Augusta DebesisKeep It Simple |
problēma jau nav bankā, bet tajā, ka pakalpojums "piezvani un pārdod konkrētu preci" ir slikti sagatavots, acīmredzot tie ir kaut kādi pilnīgi no malas nolīgti cilvēki, kas iemācījušies vienu tekstu un vispār nestrādā bankā
Tātad problēma tomēr ir bankā, jo banka jau nolīgst tos runātājus. Vai tad viņi paši uz savu galvu zvana?
jā un nabaga švēdbankai viņus uzsūta ļaunprātīgi ārvalstu kreditori, lai grautu jau tā slikto latvijas ekonomisko situāciju ;D
nē, ja nekļūdos, pēc apraksta izklausās, ka zvanītājs bija tāds pats ar dzīvi un darbu neapmierināts latvietis, kā tie, kas sašutuši par viņa zvaniem
Es nebiju sašutusi par viņu zvanu. Drīzāk par nekonsekvenci - sākt sarunu ar to, ka viņi ir pateicīgi, ka tik ilgus gadus esmu viņu kliente, un tad sākt bla-bla par saviem piedāvājumiem, kuri uzkaras ar vienkāršu jautājumu par to, ko vajag man. Neredzu efektivitāti šādiem zvaniem, jo tie tiešā veidā apmierina viņu vajadzības pēc atskaitēm augstākstāvošajiem - jā, apzvanām klientus, stāstām, etc. Un ne mazākajā mērā nav atbilduši MANĀM kā klienta vajadzībām. Galvenais stāsts tomēr ir par to.
bet dzīvē, tavuprāt, visam ir jābūt ideāli
Demagoģija ir speciāls kurss filozofos vai kā citādi apgūta?
"Es nebiju sašutusi par viņu zvanu. Drīzāk par nekonsekvenci..." un kas - šī nekonsekvence bija ārpus zvana?
parādi man ar dzīvi un darbu neapmierinātu latvieti, kas sašutis par viņa (viņa?) zvaniem
ieraksts sākas ar vārdiem "par ko es nemīlu Swedbank..." tālāk seko iemesla apraksts - vakardienas zvans. domāju, ir gluži dabiski secināt, ka zvans, kura rezultātā tu kādu aktīvi nemīli, ir izraisījis "sašutumu" (kā to nosaukt, nav būtiski - negatīvu reakciju, ja vēlies)
p.s. cilvēks, kurš ir apmierināts ar dzīvi un darbu, visus mīl - tā nav demagoģija, bet dzīves pieredzē balstīta pārliecība
nez - man liekas, ka tu pārāk aizraujies ar vispārinājumiem
tāds nu es esmu - aizrautīgs clvēks
Pirms kāda laiciņa runāju ar Swedbank kā potenciālā kredītņēmēja. Viņu attieksme bija apmēram "mēs esam lieli un vareni, mēs izklāstām savus noteikumus, ja nepatīk, ej citur". Savukārt bankas, kuru tirgus daļa nebija tik liela, bija patiešām gatavas pacīnīties par klientu un veikt izmaiņas savā piedāvājumā atkarībā no konkurentu piedāvātā ("piezvaniet, pastāstiet, kā Jums gāja ar X banku, varbūt mēs varēsim vienoties par labākiem nosacījumiem"). Protams, izvēle bija vienkārša.
(Reply)
man visvairāk patika, kad šāds konsultants, kas zvanīja un piedāvāja "noguldīt naudu uz izdevīgiem procentiem" uz manu "man nav ko noguldīt" neapjuka, bet veikli piedāvāja "tad varbūt jūs gribat paņemt kādu kredītiņu..."
:)
man ir gadījies ļoti līdzīgi, kad kāds no swedbankas telemārketinga uztrāpīja ar jautājumu, kas man bija tobrīd aktuāls. Taču, vai manu vai, saņemot manu atbildi - "jā, man tas interesē, pastāstiet ko vairāk, konkrēti par manu situāciju" (tur runa bija par hipotekārā kredīta iespējām, pretī atskanēja - zvaniet uz banku un meklējiet kredītspeciālistu. Nu, WTF!!!!! bet vai tad jūs man par šo tēmu nezvanāt? Pretī bija minstināšanās un kaut kas no sērijas, nu, tad zvaniet speciālistam, viņš jums visu izstāstīs.
(hipokredīts man noformējās citā bankā, swedam nākas "apmierināties" ar ikmēneša 7Ls apgrozījumu manā kontā, lmt automātiskais maksājums :D)
(Reply)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||