ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2012-03-20 18:27:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par radariem
Es jau te tiku izteicies, ka tā fotoradaru būšana, esot iesaistītām privātām interesēm, man diezin ko nepatīk. Cerībā kaitēt, es braucu ļoti prātīgi, nu tik prātīgi, ka nevienas bildes man uz pastu atsūtītas vēl nav. Paldies programmai WAZE un „midžinātājiem”. Esmu gājis pat vēl tālāk, pie radara no jau sagatavotajiem ~45-50 km/h strauji nobremzēju uz kādiem 30 km/h, cerībā, ka kāds man iepirdīs pakaļā. Tad mēs zvanīsim tautas balsij, jo es atzīšos, ka esmu bremzējis varbūt lieki, bet esmu tik trūcīgs, tik satraucies un tik nedrošs par savu spidometra rādītāju, ka drošs paliek nedrošs, vēl nedaudz pa bremžiem bija jāuzspiež, lai tik nav tie nolāpītie 53 km/h.

Inspirējoties no Zolitūdes ielas gadījuma ir plānots izdarīt ko līdzīgu uz Vaivaru prospekta, kur izskatās zāle ar pagalam nomīdīta. Vēl es ceru, ka man pamatīgi sados pa muti, nu tā lai zupa tek. Tas protams tiktu iemūžināts papildus kamerā.

Kas mani uztrauc. Kāpēc vēl nav ieviesti stacionārie radari kā bija prasīts līgumā? Kas cietīs zaudējumus, ja šī epopeja izgāzīsies? Uzskatu, ka radaru kompānijas bosikiem, nu tiem, kas Vitiron, būtu jāatbild par savu biznesu ar privāto mantu, nevis līguma laušanas gadījumā šī lieta jāuzveļ uz nodokļu maksātāju pleciem. Manuprāt, šī uzparikte ir pietiekoši skaļa, lai nebūtu iespējams izdevīgi aizklapēt biznesiņu bez visādiem KNĀBIEM, VK un sazin kā vēl. Ja rezultātā šeftmaņus un atbildīgos ierēdņus atradīs pakārušos kūtsaugšā vai nemākulīgi pielietojot dienesta ieroci , varēsim uzskatīt, ka dzīvots nav velti un taisnība ir uzvarējusi.

Nē, man neskauž, un es neesmu pret „šeftēm”, bet man vienkārši „žaba dušit”, apzinoties, ka fiksēta pārkāpuma gadījumā no mana desmitnieka septiņi tiks kaut kur, bet ne asfaltam, savukārt trīs – biznesmenīšiem.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]unpy
2012-03-20 18:51 (saite)
Jā, šis projekts kaut kāds nesmuks. Pašam pilnīgi nekas nav pret "šeftēm", bet tad viss ir jāizdara glīti, nevis šitā. Konkrētajā gadījumā, kā ļaunas mēles melš, 50% situācijas ir pilnīga pašu idiotisma nopelns vai, ja tā politkorekti to nosauc, nekompetences + 50% iepriekš neparedzama negadījuma.

(Atbildēt uz šo)


[info]scope
2012-03-20 18:57 (saite)
Diez ko par visām izmaiņām "tolerancēs" domā citi pretendenti(viens no kritērijiem bija slieksnis, no kura sākt fotografēt), kuri piedalījās tajā konkursā.
Tāpat interesi izraisa stacionāro radaru ieviešanas aizkavēšanās dēļ "neparedzētiem apstākļiem saskaņošnas procesā", kuru dēļ varbūt citi pretendenti nespēja piedāvāt tik ātri ieviest stacionāros radarus.

Protams, visjautrākais ir fakts, ka līgumsods par stacionāro radaru neieviešanu ir ārkārtīgi mazs, kā arī tas, ka CP zivtele ar putām uz lūpām aizstāv privātā kantora intereses, lai arī kādi apvainojumi viņu virzienā neizskanētu.

P.S. Sodu par ātrumu nav, lai arī nesēņoju. Bet nepatīk šilte, zem kuras visa šī padarīšana tiek maskēta.

P.P.S. Neviens vēl oficiāli nopietni nav runājis par to, ka fotoradaristi safotografēto informāciju pirms nodošanas tālāk var atlasīt(visas iespējas dažādām whitelistēm), un, kā pierādījies ar dažiem gadījumiem, par kuriem bļaustījās Džeriņš, arī viltot vai piesūtīt pēc specifikācijas neizmantojamas bildes(kadrā divi auto).

