tu vērtē tikai pēc ārējā veidola to sievieti. Tikai pēc bildes nevienu nevar apprecēt. Vienā brīdī vienkārši nerūp, ka tam otram varbūt ir loki, krunciņas vai pumpas. Tas viss tāpat liekas mīļš un tuvs. Var redzēt, ka Tu uz to sievieti neskaties ar mīlošām acīm!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 21:20
Bilde neatspoguļo iekšējo būtību, ja vien tas nav kaut kāds mākslas foto, kam jānes kaut kāda ideja. Taisnība vien tev ir.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Illumine[info]illumine on 14. Jūnijs 2006 - 21:22
Makslas foto neatspoguļo iekšējo būtību, bet to, ko fotogrāfs ir izveidojis no tā cilvēka un gaismām ;)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
amber[info]amber on 14. Jūnijs 2006 - 21:04
es ar varu piekrist iepriekšejām - mājās kosmētiku nelietoju. bet ta'vā domā par to krātiņu varētu būt zināma taisnība.
(Atbildēt) (Link)
signe[info]scooby_snack on 14. Jūnijs 2006 - 21:05
es arī tagad bieži nekrāsojos, lai gan esmu "medībās". mati gan man vienmēr tīri un drēbes ar'.

kur tev tāds priekšstats radies?
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 21:14
No visādām privātām bildēm. Tu uz izlaidumu iesi?
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
signe[info]scooby_snack on 14. Jūnijs 2006 - 21:18
nezinu. it kā es tur neko neesmu pazaudējusi. tā jau varētu, ja man nebūtu tādu parādu, ka baidos, vai tik nav sirmi mati: divi kursa darbi līdz 1dienai. kvalitātei būtībā nav nozīmes, ka tik ir. un to saku ES :/
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 14. Jūnijs 2006 - 21:21
Tu esi palaidusies. A kāpēc tev 2 kursa darbi? Man bija tikai viens.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
signe[info]scooby_snack on 15. Jūnijs 2006 - 00:30
man ir divi, laurai neviens. bļē, katra skola pati izdomā tos standartus. mūs katru pusgadu drāzīs ar vismaz vienu kursiķi. būtībā laikam 1 pirmajā pusgadā, 2 pavasarī, kad vispār nereāli pamācīties :(
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
Ilse Kahrklis[info]ld on 14. Jūnijs 2006 - 23:30
nu es arii piemeeram vairs neposhos kopsh dziivojam kopaa. saakumaa veel centos, bet tad taadi neizpratnes pilni skati - kaapeec?! prieksh kam?
turklaat otrs - ja es poshos kaadam, tad gribu lai tas ir paarsteigums, bet ja tas otrs vislaik vazaajas apkaart vai veero - nu kaads tur paarsteigums vairs?
treshais - mees dziivojam neLatvijaa un sheit kraasojas tikai uz balleem ejot, bet ne normaalas sievietes ikdienaa. ja es kaut ar higeenisko luupukraasu luupas noklaaju, tad jau izlecu uz paareejo fona :/
(Atbildēt) (Link)
Bille[info]shakaalis on 14. Jūnijs 2006 - 23:50
shovakar biju vecriigaa. nu nea... nava labi vairs te ar visaam kosmeetikas kaartaam. man shkjiet, ka katra sieviete te neesaa kaadus 2 liekus kosmeetikas kilogramus (arii visaadus kreemus uz rokaam un kaajaas (lai skaisti spiid)). un no skolas laikiem atceros, ka skolaa bija meitenes, kas vispaar nekraasojaas un ljoti, ljoti skaisti izskatiijaas :). un zinu, ka man skolaa Daanijaa skolotaajas (piemeeram, dizaina) nekad nekraasojaas. cik vinjas ir skaistas!
galvenais, kaa to pasniedz. un kaa teica Signe - galvenais, lai apgjeerbs un mati tiiri, kjermenis kopts ar nedekrotiivo kosmeetiku. tad sieviete pati par sevi staro! taa ir, es redzeeju :)
(Atbildēt) (Link)
toadbeauty[info]toadbeauty on 15. Jūnijs 2006 - 09:46
Jeibogu nesaprotu, kāpēc mājas būtu jākrāsojas!

Pasaki vēl, ka dārzu jāiet ravēt minibruncīšos un špiļkās un pēc iespējas zemāk jāliecas!

Nē nu kādreiz jau var, lai vakarā interesantāk, bet tā...

Tas, ka kosmētika ir jālieto, tas gan. Man pašai ir n-tie kg krēmu un smēru un vēlviskautkā.

Galu galā, mājās ir jājūtas ērti.
(Atbildēt) (Link)
Shelly[info]shelly on 15. Jūnijs 2006 - 10:57
Man savukārt nav skaidrs, kapēc vīrieši nepērk sev smuku apakšveļu :/
(Atbildēt) (Link)
--[info]ripp on 18. Jūnijs 2006 - 21:04
a ja es vispār nekrāsojies?
a Tu padusēs matus skuj?
(Atbildēt) (Link)
Pastaiga ar draugiem[info]aleja on 31. Augusts 2007 - 23:08
es gan neesmu precējusies, bet kopš esmu... laimīga, es patiešām mājās nekrāsojos. nekrāsojos arī tad, kad eju uz viekalu, un viss tikai tāpēc, ka es jūtos baigi skaistā. nu ne jau skaistule, bet vienkārši skaista.

toties agrākos laikos es, piemēram, krāsojos arī tad, ja cauru dienu nevienu neredzēju, arī mājās. jo bija dranķīgi laiki, un krāsošanās patiesībā nevis izskaistina, bet sakārto. var uzkrāsoties un pēkšņi sajust, ka vismaz kaut kas ir kārtībā.

varbūt sievietes vispār tikai tāpēc arī krāsojas, lai sakārtotos. un, ja viņas ir laimīgi precētas vai vienkārši laimīgas, ja viņu dzīve ir nokārtojusies, viņas nejūt nepieciešamību vēl kaut ko kārtot.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
Pastaiga ar draugiem[info]aleja on 31. Augusts 2007 - 23:15
īsāk sakot - sievietes vispār nekrāsojas priekš vīriešiem, nē, nu dažas varbūt, bet lielākoties priekš sevis
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)