Tue, Jun. 20th, 2017, 10:20 am

Mani vajā paraksti par Brīvības ielas pārzīmēšanu. Es gan kaut kā neticu skaistajam dzīvē, attiecīgi neparakstīšu ne velna. Atstāt ielu tikai lisapēdiem un sabiedriskajam ir burvīga ideja, ja būtu kādas padsmit citas ielas, ka kurām braukt, jo mašīnu ta mazāk nepaliks.

Saukļi, kuri atbalsta šo lielisko ideju pirmkārt, lieto uzbāzīgi falšu statistiku, kas automātiski izraisa vēlmi sūtīt dirst, otrkārt, piesauc kaut kādus pētījumus, par kuriem neatzīstas, kas tie tādi, kur tie tādi un kāpēc tie tādi. Jā, varu pats iet un meklēt, bet skat. punktu viens - jūsu salkanās stulbības man noriebās jau pirmajās sekundēs, tāpēc nejūtu nekādu vēlmi pūlēties, lai jums tiktu mans parakstelis.

Tue, Jun. 20th, 2017, 10:55 am
[info]peepingtom

vēl jau variants, ka ja ērtāk būtu alternatīvi transportēties tad mazāk būtu to mašīnu. a tā sanāk ka visos prātojumos pieņēmums, ka mašīnu skaits vienmēr paliks nemainīgs.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:56 pm
[info]sirdna

Ja būtu, tad jā. Bet nav un tuvākās desmitgadēs nebūs, pēc manas iekšējās pārliecības. Tādas ērtības prasītu lielus pārbūves darbus, a tas ir nauda un laiks.

Tue, Jun. 20th, 2017, 01:19 pm
[info]snark

Nu, bet tad varbūt pareizā secībā? Sākumā padomāt par tikšanu apkārt pilsētai un tomēr izbūvēt iesaldēto (vai pat atcelto) Ziemeļu šķērsojumu, un tad vērt ciet galvenās maģistrāles pilsētā.

Tue, Jun. 20th, 2017, 03:01 pm
[info]scope

Vēl jau Austrumu maģistrāle un Tvaika ielas pārvads nav vai nu pabeigti, vai uzsākti, lai vismaz smagos no centra aizvirzītu.
Otrā krastā tas pats - jautājums ar Raņķa dambi, nac. bibliotēku un smagajiem, kur kaut kā nedzird par progresu tuneļa būvniecības bīdīšanā.

P.S. Arī D-tilta pieslēgums Jelgavas virzienam būtu pabeidzams un ļoti vēlams.

Tue, Jun. 20th, 2017, 10:56 am
[info]biezpientaure

nu, kāpēc. samazinoties iedzīvotāju skaitam, samazināsies arī automašīnu skaits. tas nav garantēti, bet diezgan ticami.

Tue, Jun. 20th, 2017, 01:24 pm
[info]snark

Tuvākajos gados tas varētu attiekties uz lauku apvidiem, bet ne Rīgu un Pierīgu.

Tue, Jun. 20th, 2017, 11:33 am
[info]kihelkonna

es ceru, ka agri vai vēlu mums būs bezmaksas sabiedriskais transports (igaunijā šur tur jau esot), un tas ļoti samazinās mašīnu skaitu un attiecīgi visādas nelāgas lietas.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:02 pm
[info]iokaste

Ja tas sabiedriskais būs ātrāks, bez bomžiem un nepārbāzts - tad tas strādās.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:19 pm
[info]kihelkonna

tas varētu būt bez bomžiem, jo tiem būs vajadzīga pilsētnieka karte vai kas tamlīdzīgs. pārbāzts gan varētu būt, jo ies nu kāds pūlēties dēļ lietas, ko dod par velti.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:49 pm
[info]sirdna

protams, bomži ārkārtīgi rūpīgi ievēro noteikumus un bez pilsētnieka kartes nekāps transportā, ni un ni!

Tue, Jun. 20th, 2017, 10:15 pm
[info]iokaste

iedomājies, kā ir dāmai, kurai katru rītu pilnā tramvajā jābrauc uz darbu. viņa labāk noziedo daļu savas algas un brauc ar mašīnu.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:30 pm
[info]lidot

Nevis "bezmaksas", bet nodokļu maksātāju apmaksāts.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:56 pm
[info]kihelkonna

pagaidām nodokļu maksātāji apmaksā tikai pensionāru, bērnu un invalīdu pārvietošanos (vismaz puse sab transporta braucienu esot bezmaksas kategorijā), bet paši iet kājām (jo transports dārgs) vai brauc ar mašīnu. "bezmaksas" gadījumā viņi varēs lietot to, par ko maksā.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:55 pm
[info]sirdna

bezmaksas transports Tallinā neko tādu dižu nav samazinājis, cik nu redzu ar savu pieticīgo aci.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:01 pm
[info]vaiksts

Centrā ar auto nav ko darīt, centru vajag atstāt cilvēkiem, kokiem un suņiem. Points ir padarīt autovadītāju dzīvi neciešamu, lai tie nemaz nemēģinātu iebraukt centrā. Būtībā, jo mazāk vietas ir auto, jo mazāk auto būs dotajā vietā. Besī velosipeģiki, bet vipār tieši šo viņu mērķi saprotu un atbalstu, visiem ūbersvarīgajiem ofisiem jau sen vajadzēja aizvākties no centra.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:41 pm
[info]biezpientaure

suņiem, kaķiem, ķirzakām, ēzeļiem, cūkām un papagaiļiem!

