|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tātad::
Jauns |
FriendsofFriends |
Visi |
Tēmturi:: kino | ēst | saulaina -
Comments:Vismaz pabiedē savu patreizējo operatoru. Saņēmuši ziņu no konkurentiem, viņiem pēksņi pamostas apbrīnojama ieinteresētība, iejūtība, un uzrodas slēptās rezerves.
Man nepatika pārklājuma un servisa kvalitāte Tele2.
Pēc kāda laika atkal Tele2 zvanījās un solīja sauli no debesīm nonest, es piezvanīju LMT un teicu, lai nes man sauli no debesīm. Sauli gluži nenonesa bet pārskatīja manus paradumus un piedāvāja krietni izdevīgāku tarifu plānu. Principā uzskatu, ka LMT ir pats kvalitatīvākais pārklājums un serviss, jā uz atlaidēm kūtri - pašai jābaksta un kā izmeklētājam jārokās, lai atrastu kur atkal kas izdevīgs. Kā cilvēks, kurš krustām šķērsām daudz vazājies pa Latviju paralēli gan ar LMT, gan ar Tele2, varu teikt, ka stāsts par pārklājumu nu jau n gadus ir mīts, ir vietas, kur labāk ķer LMT, ir vietas, kur Tele2, Ir vietas, kur ķer vieni, neķer otri, ir vietas, kur neķer abi, nav tā, ka LMT vai Tele2 šobrīd būtu labāks pārklājums. Par servisu nemāku teikt, nesaprotu, kas domāts ar vārdu "serviss".
Esmu cilvēks, kurš to vien dara, kā apkārt vazājas + pa telefonu vidēji mēnesī norunāju 4h-6h, internetu arī daudz un ļoti daudz patērēju, sms-i varētu būt kādi 2000, vēl meitas un Omes nr. ir pakārti uz mani. Pēdējos gadus pa operatoriem vairs neceļoju, jo uzskatu, ka tas līdzinās joslu mainīšanai sastrēgumā - vinnēt var tikai kapeikas.
Serviss ir vispārējs kopums pakalpojuma pieejamībai, kvalitātei, komunikācijai, problēmu risināšanai utt Piekrīti piedāvājumam pāriet. Kamēr neaktivizēsi SIM karti, tev par to nekas nebūs jāmaksā. Kaut kādā brīdī viņiem būs jāpieprasa no iepriekšējā operatora tavs numurs, šajā brīdī tavs operators sāks "pakot dāvanas" un izgudrot jaunu tarifa plānu speciāli priekš tevis. Labs brīdis, lai noformulētu un apsprpiestu ar pakalpojuma sniedzēju, ko tu gribi izmantot un cik esi ar mieru par to maksāt.
Vismaz Tele2 tā darīja. Ja LMT tā nedarīs, nu tad nafig tev viņi vajadzīgi.
es nomainīju uz tele 2, jo tam mūsu laukos ir labāka zona. citādi - gribu atpakaļ uz lmt, jo bērnam ir lmt, un tad var uzlikt glābējzvanu. tarifus nevaru salīdzināt, jo tie katram runāšanas daudzumam ir citi.
laulenis arī nomainīja uz tele2, jo tam vienīgajam ir zona LU jaunās ēkas pagrabā. hm, tad vajadzēs bērnu arī nomainīt.
es runāju 10 minūtes mēnesī un maksāju 5 eiro, bet tur mana paša vaina - varētu pāriet uz priekšapmaksas karti, maksātu 1 eiro mēnesī (tas līdzīgi visiem probaideriem).
Man tele2 patik labak. Cenu kategorija viena ar biti. Kvalitates kategorija neredzu starpibu ar lmt.
(Atbildēt)
Nē. Es par neierobežotām sarunām un neierobežotu internetu LMT maksāju 15 eiro mēnesī un jūtos apmierināta kā zilonis :) Un to viņi paši piedāvāja.
Par interneta robežām nezinu - telefonā nelietoju, sarunas un sms neierobežotas, maksāju 5 eiro mēnesī :)
Es nomainīju jau pirms gadiem 4, esmu apmierināta: rēķins ir vairākas reizes mazāks, laukos "ķer" aptuveni tāpat kā LMT (tb vislabākās sarunas kā vienam, tā otram operatoram ir iespējamas siltumnīcā, pārējās vietās raustās :D). Bet ir vērts rīkoties kā iesaka Fedrs.
(Atbildēt)
Es nomainīju jau pirms vairākiem gadiem un esmu pat ļoti apmierināta, jo man nepatīk LMT attieksme pret lojālajiem klientiem, kas gadiem maksājuši viņu hiperuzskrūvētās cenas, - pret tevi izturas kā pret suni, kad paprasi cilvēcīgākus noteikumus, bet, kad piesaki pāreju pie cita operatora, tad uzreiz zvana, pielien, sola zelta kalnus, diedelē un lūdzas pārdomāt. Pret klientiem ir jāizturas ar cieņu, kamēr viņi vēl ir tavi klienti!
Noteikti neiešu atpakaļ pie LMT. Pie Bites arī neiešu - draudzenei telefonā ir divas kartes, un uz Biti to tik vien dzirdu kā "šobrīd šis cilvēks nevar tev atbildēt", kamēr uz otru numuru var piezvanīt bez problēmām. (Atbildēt)
Nu, tā kā viņi ir tie,kuri mani gribēja ņemt darbā un maksāt kapeikas, es principā nepārietu. Skaidrs,uz kā rēķina var atļauties jums piedāvāt tos krutos tarifus.lai viņi iet ellē ar visiem tarifiem.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||