(Atbildēt uz šo)


[info]mazeltov
2012-03-20 19:35 (saite)
Rakstā minēts, ka tas cietušais šoferis bija izvilcis ieroci. Vai tas, gadījumā, arī neliecina par kaut ko? Par to, ka pārāk daudz goļivudas filmas redzētas un ka ja nav galvā, vismaz ir pistole bardačokā, lai var gudro un vareno mētāt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mazeltov
2012-03-20 19:37 (saite)
Un iedvesmot internāta varoņus: "Nu man ar tada doma bija nofočet bet tagad zinašus ka japaņem ierocis lidz un lidz ko kaut kas bliezt virsu pat neprasot."
Kā kino, ja blakussēdētājs pārāk skaļi ēd popkornu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]racoon
2012-03-20 20:27 (saite)
Publikācijās no rīta, ierocis bija radara apsargam. Vakarā jau auto vadītājam. Rīt no rīta, vadītājs būs spārdījis inventāru, bet apsargs pašaizliedzīgi sargājis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2012-03-20 20:34 (saite)
Tā kā nav skaidrs, kā bija īstenībā ne tev, tad nav jēgas par šo notikumu cepties. Žurnālistam galvenais - sacepināt, ne notikumus atspoguļot.
Galvenais, lai tiktu mainīta situācija, ka jāmaksā nez cik, ja brauc uz 93km/h tur, kur atļauts ar 90, bet jebkurā gadījumā - nepārkāpjot ātrumu radaristiem rodas lielākie zaudējumi. Ja kādam smaga kāja, lai tad zina, ka atbalsta kāsējus. Nevis notiek cīņa pret netaisnību. Tāds ir mans viedoklis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2012-03-20 20:48 (saite)
t.i. ne tev, ne man

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]parasts
2012-03-20 20:16 (saite)
vara jau te viskauko filozsofēt, bet kā pieredze rāda, nekas te mums nemainīsies. vēl kādu gadu gaidāma stabila diršanās, pēc tam cilvēki apradīs un legālais rekets plauks un zels. a par stacionārajiem - moš pēc kāda laika atradīs caurumi līgumā/iepirkumā un vispār beigs pisties ar šo jautājumu.

(Atbildēt uz šo)


[info]biezpientaure
2012-03-21 09:08 (saite)
saistībā ar radariem man ir pāris punktu programma:

1. ja cilvēki nebūtu tā sadrumstalojušies, sakoordinētos tajos pašos twiteros un draugos un vienu nedēļu no vietas pa visu Rīgu brauktu ar 20-30km/st. Domāju, ka tiktu pat kādas ārvalsts ziņu sižetā. Kameras priekšā izbesījušies cilvēki vaimanātu par Zivi, korupciju un sazvērestību - skatītāji ģībtu labsajūtā, projekta mecenāti nervozi grauztu nagus.

2. Publiski jau pieminētais DOS uzbrukums tiesu sistēmai, pārpludinot to ar sodu apstrīdējumiem.

3. Un ja nekas nelīdz, tad...iztēlojos Balkānu valstis, kurās radari tiek grilēti ar degmaisījuma palīdzību. Saprotams, ka neaicinu ne uz ko tamlīdzīgu Latvijā!

(Atbildēt uz šo)


[info]chirkainais
2012-03-22 15:42 (saite)
No motopower.lv forumiem:

"Man ir nopietns priekshlikums

Dibinam biedriibu vai bezpeljnjas sabiedriska labuma organizaaciju, kas sauktos "Par droshu aatrumu". Pilniigi oficiils kantoris, ar deklareetu naudas plūsmu un kontu ziedotaajiem. M un BMW-power foruma biedri ziedo simboliskas naudas summas biedriibai taas darbiibas nodroshinaashanai un taas sabiedriski atbalstaamo meerkju sasniegshanai, par kuraam tiek izgatavoti biedriibas darbiibai nepiecieshamie vizuaalie materiaali

Pienjemu, ka daljai no poweristu atradiisies briivs briidis sabiedriska labuma radiishanai..
Taatad, izveerteejot waze un citu sociaalo riiku sniegto aktuaalo informaaciju par vietaam Riigaa un taas apkaimee, kur VP paarstaavji noveerojushi konsekventu drosha braukshanas aatruma paarsniegshanu un nosūtiijushi Vitronic paarstaavi verificeetu braukshanas aatruma kontroles pasaakumu veikshanai, biedriiba uz taam delegjee savus briivpraatiigos paarstaavjus, kas pirms biistamajaam vietaam ar speciaalu vizuaalu materiaalu paliidziibu briidina par kontroles ieriices klaatbūtni, taadaa veidaa veicot preventiivus pasaakumus, kas veersti uz droshas braukshanas aatruma ieveeroshanu un CSN iestaashanaas riska samazinaashanu. (jaa, peedeejaa laikaa es rakstu projektus, taapeec valoda taada trenneeta)

Tikai sadarbojoties ar VP un sia Vitronic Baltija mees kopiigi varam sasniegt galveno FR ievieshanas meerkji - samazinaat reaalo braukshanas aatrumu uz LV celjiem un CSN negadiiju iestaashanaas risku, kas saistiits ar atljautaa braukshanas aatruma paarsniegshanu.

Briivpraatiigie ir?"

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kaitnieks
2012-03-23 15:48 (saite)
Tikai tad Vitronic apsargi nāks plakātu turētājiem klāt un pēc tam žurnālam stāstīs, ka plakāta turētājs viņam draudējis ar ieroci.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?