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:44 pm
[info]sirdna

reptiloīdiem.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:54 pm
[info]sirdna

atgādina manu tētuku, kurš mēdza klaigāt, ka krieviem jāvācas prom no Latvijas.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:57 pm
[info]vaiksts

Stulbiem vecākiem stulbi bērni ;))

Tue, Jun. 20th, 2017, 01:23 pm
[info]snark

Rīgas izvietojums un tās apvedceļu konfigurācija nosaka, ka gana daudzi autovadītāji pilsētas centrā atrodas caurbraucot. Diemžēl, par spīti visiem centra korķiem tas paliek ātrākais ceļš, ja no Pārdaugavas vai Jūrmalas jānokļūst Berģos vai Garkalnē.

Tue, Jun. 20th, 2017, 01:32 pm
[info]vaiksts

Tas arī. Vienkārši jārēķinās, ka centrs paliks arvien nedraudzīgāks autovadītājiem un tas ir pareizi. Ne jau velti citās valstīs jāmaksā par iebraukšanu centrā, ir noteikumi par auto izplūdes normām u.tml. Turklāt, jo auto-nedraudzīgāks centrs būs, jo ātrāk visi pisnesa centri pārvāksies uz nomaļākiem rajoniem, kur tiem ir īstā vieta, un tad arī vadītājiem būs mazāk iemeslu braukt uz centru.

Tue, Jun. 20th, 2017, 01:58 pm
[info]_re_

un tad jau no gājējiem tukšās ielas kļūs vēl tukšākas.

Tue, Jun. 20th, 2017, 09:39 pm
[info]di_wine

Dzelžaina loģika :D

Tue, Jun. 20th, 2017, 09:51 pm
[info]di_wine

Ai, takš kaut kādi murgi, tādi paši kā kapu tramvajs. It kā tas sabtransa autobuss kaut kādi eko. Man liekas, šitos parakstus vāc kaut kādas ūdensgalvas, kas var atļauties braukt ar lietotu velo un nu taisīs maratonu katru dienu pa Rīgas centru.
Cilvēki aizmirst, kādā klimatā dzīvojam. Ja man ar slimu bērnu jānokļūst no Juglas uz BKUS, varbūt es ar riteni braukšu? Tas pats, ja dienas laikā jāizbraukā pa klientiem, kas ir visdažādākajās Rīgas malās. Lietainā dienā cauri visai Rīgai braukšu ciemos, piem., no Mežciema uz Kleistiem - kā? Ar lidmašīnu varbūt? Ja cilvēks ir invalīds, bet viņam ir iespēja pašam pārvietoties ar auto, viņš to nedarīs? Ja bērns jāvadā uz dārziņu/skolu no perifērijas uz centru vai pāri pilsētai (un tā gadās!), ziemā neizmantošu savu automašīnu? Vasarā uz Bolderājas jūrmalu kratīšos ar 3.autobusu? Ja kādam tas sagādā baudu, lūdzu, bet nevajag to uzspiest tiem, kas par šādām opcijām nebūt nepriecātos.
Galu galā cilvēki brauc arī ārpus pilsētas un prom no valsts. Un tas pēdējais ir ne mazāk prātīgi :D
Cilvēkiem būs mašīnas/moči, un viņi ar tiem brauks, jo tas ir ērti, ietaupa laiku, tā ir nepieciešamība, lai funkcionētu 21.gadsimtā.

Tue, Jun. 20th, 2017, 10:27 pm
[info]divi_g

Strikti ņemot, mašīna un mocis is so 20th century; 21.gadsimta nepieciešamība ir sakari :]

Wed, Jun. 21st, 2017, 11:08 am
[info]jim

kurā brīdī bijis aicinājums atstāt ielu tikai lisapēdiem un sabiedriskajam? tur taču īpaši uzsvērts, ka mašīnām nekas netiek ņemts nost, pat joslu skaits nemazinās.

Wed, Jun. 21st, 2017, 01:03 pm
[info]sirdna

Es neticu lietām, kuras nekad neviens nav teicis. Bieži pēc tam izrādās, ka teica tieši to un neko citu.