zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[May. 29th, 2015|10:41 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:May 29th, 2015 - 01:44 pm
(Link)
davai, pabrauc pa rīgu ar velo, gan pa brauktuvi, gan pa ietvi, un tad parunāsim, jo tavos murgos absurda ir tik daudz, ka nezinu, ar ko sākt.
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:May 29th, 2015 - 01:46 pm
(Link)
No kāda 2009./2010. gada līdz 2012., kad aizvācāmies no centra, vasarās braukāju ar velo pa Rīgu, bieži un regulāri. Principā tikai pa brauktuvēm vai veloceliņiem, tādēļ par braukšanu pa ietvi īpasi izteikties nevaru, bet nebija nekādu problēmu sadzīvot ar pārējiem satiksmes dalībniekiem, kad atrados uz riteņa.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:May 29th, 2015 - 01:49 pm
(Link)
es vispār arī ne pārāk runāju par braukšanu pa ietvi, jo pati visai maz to daru, cik vien no tā ir iespējams izvairīties.
bet atceries, ka nogriežoties velosipēdisti ir jāpalaiž gan tad, kad viņi brauc tev blakus pa brauktuvi, gan tad, kad viņi brauc pa ietvi. kaut vai vāroties žultī un saucot visus par idiotiem :)
From:[info]affair
Date:May 29th, 2015 - 01:51 pm
(Link)
OMG! :D
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:May 29th, 2015 - 03:56 pm
(Link)
tev arī neiet pie sirds tas punkts par ceļa došanu nogriežoties? nu piedod. tāds nu viņš ir.
From:[info]affair
Date:May 29th, 2015 - 04:06 pm
(Link)
un tad vēl ir šāds punkts:

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:May 29th, 2015 - 07:01 pm
(Link)
Jā, es piekrītu, labāk šo punktu tiešām izņemt, lai galvu saspiedušie ar to neattaisno citu CSN punktu neievērošanu.

Piemēram, šo:

70. Pirms jebkura manevra — braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. — transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:June 4th, 2015 - 03:43 pm
(Link)
Tas vienkārši nozīmē – turi galvu uz pleciem un nebrauc zem kāda idiota auto, pat ja tev ir priekšroka ;)
From:[info]affair
Date:June 4th, 2015 - 03:45 pm
(Link)
Tieši tā, pat, ja tev ir priekšroka. Šis punkts pritī mač paredz, ka jebkuras sadursmes gadījumā vainīgs būs velosipēdists :D
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:June 4th, 2015 - 03:53 pm
(Link)
Neparedz gan, jo kāda noteikuma (ne)ievērošana nav gluži tas pats, kas procedūras pēc kurām CSDD lemj par vainu.
From:[info]affair
Date:June 4th, 2015 - 03:54 pm
(Link)
Paredz gan.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:June 4th, 2015 - 03:58 pm
(Link)
Varbūt padalīsies sajās procedūrās vai tiesu precedentos?
From:[info]affair
Date:June 4th, 2015 - 03:59 pm
(Link)
Nē.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:June 4th, 2015 - 04:00 pm
(Link)
Nu tad viss skaidrs.
From:[info]affair
Date:May 29th, 2015 - 01:52 pm
(Link)
Ok, sorry, Tev ir autovadītāja apliecība?
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:May 29th, 2015 - 01:54 pm
(Link)
Protams, ka palaižu, ar to nav nekādu problēmu, bet palieku pie sava, ka ja kāds trauksies ar 20+ km un es viņu nepamanīšu, ne jau mani atzīs par vainīgu - policijai diezgan elementāri jau būs noteikt, ar kādu ātrumu riteņbraucējs pārvietojies, un izejot no tā arī atzīs par vainīgu.
From:[info]affair
Date:May 29th, 2015 - 02:00 pm
(Link)
vienkārši doma par celosipēdu, kas brauc blakus ir kaut kur nosapņota. auto pārvietojas ar ātrumu 50 km/h un teju vienmēr būs velosipēdistam nevis blakus, bet priekšā. brīdī, kad auto vadītājs ieslēdzis labo pagrieziena rādītāju, velosipēdistam nav nekādu tiesību mēģināt viņu apsteigt pa labo malu vai pēkšņi atrasties blakus.
[User Picture]
From:[info]src
Date:May 29th, 2015 - 02:07 pm
(Link)
"brīdī, kad auto vadītājs ieslēdzis labo pagrieziena rādītāju, velosipēdistam nav nekādu tiesību mēģināt viņu apsteigt pa labo malu vai pēkšņi atrasties blakus."

