Comments: |
es domāju, viņa pietiekami labi mācās, lai nekas slikts nenotiktu, ja pāris mēnešus tu kaut ko no šitā nedarīsi. nu nebūs tā, ka dēļ otrās klases mīnusiem pēc tam kaut kur nevarēs iestāties. varbūt pat sociālais dienests ies secen :D
(mums pie sienas ir uzraksts, ka pirms iešanas uz skolu jāpārbauda, vai ir līdzi penālis un dienene)
| From: | oblica |
Date: | 30. Septembris 2016 - 11:16 |
---|
| | | (Link) |
|
Soc dienests diez vai ies secen - šogad mūsu skolā ieviests noteikums - semestrī nedrīkst būt vairāk kā 30 kavētas stundas (attaisnoti - vienalga, slimības dēļ, atpūtas brauciens vai ģimenes apstākļi) - ja 31, tad pie direktores un soc.pedagoga uz pārrunām, jo bērni pārāk daudz braukājot riņķī ar ģimenēm skolas laikā. Lūk!
a kas tev viņa bez tā penāļa arī braukā apkārt? ir kaut kas no var piegriezt - kabatas nauda, ekrānlaiks, telefona apmaksa, jaunas mantas gadījumā, ja vajag iegriezt? ar savējiem vēl aizvien manipulēju ar šito uz nebēdu.
| From: | oblica |
Date: | 30. Septembris 2016 - 11:36 |
---|
| | | (Link) |
|
Tur jau tā lieta, ka viņai tas penālis ir, SOMĀ! Katru dienu līdzi! :D
nu tad neko. ir tāds savienoto trauku likums. jo vairāk tu uzņemsies atbildību viņas vietā, jo nevarīgāka un izklaidīgāka viņa kļūs, un galabeigās vēl pensijas vecumā sēdēs tev uz galvas! joks.
| From: | milda |
Date: | 30. Septembris 2016 - 11:24 |
---|
| | | (Link) |
|
mūs ar sapulcē par šito sabiedēja, ka ķip vecāki tādējādi liedz bērna tiesības uz izglītību.
| From: | oblica |
Date: | 30. Septembris 2016 - 11:39 |
---|
| | | (Link) |
|
aha! :)) Lai gan mums pagājušā gadā uz Ēģipti līdzi bija matemātikas un latviešu valodas grāmatas - uz vietas katru dienu 2 h mācījāmies un apguva tieši tik pat, cik pārējie bērni (jo viņa 1:1 apgūst divās stundās to, ko 1:31 apgūst 6 stundās. Individuāla apmācība ir efektīvāka).
Nja, klausoties tos jūsu stāstiņus, aizvien vairāk rodas domas par mājmācību vai daļēju mājmācību... Vienīgi, tad vajadzētu vairāk bērnu, lai atmaksājas kādam no ģimenes nestrādāt :D
ja tu nejoko, tad sac ar majmacibas apvienibu, ir gimenes,kas koopereejas
Es par šo padomāšu pēc dažiem gadiem :) Kas man nepatīk vairumā visādu alternatīvo izglītības formu - liela daļa ir tiešām "alternatīvas" un komplektā ar visādu ezotērikas šļuru vai arī cieši turas pie kaut kādām sistēmām (piemēram, Valdorfa). Ja būtu iespēja jēdzīgākā formā bērnam iemācīt to, ko prasa skolas programma, netērējot laiku uz bērnu bara menedžmentu un skolas formalitātēm, tiešām nopietni apsvērtu variantus.
| From: | krii |
Date: | 30. Septembris 2016 - 13:06 |
---|
| | | (Link) |
|
Valdorfu tiešām nekādi neiesaku - no draugu ļoti rūgtās pieredzes.:)
| From: | oblica |
Date: | 30. Septembris 2016 - 13:07 |
---|
| | | (Link) |
|
A gadienā leo dēls tur nemācījās? Vrb kko jaucu.
