Augusta DebesisKeep It Simple |
| ||||||||||||||
Es nebiju sašutusi par viņu zvanu. Drīzāk par nekonsekvenci - sākt sarunu ar to, ka viņi ir pateicīgi, ka tik ilgus gadus esmu viņu kliente, un tad sākt bla-bla par saviem piedāvājumiem, kuri uzkaras ar vienkāršu jautājumu par to, ko vajag man. Neredzu efektivitāti šādiem zvaniem, jo tie tiešā veidā apmierina viņu vajadzības pēc atskaitēm augstākstāvošajiem - jā, apzvanām klientus, stāstām, etc. Un ne mazākajā mērā nav atbilduši MANĀM kā klienta vajadzībām. Galvenais stāsts tomēr ir par to.
bet dzīvē, tavuprāt, visam ir jābūt ideāli
Demagoģija ir speciāls kurss filozofos vai kā citādi apgūta?
"Es nebiju sašutusi par viņu zvanu. Drīzāk par nekonsekvenci..." un kas - šī nekonsekvence bija ārpus zvana?
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||