Dzintra čoms ([info]mranarhs) rakstīja,
@ 2019-11-20 16:00:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Izglītošanās
Netaisos iedziļināties userinfohedas  svaigākajā postā apmelotā un nomelnotā psihologa iztirzāšanā. Bet pateikšu sekojošo. Viņa piekabina premjera nupat teiktajam mediju stāstu par kaut ko, kas notika jau pirms kāda laika. Iztirzājums turklāt ir klaji vienpusīgs, izlaistas detaļas un skatījumi, kas neatbilst stāstam par prātā jukušu šarlatānu.

Kam interesē, var palasīt par šo psihologu un viņa metodēm šeit, skaidrā angļu valodā


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2019-11-21 19:52 (saite)
Man tas nav jāapstrīd. Tas ir jāpierāda tiem, kas tā apgalvo.

Varētu arī sākt, kā definēt "izglītības kvalitāte".

Jo, piemēram, Kubā ir ļoti laba izglītības sistēma bērniem. Bet ekonomika ir viena nelaimes čupiņa.

Tāpēc ja tu gribi apgalvot, ka Zviedrijas veiksmes stāsts daļēji (par cik procentiem?) ir tās izglītības sistēma, tad tur prasās ļoti spēcīgi pierādījumi. No vienas puses jau ir loģiski, ka bērnus bez iemesla nevajag sist un lamāt. Ja pamatlīmenis ir sasniegts un pret bērniem izturas cilvēcīgi un tiešām viņus māca, tad ar ko Zviedrijas izglītība atšķiras no izglītības sistēmas citās valstīs? Kura ir tā īpašā "zviedru" psiholoģiskā sistēma, par kuru būtu jāuzskata, ka tā darbojas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mranarhs
2019-11-25 12:19 (saite)
Piemēram, ar to, par ko sākās šī diskusija - ar šī psihologa izstrādātu modeli, kas tiek lietots praksē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?