jā, šī vispār interesanta tēze, nebiju aizdomājies, gribētos precizēt pareizos CSN punktus, bet čujs saka, ka tā varētu būt. tātad sanāk - ar velo brauktuvē atrodoties un ieraugot nedaudz priekšā esošajam auto labo signālu, uzreiz jābremzē.
From:[info]affair
Date:May 29th, 2015 - 02:10 pm
(Link)
tieši tā, jo skaitās, ka auto vadītājs jau ir uzsācis manevru.
[User Picture]
From:[info]milda
Date:May 29th, 2015 - 02:20 pm
(Link)
skatoties cik ilgi pirms pagrieziena auto ir ieslēdzis labā pagrieziena rādītāju. pats manevrs tomēr ir stipri vēlāk. un ja pie krustojuma ir sarkanais un abi stāv (situācija, kad velo ir blakus auto), kur auto griezīs pa labi, bet velo brauks taisni - nu tur velns viņ zin kā ir pareizi. dzīvē jau auto palaiž vispirms velo un tad griež pa labi. ko citu? :D
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:May 29th, 2015 - 03:52 pm
(Link)
diemžēl biežāk nepalaiž vis, lai gan situācija visā visumā uzlabojas, un autobraucēji tomēr sāk ievērot augstāk minēto noteikumu punktu, kuru īpaši tev varu arī vēlreiz atkārtot:
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
[User Picture]
From:[info]src
Date:May 29th, 2015 - 04:06 pm
(Link)
pag, te augstāk mēs runājam par brauktuvi, kur nav velo ceļa.
[User Picture]
From:[info]milda
Date:May 29th, 2015 - 04:24 pm
(Link)
jā. es ar par situāciju, kad nav velo joslas un velosipēdists vālē pa brauktuvi masīnai labā pusē, kas taisa labo pagriezienu. baigi nejaukas tādas situācijas. bet nu tā kā pamatā jau tomēr skatās uz velobraucējiem kā uz visneprognozējamāko satikmes dalībnieku daļu, tad esmu ievērojusi, ka vairumā laiž un palaiž neskatoties uz to, ko saka CSN. jāsaka, ka arī vakar man bija patīkams pārsteigums un viens velobraucējs uz ietves mani kā gājēju palaida, apstājoties un gaidot, kamēr es brīnoties un minstinoties pabeidzu šķērsot ietvi. kaut es jau bremzēju un laidu viņu. kaut ko tādu es savā dzīvē no velobraucēja piedzīvoju pirmo reizi. jāteic, ka tas bija kungs manos gados nevis jaunietis ar fiksīti vai meitene plīvojošos brunčos :)
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:June 4th, 2015 - 03:57 pm
(Link)
Vienalga, te pēc noteikumiem ir skaidrs, ka nevar ātri apsteigt velosipēdistu un tad griezt pa labi, neskatoties, ka tu nogriez viņam ceļu. Tā darītu tikai idioti.

Jo citādi ja nogriežoties ieņem maksimāli labējo stāvokli, tad velosipēdists tāpat tev garām pa labo pusi netiks, un problēmas kā tādas nebūs.
From:[info]affair
Date:May 29th, 2015 - 04:07 pm
(Link)
227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.
[User Picture]
From:[info]termostats
Date:June 4th, 2015 - 04:43 pm
(Link)
Runājot par situāciju, kurā velo brauc pa brauktuvi un tam nav savas joslas...

Tāpēc ir noteikumos arī punkts, ka nogriežoties ir jāieņem malējais stāvoklis. Attiecīgi paša interesēs ir to ieņemt tā, lai tur pa vidu neviens nevarētu iebāzties un problēma principā ir atrisināta.
[User Picture]
From:[info]termostats
Date:June 4th, 2015 - 04:44 pm
(Link)
Un nē, tā nav spiešana apmalē, jo to ir jāpaspēj izdarīt pirms kāds tur ir ielīdis. Ja jau ir, tad jāgaida, kamēr aizbrauks prom.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:May 29th, 2015 - 03:51 pm
(Link)
nevis nosapņota, bet ikdienā tādās rīgas centras ielās kā stabu, bruņinieku utt, tā ir pilnīgi normāla realitāte, jo auto nu nekād neattīsta šosejas ātrumu. starp citu, arvien vairāk autovadītāju un pat autobusu vadītāju (!) tādās reālās dzīves situācijās nevis spiež velo nost no brauktuves, bet zolīdi sadzīvo blakus un pat katrā krustojumā (kur mēs neizbēgami stāvam atkal blakus) pieklājīgi atstāj vietu. tā ka vispār jāatzīst, ka dzīve tur ārā ir daudz labāka, nekā diršanās cibās.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:June 4th, 2015 - 03:35 pm
(Link)
Muļķības. Pagrieziena rādītāja ieslēgšana nedod nekādas priekšrocības.
From:[info]affair
Date:June 4th, 2015 - 03:39 pm
(Link)
Vēlies teikt, ka pēc noteikumiem drīkst apsteigt tajā pat joslā braucošu transporta līdzekli, kas brīdina pārējos par to, ka griezīsies? Sēdies, divi.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:June 4th, 2015 - 03:45 pm
(Link)
Vēl lielākas muļķības. Drīkst apsteigt, ja tev ir priekšroka. Neviens nav obligāti jālaiž savā joslā.
From:[info]affair
Date:June 4th, 2015 - 03:46 pm
(Link)
Tev nevar būt priekšroka braucot tajā pat joslā aiz muguras.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:June 4th, 2015 - 03:48 pm
(Link)
Šeit iet runa par veloceliņiem, kas ir atsevišķa josla.
From:[info]affair
Date:June 4th, 2015 - 03:50 pm
(Link)
Nezinu, uz kurieni iet tava runa, bet mana viennozīmīgi nav par veloceliņiem.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:June 4th, 2015 - 03:51 pm
(Link)
Rasbainieks raksta par Lāčplēša ielas velojoslām.
From:[info]affair
Date:June 4th, 2015 - 03:53 pm
(Link)
Ārā spīd saule.

hackers counter system