Tue, Jun. 20th, 2017, 10:20 am

Mani vajā paraksti par Brīvības ielas pārzīmēšanu. Es gan kaut kā neticu skaistajam dzīvē, attiecīgi neparakstīšu ne velna. Atstāt ielu tikai lisapēdiem un sabiedriskajam ir burvīga ideja, ja būtu kādas padsmit citas ielas, ka kurām braukt, jo mašīnu ta mazāk nepaliks.

Saukļi, kuri atbalsta šo lielisko ideju pirmkārt, lieto uzbāzīgi falšu statistiku, kas automātiski izraisa vēlmi sūtīt dirst, otrkārt, piesauc kaut kādus pētījumus, par kuriem neatzīstas, kas tie tādi, kur tie tādi un kāpēc tie tādi. Jā, varu pats iet un meklēt, bet skat. punktu viens - jūsu salkanās stulbības man noriebās jau pirmajās sekundēs, tāpēc nejūtu nekādu vēlmi pūlēties, lai jums tiktu mans parakstelis.

Tue, Jun. 20th, 2017, 10:55 am
[info]peepingtom

vēl jau variants, ka ja ērtāk būtu alternatīvi transportēties tad mazāk būtu to mašīnu. a tā sanāk ka visos prātojumos pieņēmums, ka mašīnu skaits vienmēr paliks nemainīgs.

Tue, Jun. 20th, 2017, 12:56 pm
[info]sirdna

Ja būtu, tad jā. Bet nav un tuvākās desmitgadēs nebūs, pēc manas iekšējās pārliecības. Tādas ērtības prasītu lielus pārbūves darbus, a tas ir nauda un laiks.

Tue, Jun. 20th, 2017, 01:19 pm
[info]snark

Nu, bet tad varbūt pareizā secībā? Sākumā padomāt par tikšanu apkārt pilsētai un tomēr izbūvēt iesaldēto (vai pat atcelto) Ziemeļu šķērsojumu, un tad vērt ciet galvenās maģistrāles pilsētā.

Tue, Jun. 20th, 2017, 03:01 pm
[info]scope

Vēl jau Austrumu maģistrāle un Tvaika ielas pārvads nav vai nu pabeigti, vai uzsākti, lai vismaz smagos no centra aizvirzītu.
Otrā krastā tas pats - jautājums ar Raņķa dambi, nac. bibliotēku un smagajiem, kur kaut kā nedzird par progresu tuneļa būvniecības bīdīšanā.

P.S. Arī D-tilta pieslēgums Jelgavas virzienam būtu pabeidzams un ļoti vēlams.