gaidu brīvlaiku |
[30. Sep 2016|10:07] |
|
|
|
Comments: |
| From: | milda |
Date: | 30. Septembris 2016 - 14:20 |
---|
| | | (Link) |
|
Mīļo, krii. Ne visi var būt pedagogi, pat ja ir savā nozarē ģēniji. Jo zināt priekšmetu ir viens, cits ir to iemācīt, ieinteresēt otram. Pie tam ķīmijas un fizikas slkolotāju ļoti trūkst, tāpēc nereti šos prieksmetus pasniedz augstskolu studenti, kuri vēl nav pat beiguši to pašu bakalauru konkrētā zinātnē, par kaut kādām pedagoģiskām iemaņām un zināšanām pat nerunājot. Ir slikti, ir pavisam slikti, it sevišķi ar ķīmijas/fizikas skolotājiem. Tas tā prieksštatam,k as darās skolās.
| From: | krii |
Date: | 30. Septembris 2016 - 16:26 |
---|
| | | (Link) |
|
Droši vien, ka ir slikti, negrasos apstrīdēt. Tas, ko es gribēju teikt - "parastajās" skolās, atšķirībā no Valdorfa utml., tomēr neveidojas situācija, ka bērns var noplenderēt visu pamatskolas laiku nevienā obligātajā mācību priekšmetā neapgūdams standartā paredzēto minimumu, ja vien to pilnībā nekompensē vecāki, mācīdami viņu savā no pamatdarba brīvajā laikā. T.i., jebkurā skolā var gadīties problēmas ar kādu no mācību priekšmetiem, dažādu apstākļu, tai skaitā skolotāja nekompetences dēļ, taču Valdorfa skolā pati metode garantē iespēju neiemācīties NEKO, izņemot nepamatotu bezrūpību, ja vien bērnam un/vai viņa vecākiem nav īpaši spēcīga motivācija.
Žēl, ka neviens nav tā nopietni ķēries pie valdorfiešu rezultātu analīzes, tb skeptiķi bubina virtuves/blogu līmenī, kamēr jūsmas par alternatīvismu pārņemtās māmiņas kaujas, lai iedabūtu savas atvases valdorfskolās.
| From: | jojo |
Date: | 1. Oktobris 2016 - 08:47 |
---|
| | | (Link) |
|
kas tur sarežģīts, tā ir pamatskola un kvalitāti varētu relatīvi objektīvi mērīt, ja paskatītos, kādās skolās (un ar kādām sekmēm) tālāk mācās skolas absolventi. | |