May. 3rd, 2011 @ 11:37 am (no subject)
About this Entry
Par ko es nemīlu Swedbanku (un tai līdzīgos milzeņus).

Vakar pēc 19-tiem vakarā zvana mans mobilais un klausulē jauns puisis stādās priekšā kā pārstāvis (vārds, uzvārds) no Swedbankas un jautā, vai man ir pāris minūtes sarunai. Pametu skatu uz pulksteni un saku - nu labi, ir (noriju atbildi, ka vispār ir vakars). Viņš man sāk stāstīt, cik kruti ir saņemt algu Swedbankā, vai es esmu mēģinājusi (esmu, jā, pārtraucu pirms gadiem 3), vai izmantoju internetbanku (jā, izmantoju, gods kam gods, uzskatu to par labāko internetbanku Latvijā un to arī pasaku, pusis saka "paldies, priekš klientiem cenšamies"), vai izmantoju kredītkarti (jā, bet citā bankā). Turpinās bla-bla, es saku, ka algas man nev, bet ir autorienākumi un tie iet uz citu banku. Un tad apķeros, ka man vajadzēs firmai kontu tuvākajās dienās un jautāju, vai viņi mani var pārliecināt to vērt pie viņiem. Un te atkal nāk aplauziens - man jāiet uz bankas filiāli vai jāzvana uz telefonbanku un tur man visu izstāstī, VIŅŠ NEESOT PAR TO KOMPETENTS. Pat ja tā ir, solīds, klientam draudzīgs konsultants man piedāvātu pārslēgt sarunu uz kompetentāku, piedāvātu, ka iedos manu tālruni kādam konsultantam, lai tas man piezvana etc. Nekā nebija. Tāpat bija arī pagājušajā reizē, kad man no viņiem kaut ko vajadzēja tādu, kas prasītu iejušanos manā situācijā un pretimnākšanu - nāni. Tā ir (vismaz Latvijas) lielo uzņēmumu lielākā kļūda - ka sistēma, kā sastrādāties ar klientu, nav klientam draudzīga. Viņi man nepiedāvā palīdzību risinājumu meklējumos, viņi vienkārši mani pasūta no nodaļas uz nodaļu vai vispār paziņo, ka viņi to nevar. Nejūtu cenšanos mani ieineteresēt, noturēt, lojalizēt - tāpat kā ar mūsu valsti, ar šiem uzņēmumiem var sastrādāties tikmēr, kamēr viss ir atbilstoši noteikumiem. Ja rodas problēmas, kas prasa individuālus risinājumus, tad attieksme nomainās uz "pats vainīgs!".
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: May 3rd, 2011 - 11:42 am
(Permanent Link)
problēma jau nav bankā, bet tajā, ka pakalpojums "piezvani un pārdod konkrētu preci" ir slikti sagatavots, acīmredzot tie ir kaut kādi pilnīgi no malas nolīgti cilvēki, kas iemācījušies vienu tekstu un vispār nestrādā bankā
[User Picture Icon]
From:[info]toadbeauty
Date: May 3rd, 2011 - 11:43 am
(Permanent Link)
Tātad problēma tomēr ir bankā, jo banka jau nolīgst tos runātājus. Vai tad viņi paši uz savu galvu zvana?
From:[info]eermaniitis
Date: May 3rd, 2011 - 11:48 am
(Permanent Link)
jā un nabaga švēdbankai viņus uzsūta ļaunprātīgi ārvalstu kreditori, lai grautu jau tā slikto latvijas ekonomisko situāciju ;D
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: May 3rd, 2011 - 11:52 am
(Permanent Link)
nē, ja nekļūdos, pēc apraksta izklausās, ka zvanītājs bija tāds pats ar dzīvi un darbu neapmierināts latvietis, kā tie, kas sašutuši par viņa zvaniem
[User Picture Icon]
From:[info]puce
Date: May 3rd, 2011 - 11:58 am
(Permanent Link)
Es nebiju sašutusi par viņu zvanu. Drīzāk par nekonsekvenci - sākt sarunu ar to, ka viņi ir pateicīgi, ka tik ilgus gadus esmu viņu kliente, un tad sākt bla-bla par saviem piedāvājumiem, kuri uzkaras ar vienkāršu jautājumu par to, ko vajag man. Neredzu efektivitāti šādiem zvaniem, jo tie tiešā veidā apmierina viņu vajadzības pēc atskaitēm augstākstāvošajiem - jā, apzvanām klientus, stāstām, etc. Un ne mazākajā mērā nav atbilduši MANĀM kā klienta vajadzībām. Galvenais stāsts tomēr ir par to.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: May 3rd, 2011 - 12:01 pm
(Permanent Link)
bet dzīvē, tavuprāt, visam ir jābūt ideāli
[User Picture Icon]
From:[info]puce
Date: May 3rd, 2011 - 12:06 pm
(Permanent Link)
Demagoģija ir speciāls kurss filozofos vai kā citādi apgūta?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: May 3rd, 2011 - 12:33 pm
(Permanent Link)
"Es nebiju sašutusi par viņu zvanu. Drīzāk par nekonsekvenci..." un kas - šī nekonsekvence bija ārpus zvana?
[User Picture Icon]
From:[info]wowow
Date: May 3rd, 2011 - 12:40 pm
(Permanent Link)
+1
From:[info]eermaniitis
Date: May 3rd, 2011 - 12:22 pm
(Permanent Link)
parādi man ar dzīvi un darbu neapmierinātu latvieti, kas sašutis par viņa (viņa?) zvaniem
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: May 3rd, 2011 - 12:36 pm
(Permanent Link)
ieraksts sākas ar vārdiem "par ko es nemīlu Swedbank..." tālāk seko iemesla apraksts - vakardienas zvans. domāju, ir gluži dabiski secināt, ka zvans, kura rezultātā tu kādu aktīvi nemīli, ir izraisījis "sašutumu" (kā to nosaukt, nav būtiski - negatīvu reakciju, ja vēlies)