| From: | krii |
Date: | 30. Septembris 2016 - 13:15 |
---|
| | | (Link) |
|
Nezinu par Leo. Taču man zināmajā gadījumā vecāki bija spiesti, sākot no bērna 6.klases, paši apgūt pamatskolas standartu visos mācību priekšmetos un mājās mācīt bērnam to, kas viņam būtu jāzina. Viņi ļoti žēlojās, ka pedagoģiskās izglītības trūkums šo misiju apgrūtina (nav zināma metodoloģija utml.), kā arī - reāli sanāk otra darbadiena mājās. Un tā visus četrus gadus, līdz varēja vidusskolā sūtīt uz normālu iestādi.
| From: | oblica |
Date: | 30. Septembris 2016 - 13:18 |
---|
| | | (Link) |
|
Oi, es to sāku jau no pirmās klases! :D
mācījās un pēc tam, kā labākais (no tiem, kas stājās - vērtēja ne jau tikai vācu valodu protms) iestājās vācu ģimnāzijā, kurā mācoties paralēli (pēc stundām) vēl gāja uz lekcijām LU un mācījās patstāvīgi japāņu valodu... šobrīd mācās Japānā :)
Pilnīgas muļķības par to, ka Valdorfskola būtu slikta - ne jau Rīgas skola (tā, kas Ādažos, tā gan mēsls - neiesaku nevienam, bet tur no valdorfpedaģijas ir tikai skolas nosaukums :( )
| From: | str |
Date: | 30. Septembris 2016 - 13:13 |
---|
| | | (Link) |
|
kāda tā pieredze ir?
| From: | krii |
Date: | 30. Septembris 2016 - 13:18 |
---|
| | | (Link) |
|
Tāda, ka bērns sākumā (pirmos gadus) labi jūtas, bet neko neiemācās, un pēc tam sāk arī slikti justies, jo tas līksmais bardaks, kas sākotnēji bija mācību vietā, pāraudzis vienkārši bardakā. Turklāt izņemt no tas skolas un sūtīt citā arī vairs nevar, jo skaidrs, ka robi zināšanās ir pārāk lieli un netiks nekam līdzi.
Valdorfu es arī nekad neapsvērtu, augšminētās ezotēriskās šļuras dēļ. Man ģeogrāfiski tuvumā ir Ikšķiles brīvā skola, kur līdzīgs stāsts, vairāk nekā laikam arī nav. Paskatīsimies, kā ies Cēsu jaunajai skolai, bet mana darba dēļ nezinu, vai būtu reāli pārcelties.
| From: | oblica |
Date: | 30. Septembris 2016 - 14:21 |
---|
| | | (Link) |
|
Ir tāda sakritība novērota - BB "izslēdzas", kad pūlis pārsniedz tikai viņai zināmo kritisko masu. T.i., priekšmetos, kuri notiek dalītās grupās (latviešu, angļu val) - pa 15 bērniem, viņa seko līdzi stundās. Tad, kad notiek visai klasei kopā (matemātika, sports) - 31 bērns, viņa vnk kaut kā izrubījas. Sāk darīt to, kas ienāk prātā, un nav vairs saturama.
| From: | oblica |
Date: | 30. Septembris 2016 - 14:45 |
---|
| | | (Link) |
|
Paldies! Tev arī izturību! :) Pagājušā gadā BB apmeklēja grupu Vivendi http://vivendicentrs.lv/lv/vivendi-veselibas-centrs. Nezinu, vai kāds tolks bija, vai nebija, jo tā grupa sakrita ar semestra beigām skolā. Papildus arī psihoterapeitu (vairāk gan manas slimības dēļ, kas viņu tomēr ļoti ietekmēja), bet nu 40 EUR par 45 minūtēm 2x nedēļā ilgi nevarēju pavilkt. Kādu pusgadu nogāja.
| From: | shelly |
Date: | 30. Septembris 2016 - 11:51 |
---|
| | | (Link) |
|
Nopietni? Un ja bērns, piemēram, dabū plaušu karsoni un slimo divas nedēļas, tad jāiet pie direktora un soc. pedagoga? Šis varētu būt pat aizraujoši...
| From: | oblica |
Date: | 30. Septembris 2016 - 11:53 |
---|
| | | (Link) |
|
Apmēram tā es sapratu, jā.
| From: | milda |
Date: | 30. Septembris 2016 - 12:22 |
---|
| | | (Link) |
|
tad ir ārsta zīme. un tad raksta ns. toš tad neskaitīšot. ņems priekšā tik tad, kad kavē ar vecāku zīmēm | |