p.s. cilvēks, kurš ir apmierināts ar dzīvi un darbu, visus mīl - tā nav demagoģija, bet dzīves pieredzē balstīta pārliecība
From:[info]eermaniitis
Date: May 3rd, 2011 - 01:22 pm
(Permanent Link)
nez - man liekas, ka tu pārāk aizraujies ar vispārinājumiem
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: May 3rd, 2011 - 01:51 pm
(Permanent Link)
tāds nu es esmu - aizrautīgs clvēks
[User Picture Icon]
From:[info]sw
Date: May 3rd, 2011 - 01:00 pm
(Permanent Link)
Pirms kāda laiciņa runāju ar Swedbank kā potenciālā kredītņēmēja. Viņu attieksme bija apmēram "mēs esam lieli un vareni, mēs izklāstām savus noteikumus, ja nepatīk, ej citur". Savukārt bankas, kuru tirgus daļa nebija tik liela, bija patiešām gatavas pacīnīties par klientu un veikt izmaiņas savā piedāvājumā atkarībā no konkurentu piedāvātā ("piezvaniet, pastāstiet, kā Jums gāja ar X banku, varbūt mēs varēsim vienoties par labākiem nosacījumiem"). Protams, izvēle bija vienkārša.
[User Picture Icon]
From:[info]laukuroze
Date: May 3rd, 2011 - 01:14 pm
(Permanent Link)
man visvairāk patika, kad šāds konsultants, kas zvanīja un piedāvāja "noguldīt naudu uz izdevīgiem procentiem" uz manu "man nav ko noguldīt" neapjuka, bet veikli piedāvāja "tad varbūt jūs gribat paņemt kādu kredītiņu..."
:)
[User Picture Icon]
From:[info]ringla
Date: May 3rd, 2011 - 04:09 pm
(Permanent Link)
iepriecinoši radoša pieeja :)
[User Picture Icon]
From:[info]ringla
Date: May 3rd, 2011 - 04:00 pm
(Permanent Link)
man ir gadījies ļoti līdzīgi, kad kāds no swedbankas telemārketinga uztrāpīja ar jautājumu, kas man bija tobrīd aktuāls. Taču, vai manu vai, saņemot manu atbildi - "jā, man tas interesē, pastāstiet ko vairāk, konkrēti par manu situāciju" (tur runa bija par hipotekārā kredīta iespējām, pretī atskanēja - zvaniet uz banku un meklējiet kredītspeciālistu. Nu, WTF!!!!! bet vai tad jūs man par šo tēmu nezvanāt? Pretī bija minstināšanās un kaut kas no sērijas, nu, tad zvaniet speciālistam, viņš jums visu izstāstīs.

(hipokredīts man noformējās citā bankā, swedam nākas "apmierināties" ar ikmēneša 7Ls apgrozījumu manā kontā, lmt automātiskais maksājums :D)